Νέα κρατική ελληνική αεροπορική;!;

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Βασικά αν είναι τεχνική βάση δεν θεωρείται αερομεταφορέας..μπορεί βέβαια να κάνω και λαθος...
 
Ρε παιδιά, συγνώμη τώρα, αλλά θεωρείτε μια τέτοια σελίδα αξιόπιστη? Μια σελίδα που γράφει 'γίνε και εσύ ρεπόρτερ' ?? Έχει παραγίνει το κακό με τα online "media" στην Ελλάδα (αλλά και αλλού). Μια χαρά ήταν πριν εμφανιστούν τα μπλογκς και άλλα τέτοια. Ο,τι θέλει ο καθένας γράφει..
 
μήπως επειδή αναφερόμαστε σε ίδρυση τεχνικής βάσης, πρόκειται για τη κρατική τεχνική βάση που θα γινόταν απο τους μηχανικούς της παλιάς ΟΑ που τώρα είναι στην ΥΠΑ και θα συντηρούν τα 2 α/φ της ΥΠΑ, τα ελικόπτερα του ΕΚΑΒ και ότι άλλο κρατικό υπάρχει ? γιατί έχουν τα type ratings και γνωρίζω οτι ήδη έχουν κάνει συντηρήσεις στα 2 της ΥΠΑ εξοικονομώντας αρκετές χιλιάδες ευρώ, δικαιολογώντας και κάπως τα λεφτά που παίρνουν.
 
Sat, εννοεις πως συντηρούν τα δυο αεροπλανα της ΥΠΑ μεσα στο υπόστεγο; Γιατι αυτο δεν ισχύει. Εξω κάνουν ο,τι κάνουν.
 
δεν βρίσκομαι στην Αθήνα για να γνωρίζω τι συμβαίνει μέσα στο υπόστεγο. Αυτό που ξέρω όμως είναι οτι έγινε κουβέντα για αρκετά μεγάλη εξοικονόμηση χρημάτων απο την συντήρηση των 2 α/φ της ΥΠΑ, που πλέον γίνεται απ οτους μηχανικούς της παλιάς ΟΑ.. Τώρα, που ακριβώς γίνεται δεν ξέρω, στα κονδύλια πλέον υπάρχουν εγκρίσεις για αγορά ανταλλακτικών και όχι για αποστολή στο εξωτερικό καθε τόσο.. Θυμαμαι πώς πήγαιναν στη Βρεμη για συντήρηση.
 
Νομίζω ότι όλα αυτά είναι απλώς όνειρα καλοκαιρινής νύχτας για όλους εμάς.
Αν η κυβέρνηση ήθελε να ξενοιάσει από τη συντήρηση των κρατικών αεροπορικών μέσων, απλά θα μπορούσε να εξασφαλίσει το type rating στην ΕΑΒ, η οποία ήδη διαθέτει (και με το παραπάνω) όλες τις υλικοτεχνικές υποδομές. Αυτό θα πρόσφερε ταυτόχρονα και ένα άνοιγμα στην ΕΑΒ προς την πολιτική αεροπορία, κάτι που εδώ και πολλά χρόνια επιθυμούσε.
 
Top