British Airways στην Ελλάδα

Αφού τα Embraer 170/190 έχουν την ανάλογη εμβέλεια (εκτελούν και πτήσεις από LCY προς Κυκλάδες), ίσως θα μπορούσε να ανοίξει και γραμμή LCY-Αθήνα.

Βεβαίως αυξάνονται οι φωνές των (οικολόγων κυρίως) που λένε ότι το αεροδρόμιο του City πρέπει να κλείσει. Η περιοχή γύρω του έχει γεμίσει ουρανοξύστες, οπότε τίθεται θέμα ασφάλειας.

Η δικαιολογία ότι είναι πολύ κοντά στο επιχειρηματικό κέντρο του Λονδίνου επίσης αντικρούεται:
- Όταν ανοίξει η Elizabeth Line (Crossrail), το Heathrow θα απέχει μισή ώρα από το City με το τρένο.
- Το LCY έχει χάσει τον αμιγώς επιχειρηματικό χαρακτήρα που είχε παλαιότερα. Ποιος πάει για business στα Κανάρια Νησιά, στην Σκιάθο ή στην Μύκονο;
- Το City του Λονδίνου (η περιοχή, όχι το αεροδρόμιο) λόγω Brexit κινδυνεύει να χάσει την πρωτοκαθεδρία του ως το νο. 1 επιχειρηματικό κέντρο της Ευρώπης. Οι περισσότερες εταιρείες - κυρίως τράπεζες και άλλα χρηματοοικονομικά ιδρύματα που εδρεύουν εκεί - έχουν εκφράσει την πρόθεση να μεταφερθούν αλλού (Φρανκφούρτη, Παρίσι, Δουβλίνο κ.λπ.). Αυτοί οι εντυπωσιακοί ουρανοξύστες κινδυνεύουν να μετατραπούν σε εγκαταλελειμένα κουφάρια...

Επίσης, θεωρούν ότι η έκταση που καταλαμβάνει το LCY θα μπορούσε να δοθεί για οικιστική ανάπτυξη. Το Λονδίνο έχει άμεση και επιτακτική ανάγκη από κατοικίες σε λογικές τιμές.

Βεβαίως δεν γίνεται συζήτηση για μετατροπή του σε πάρκο (αν αυτό θυμίζει κάτι...!). Το Λονδίνο δεν έχει κανένα πρόβλημα επάρκειας πρασίνου και ελεύθερων χώρων. Σε πολύ κοντινή απόσταση από το LCY υπάρχουν ήδη 3 μεγάλα πάρκα (Greenwich, Ολυμπιακό Πάρκο, Beckton Park) και αρκετά άλλα μικρότερα.
 
Αυτο για το affordable housing ισχυει και η Βρετανια εχει τεραστιο προβλημα αλλα δεν θα ερημωσουν οι ουρανοξυστες λογω Brexit, ειπαμε :p

Γενικα ομως τα αεροδρομια εντος των πολεων μειωνονται
 
Από 26 Ιουνίου - 6 Σεπτ.

ΒΑ2224 LCY-JSI 07:10-12:30 E90 1,2,3
BA2225 JSI-LCY 13:15-14:55
από €188 με επιστροφή
 
Ο χώρος για τα πόδια στα B737NG είναι γενικά ανώτερος από τα Α32Χ. Κάνοντας σύγκριση ανάμεσα στην Ryanair και σε Βρετανικές εταιρείες που χρησιμοποιούν Α320 με τις οποίες έχω ταξιδέψει και έχουν την διαρρύθμιση που θέλει να βάλει και η ΒΑ (easyJey, Monarch, Thomas Cook, Excalibur Airways, Air 2000, Caledonian Airways) με 179 θέσεις, η Ryanair ήταν σαφώς ανώτερη.

Από την άλλη, πλέον για short haul πτήσεις το μερίδιο αγοράς των lo-co αυξάνει ραγδαία, και αναγκαστικά όλοι ακολουθούν, γιατί αλλιώς δεν θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στον ανταγωνισμό. Το ίδιο ίσχυσε και με πολλά άλλα μέτρα που εφάρμοσαν πρώτες οι lo-co, όλοι τότε αντέδρασαν, αλλά κατόπιν όλοι ακολούθησαν και τώρα είναι το φυσιολογικό: αγορά εισιτηρίου μέσω internet, web check-in, χωριστή χρέωση για αποσκευές κ.ά.).

