Δικαιώματα επιβατών

να μην κάνεις καμία κίνηση γιατί στο τεχνικό μπορεί να πουν ότι << ενώ εμείς κάναμε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, έγινε στα ξαφνικά χωρίς δική μας υπαιτιότητα. Στον επιβάτη δώσαμε ξενοδοχείο και φαγητό καθώς και εισιτήριο με τρίτη εταιρεία για τον τελικό του προορισμό >> κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Οπότε η εταιρεία έκανε το χρέος της κατά κάποιο τρόπο αλλα αποζημίωση μπορεί να την αποφύγει.
 
Τεχνικό θέμα είναι υπαιτιότητα και ευθύνη της εταιρείας και οφείλει εκτός από τα έξοδα διαμονής και διατροφής, να σε αποζημιώσει και για την ταλαιπωρία σου. Απλά προσπαθεί να το αποφύγει. Εγώ δεν ξέρω αν θα πήγαινα μέσω δικηγόρου, σίγουρα όμως θα έκανα κάποια κίνηση (μάλλον σχετικό site) και είμαι σχεδόν σίγουρος πως θα πάρεις την προβλεπόμενη αποζημίωση.
 
Φοβάμαι ότι σύμφωνα με τον κανονισμό 261/2004, ίσως δεν δικαιούσαι αποζημίωση, λόγω του ότι η πτήση αναχώρησε από τρίτη χώρα και έτυχες βοήθειας (σου πλήρωσαν διαμονή και φαγητό).
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 32004R0261

Κοίτα το β) παρακάτω:

Άρθρο 3

Πεδίο εφαρμογής

1. Ο παρών κανονισμός εφαρμόζεται:

α) στους επιβάτες που αναχωρούν από αερολιμένα στο έδαφος κράτους μέλους στο οποίο εφαρμόζεται η συνθήκη·

β) στους επιβάτες που αναχωρούν από αερολιμένα στο έδαφος τρίτης χώρας με προορισμό αερολιμένα στο έδαφος κράτους μέλους στο οποίο εφαρμόζεται η συνθήκη, εκτός αν έχουν λάβει ανταλλάγματα ή αποζημίωση και τύχει βοήθειας στην εν λόγω τρίτη χώρα, και εφόσον ο πραγματικός αερομεταφορέας της συγκεκριμένης πτήσης είναι κοινοτικός αερομεταφορέας.
 
Καλημέρα,

μπορείς πριν μπλέξεις με δικηγόρους και εταιρίες, να μιλήσεις με την ισπανική ΥΠΑ, όπως φαίνεται στο pdf.

Σε αντίστοιχη περίπτωσή μου, μετά από επικοινωνία με την (ελβετική) ΥΠΑ, πήρα την αποζημίωση μέσα σε 2-3 βδομάδες (ενώ επί 6 μήνες η swiss την απέρριπτε).
 
Με την ισπανική επειδή η Iberia είναι ισπανική, με τη γερμανική επειδή ήμουν κάτοικος Γερμανίας και οι πτήσεις μου ήταν Γερμανία-Αργεντινή και πίσω, ή με την ελληνική επειδή αγόρασα τα εισιτήρια από το airtickets.gr;
Το τελευταίο το θεωρώ απίθανό, απλά για λόγους πληρότητας το αναφέρω.
 
Με την ισπανική επειδή η iberia είναι ισπανική και η πτήση που ακυρώθηκε ήταν προς Ισπανία.
Σίγουρα αν δεν είναι εκείνοι οι αρμόδιοι, θα στο πουν!
 
Νομίζω ότι είναι η ισπανική ΥΠΑ γιατί η Ισπανία ήταν ο προορισμός της πτήσης που ακυρώθηκε σύμφωνα με το 3) των οδηγιών της φόρμας: http://ec.europa.eu/transport/sites/tra ... orm_en.pdf
 
OK, θα γράψω στους Ισπανούς.
Με βοηθάει και η γλώσσα μιας και τα Ισπανικά μου είναι πολύ καλύτερα από τα Γερμανικά μου.
 
Χαιρετισμούς προς όλους. Εχω το εξής θέμα. Σε περσινό μου ταξίδι με την EGYPTAIR γιά CAN λόγω βλάβης του αεροπλάνου μου προσφέρθηκε ως αποζημίωση ένα free εισητήριο γιά τον ίδιο προορισμό. Πρίν δύο μήνες αποφάσισα να το ξαναρισκάρω και χρησιμοποίησα το free εισητήριο (πλήρωσα μόνο τους φόρους και επίναυλο) και έκανα μία νέα κράτηση γιά τις 24 Ιουνίου. Παράλληλα έκλεισα ξενοδοχεία τα οποία και τα έχω ήδη πληρώσει. Σήμερα λοιπόν με πήραν τηλέφωνο και με πληροφόρησαν ότι ακυρώθηκε η πτήση μου. Τους είπα ότι έχω ήδη κλείσει και πληρώσει ξενοδοχεία γιά συγκεκριμένες ημερομηνίες. Μου είπαν ότι επειδή είναι free εισητήριο δεν δικαιούμαι προώθηση με άλλη εταιρεία και το μόνο που μου προσφέρουν είναι rebooking μία μέρα νωρίτερα. Γνωρίζει κανείς τι ισχύει γιά τα free και αν δικαιούμαι τίποτα????? Τουλάχιστον το ξενοδοχείο της μίας μέρας που θα φτάσω νωρίτερα????
 
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα!
Μεσα Μαρτίου εκανα μια κράτηση για μενα την γυναικα μου και τα 2 μωρα για πτηση απο Θεσσαλονικη προς Χιο,και στο email επιβεβαιωσης εχει ωρα αναχωρησης 16.50 οπως και στο site της SkyExpress οπου εγινε η κρατηση.
Καναμε το προγγραμα μας με βαση αυτην την ωρα και ερχομενοι στο αεριδρομιο Μακεδονια για την πτήση στις 13.00 μαθαίνουμε οτι η ωρα αναχωρησης εχει αλλαξει σε 19.50 χωρίς κανείς να μας εχει ενημερώσει, και εμεις χωρις καταλυμα και αυτοκινητο με 2 μωρα 4 χρόνων και 18 μηνων ειμαστε ξεκρεμαστοι.
Δικαιούμαστε καποια μορφη αποζημιωσης και τι;
 
Top