sky express ... the airline of Crete

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Συγνώμη άλλα το HER-RHO με τιμή στα 85 ευρώ το one way δεν είναι το μόνο παρατράγουδο.Από ένα σύντομο ψάξιμο προκυπττει:
ATH-KIT-ATH 186 €
ATH-JTY(Αστυπάλαια)-ATH 221 €
ATH-JSY(Σύρος)-ATH 196€
ATH-PAS-ATH 188 €
και πάει λέγοντας.Είναι κρίμα να βλέπεις από μία εταιρία που τώρα μόνο κάνει μια προσπάθεια να γίνει γνωστή στο κοινό να λειτουργεί με τη λογική της αρπαχτής.Συν τοις άλλοις περιορισμένος αριθμός αεροσκαφών-αναρωτιέμαι πως θα τη βγάλει τη σεζόν αν κάποια στιγμή βγει off το ένα από αυτά,περιορισμένα όρια μεγέθους και βάρους χειραποσκευων και αποσκευων(αχταρμάς με τις χειραποσκευες των 3 κιλων,τις αποσκευες των 13) και πάει λέγοντας.
Και για την ιστορία οι παραπάνω τιμές αφορούν δρομολόγια Σεπτέμβρη και έιναι οι χαμηλότερες δυνατές.Είπατε κάτι;
 
Μικρά αεροπλάνα = μικρό περιθώριο παροχής οικονομικών ναύλων. Επομένως όλα είναι σχετικά.
Η εταιρεία κάνει εξωστρεφή βήματα τα οποία για το μέγεθος της έχουν κάποιο κόστος.
Δεν νομίζω με την Aegean/Olympic εισιτήριο με επιστροφή και βαλίτσα να κοστίζει οικονομικότερο.
 
Με αυτή τη λογική τα 85 ευρώ one way HER-RHO είναι εξαιρετική προσφορά.Και φυσικά δεν μπορούμε να συγκρίνουμε την εταιρία με την Α3, η οποία και ανταποκρίσεις κάνει και πρόγραμμα μιλίων διαθέτει(ιδιαίτερα γενναιόδωρο μάλιστα) και ανταγωνιστικούς ναύλους(κυρίως σε περιόδους προσφορών) και μεγάλο στόλο ελικοφόρων για να βγάλει άνετα-ή σχετικά άνετα τη χρονιά και εν τέλει είναι μία αναγνωρισμένη εταιρία που δεν έχει ανάγκη να τιμολογήσει χαμηλά για να τη μάθει και να την εμπιστευτεί ο κόσμος.
Οι τιμές που έχει η skyexpress ειδικά σε προορισμούς που παίζει παιχνίδι μόνη της δείχνουν αναγκη για εύκολο κέρδος-κοινώς ΑΡΠΑΧΤΗ.Δεν είπαμε να τιμολογήσει 100 ευρώ πηγαινέλα το δρομολόγιο της Αστυπάλαιας, αλλά 221 ευρώ και μάλιστα fixed τιμή σε άγονο δρομολόγιο νεοεισερχόμενης εταιρίας είναι εμπαιγμός.
 
Για τις τιμές στις άγονες γραμμές μπορείτε να κάνετε τα παράπονά σας στην ΥΠΑ που καθορίζει την ανώτατη τιμή ανά γραμμή. Και που στους τελευταίους διαγωνισμούς (είχαμε και πολλούς) οι τιμές αυξήθηκαν με συνοπτικές διαδικασίες εν μέσω κρίσης (φαντάζομαι έπειτα και από "διαβουλεύσεις" με τας αεροπορικάς).

Δηλαδή και η ΟΑ τη Λέρο το καλοκαιράκι την έχει στα 180 μίνιμα αλλέ-ρετούρ.
 
Μα ούτε η Α3 πάει πίσω.Απλά εκεί περιμένεις την προσφορά αν και όποτε.Έχουμε φτάσει στο σημείο τα άγονα δρομολόγια να είναι τα πιο ακριβά δρομολόγια των αεροπορικών (εξαιρείται Μύκονος και Σαντορίνη).Υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει;Πληρώνουμε λεφτά στο κράτος για να δίνει το δικαίωμα στις αεροπορικές να ορίσουν πανάκριβους ναύλους,χωρίς έστω να προσφέρουν 2-3 θέσεις ανά πτήση σε οικονομικότερη τιμή.
 
@STAVROS_ATH δεν θα διαφωνήσω μαζί σου. Αντιλαμβανόμαστε όλοι μας ότι σε περίοδο κρίσης τα 85€ ενδεχομένως να είναι πολλά για εισιτήριο απλής μετάβασης. Για άλλους μπορεί να είναι ένας normal ναύλος. Πρόσεξε δεν συγκρίνω την Aegean Olympic με την Sky Express με βάση τις υπηρεσίες και τα αεροσκάφη . Ούτως η άλλως διαφοροποιούνται σε πολλά σημεία αρκετά μεταξύ τους . Η σύγκριση που ανέφερα είναι σε ένα εισιτήριο με επιστροφή και με αποσκευή. Πίστεψε με υπάρχουν αρκετοί που αναζητούν μόνο αυτό να καλύψουν την ανάγκη της μεταφοράς τους χωρίς προγράμματα frequent flyer τύπους αεροσκαφών και κλπ. Επομένως αν υποθέσουμε ότι απευθυνόμαστε σε επιβάτες που αναζητούν απλά την μεταφορά τους (με αποσκευή) και μόνο ενδεχομένως η τιμή να είναι συμπαθητική. Θα σε παραπέμψω να δεις τους ναύλους για LRS με την OA . Βρήκα τελική τιμή με επιστροφή 185€ . Αν αποκαλείς την Sky Express ακριβή σε αυτά τα δρομολόγια φαντάσου στον διαγωνισμό τις τιμές που είχαν καταθέσει οι άλλες αεροπορικές.