Όσον αφορά το φαγητό, το έχω ξαναπεί ότι, ποτέ δεν ήταν "δωρεάν". Ένα μέρος του εισιτηρίου που πληρώνουμε στις εταιρείες που σερβίρουν "δωρεάν" φαγητό, αντιστοιχεί στο γεύμα, όπως ένα μέρος αφορούσε και τις βαλίτσες, τα οποία χρεωνόταν ο επιβάτης είτε έκανε χρήση αυτών των παροχών είτε όχι. Δεν είναι λίγες οι φορές που το φαγητό στο αεροπλάνο δεν το έφαγα γιατί δεν μου άρεσε, είτε γιατί δεν ήταν καλά μαγειρεμένο, είτε (κυρίως) γιατί ήταν κάτι που γενικά δεν μου αρέσει να τρώω. Και όμως το είχα πληρώσει. Οπότε με το τωρινό σύστημα έχω περισσότερες επιλογές και τρώω αν θέλω, όσο θέλω.
 
Από,τι φαίνεται το LHR-KGS δεν θα επιστρέψει το 2018...

London Heathrow changes - Summer 2018

In response to commercial feedback and demand, British Airways have announced a number of changes to our schedule for Summer 2018. The changes will be processed on Thursday 05th October and Friday 06th October.

• New route from London Heathrow (LHR) to Almeria (LEI) in Spain
• Suspension of routes from London Heathrow (LHR) to Kos (KGS), Montpellier (MPL) and Biarritz (BIQ)
• Increase in frequency from London Heathrow (LHR) to Inverness (INV) and Basel (BSL)
• Reduction in frequency from London Heathrow (LHR) to Belfast (BHD), Edinburgh (EDI), Glasgow (GLA) and Istanbul (IST)
• Day of week change from London Heathrow (LHR) to Tallin (TLL)
• Reduction of season length, day of week change & increase of frequency from London Heathrow (LHR) to Nantes (NTS)


http://www.pprune.org/airlines-airports ... 2-a-2.html
 
Νέος προορισμός από Λονδίνο η Κεφαλλονιά για το καλοκαίρι 2018

BA646 LHR1140 – 1705EFL 320 2
BA646 LHR1145 – 1710EFL 320 6

BA647 EFL1755 – 1920LHR 320 2
BA647 EFL1800 – 1925LHR 320 6

:arrow: routesonline
 
Το καλοκαιρι εχουμε αυξηση δρομολογίων από/προς τη Θεσσαλονικη. Από 1η Ιουνιου εως 30 Σεπτεμβρίου 7 δρομολογια την εβδομαδα με δυο πτησης τα Σαββατα που θα δρομολογούνται σε σχεδον ιδιες ωρες η μια θα γινεται με αεροσκαφος της εταιριας Titan Airways.
BA2640 LGW 0710-1230 SKG 6 320, BA2641 SKG 1430-1600 LGW 6 320 JUN2-29SEP
BA2642 LGW 0640-1200 SKG 15 320, BA2643 SKG 1250-1425 LGW 15 320 MAR26-OCT29
BA2642 LGW 0705-1225 SKG 6 320, BA2643 SKG 1315-1445 LGW 6 320 MAR31-OCT27
BA2642 LGW 0750-1310 SKG 3 320, BA2643 SKG 1400-1530 LGW 3 320 JUN6-SEP26
BA2642 LGW 0805-1325 SKG 7 320, BA2643 SKG 1415-1545 LGW 7 320 MAR25-NOV4
BA2642 LGW 0905-1425 SKG 2 320, BA2643 SKG 1515-1645 LGW 2 320 MAY29-OCT2
 
To A320 της Titan θαναι σε config 168 ή 180 pax?
 
η ΒΑ εχει νοικιασει για το καλοκαιρι και τα 3 Α320 (1χ168, 2χ180) που εχουν, ετσι δεν ξερεις ποιο θα σου τύχη.
 
Top