Άγονες Γραμμές

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μάλιστα... 15 μέρες πριν λήξει η παράταση σε κάποιες γραμμές κι αφού καμιά αεροπορική δεν "τσιμπάει", αποφάσισαν οι του υπουργείου να προβούν σε απευθείας διαπραγματεύσεις μπάς και βρεθεί ανάδοχος. Οι τσίπηδες συνεχίζουν να είναι στην κοσμάρα τους.

Κι άντε, τα PVK-JSH & JSH-AXD είναι λιγάκι αμφιλεγόμενα, το RHO-KGS-JKL-LRS-JTY όμως είναι δρομολόγιο απαραίτητο που δεν εξυπηρετεί τοπικές μόνο ανάγκες αλλά διακινεί και επισκέπτες που ακόμη και σήμερα δεν μπορούν να προγραμματίσουν τις διακοπές τους στερόντας τα μικρονήσια από πολύτιμα έσοδα... Εύχομαι στις 20/3 να υπάρχει ανάδοχος...

:arrow: http://www.dimokratiki.gr/15-03-201...s-grammes-rodos-kos-kalimnos-leros-astipalea/
 
Απορώ γιατί δεν παίρνει ο Βασιλάκης το 12νήσιο να δείξει και το κοινωνικό πρόσωπο της Α3 (σόρυ της ΟΑ) μέσα από ένα ωραίο instastory :?: Μπας και του βγούνε και τα ροτέισιο (rotations) του DH1 με KZS/LRS :?:

Για τα καταραμένα της Σητείας, βλέπω το Γρύλλο να αναλαμβάνει δράση.
 
Άλλο το κοινωνικό πρόσωπο κι άλλο το φιλανθρωπικό ίδρυμα. Άσε που έτσι όχι μόνο θα την γλύτωναν όσοι ευθύνονται για αυτό το χάλι αλλά θα μας το τρίβαν και στη μούρη ως επίτευγμα :?
 
Εδώ πάλι κόπηκε το seasonal RHO-HER-RHO της Α3...Θα κάνει τη διαφορα με τις άγονες; :rolleyes:
 
Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με το RHO-KGS-JKL-LRS-JTY; Δώθηκε τελικά;
 
650Κ για την 6μηνη παράτα όταν βάσει προκήρυξης πλέρωναν τοπ 924Κ ετησίως... Μπορεί να είναι παραπάνω τα δρομολόγια αυτό το 6μηνο απ΄το επόμενο ωστόσο μάλλον μέσα μπήκε το υπουργείο...
 
Ιδού και η επαναπροκήρυξη για τις 3 αγαπημένες γραμμές AXD-JSH, PVK-JSH και RHO-KGS-JKL-LRS-JTY από 1/10/2017.

700Κ για τις 2 πρώτες και 1.3Μ για την τελευταία, ετήσια. Οπότε ΟΑ702, έχει νόημα τα 650Κ που παίρνει για την 6μηνη παράτα.

Εδώ βλέπουμε και τις ανανεωμένες συχνότητες στις 7 άγονες που χρειάστηκε κόπος και ιδρώτας να βρεθούν ανάδοχοι.

Απλοποιημένα πράγματα, 2/weekly όλο το χρόνο για τα SKG-CFU, SKG-SKU, AXD-JSH, AXD-PVK και 2-3/weekly (χειμώνα/καλοκαίρι) για τα τρενάκια.
 
40% πάνω απ΄την πρώτη πρόβλεψη έκλεισε το ενδο12νησιακό τρενάκι. Οπότε νόημα δεν είχε αυτή η εμμονή του υπουργείου να ρίξει τις αποζημιώσεις, στοίχισε χρόνο και χρήμα σε όλους τους εμπλεκόμενους και κυρίως στα νησιά. Ένα τρέντ που βλέπω πρώτη φορά είναι ότι στα τρενάκια του Αιγαίου έχουν ανέβει οι πτήσεις μόνο μέχρι τέλη Μαϊου, ακόμη και σήμερα δλδ ένας Άγγλος ή Ιταλός που έρχεται Ρόδο και Αστυπάλαια τον Ιούλιο δεν μπορεί ακόμη να κλείσει θέσεις και συνεπακόλουθα ούτε κατάλυμα. Επίσης, διαβάζοντας την επανπροκήρυξη, στα κριτήρια επιλογής σε περίπτωση ισοδύναμων προσφορών βλέπω ως ένα απ' τα κριτήρια τη "δυνατότητα σύνδεσης με γραμμές εξωτερικού είτε μέσω της ίδιας της εταιρείας είτε μέσω συνεργασιών με άλλες εταιρειών". Αυτό υπήρχε σε προηγούμενους διαγωνισμούς και δεν το θυμάμαι;
 
Νομίζω δεν υπήρχε κάτι τέτοιο. Άραγε ποσά χρόνια υπάρχει αυτή η γραμμή;
 
Top