Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Εδώ όλες οι πληροφορίες και ερωτήσεις για αεροπορικές τραγωδίες, προσγειώσεις ασφαλείας κτλ.
Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1564
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό gonso » 03 Απρ 2015, 14:19

AGV έγραψε:Οι πρώτες επίσημες αμφισβητήσεις της υπόθεσης της αυτοκτονίας του συγκυβερνήτη


Κατ´αρχάς, δεν είναι επίσημες. Ένας πρώην ξερωγώ λέει τη γνώμη του.

Στα σημεία 1 και 2 που θίγει, έχω απαντήσει στη σελίδα 5 αυτού του thread.

Το σημείο 3 είναι όντως παράξενο μιάς που στη συνέντευξη του Γάλλου δικαστικού, όταν περιέγραφε τι ακουγόταν στο CVR, δεν είπε τίποτα για την κόρνα που έπρεπε να ακουγόταν όταν ο Κ1 προσπάθησε να επιστρέψει στο πιλοτήριο. Θεωρώ ότι ήταν αμέλεια.
1 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


nearxos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 13 Ιαν 2008, 18:45
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKV

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό nearxos » 03 Απρ 2015, 15:24

Εντάξει, κι εμένα μου είχε κάνει εντύπωση όταν ο Εισαγγελέας είχε πει (τουλάχιστον αυτό του είχαν αποδώσει, δεν ξέρω γαλλικά για να είμαι και σίγουρος) οτι φωνές αγωνίας ακούστηκαν από την καμπίνα επιβατών μόνο τις τελευταίες στιγμές. Μου φάνηκε περίεργο να είχε επικρατήσει ψυχραιμία ενώ το αεροσκάφος ήταν σε σταθερή κάθοδο και οι επιβάτες έβλεπαν έναν απεγνωσμένο πιλότο να προσπαθεί με κάθε τρόπο να μπει στο πιλοτήριο.
Από την άλλη, η συνέντευξη τύπου που έδωσε ο Εισαγγελέας είχε περισσότερο "αφηγηματικό" (ας πούμε) χαρακτήρα. Ηταν αυτό ακριβώς, μια συνέντευξη τύπου και όχι κάποιο επίσημο πόρισμα και επικεντρωνόταν σ'αυτά που ο Εισαγγελέας θεωρούσε σημαντικότερα γι'αυτό μάλλον δεν έχει νόημα να τη βάλουμε κάτω από το μικροσκόπιο.
0 x

ECO
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: 07 Ιουν 2007, 22:02

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό ECO » 05 Απρ 2015, 16:12

Συνεχίζεται η δημοσιογραφική τρομολαγνία με συμβάντα ρουτίνας:
http://www.piraeuspress.gr/diethni/koin ... -ti-synebh
0 x

Άβαταρ μέλους
fotis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1715
Εγγραφή: 04 Φεβ 2007, 18:55
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Τοποθεσία: Athens/Munich
Επικοινωνία:

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό fotis » 05 Απρ 2015, 18:55

Να μην τους διαβάζετε και να μην τους αναπαράγετε αν δε σας αρέσουν.
0 x
Πετάει ο γάιδαρος!

http://www.videoart.gr
my flight memory statitics


Άβαταρ μέλους
mrk
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό mrk » 06 Μάιος 2015, 13:41

Το Preliminary report από την BEA είναι εδώ: http://www.bea.aero/docspa/2015/d-px150 ... 324.en.pdf
1 x
Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement.

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1632
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό george_a » 06 Μάιος 2015, 15:40

Κάτι το οποίο δεν γνώριζα, είναι ότι στην αμέσως προηγούμενη πτήση DUS-BCN, για κάποιο διάστημα που απουσίασε ο κυβερνήτης από τον θάλαμο διακυβέρνησης (περίπου 4 λεπτά), ο συγκυβερνήτης 'έπαιξε' αρκετές φορές με τον επιλογέα ύψους, κατεβάζοντάς τον μέχρι και τα 100 ft, και ξανά πάνω. Τα 'παιχνίδια' αυτά σταμάτησαν λίγο πριν την επανείσοδο του κυβερνήτη στον θάλαμο (σελίδα 23 στο report). Φαίνεται να έκανε 'προπόνηση'....
0 x

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1632
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό george_a » 06 Μάιος 2015, 15:50

sutter έγραψε:Αν τελικά πρόκειται για ηθελημένη ενέργεια, αναλογιστείτε την τύχη των επιβατών των προηγουμένων πτήσεων του συγκεκριμένου συγκυβερνήτη, ειδικά αυτών που προσγειώθηκαν στη Βαρκελώνη το πρωί της ίδιας μέρας. Χωρίς να είμαι ειδικός, εκτιμώ ότι τέτοιες αποφάσεις τις έχεις ήδη πάρει πριν πιάσεις τα χειριστήρια τη μοιραία μέρα, οπότε ίσως η ζωή τους να οφείλεται στο οτι ο κυβερνήτης δεν είχε χρειαστεί τουαλέτα στο πρώτο σκέλος της πτήσης...


Ο φίλος μας ο sutter είχε κάνει τη σωστή πρόβλεψη....
0 x


Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2654
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό MerNion » 13 Μαρ 2016, 14:58

Το τελικό πόρισμα εδώ:
https://www.bea.aero/uploads/tx_elydbra ... .en-LR.pdf
2 x
http://athensairport.blogspot.com - Τελευταία αεροπορικά νέα (κυρίως από Ελ. Βενιζέλο - ATH/LGAV)
http://twitter.com/AthensAirport

Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση" (http://www.air-born.gr)

Leon_94
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 05 Απρ 2008, 17:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό Leon_94 » 17 Απρ 2017, 00:36

flesland έγραψε:Η λεπτομέρεια είναι ότι η πόρτα είναι θωρακισμένη. Δεν ανοίγει ούτε με πυροσβεστήρες, ούτε με τρόλεϊ- πολιορκητικούς κριούς. Δεν ανοίγει στα 8 λεπτά που μεσολάβησαν γιατί έχει πιστοποιηθεί να μην ανοίγει με οτιδήποτε είναι μέσα στην καμπίνα. .....


Εχω μια απορία.
Υπαρχουν μέσα στα αεροπλάνα πυροσβεστήρες CO2 ?
(Μη γελάσετε οι κατέχοντες... Γνωριζω τι σημανει χρήση CO2 σε κλειστο χώρο)
Ρωτώ γιατί αν υπάρχουν τέτοιοι πυροσβεστηρες μεσα στο αεροπλάνο, θα σας έλεγα εγω πόση ώρα χρειάζεται για να παραβιαστεί η θωρακισμένη πόρτα......
0 x
Ωτει υχα να πο τω οιπα. Αναγνοσυ κε γραφοι γνοροιζο.

kotobloco
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 29 Ιαν 2017, 03:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό kotobloco » 17 Απρ 2017, 00:54

Φιλε Leon εχεις παρει φορα σε ολα τα ποστ ε;

Στο αεροπλανο υπαρχουν Halons οχι πυροσβεστηρες, που απομονωνουν το οξυγονο.
0 x
It can be a coke or a stroke.


romanosdelios
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Οκτ 2011, 17:35

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό romanosdelios » 18 Απρ 2017, 18:09

Βασικά υπάρχει τρόπος να ανοίξει η πόρτα που δυστυχώς δεν την ήξερε ο κυβερνήτης. Σε περίπτωση αποσυμπίεσης η πόρτα αυτόματα ξεκλειδώνει ώστε να μην υπάρχει διαφορικό πίεσης μέσα στο αεροπλάνο. Στα 8 λεπτά θα μπορούσε με το πυροσβεστήρα να σπάσει κανα παραθυρο.
0 x

kotobloco
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 29 Ιαν 2017, 03:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό kotobloco » 18 Απρ 2017, 19:46

Επισης υπαρχει και ενας κωδικος, που τον ξερουν ολα τα πληρωματα ιδιος για το Airbus και το Boeing, που ανοιγει την πορτα μετα απο λιγα δευτερολεπτα απο την εισοδο του. Αυτο υπαρχει για την περιπτωση που και οι δυο πιλοτοι ειναι αναισθητοι και δεν αποκρινονται στις κλησεις του πληρωματος.
0 x
It can be a coke or a stroke.

sierra_sotiropoulos
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: 12 Απρ 2005, 00:39

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό sierra_sotiropoulos » 18 Απρ 2017, 23:57

image.jpeg


Το συστημα στο οποιο αναφερεται ο Romanosdelios αποτελει τμημα του CDLS (Cockpit Door Locking System) και συγκεκριμενα βρισκεται στο overhead panel (see attachement, "2, Pressure Sensor").
Απο την περιγραφη ομως του συστηματος φαινεται πως λειτουργει μονο σε περιπτωση πτωσης της πιεσης μεσα στο πιλοτηριο και οχι στον θαλαμο επιβατων. Αλλωστε η πορτα ανοιγει με φορα προς το πιλοτηριο, οποτε σε περιπτωση πτωσης της πιεσης στον θαλαμο επιβατων δεν θα συνεβαινε τιποτα.

"The cockpit door control unit is the system controller, in charge of :
‐ Locking or unlocking the door latches, upon flight crew action.
- Unlocking the door, in case of cockpit decompression (the door then opens towards the cockpit under differential pressure).
‐ Indicating system failures of electrical latches and pressure sensors.
‐ Activating the access request buzzer and turning on the keypad LEDs."

Ο κωδικος που αναφερει ο kotobloco οντως υπαρχει, λειτουργει ομως με χρονοκαθυστερηση (15 εως 120 δευτερολεπτα αναλογα με την προεπιλογη). Στον χρονο αυτο οι χειριστες εχουν τη δυνατοτητα να τοποθετησουν τον διακοπτη στη θεση "lock" και να κλειδωσουν οριστικα (για προκαθορισμενο χρονο) την πορτα αποτρεποντας την εισοδο στο κοκπιτ.

Αρα μαλλον καμια απο τις δυο προαναφερθησες προτασεις δεν θα ειχε αλλαξει τη μοιρα των επιβατων και του πληρωματος.
2 x


romanosdelios
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Οκτ 2011, 17:35

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό romanosdelios » 19 Απρ 2017, 14:33

Έχεις δίκιο απ´ ότι διαβάζω. My bad που λέμε. :wink:
1 x



Επιστροφή σε “Ατυχήματα και συμβάντα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες