Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
 

Attachments

  • petroulakis1-thumb-large.jpg
    petroulakis1-thumb-large.jpg
    119,9 KB · Προβολές: 43
Τα νεα websites των αεροδρομιων:

Aktion Airport: http://www.pvk-airport.gr
Kavala Airport: http://www.kva-airport.gr
Thessaloniki Airport: http://www.skg-airport.gr
Kerkyra/Corfu Airport: http://www.cfu-airport.gr
Chania/Crete Airport: http://www.chq-airport.gr
Kefalonia Airport: http://www.efl-airport.gr
Kos Airport: http://www.kgs-airport.gr
Mytilini/Lesvos Airport: http://www.mjt-airport.gr
Mykonos Airport: http://www.jmk-airport.gr
Rhodes Airport: http://www.rho-airport.gr
Samos Airport: http://www.smi-airport.gr
Santorini Airport: http://www.jtr-airport.gr
Skiathos Airport: http://www.jsi-airport.gr
Zakynthos Airport: http://www.zth-airport.gr
 
Πρέπει να έχει 2 βδομάδες που τους έστειλα κάποιες διορθώσεις για την ιστοσελίδα του Διαγόρα αλλά ... μάλλον πέσαμε στο Πάσχα. Δεν μπορεί στην πρόσβαση να έχουν λινκ για το κτελ που δεν πάει α/δ... :rolleyes:
 
Και είναι γεγονός! Τα 23 περιφερειακά αεροδρόμια μετρούν πλέον κι αυτά αντίστροφα για διαγωνισμό που θα γίνει. Το δημοσίευμα αναφέρει : "Επίσης, μεταβιβάζονται αυτοδικαίως και χωρίς αντάλλαγμα από το ΤΑΙΠΕΔ στο υπερταμείο, τα δικαιώματα εκμετάλλευσης των μικρότερων περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας που δεν έχουν παραχωρηθεί στη γερμανική Fraport."

Τα 23 περιφερειακά αεροδρόμια για τα οποία γίνεται ο λόγος είναι αυτά της Αλεξανδρούπολης, του Αράξου, της Αστυπάλαιας, της Χίου, της Ικαρίας, των Ιωαννίνων, της Καλαμάτας, της Καλύμνου, της Καρπάθου, της Κάσου, του Καστελόριζου, της Καστοριάς, της Κοζάνης, των Κυθήρων, της Λέρου, της Λήμνου, της Μήλου, της Νέας Αγχιάλου, της Νάξου, της Πάρου, της Σητείας, της Σκύρου και της Σύρου.

Ποιες ομάδες λέτε να έχουμε εδώ; Θα υπάρξει ενδιαφέρον για όλα τα αεροδρόμια δεδομένου ότι κάποια από αυτά έχουν επιβατική κίνηση μικρότερη των 3,000 επιβατών ανά έτος;

http://www.iefimerida.gr/news/337436/ay ... z4h2XmQzea
 
Είναι ένα δύσκολο ερώτημα γιατί τα περισσότερα δεν μπορούν να γίνουν κερδοφόρα και, φυσικά, το χρεωκοπημένο δημόσιο δεν έχει πια την οικονομική δυνατότητα να τα επιδοτεί με ζεστό χρήμα. Ίσως παραχωρηθούν κατόπιν διαγωνισμού με μικρό συμβολικό αντάλλαγμα.
 
Με χοντρικά 1.500.000 συνολική κίνηση, τα 23 α/δ και τζάμπα να τα δώσουν δεν τα παίρνουν ούτε ξεπλενατζήδες...
 
OA702":1vdqx43o said:
...ούτε ξεπλενατζήδες...
Πάντα παίζει το σενάριο Ιβάν Σαββίδη, που δουλεύει σχεδόν στο κόστος ή και με ζημιά.
 
OA702":3qoxzc4u said:
Με χοντρικά 1.500.000 συνολική κίνηση, τα 23 α/δ και τζάμπα να τα δώσουν δεν τα παίρνουν ούτε ξεπλενατζήδες...

Γι'αυτό ακριβώς δεν θα έπρεπε να είχαν μείνει ορφανά αλλά να είχαν δωθεί με τα μεγάλα, σαν αντισταθμιστικό όφελος.

Προφανώς αυτό θα γινόταν αν υπήρχε ενδιαφέρον για το καλό του τόπου και όχι μόνο για την υπερκερδοφορία του επενδυτή.

Gonso
 
Αρχικά ήμουν της ιδιας άποψης, δλδ τα "περισσεύματα" να τα φορτώνανε στη φραπορτ ωστόσο νομίζω δεν είναι λύση αυτή. Στη Μήλο και το Καστελορίζο ας πούμε και LAX να χτίσει ιδιώτης επιβάτες δεν πρόκειται να δεί. Η φέρουσα ικανότητα των νησιών απλά απαγορεύει στον αιώνα των άπαντα τη λειτουργία ενός κερδοφόρου αερολιμένα.

Τα α/δ αυτά πρέπει να κατηγοριοποιθούν όχι μόνο με βάση την υπάρχουσα κίνηση τους αλλά και την χρησιμότητα τους καθώς και τις προβλέψεις για τη μελλοντική (40,50 χρόνια) κίνηση. Έπειτα με ΣΔΙΤ, εκτός του κράτους, θα μπορούσαν να μπούν στο παιχνίδι ΟΤΑ, επιμελητήρια και ιδιώτες είτε σε ανα ομάδες είτε σε μεμονωμένα.
 
Προφανώς δεν τα έβαλα εκεί, γιατί θα μειωνόταν ανάλογα το κόστος του επενδυτή (από 1.23 δις εφάπαξ πολύ πιο χαμηλά) και πιθανώς ο επενδυτής θα έκανε λιγότερα έργα στα "μεγάλα" με σκοπό να κάνει κάτι και στα μικρά.. Επίσης, θέλουν να δώσουν βάρος στα 14 πιο δημοφιλή αεροδρόμια και να αφήσουν τα άλλα για κάποια μπαλώματα. Γιατί τα υπόλοιπα αεροδρόμια (τουλάχιστον το 1/3 εξ' αυτών) δε θέλουν και πολλά έργα. Με λιγότερο από 3.000 επιβάτες/έτος καλύπτονται με τις σημερινές υποδομές. Το κράτος δεν έχει ούτε ένα ευρώ να δώσει (δείτε το έργο που από το 2009-μέσα στην κρίση-ξεκίνησε στο Ιωαννίνων και ακόμη δεν έχει τελειώσει...)
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top