Olympic A340

  • Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Γνωρίζει κανείς τι συντήρηση/επισκευές/επιδιορθώσεις έγιναν στα αεροσκάφη για να καταφέρουν να φύγουν και τελικά σε τι κατάσταση ήταν μετά από 8 χρόνια ακινησίας;
 
Θα σού δώσω μία σιβυλλική απάντηση: Δεν θα μάθουμε ακριβώς τι αλλά αρκετά για να μπορέσουν να κάνουν με ασφάλεια μία πτήση παράδοσης (delivery flight) πού βαρύνει εκείνον πού τα πούλησε. Δηλαδή ό,σο και να τα πούλησε, η πτήση αυτή είναι υποχρέωσή του, ό,τι και να τού κόστισε....
Δηλαδή αυτό θα μείωσε κι άλλο την αξία τής συμφωνίας.
(Εννοείται,ότι εφόσον τα αεροπλάνα αυτά πρόκειται να χρησιμοποιηθούν σε πτήσεις, θα μπούν σε υπόστεγο για γενική συντήρηση.Διότι άλλο είναι να κάνουν μία απλή πτήση παράδοσης και άλλο να κάνουν δρομολόγια. Φυσικά αυτό συνέφερε τον αγοραστή αφού τα πήρε κυριολεκτικά τζάμπα!)
 
δεν ειναι απαραίτητο να βαρυνουν τον "πωλητη" αυτο ειναι θεμα συνφωνιας σε αναλογες περιπτωσεις συνηθως μεσα στα "clauses" υπαρχει ο ορος "as is" και απο εκει και περα ειναι ευθυνη του αγοραστη

πολυ αναλυση "πεφτει" οτι εγινε εγινε... παμε για "αλλα"..."off to pastures new" που λενε και στο χωριοΝ μου το διπλοντουβαρο (αν και τελευταία με τα τουρκικα κομαντο που "καταφτανουν" μπορει να το γυρισανε στην "τουρκικηΝ"... )
 
Σε ορισμένες περιπτώσεις,ναι. Όπως λόγου χάρη το 1980 που η Ολυμπιακή απέσυρε τα Μπόινγκ 720 και έψαχνε για αγοραστές. Είχε κάνει καταχώρηση στο περιοδικό Flight και έγραφε: Delivery "as is,where is". Όλοι ξέρουμε τη θλιβερή τους κατάληξη.Mόνο ένα πουλήθηκε τον Φεβρουάριο τού 1982 και πέταξε για άλλα 7 χρόνια.
Και το ωραίο είναι, τώρα που ξαναδιαβάζω το κείμενο,με ημερομηνία 12 Νοε 1979, τα αεροπλάνα πετούσαν ακόμη."Θα είναι διαθέσιμα από Οκτ 1979- Φεβ 1981"...εκεί κόλλαγε το "as is".
 
Air Greece":1yzsh80p said:
Θα σού δώσω μία σιβυλλική απάντηση: Δεν θα μάθουμε ακριβώς τι αλλά αρκετά για να μπορέσουν να κάνουν με ασφάλεια μία πτήση παράδοσης (delivery flight) πού βαρύνει εκείνον πού τα πούλησε. Δηλαδή ό,σο και να τα πούλησε, η πτήση αυτή είναι υποχρέωσή του, ό,τι και να τού κόστισε....
Δηλαδή αυτό θα μείωσε κι άλλο την αξία τής συμφωνίας.
(Εννοείται,ότι εφόσον τα αεροπλάνα αυτά πρόκειται να χρησιμοποιηθούν σε πτήσεις, θα μπούν σε υπόστεγο για γενική συντήρηση.Διότι άλλο είναι να κάνουν μία απλή πτήση παράδοσης και άλλο να κάνουν δρομολόγια. Φυσικά αυτό συνέφερε τον αγοραστή αφού τα πήρε κυριολεκτικά τζάμπα!)
Τα γνωρίζω αυτά που αναφέρεις. Εγώ θα ήθελα λεπτομέρειες αν τις έχει κάποιος. Π.χ. σίγουρα άλλαξαν λάστιχα, λάδια, φόρτισαν μπαταρίες κλπ
 
Ακομη και εκεινο το Μπόινγκ 720Β , το SX‑DBN νομιζω , παραχωρηθηκε ως δωρεα απο την τοτε κυβερνηση του Ανδρέα Παπανδρέου στη Νικαραγουα του συντροφου Ντανιέλ Ορτέγα ,στη κρατικη AERONICA ως YN-BYI .
 
Καλά το θυμάσαι,παραχωρήθηκε (was donated) και η Αερόνικα (ο τολμών νικά) το έβαλε να πετά Μανιάγκουα-Μαϊάμι σαν ανέλπιστο δώρο.Το έφερε στα μέτρα της, έμεινε πολύ ευχαριστημένη, μάλιστα ήθελε και δεύτερο.Το μόνο πού ήταν σε θέση να δοθεί ήταν το SX-DBI, όμως τότε παρενέβη θορυβημένη η CIA, και η USAF έκανε προσφορά να αγοράσει κινητήρες, πόρτες, exits, ραντάρ, ρολόγια, όργανα, ό,τι μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν ανταλλακτικά για τα KC-135 ώστε να ματαιωθούν πιθανές πωλήσεις.Το μόνο πιά αξιόπλοο τού παροπλισμένου (βλέπε ξεπουπουλιασμένου) σμήνους, το DBI, πέταξε ferry flight για Shannon "για τα γνωστά" όπως λένε. Όσο για το SX-DBN, λιάζεται στις καυτερές πλαγιές τής Αριζόνας.
Για να επιστρέψουμε όμως στο αγαπημένο και μπεστσέλλερ θέμα μας και να μη βγώ τελείως εκτός θέματος,κάτι ανάλογο θα γίνει και με τα Α340 πού τούς μέλλει να διαγράψουν το παρήγορο τόξο τους στη μαύρη αυτή σελίδα τής αεροπορικής μας ιστορίας και να διηγούνται τις παλιές τους δόξες παντού όπου κι αν πετάξουν. Αυλαία.
 
Τελικά τι έγιναν τα 2 Α340;;; :rolleyes:
 
Και από ότι είδα το SX-DFC πάει KamAir
 
Top