Alitalia

Η αλήθεια οι γερμανοί προσφέρονται για σοβαρότερες και μεγαλύτερες μπίζζζνες, λογικά αν η ΑΖ συγχωρεθεί το συνοθύλευμα LH/EW/4U/AB/HG/EY (ξέχασα καμιά;) θα σπεύσει να καλύψει το κενό προφανώς φτηνότερα απ' ότι να πέφτουν συνεχώς κεφάλαια στην ΑΖ...
 
Εν ολίγοις ένα μπάχαλο, για να μην το πω διαφορετικα. Πάντως αδυνατώ να καταλάβω το λόγο που η ΑΖ πάει για τις Ιστορικές εταιρείες. Μεταξύ μας δεν είναι ουτε ΟΑ ουτε ΜΑ (για τον όγκο της αγοράς). Ισως και να φταίει ότι και οι Αραβες δεν πολύ ασχολήθηκαν ? Δεν ξερω ... (έπεσε μίζα?) Επίσης η ΑΖ πήγε στο sabre λόγω της ΕΥ, που αυτή τη στιγμή, από ότι εχω ακούσει φλερτάρουν με ΑΜΑΝΤΕΟΥΣ (λόγω LH?) . Είναι ίσως μικρά και ασήμαντα όλα αυτά αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
Ισως η ΑΖ χρειαστεί άλλον επενδυτή, είτε αεροπορική εταιρεία εκτός φλέρτ με άλλους, είτε εκτός αεροπορίας (τύπου κάποιος όμιλος για κανά ξέπλυμα χρήματος ? κάποιος πιο σοβαρός επενδυτής? )
*** Απλές σκέψεις κάνω ***
 
Η σύμβαση με το Sabre είναι -νομίζω- δεκαετής και δεν έχουν κλείσει ούτε χρόνο. Η EY έφυγε από το Amadeus το 2013 κι έχει συμπαρασύρει όλους τους "Etihad Partners" σε Sabre Migrations. Η Air Serbia φεύγει από Amadeus στα μέσα Μαΐου 2017. Ήδη εδώ και δύο-τρία χρόνια, κάνει Sabre DCS στο Βελιγράδι.

Παρά ότι κατέχουν μετοχές, υπάρχει ένα «βελούδινο διαζύγιο» της AZ με την AF/KL. Το ευρωπαϊκό interline agreement και ένα πολύ μεγάλο μέρος του codeshare έχουν πάψει να υφίστανται από τον Ιανουάριο του 2017, ενώ η ΑΖ παραμένει στην Υπερατλαντική Κοινοπραξία, όπου συμμετέχει και η DL. Και φυσικά, ήταν οι Ιταλοί που ζήτησαν το διαζύγιο, για να μπορέσουν να συνεργαστούν με Air Serbia, Etihad Regional και Air Berlin.
 
αυτά που είπα, είναι ότι εχω ακουσει από τον χώρο.
Επίσης ότι και να έχει γίνει με την ΑΖ και με την skyteam, από όσο ξέρω δεν υπήρχε πρόβλημα και με το code sharing και πόσο μάλλον με το Interline agreement.
Παρόλα αυτά, εν αναμονή των εξελίξεων ....
 
OA702":1tqug0il said:
Η αλήθεια οι γερμανοί προσφέρονται για σοβαρότερες και μεγαλύτερες μπίζζζνες, λογικά αν η ΑΖ συγχωρεθεί το συνοθύλευμα LH/EW/4U/AB/HG/EY (ξέχασα καμιά;) θα σπεύσει να καλύψει το κενό προφανώς φτηνότερα απ' ότι να πέφτουν συνεχώς κεφάλαια στην ΑΖ...


