Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Εδώ όλα τα θέματα για γενικές συζητήσεις περί αεροδρομίων
teris3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 251
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2008, 11:26

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό teris3 » 20 Μαρ 2017, 23:24

Η Fraport πριν καν ξοδέψει το πρώτο ευρώ για την ανακαίνιση και αναβάθμιση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων που κάποια στιγμή θα αναλάβει τη διαχείριση τους και πριν καν φανούν τα πρώτα αποτελέσματα από την ανάπτυξη που θα επιχειρήσει, με επιστολή της πενταπλασιάζει το ενοίκιο σ΄αυτούς που χρησιμοποιούν χώρους του αεροδρομίου είτε για παροχή υπηρεσιών είτε για εμπορικούς σκοπούς. Ζήτα επίσης προκαταβολή πολλών ενοικίων και εγγυητικές τραπέζης!

Επίσης η Fraport ζητάει και κάτι άλλο παράλογο, δηλαδή ζητάει από τις εταιρίες που εχουν παρουσία σε ένα αεροδρόμιο να επεκτείνουν την δραστηριότητα τους και στα 14 αεροδρόμια που έχει αναλάβει!!!
0 x


Holy Dio
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 23 Αύγ 2014, 17:56

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Holy Dio » 20 Μαρ 2017, 23:49

Το τελευταίο είναι μια ακόμα συνεπεια της πολύ κακής επιλογής να δημιουργηθούν δύο μεγάλα σύνολα αεροδρομίων χωρίς καν να υπάρχει ο περιορισμός της υποβολής προσφοράς μόνο για ένα από τα δυό.

Αυτό το ζητάει από κάθε είδους επιχείρηση ή από συγκεκριμένες μόνο κατηγορίες;
0 x

Άβαταρ μέλους
george 150
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 152
Εγγραφή: 15 Μαρ 2012, 17:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSM

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό george 150 » 21 Μαρ 2017, 09:36

Yπάρχουν διάφορα ενδεχόμενα:

1. Μόνο οι μεγάλες εταιρείες ενοικάσεων αυτοκινήτων/ καταστημάτων κ.λ.π. έχουν την οικονομική δυνατότηκαι και δυναμικό και παραμένουν, παίρνοντας το μερίδιο που κατείχαν έως τώρα οι κάθε λογής "μικροί" ενοικιαστές ( Rent a Car " Ο Μάκης" :shock: ) και αναμένοντας την αύξηση της επιβατικής κίνησης που έχει υπολογιστεί για το το μέλλον.

2. Μένουν και οι μικροί πληρώνοντας το τίμημα ( μπαίνοντας μέσα δηλαδή ) αναμένοντας την αύξηση της επιβατικής κίνησης.

3. Φεύγουν όλοι και μένουν άδεια μαγαζιά έως ότου αναγκαστεί ο ιδιώτης διαχεριστής των αεροδρομίων να κατεβάσει τις τιμές.
0 x
Pax exp: DC3, B732, B727, AT72, AT43,ΑΤ46, E145, A306, RJ1H, A320, A319, Α300, MD82, B738, JS41,DH8A, DH8D, SW4,ΑΒ205,PA36.

airport123
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό airport123 » 21 Μαρ 2017, 15:37

Η συμφωνία με ΕΚΑΒ ξεμπλοκάρει την παραλαβή των αεροδρομίων από Fraport.

Ξεπεράστηκε και το τελευταίο εμπόδιο και πλέον αναζητείται ημερομηνία!

http://www.kathimerini.gr/901467/articl ... po-fraport
0 x


teris3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 251
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2008, 11:26

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό teris3 » 21 Μαρ 2017, 17:42

george 150 έγραψε:Yπάρχουν διάφορα ενδεχόμενα:

1. Μόνο οι μεγάλες εταιρείες ενοικάσεων αυτοκινήτων/ καταστημάτων κ.λ.π. έχουν την οικονομική δυνατότηκαι και δυναμικό και παραμένουν, παίρνοντας το μερίδιο που κατείχαν έως τώρα οι κάθε λογής "μικροί" ενοικιαστές ( Rent a Car " Ο Μάκης" :shock: ) και αναμένοντας την αύξηση της επιβατικής κίνησης που έχει υπολογιστεί για το το μέλλον.

