Απορία για Aegean

  • Thread starter petak
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Συγνώμη κιόλας αλλά αν το δρομολόγιο ήταν ανταγωνιστικό δεν θα το έκοβε.
 
Προφανώς δεν το έκοψαν για να τιμωρήσουν τους κατοίκους της Ρόδου, όπως φαίνεται είχε χαμηλή πληρότητα. Με φοιτητές, φαντάρους και φαντάσματα (τα 3Φ) απλώς δεν βγαίνει.
 
Εάν η Sky Express είναι όντως τόσο ακριβή, υπάρχει και η εναλλακτική λύση μέσω ATH. Που στις περισσότερες περιπτώσεις θα είναι επίσης με Α3, δηλ. μάλλον τους συμφέρει περισσότερο να γεμίσουν τα αεροπλάνα από/προς Αθήνα και να διατηρήσουν τακτικές συχνότητες εκεί.
 
flesland":38720zw1 said:
Συγνώμη κιόλας αλλά αν το δρομολόγιο ήταν ανταγωνιστικό δεν θα το έκοβε.
Οι ενδείξεις που υπάρχουν δεν συνηγορούν πρός αυτό το συμπέρασμα. Η Sky το πετάει πολλά χρόνια -όπως το πετούσε και η ΟΑ- και μάλιστα αρκετά πετυχημένα αν κρίνω απ' το 7w του χειμώνα (~340 θέσεις/κατεύθυνση), το 9w του καλοκαιριού (~430 θέσεις/κατεύθυνση) και την τιμολόγηση του.

Kαι μιας και με έπιασε η προκοπή, ιδού το ιστορικό του δρομολογίου όπως έχει καταγραφεί απ' το θέρος του 11 που τηρώ αρχείο (για τη MAV υπάρχει γενικώς μια ασάφεια εκκφρασμένη με ??? για το τί εκτέλεσε τελικά κ ποιές ημ/νίες :rolleyes: )

2011 (θ): ΟΑ 7w DH8 | CY 4w A319/20 | SEH 7w JS41
2011/12 (χ): OA 7w DH8 | CY 3w A319 | SEH 6w JS41
2012 (θ): OA 7w DH8 | CY 4w A319/20 | MAV 4w F50 | SEH 3w JS41
2012/13 (χ): CY 4w A320 | MAV 3w F50 | SEH 6w JS41
2013 (θ): CY 3w A319/20 | MAV 5w F50 | SEH 9w JS41(5w)/AT4(4w)
2013/14 (χ): MAV 6w F50??? | SEH ???
2014 (θ): A3 2w A320 | MAV 5w F50 | SEH 10w AT4(6w)/JS41(4w)
2014/15 (χ): SEH 7w JS41(5w)/AT4(2w)
2015 (θ): A3 4w A320 | MAV 4w F50??? | SEH 9w JS41(5w)/AT4(4w)
2015/16 (χ): SEH 9w AT4(5w)/JS41(4w)
2016 (θ): A3 3w A320 | SEH 7w JS41(5w)/AT4(2w)
2016/17 (χ): SEH 6w AT4
2017 (θ): SEH 9w AT4

Νομίζω ότι εύκολα εξάγεται ως συμπέρασμα πώς η γραμμή σηκώνει ειδικά το θέρος κι άλλη αεροπορική κι ακόμη ειδικότερα μια του μεγέθους της ΟΑ3 που με το κατάλληλο μείγμα ημερών, αεροσκαφών και τιμολόγησης μπορεί να το υποστηρίξει. Πιθανότερο θεωρώ ότι επικράτησε η φιλοσοφία " όταν κάνω τζίρο ένα δις, με τα σπόρια θα ασχολούμαι;".

A2 και EL θα μπορούσαν να δοκιμάσουν, βγαίνουν άνετα τριγωνικά/w δρομολόγια με βάση τη SKG...