Η Air Berlin με €781.9 ζήμία το 2016 και €446.6 το 2015 έχει "φάει" πιο πολλά απο Alitalia.(τουλάχιστον απο Ιταλούς η Etihad πήρε 5 σλοτς στο EGLL πήρε πρόγραμμα μιλίων επιβατών και πήρε συμβόλαια για συντήρηση και επισκευή μέρος του στόλου της ΑΖ).
 
Προφανώς και δεν αναφερόμουν στη ΑΒ αλλά στη LH που μαζεύει ότι κινείται...

Νεότερα απ΄το μέτωπο
...Η Ρώμη ενέκρινε προχθές δάνειο-γέφυρα 600 εκατ. ευρώ, με ορίζοντα έξι μηνών, προκειμένου να δώσει περιθώριο κινήσεων στους Επιτρόπους (ειδάλλως η εταιρεία κινδύνευε να ξεμείνει από ρευστό εντός ημερών), απέκλεισε όμως κατηγορηματικά την (επανα)κρατικοποίηση του αερομεταφορέα.

Τις τελευταίες ημέρες, οργιάζουν τα σενάρια στα ιταλικά ΜΜΕ για πιθανούς «μνηστήρες» της Alitalia, μεταξύ των οποίων η γερμανική Lufthansa, η κρατική σιδηροδρομική εταιρεία της Ιταλίας Ferrovie dello Stato (που εξαγόρασε πρόσφατα την ΤΡΑΙΝΟΣΕ) καθώς και η Qatar Airways (μεγάλη ανταγωνίστρια της Etihad, που κατέχει το 49% της Alitalia)...
:arrow: Πωλητήριο στην Alitalia έβαλε η ιταλική κυβέρνηση. Οι φήμες για τους μνηστήρες
 
LCNC":3w3anied said:
Η Air Berlin με €781.9 ζήμία το 2016 και €446.6 το 2015 [...]

Εννοείς επτακόσια ογδόντα ένα Ευρώ και ενενήντα σεντ ζημιά το 2016 και τετρακόσια σαράντα έξι Ευρώ και εξήντα σεντ ζημιά το 2015, ή μήπως υπάρχει κάποιο τυπογραφικό λάθος;
 
panos81c":1r3pz0ir said:
LCNC":1r3pz0ir said:
Η Air Berlin με €781.9 ζήμία το 2016 και €446.6 το 2015 [...]

Εννοείς επτακόσια ογδόντα ένα Ευρώ και ενενήντα σεντ ζημιά το 2016 και τετρακόσια σαράντα έξι Ευρώ και εξήντα σεντ ζημιά το 2015, ή μήπως υπάρχει κάποιο τυπογραφικό λάθος;

Απολογούμαι,φαίνεται δεν είναι όλα αυτονόητα.
Συγκεκριμένα 2016 781.9 εκατομμύρια ευρώ ζημιά,2015 446.6 εκατομμύρια ευρώ ζημιά,2014 κοντά στα 300 εκατομμυρία ευρώ ζημιά,2013 περίπου 250 εκατομυρία ζημιά.Η Alitalia χρειάζεται να χάσει περίπου ακόμα ένα 1 δισεκατομμύριο ευρώ για να πλησιάσει AB στις επενδύσεις της ΕΥ.

Πιστεύω οι Ιταλοί θα ανακαλύψουν τρόπο να σώσουν την εταιρία τους,ξέρουν και πως να παρακάμψουν τις Βρυξέλλες αν χρειαστεί.
 
Μετά από 9 χρόνια επανέρχεται η καθημερινή πτήση προς Δελχί. Εποχική από 31 Οκτωβρίου μέχρι 24 Μαρτίου. Από Αθήνα όμως έχει εξωφρενική τιμή των €1374 με επιστροφή. :oops: όταν η SU το έχει από €499 :great:
AZ719 ATH-FCO 12:40-13:45 A320
AZ768 FCO-DEL 14:40-02:40+1 A330
AZ769 DEL-FCO 04:40-09:00
AZ718 FCO-ATH 14:50-17:45
 
Top