2. Μένουν και οι μικροί πληρώνοντας το τίμημα ( μπαίνοντας μέσα δηλαδή ) αναμένοντας την αύξηση της επιβατικής κίνησης.

3. Φεύγουν όλοι και μένουν άδεια μαγαζιά έως ότου αναγκαστεί ο ιδιώτης διαχεριστής των αεροδρομίων να κατεβάσει τις τιμές.


Για Θεσσαλονίκη για την ώρα παίζει το σενάριο αρ.1
Οι μεγάλοι φαίνεται να μένουν, οι μικροί φεύγουν και αναζητούνται χώροι πέριξ του αεροδρομίου για να στεγάσουν καταστήματα που σε άλλη περίπτωση θα στεγάζονταν μέσα στο αεροδρόμιο.Θα γίνει κάτι αντίστοιχο με το Parking δηλαδή που ξεφύτρωσαν φτηνά πάρκινγκ γύρω από το αεροδρόμιο και το πάρκινγκ του αεροδρομίου έμενε άδειο μέχρι να ρίξει και αυτό δραματικά τις τιμές του.
0 x

airport123
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό airport123 » 22 Μαρ 2017, 15:04

Φωτογραφίες από όλα τα αεροδρόμια σύμφωνα με τα σχέδια της νέας διαχειρίστριας εταιρίας!

http://www.kathimerini.gr/901624/galler ... =hootsuite

http://www.fraport-greece.com/ell/kentr ... aerodromon

https://wetransfer.com/downloads/467024 ... 433/76c79c
1 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3302
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό aakunz » 22 Μαρ 2017, 15:19

Της Σκιάθου θα γίνει αγνώριστο... :twisted:
2 x


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3684
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
Επικοινωνία:

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό jerry » 22 Μαρ 2017, 15:46

Με δύο terminals, αφού έχει αφίξεις/αναχωρήσεις και στα δύο...
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1572
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό gonso » 22 Μαρ 2017, 15:59

Αεροδρόμιο Πάφου, νέος τερματικός σταθμός 20χιλ τμ (ούτε διάδρομος προσγείωσης, oύτε πυροσβεστικές, ούτε τίποτα), κόστος 126 εκατ. Και η Fraport με 330 εκατ. θα κάνει τόσα έργα ; Όταν μόνο το τέρμιναλ Θεσσαλονίκης είναι 30χιλ. τμ.

Όπου λέει: «Aναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού», διαβάστε: «Μαγαζιά, μαγαζιά, μαγαζιά»

Όταν θα ανακαλύψουμε το δούλεμα θα είναι φυσικά αργά που ούτε κουράγιο να το σχολιάσουμε δεν θα έχουμε.

Gonso
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

airport123
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό airport123 » 22 Μαρ 2017, 16:05

gonso Λυπάμαι πολύ αλλά μάλλον πρέπει να συνηθίζετε στην ιδέα ότι οι αργόμισθοι και οι μόνιμοι δημόσιοι λιγοστεύουν σ' ένα κράτος που διαλύθηκε από δαύτους!

Πάντως της Μυκόνου φαίνεται υπέροχο!!!
1 x


Holy Dio
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 23 Αύγ 2014, 17:56

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Holy Dio » 22 Μαρ 2017, 16:22

Χωρίς να συμμερίζομαι πλήρως την άποψη του gonso, είναι καλό να είμαστε επιφυλακτικοί και συγκρατημένοι.

Εκπληκτικές μακέτες έχει και η ΥΠΑ για τα περισσότερα από αυτά τα αεροδρόμια.
0 x

Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Επικοινωνία:

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 22 Μαρ 2017, 16:23

Σωστά. Τι να τα κάνουν τα 330 εκατομμύρια σε 14 αεροδρόμια??? Θα φτιάξουν ένα διάδρομο, κάτι μαγαζιά για τους ξένους λεφτάδες, θα φτιάξουν τα καζανάκια...