Δηλαδή η Ryanair που είναι τόσο γνωστή γιατί τιμολογεί τόσο οικονομικά ; Η παρατήρηση σου ότι η Aegean δεν έχει την ανάγκη να τιμολογεί οικονομικά δεν είναι εύστοχη . Οι προσφορές που βγάζουν οι εταιρίες είναι καθαρά για εμπορικούς λόγους και βασίζονται στα οικονομικά μεγέθη στο δίκτυο τους και στους τύπους αεροσκαφών.
 
Ίσως δεν το έθεσα σωστά φίλε μου.Δεν εννοώ τόσο ότι η Α3 δεν έχει ανάγκη να τιμολογεί οικονομικά, αλλά περισσότερο οτι θα περίμενα η skyxpress σε αυτό το άνοιγμα που κάνει να υιοθετήσει πιο οικονομικούς ναύλους για να τη γνωρίσει ο κόσμος.Είναι μια εταιρία που υπάρχει από το 2005,αλλά που οι περισσότεροι φέτος τη μαθαίνουν.Η εταιρία όλα αυτά τα χρόνια εξωστρεφής δεν ήταν.Αντίθετα υπήρξε εξαιρετικά συντηρητική και μετρημένη(το λες και καλό).Φέτος υιοθετεί μια πιο δυναμική παρουσία(ξαφνικά όμως,ελπίζω όχι με τη λογική της "φούσκας") και ανεβάζει και τις τιμές στα ύψη, ακόμα και σε δρομολόγια που υπάρχει ανταγωνισμός με Α3(βλέπε Κύθηρα, Πάρο κτλ).
Την αποσκεύη την ανέφερα γιατί εκεί που η skyexpress δίνει 3 ή 6 κιλά χειραποσκευής και 13 ή 15 κιλά αποσκευής, η Α3 ξεκάθαρα δίνει 8 και 23 κιλά αντίστοιχα.Όσο δε για τις τιμές της Α3 για τη Λέρο, δε γνωρίζω γιατι μου την αντιπαραβάλατε και οι δυο πάντως ακόμα και έτσι άλλο 221 ευρώ και άλλο 180-185.Ακολούθως βέβαια και για να μαι δίκαιος στην Πάρο πχ έχει πιο φτηνές τιμές(15% φθηνότερα από οτι ο ανταγωνισμός) αλλά και πάλι στα ύψη.
Αντιλαμβάνομαι ότι η εταιρία δρομολογεί μικρά αεροσκάφη με λιγότερη ευελιξία σε παροχή οικονομικών ναύλων, αλλά από την άλλη δεν μπορώ να χωνέψω ότι σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον, με τις φτηνές αερομεταφορές να είναι η κυρίαρχη τάση της παγκόσμιας αγοράς, έρχεται μια εταιρία και επιβάλει τιμές αδιανόητες (για τη δική μου λογική και πορτοφόλι).Όπου μιλάμε για πτήσεις επιδοτούμενες, των 25 και 30 λεπτών, σε μια δυσκολη οικονομικά συγκυρία και απευθυνόμενη σε ένα επιβατικό κοινό με σοβαρά οικονομικά προβλήματα(στην πλειοψηφία τουλάχιστον,εκτός και αν απευθύνεται σε τουρίστες-στα Κύθηρα λόγου χάρη που πάω συχνά το 60-70% των επιβατών στο αεροπλάνο είναι ξένοι ή ομογενείς,ο Έλληνας δε σκάει τόσα φράγκα και δικαιολογημένα ίσως)
 
Να επισημάνω πάντως πως από τις αναφερόμενες γραμμές κάποιες είναι άγονες (και υπάρχει συμφωνημένη τιμή από τη σύμβαση, πχ Λέρος) και είναι αποκλειστικής εξυπηρετησης και άλλες είναι πρώην άγονες, πλέον απελευθερωμένες (πχ Πάρος), οπότε μιλάμε για δύο διαφορετικά πράγματα. Η αγορά των νησιών είναι πολύ ιδιόμορφη: μικρό μέγεθος αγοράς, μικρά αεροδρόμια και αεροσκάφη, πάρα πολύ έντονη εποχικότητα. Οι εταιρείες επιδιώκουν τη βιωσιμότητά τους και τα καλύτερα δυνατά κέρδη. Δεν ξέρω αν μπορούμε να κρίνουμε τις εταιρείες που μπαίνουν σε αυτά. Το θέμα είναι αν η εποπτική αρχή έκανε και κάνει την δουλειά της σωστά...
 
Γιατί να μην κριθουν;η skyexpress εκεί δραστηριοποιείται και εκεί θα κριθεί.Γνώμες εκφράζουμε, τις εμπειρίες μας ως πελάτες και τα θέλω μας.Δεν έχω πρόβλημα,ούτε αναθεματίζω κανέναν αερομεταφορέα απλά σχολιάζω την εμπορική τους πολιτική.Κάθε προορισμός έχει τις ιδιαιτερότητες του, η βιωσιμότητα όμως δεν εξασφαλίζεται απαραίτητα με ναύλα στο Θεό.Αλλά από την άλλη κοντός ψαλμός...μένει να δούμε αν το πείραμα πέτυχε και ο καταναλωτής τελικά τσίμπησε
 
Kαι το SX-ONE :cool: Πολύ ασπρίλα ρε παιδί μου...

C9yLyDSXUAAZk3p.jpg
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top