ΥΓ
Άρη, με ψευδώνυμο γράφεις για Η Ρόδος πρέπει να συνδεθεί αεροπορικώς με τα Ιωάννινα :p :p
 
OA702":vzva8552 said:
Kαι μιας και με έπιασε η προκοπή, ιδού το ιστορικό του δρομολογίου όπως έχει καταγραφεί απ' το θέρος του 11 που τηρώ αρχείο

Μπορώ να στο πάω στο 1994. :shock:

Μη φάτε πάντως, η Α3 (συγνώμη ΟΑ, η Α3 δεν πετά στο εσωτερικό) από το Σεπτέμβριο σταματά και το CHQ-SKG.
 
Τα περί φαντασμάτων είναι απλως σενάρια που δεν ανταποκρίνονται στη πραγματική κατάσταση...κάποτε η ακτοπλοϊκή σύνδεση ηταν σαφώς καλύτερη αλλά και πάλι υπήρχαν και 2 εταιρίες να πετούν. Σήμερα, παρόλο που η ακτοπλοϊκή σύνδεση των νόμων είναι εντελώς ελλιπής, υπάρχει μόνο η sky η οποία κιόΛας ήδη έχει αρχίσει να είναι full σε πολλές ημερομηνίες μέσα στο καλοκαιρι...εννοειται οτι η Α3 δεν ενδιαφέρεται ειδικά όταν μαθαίνουμε ότι κόβεται μια γραμμή όπως το Χανιά Θεσσαλονίκη. Εκτελώντας όλες αυτες τις πτήσεις εσωτερικού με Airbus ακόμα και το χειμώνα είναι λογικό τα έξοδα να είναι περισσότερα σε σχέση με ένα αεροσκάφος ελικοφόρο, εκτός και αν έχουν πάντα πάνω από 70% πληρότητα σε αυτές τις πτήσεις εσωτερικού..θυμάμαι χαρακτηριστικά το δρομολόγιo της ΟΑ SKG-RHO-HER-RHO-SKG για αρκετά χρόνια με ΑΤ7 όλο το χρόνο όπως και της air Greece και Α3 απλά με αφετηρία την Αθήνα και μετά την εξαγορά πάλι από Θεσσαλονίκη...τι να πει κανείς..καλά και τα συμφέροντα αλλά και το via ATH συνέχεια δεν είναι και ό,τι καλύτερο..και για κατακλείδα επειδή σας κούρασα, ούτως ή άλλως ένα DH1 έχει βάση τη Ρόδο οπότε δεν νομίζω να ήταν και πολύ μεγάλο πρόβλημα ένα 2x weekly...Η ειρωνεία είναι ότι στο πρόσφατο τηλεοπτικό σποτ δείχνει τη Ρόδο να συνδέεται με το Ηράκλειο στο χάρτη...
 

Attachments

  • Screenshot_2017-04-20-21-15-19_opt.png
    Screenshot_2017-04-20-21-15-19_opt.png
    155,4 KB · Προβολές: 1.959
jerry":3ttjzx9n said:
Μη φάτε πάντως, η Α3 (συγνώμη ΟΑ, η Α3 δεν πετά στο εσωτερικό) από το Σεπτέμβριο σταματά και το CHQ-SKG.

Πότε έγινε αυτό πάλι; Σε περίπτωση που δεν με βολεύει η rebooked πτήση μέσω Αθήνας μπορω να ακυρώσω με πλήρες επιστροφή; Έχει ανακοινώσει η εταιρεία τη διακοπή η παίζει να ξαναμπεί δρομολόγιο και να γίνουμε πάλι rebooked? Νόμιζα πως δρομολόγιο είχε κίνηση
 
Ναι, στη περίπτωση ακύρωσης μιας πτήσης από την εταιρία μπορείς να ζητάς ακύρωση του εισιτηρίου σου με πλήρη επιστροφή χρημάτων.
 
Μηπως ειναι σε φάση αξιολόγησης μιας και δεν εχει ανακοινωθει επισημως; ή ειναι οριστικο για τα Χανια; τους εφαγε η FR?λετε να παρει τη θεση της Α3 ή Α2 ή η EL?
 
Πολυ πιθανό μια από τις 2 να μπει στη γραμμή .
 
Top