LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Απ'οσο θυμαμαι , τα (τουλαχιστον) τελευταια 20 χρονια , Ολες οι κυβερνησεις ( ειδικα τις περιοδους των επερχομενων εκλογων ) δεν παρελειψαν να πανηγυριζουν ( εδω στην Κρητη ) για 3 θεματα = Α) για το αεροδρομιο στο Καστελι , Β) για την ολοκληρωση του ΒΟΑΚ , και Γ) για την επενδυση στο Τοπλου . Δεν βλεπω τον λογο , η σημερινη ( αλλα και οι επομενες ) να μην πραξουν το ιδιο.
 
Ο διαγωνισμός παρωδία συνεχίζεται...συμφωνα με το πρώτο θεμα http://www.protothema.gr/economy/articl ... o-kasteli/

ΓΕΚ Τέρνα με GMR Group, οι μόνοι που θα καταθέσουν πρόταση...

Οι ινδοί έχουν 3 αεροδρόμια Delhi, Hyderabad και Cebu (που το απεκτησαν το 2014 και ετοιμαζουν καινούργιο τερμιναλ) και τα 3 είναι κουκλιά...Ελπίζω να γίνει δεκτή η πρόταση τους, να κατασκευάσουν πιθανότατα το ωραιότερο ελληνικο αεροδρόμιο (κάτι που δεν θα είναι και καθόλου δύσκολο) και να τελείωνουμε επιτέλους μ αυτό το αστείο
 
dtrach":2mgjkido said:
Οι ινδοί έχουν 3 αεροδρόμια Delhi


Το Delhi κουκλι?! Την τελευταια φορα που πηγα το 2014 ηταν αισχος. Τι συναιβει απο τοτε? Σορρυ για το off topic αλλα μου εκανε εντυπωση.
 
Ο πρωθυπουργός, ανέφερε για το υφιστάμενο Αεροδρομίου Ηρακλείου, ότι θα υπάρξουν τα αναγκαία έργα αναβάθμισης του, έως ότου κατασκευαστεί το Διεθνές Αεροδρόμιο στο Καστέλι. Ξέρουμε τι έργα θα περιμένουμε και πότε θα γίνουν; Βέβαια από το δημόσιο και ειδικά (από πολιτικούς) δεν περιμένουν έργα και μάλιστα σύντομα...

http://www.zarpanews.gr/%CF%80%CE%BF%CE ... %B7%CE%BD/
 
Αποτι άκουσα, η αναβάθμιση στην οποία αναφέρονται και η οποία καθίσταται επείγουσα δεδομένης της απίστευτης δυσαρέσκειας των τουριστών για τις θλιβερές εγκαταστάσεις του Καζαντζάκης, είναι η επέκταση του κτηρίου στο παρακείμενο οικόπεδο ιδιοκτησίας του δημοσίου και ενδεχομένως αναβάθμιση τοΩυ παλιού αεροσταθμού εσωτερικά.

Παραθέτω ενα ενδιαφέρον άρθρο με ισχυρά επιχειρηματα για τους λόγους που η μεταφορά του αεροδρομίου καθίσταται απαγορευτική. Κατ εμέ ισχυρότερα επιχειρηματα είναι το ζήτημα του ορεινού ογκου που πρέπει να γκρεμιστει για τα long approaches καθώς και το γεγονός οτι αναφερόμαστε σε ενα εποχιακό αεροδρόμιο, το χειμώνα εξυπηρετεί 5 πτήσεις εσωτερικού ημερισίως. Οποτε το βάρος θα πέσει στο καλοκαιρινό πρόγραμμα αυξάνοντας πολλαπλασίως το κόστος εξυπηρέτησης των επιβατών,

http://www.creteplus.gr/news/panakeia-i ... 96007.html
 
Εντός του 2018 ξεκινά το έργο για το αεροδρόμιο στο Καστέλι. Αν κρίνουμε ότι και για την παραχώρηση των αεροδρομίων θεωρούσαμε ότι εντός του '16 θα τελείωνε, μάλλον μέχρι το 2019 θα έχει ξεκινήσει και μέχρι το 2024 θα έχει ολοκληρωθεί!

Πηγή: http://www.skai.gr/news/greece/article/ ... z4aqy8xOZc
 
Να βαλουμε δημοσκοπηση.

Τι πιστευετε θα παραδοθει πρωτο;

Α) Αεροδρομιο στο Ηρακλειο
Β) Μετρο Θεσσαλονικης
 
Άνοιξε η οικονομική προσφορά της κοινοπραξίας ΤΕΡΝΑ-GMR :

- Προσφορά κατασκευής: 480 εκατ. ευρώ (αφορά το κατασκευαστικό κόστος)

- Ποσοστό για το Δημόσιο: 45,9%

- Απόδοση δεσμευτικής επένδυσης: 13,95%

- Χρηματοδοτική συμβολή Δημοσίου 180 εκατ. ευρώ (Κ/Ξ: 40 εκατ. ευρώ)

- Ποσοστό «Σπατόσημου»: 64,8%

- Ποσό δεσμευτικής επένδυσης (ίδια κεφάλαια): 158,4 εκατ. ευρώ

- Χρόνος κατασκευής: 60 μήνες

Για ποιο λόγο όμως λέει "η κατασκευαστική περίοδος που εκτιμάται σε περίπου 5 χρόνια", ενώ γράφει "Χρόνος κατασκευής: 60 μήνες" ; Είναι το ίδιο λογικά;

http://www.ypodomes.com/index.php/speci ... -terna-gmr
 
Το ίδιο είναι..απλώς σε κατασκευαστικούς όρους, η κατασκευαστική περίοδος μετριέται σε μήνες ακόμη και εβδομάδες. Αυτό πιστεύω έχει να κάνει με το γεγονός ότι όποιες απαιτήσεις απο το δημόσιο (δηλαδή αποζημίωση λόγω καθυστέρησης στην παράδοση του έργου) κοστολογούνται με την εβδομάδα ή τον μήνα..
 
Top