Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Yπάρχουν διάφορα ενδεχόμενα:

1. Μόνο οι μεγάλες εταιρείες ενοικάσεων αυτοκινήτων/ καταστημάτων κ.λ.π. έχουν την οικονομική δυνατότηκαι και δυναμικό και παραμένουν, παίρνοντας το μερίδιο που κατείχαν έως τώρα οι κάθε λογής "μικροί" ενοικιαστές ( Rent a Car " Ο Μάκης" :shock: ) και αναμένοντας την αύξηση της επιβατικής κίνησης που έχει υπολογιστεί για το το μέλλον.

2. Μένουν και οι μικροί πληρώνοντας το τίμημα ( μπαίνοντας μέσα δηλαδή ) αναμένοντας την αύξηση της επιβατικής κίνησης.

3. Φεύγουν όλοι και μένουν άδεια μαγαζιά έως ότου αναγκαστεί ο ιδιώτης διαχεριστής των αεροδρομίων να κατεβάσει τις τιμές.
 
Η συμφωνία με ΕΚΑΒ ξεμπλοκάρει την παραλαβή των αεροδρομίων από Fraport.

Ξεπεράστηκε και το τελευταίο εμπόδιο και πλέον αναζητείται ημερομηνία!

http://www.kathimerini.gr/901467/articl ... po-fraport
 
george 150":3bure3ft said:
Yπάρχουν διάφορα ενδεχόμενα:

1. Μόνο οι μεγάλες εταιρείες ενοικάσεων αυτοκινήτων/ καταστημάτων κ.λ.π. έχουν την οικονομική δυνατότηκαι και δυναμικό και παραμένουν, παίρνοντας το μερίδιο που κατείχαν έως τώρα οι κάθε λογής "μικροί" ενοικιαστές ( Rent a Car " Ο Μάκης" :shock: ) και αναμένοντας την αύξηση της επιβατικής κίνησης που έχει υπολογιστεί για το το μέλλον.

2. Μένουν και οι μικροί πληρώνοντας το τίμημα ( μπαίνοντας μέσα δηλαδή ) αναμένοντας την αύξηση της επιβατικής κίνησης.

3. Φεύγουν όλοι και μένουν άδεια μαγαζιά έως ότου αναγκαστεί ο ιδιώτης διαχεριστής των αεροδρομίων να κατεβάσει τις τιμές.

Για Θεσσαλονίκη για την ώρα παίζει το σενάριο αρ.1
Οι μεγάλοι φαίνεται να μένουν, οι μικροί φεύγουν και αναζητούνται χώροι πέριξ του αεροδρομίου για να στεγάσουν καταστήματα που σε άλλη περίπτωση θα στεγάζονταν μέσα στο αεροδρόμιο.Θα γίνει κάτι αντίστοιχο με το Parking δηλαδή που ξεφύτρωσαν φτηνά πάρκινγκ γύρω από το αεροδρόμιο και το πάρκινγκ του αεροδρομίου έμενε άδειο μέχρι να ρίξει και αυτό δραματικά τις τιμές του.
 
Της Σκιάθου θα γίνει αγνώριστο... :twisted:
 
Με δύο terminals, αφού έχει αφίξεις/αναχωρήσεις και στα δύο...
 
Αεροδρόμιο Πάφου, νέος τερματικός σταθμός 20χιλ τμ (ούτε διάδρομος προσγείωσης, oύτε πυροσβεστικές, ούτε τίποτα), κόστος 126 εκατ. Και η Fraport με 330 εκατ. θα κάνει τόσα έργα ; Όταν μόνο το τέρμιναλ Θεσσαλονίκης είναι 30χιλ. τμ.

Όπου λέει: «Aναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού», διαβάστε: «Μαγαζιά, μαγαζιά, μαγαζιά»

Όταν θα ανακαλύψουμε το δούλεμα θα είναι φυσικά αργά που ούτε κουράγιο να το σχολιάσουμε δεν θα έχουμε.

Gonso
 
gonso Λυπάμαι πολύ αλλά μάλλον πρέπει να συνηθίζετε στην ιδέα ότι οι αργόμισθοι και οι μόνιμοι δημόσιοι λιγοστεύουν σ' ένα κράτος που διαλύθηκε από δαύτους!

Πάντως της Μυκόνου φαίνεται υπέροχο!!!
 
Χωρίς να συμμερίζομαι πλήρως την άποψη του gonso, είναι καλό να είμαστε επιφυλακτικοί και συγκρατημένοι.

Εκπληκτικές μακέτες έχει και η ΥΠΑ για τα περισσότερα από αυτά τα αεροδρόμια.
 
Σωστά. Τι να τα κάνουν τα 330 εκατομμύρια σε 14 αεροδρόμια??? Θα φτιάξουν ένα διάδρομο, κάτι μαγαζιά για τους ξένους λεφτάδες, θα φτιάξουν τα καζανάκια...

Καλά ήταν όταν ο Τέλης έστελνε με Fax στην ΥΠΑ και από εκεί με κλητήρα στο Γεν. Λογιστήριο του κράτους την φόρμα Α32, με κάτι ψιλολαθάκια (ζήτω το blanco) για χαρτί υγείας στις τουαλέτες και νέα καφετιέρα για τα παιδιά στα προκάτ γραφεία. Και σιγά το κόστος, κανά 50 χιλιάρικα μόνο το χρόνο (και υπερωρίες βέβαια, ε?)

Που τραβιόμαστε τώρα. Άκου 330 εκατομμύρια. Θέλανε λεφτά? Ας βάζανε κουτί για λεφτά στις τουαλέτες όπως στα ΚΤΕΛ Κηφισού. Δεν μπορεί, θα έβγαζαν χρήμα λέμε!

Άκου 330 εκατομμύρια σε έργα... ανήκουστο.

Edit: Ξέχασα το σημαντικότερα. Μια χαρά ήταν εμφανισιακά τα αεροδρόμια παίδες. Ακόμα και αν φτιάξουν αυτά τασχέδια, θα γελάνε όλοι. Ο Τάκης, η Φρόσω, ο Γιάννης, οι μετανάστες. Θα τα κάνουν τα αεροδρόμια μας να δείχνουν σαν αυτά των τζιτζιφιόγκων των βορειο-ευρωπαϊων. Ωιμέ καταστροφή!! Ρεζιλικιά ρε! Τι είναι αυτά? Πάω να δω τον Χατζηχρήστο στο ωτομοτρίς (τρένο ντε!) που βάζει στην κουκέτα το καλάθι με τις κότες για να νιώσω καλά και Έλληνας.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top