Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Αυτες οι λευκες γραμμες στην ουσια ειναι υγροποιηση των ατμοσφαιρικων υδρατμων απο τον ζεστο αερα που βγαινει απο τους κινητηρες. Φαινεται οτι το APU παραμενει ακομα αρκετα ζεστο ωστε να υγροποιει περιστασιακα υδρατμους.
 
Γενικη ερωτηση που παντα ειχα!!!

Καλημερα και Χριστος Ανεστη. Εχω μια ερωτηση και ελπιζω να την εχω δημοσιευση στην σωστη κατηγορια. Αν καποιος ξερει πραγματικα θα μου ελεινε την απορια. Γιατι να υπαρχει η δυνατοτητα στον πιλοτο να κλεινει ο καταγραφεας δεδομενων και φωνης απο το cockpit? Επισης γιατι να υπαρχει η δυντατοτη να κλεισει ο πιλοτος το transponder και να μην ειναι μονημα ανοιχτο? Σας ευχαριστω.
 
Re: Γενικη ερωτηση που παντα ειχα!!!

Ναι και στα δύο!
 
Χριστός Ανέστη.

Θέλω να ρωτήσω το εξής,τον τελευταίο καιρό και πέρυσι βλέπω πολλά charter απο διάφορες εταιρείες (Aegean,ellinair,small planet κλπ) προς Tel Aviv απο Ηράκλειο τι γίνετε μιλάμε καταιγισμός εχω παθει πλάκα. Ποιός
Tour Operator είναι πίσω απο ολα αυτά;
 
Πέρυσι ήταν η Elohim Travel, φέτος ανέλαβε η Mosadakis Tours.
 
Re: Γενικη ερωτηση που παντα ειχα!!!

emgrs":coh7jm15 said:
Καλημερα και Χριστος Ανεστη. Εχω μια ερωτηση και ελπιζω να την εχω δημοσιευση στην σωστη κατηγορια. Αν καποιος ξερει πραγματικα θα μου ελεινε την απορια. Γιατι να υπαρχει η δυνατοτητα στον πιλοτο να κλεινει ο καταγραφεας δεδομενων και φωνης απο το cockpit? Επισης γιατι να υπαρχει η δυντατοτη να κλεισει ο πιλοτος το transponder και να μην ειναι μονημα ανοιχτο? Σας ευχαριστω.

Μαλλον κανεις δεν ξερει. γιατι και εγω δεν μπορω να βρω καποιον λογω να μπορει το πληρωμα να κλεισει τα συγκεκριμενα οργανα.
 
Re: Γενικη ερωτηση που παντα ειχα!!!

george 150":3di8xnbu said:

Είπαμε ναι και στα δύο ερωτήματα!! Υπάρχει τρόπος να κλείσουν και τα δύο...
 
Re: Γενικη ερωτηση που παντα ειχα!!!

Σε ευχαριστω αλλα η ερωτηση μου ειναι ΓΙΑΤΙ να μπορει να κλεισει και οχι ΑΝ μπορει να κλεισει.......
 
Πιθανολογώ για λόγους συντήρησης / επισκευής και εγκατάστασης. Ο CVR σε ορισμένους τύπους για να "κλείσει" απαιτεί τράβηγμα ασφάλειας, οπότε η κατάργηση του συγκεκριμένου τρόπου κλεισίματος θα απαιτούσε... πλήρη μυστικοπάθεια σχετικά με το σε ποια ασφάλεια πάνω είναι ο καταγραφέας. Δεν ξέρω πόσο σύμφωνο με τις πρακτικές κατασκευής και συντήρησης θα ήταν αυτό.
Ο τρανσπόντερ από την άλλη, είναι άσκοπο να είναι ανοιχτός κατά τη διαρκεια παραμονής στο apron ενός αεροσκάφος.
 
george 150":3qt37hr8 said:
Πιθανολογώ για λόγους συντήρησης / επισκευής και εγκατάστασης. Ο CVR σε ορισμένους τύπους για να "κλείσει" απαιτεί τράβηγμα ασφάλειας, οπότε η κατάργηση του συγκεκριμένου τρόπου κλεισίματος θα απαιτούσε... πλήρη μυστικοπάθεια σχετικά με το σε ποια ασφάλεια πάνω είναι ο καταγραφέας. Δεν ξέρω πόσο σύμφωνο με τις πρακτικές κατασκευής και συντήρησης θα ήταν αυτό.
Ο τρανσπόντερ από την άλλη, είναι άσκοπο να είναι ανοιχτός κατά τη διαρκεια παραμονής στο apron ενός αεροσκάφος.

Eυχαριστω πολυ για την απαντηση.
 
Top