Καλά ήταν όταν ο Τέλης έστελνε με Fax στην ΥΠΑ και από εκεί με κλητήρα στο Γεν. Λογιστήριο του κράτους την φόρμα Α32, με κάτι ψιλολαθάκια (ζήτω το blanco) για χαρτί υγείας στις τουαλέτες και νέα καφετιέρα για τα παιδιά στα προκάτ γραφεία. Και σιγά το κόστος, κανά 50 χιλιάρικα μόνο το χρόνο (και υπερωρίες βέβαια, ε?)

Που τραβιόμαστε τώρα. Άκου 330 εκατομμύρια. Θέλανε λεφτά? Ας βάζανε κουτί για λεφτά στις τουαλέτες όπως στα ΚΤΕΛ Κηφισού. Δεν μπορεί, θα έβγαζαν χρήμα λέμε!

Άκου 330 εκατομμύρια σε έργα... ανήκουστο.

Edit: Ξέχασα το σημαντικότερα. Μια χαρά ήταν εμφανισιακά τα αεροδρόμια παίδες. Ακόμα και αν φτιάξουν αυτά τασχέδια, θα γελάνε όλοι. Ο Τάκης, η Φρόσω, ο Γιάννης, οι μετανάστες. Θα τα κάνουν τα αεροδρόμια μας να δείχνουν σαν αυτά των τζιτζιφιόγκων των βορειο-ευρωπαϊων. Ωιμέ καταστροφή!! Ρεζιλικιά ρε! Τι είναι αυτά? Πάω να δω τον Χατζηχρήστο στο ωτομοτρίς (τρένο ντε!) που βάζει στην κουκέτα το καλάθι με τις κότες για να νιώσω καλά και Έλληνας.
5 x

kelesisk
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 23 Ιαν 2017, 11:11
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό kelesisk » 22 Μαρ 2017, 16:55

Αυτή η μιζέρια και η κακή ελληνική νοοτροπία δε θα σταματήσει ποτέ... Είμαστε άξιοι της μοίρας μας...
2 x


Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1572
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό gonso » 22 Μαρ 2017, 16:57

airport123 ούτε δημόσιος υπάλληλος είμαι, ούτε ήμουν ποτέ. Παθός και μαθός της ιδιωτικής πρωτοβουλίας των πολυεθνικών είμαι.

Στο ιδιωτικό αεροδρόμιο της γειτονιάς μου (πολύ πάνω από 10 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως), οι επιβάτες χρυσο-πληρώνουν υπηρεσίες που μόνο χρυσές δεν τις λές.

-Το αεροδρόμιο δέχεται όσες εταιρείες θέλουν πτήσεις, ασχέτως αν οι υποδομές το επιτρέπουν. Έτσι οι καθυστερήσεις είναι τραγικές σε όλα τα επίπεδα. Οι επιβάτες εγκαταλείπουν τα αυτοκίνητα αυτών που τους πάνε στο αεροδρόμιο ή τα λεωφορεία και ταξί, και το κόβουν με τις βαλίτσες ποδαράτο για κανένα χιλιόμετρο και πλέον. Μέσα στο τέρμιναλ παρόμοια κατάσταση. Μία απόσταση από το check-in στο gate της τάξης των 250 μέτρων (3-4 λεπτά), γίνεται σχεδόν χιλιόμετρο από τα πολλά ζιγκ ζάγκ ώστε ο "πελάτης" να περάσει μπροστά από όσο το δυνατόν περισσότερα μαγαζιά. (δες «Aναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού» που έγραψα πιο πάνω).
Το καλοκαίρι το 2016, μεταξύ 120 και 200 επιβάτες έχαναν την πτήση τους σε καθημερινή βάση.

- Όσοι άτυχοι προσγειώνονται μετά τις 9μιση το βράδυ, έχουν πάνω από μιάμιση ώρα αναμονή για να περάσουν έλεγχο διαβατηρίων. Λογικό, όταν υπάρχουν 8 θέσεις ελέγχου και προσγειώνονται 30 αεροπλάνα σε 30 λεπτά.

- Γελάω με τις "συμβάσεις" με το ΕΚΑΒ. Το πιο προχωρημένο ιδιωτικό αεροδρόμιο της γειτονιάς μου δεν έχει καμία τέτοια σύμβαση. Πεθαίνεις; Έχουμε έναν απινιδωτή σε κάθε τοίχο και σε κάθε βάρδια υπάρχει ένας άσχετος υπάλληλος με γνώσεις πρώτων βοηθειών του κ@λου. Για όλα τα υπόλοιπα, παίρνεις τηλέφωνο το 166 και έρχεται ασθενοφόρο από το νοσοκομείο που είναι 10 χλμ στην άλλη μεριά της πόλης. Σαν να το καλείς από το σπίτι σου.

- Το ίδιο και με την αστυνομία. Δεν υπάρχει παρά μόνο μία μικρή ομάδα αντιτρομοκρατικής που κόβει βόλτες αλλά δεν έχει να κάνει με τίποτα άλλο. Και να πλακωθούν τίποτα σουρωμένοι, δεν επεμβαίνουν. Για όλα τα άλλα (μανούρες σε αεροπλάνα κλπ), παίρνουνε το 100 και έρχεται περιπολικό που βρίσκεται στην περιοχή, ή από το τμήμα που είναι στο κέντρο της πόλης, 5 χλμ. μακριά. Σαν να το καλείς από το σπίτι σου.

- Ο διάδρομος προσγείωσης δεν έχει πλέον κεντρικές γραμμές από το πολύ λάστιχο που έχει μαζέψει. Πρέπει να είναι περίπου 10ετία από την τελευταία σοβαρή συντήρηση του διαδρόμου.

Και όλα αυτά για να μεγιστοποιήσουν το κέρδος. Πόσο είναι το κέρδος; 33% του τζίρου, σύμφωνα με τον ισολογισμό του 2015.

Αυτά με κάνουν λάβρο έναντι σε όλα αυτά που βλέπω για τα Ελληνικά αεροδρόμια. Η λογική "τα κάνανε σκ@τ@ οι κυβερνώντες και οι ΔΥ" στην οποία δεν είμαι απόλυτα αντίθετος, δεν σημαίνει ότι "να το πάρει κάποιος και ότι γίνει" που βλέπω από πολλούς.

Gonso
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Επικοινωνία:

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 22 Μαρ 2017, 17:24

Gonso, εγώ θα διαφωνήσω. Προσωπικά είμαι υπέρ να πάρουν το management οι ξένοι γιατί η Πολιτεία έχει εκ του αποτελέσματος αποτύχει παντελώς. Και από εκεί και πέρα, όπως έγραψα σε παλαιότερο post, είναι ευθύνη και υποχρέωση της Πολιτείας να κατοχυρώσει θεσμικά μέσω της νομοθεσίας τους υπαλλήλους και τους πελάτες των αεροδρομίων και των κάθε αεροδρομίων ώστε ο ιδιώτης να μην εκτρέπεται (όπως γίνεται σε κάθε σοβαρή, καπιταλιστική οικονομία).

Αλλά από εμένα δεν θα ακούσεις (και ακούσετε) το "καλά είναι να τα έχει το Κράτος". Αρκετά λεφτά πετάξαμε στους αργόσχολους μονιμάδες (είναι πολλοί αλλά όχι όλοι, υπάρχουν πάρα πολλές εξαιρέσεις).

Η χώρα είτε θα συνταχθεί με την Δύση ως μια σύγχρονη, δυτικού τύπου οικονομία με δικλείδες ασφαλείς όπως προείπα, είτε θα πεθάνει. Το πείραμα "καπιταλισμός στα χαρτιά, σοβιετία στην πράξη" των τελευταίων 40 ετών πρέπει να και θα πεθάνει
7 x



Επιστροφή σε “Λοιπά θέματα ελληνικών αεροδρομίων”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες