Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Το συστημα στο οποιο αναφερεται ο Romanosdelios αποτελει τμημα του CDLS (Cockpit Door Locking System) και συγκεκριμενα βρισκεται στο overhead panel (see attachement, "2, Pressure Sensor").
Απο την περιγραφη ομως του συστηματος φαινεται πως λειτουργει μονο σε περιπτωση πτωσης της πιεσης μεσα στο πιλοτηριο και οχι στον θαλαμο επιβατων. Αλλωστε η πορτα ανοιγει με φορα προς το πιλοτηριο, οποτε σε περιπτωση πτωσης της πιεσης στον θαλαμο επιβατων δεν θα συνεβαινε τιποτα.

"The cockpit door control unit is the system controller, in charge of :
‐ Locking or unlocking the door latches, upon flight crew action.
- Unlocking the door, in case of cockpit decompression (the door then opens towards the cockpit under differential pressure).
‐ Indicating system failures of electrical latches and pressure sensors.
‐ Activating the access request buzzer and turning on the keypad LEDs."

Ο κωδικος που αναφερει ο kotobloco οντως υπαρχει, λειτουργει ομως με χρονοκαθυστερηση (15 εως 120 δευτερολεπτα αναλογα με την προεπιλογη). Στον χρονο αυτο οι χειριστες εχουν τη δυνατοτητα να τοποθετησουν τον διακοπτη στη θεση "lock" και να κλειδωσουν οριστικα (για προκαθορισμενο χρονο) την πορτα αποτρεποντας την εισοδο στο κοκπιτ.

Αρα μαλλον καμια απο τις δυο προαναφερθησες προτασεις δεν θα ειχε αλλαξει τη μοιρα των επιβατων και του πληρωματος.
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    202 KB · Προβολές: 1.677
Έχεις δίκιο απ´ ότι διαβάζω. My bad που λέμε. ;)
 
Top