Open Skies Agreement μεταξύ Eλλάδας και Ινδίας

Alex-LGSA

First-Class-Member
Εγγραφή
15/01/2004
Μηνύματα
546
Likes
96
Δεν ήμουν σίγουρος που να το ποστάρω και είπα να ανοίξω νέο topic. Ελλάδα και Ινδία λοιπόν έκλεισαν συμφωνία για open skies. Το πιθανότερο να αρχίσουν πτήσεις για /από Aθηνα, φαντάζεστε όμως charter Δελχί - Ηράκλειο? :D

http://economictimes.indiatimes.com/ind ... 048405.cms

edit για τους Admins : Mάλλον ταιριάζει καλύτερα στο διαφορα το θέμα, please move :mrgreen:
 
Αν ακουγόταν σαν φήμη η έλευση της Air India στην Αθήνα, πλέον πρέπει να θεωρείται δεδομένο και μάλιστα αρκετά σύντομα! Υπάρχει ψωμί στην Ινδία και δε θα αργήσει η απευθείας σύνδεση! Προσωπικά, το εύχομαι. :thx: Εσείς τι πιστεύετε?
 
Μα αν δεν κάνω λάθος υπήρχε εδώ και χρόνια σχετική διακρατική συμφωνία, απλώς δεν ήταν open skies. Οπότε αν υπήρχε εμπορικό ενδιαφέρον θα είχαν ήδη ξεκινήσει πτήσεις. Με δεδομένη την ύπαρξη της Emirates δεν μου φαίνεται ιδιαίτερα πιθανό να ξεκινήσουν τακτικές πτήσεις, παρά μόνο ίσως κάποιες αραιές τσαρτεριές όπως της JAL.
 
Η Α3 με τα Α320 Sharklets που έχει θα μπορούσε να κάνει το δρομολόγιο ATH-DEL το οποίο είναι 3.103 mi. Τα Α320 έχουν εμβέλεια 3.300 mi. έτσι το DEL είναι η μόνη πόλη που θα μπορούσε να εξυπηρετήσει η Α3.
Κάποτε η πΟΑ επί εποχής Speedwing σχεδίαζε να επεκτείνει το δρομολόγιο του KWI προς BOM αλλά τους έφαγαν οι εργατοπατέρες και δεν πρόλαβε το δρομολόγιο να πραγματοποιηθεί.
Θα μπορούσε η Α3 να βαδίσει στους σχεδιασμούς της πΟΑ, έτσι και αλλιώς δεν έχουμε άλλη επιλογή. Σαν Έλληνες εννοώ, εκτός αν πάλι περιμένουμε τους ξένους να μας εξυπηρετήσουν…. Και εμείς να κααααθοοοόμαστε……
Η μόνη συνεργασία για τουρίστες (αυτή την στιγμή) από Ινδία είναι με την ElAl αλλά από ότι φαίνεται δεν αποδίδει καθώς πρέπει να διανυκτερεύσουν / επισκεφτούν στο/το Ισραήλ
 
Η συμφωνία προσομοιάζει σε open skies αλλά δεν είναι καθώς τα σημεία περιορίζονται σε 6 από κάθε πλευρά.
Δελχί, Βομβάη, Καλκούτα, Bangalore, Chennai και Hyderabad για τις ελληνικές εταιρίες (απόψή μου είναι ότι πέραν των δύο πρώτων, δεν νομίζω να υπάρξουν πτήσεις προς άλλες πόλεις)
Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο + 3 επιπλέον πόλεις που θα οριστούν στη συνέχεια για τις ινδικές εταιρίες.
Δεν μπορεί η Aegean ή άλλη ελληνική εταιρία, αν ήθελε, να ανοίξει δρομολόγιo Αθήνα-Goa για παράδειγμα.
Ούτε μπορεί να έχει όσες συχνότητες θέλει, αφού η συμφωνία προβλέπει δρομολόγια "on a fair and equal basis". Αν οι Ινδικές αρχές εγκρίνουν μόνο 3 συχνότητες στη γραμμή Αθήνα-Δελχί, τότε και η ελληνική ΥΠΑ έχει κάθε δικαίωμα - αν το θέλει - να δώσει την ίδια ακριβώς συχνότητα σε ινδική εταιρία για την ίδια γραμμή.
Βέβαια, προσωπική άποψη πάντα, ακόμα κι έτσι, δεν πιστεύω ότι θα αξιοποιηθεί στο μέγιστο η σχετική συμφωνία.

http://ypodomes.com/index.php/limania-a ... ometaforon
 
Top