Η συμφωνία προσομοιάζει σε open skies αλλά δεν είναι καθώς τα σημεία περιορίζονται σε 6 από κάθε πλευρά.
Δελχί, Βομβάη, Καλκούτα, Bangalore, Chennai και Hyderabad για τις ελληνικές εταιρίες (απόψή μου είναι ότι πέραν των δύο πρώτων, δεν νομίζω να υπάρξουν πτήσεις προς άλλες πόλεις)
Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο + 3 επιπλέον πόλεις που θα οριστούν στη συνέχεια για τις ινδικές εταιρίες.
Δεν μπορεί η Aegean ή άλλη ελληνική εταιρία, αν ήθελε, να ανοίξει δρομολόγιo Αθήνα-Goa για παράδειγμα.
Ούτε μπορεί να έχει όσες συχνότητες θέλει, αφού η συμφωνία προβλέπει δρομολόγια "on a fair and equal basis". Αν οι Ινδικές αρχές εγκρίνουν μόνο 3 συχνότητες στη γραμμή Αθήνα-Δελχί, τότε και η ελληνική ΥΠΑ έχει κάθε δικαίωμα - αν το θέλει - να δώσει την ίδια ακριβώς συχνότητα σε ινδική εταιρία για την ίδια γραμμή.
Βέβαια, προσωπική άποψη πάντα, ακόμα κι έτσι, δεν πιστεύω ότι θα αξιοποιηθεί στο μέγιστο η σχετική συμφωνία.
http://ypodomes.com/index.php/limania-a ... ometaforon
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W
MyFlightMemory Statistics