Atlantis at Paradise Island με LX & WS & OS

AirNamibia

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
1.282
Likes
240
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Είχαμε δει από το αεροπλάνο τα νερά στις Μπαχάμες και μας είχε ενθουσιάσει το τουρκουάζ χρώμα της θάλασσας. :great:
Σε συνδυασμό με το ξενοδοχείο Ατλαντίς, μας είχε γίνει ένα όνειρο το οποίο κάποια στιγμή θα έπρεπε να το πραγματοποιήσουμε. :cool:
Η ευκαιρία μας δόθηκε όταν η LH έβγαλε εισιτήριο για Καναδά με επιστροφή στα €625, δεν ήταν ευκαιρία αλλά θα πετάγαμε με LX για Μόντρεαλ και επιστροφή OS από Τορόντο. Στα νιάτα μου πέταγα με Swissair που BOS-ZRH με DC10 ήταν φανταστική εταιρεία και τώρα που είχα χρησιμοποιήσει Swiss σε Ευρωπαϊκό ταξίδι δεν είχα μείνει ικανοποιημένος. Ήθελα να χρησιμοποιήσω την Swiss σε υπερατλαντικό ταξίδι για να είμαι δίκαιος ως προς την εταιρεία.
Για να ταξιδεύσεις στον Καναδά χρειάζεσαι ηλεκτρονική βίζα. Μεγάλη προσοχή στην επιλογή της ιστοσελίδας για την απόκτηση της βίζας. :idea: Υπάρχουν πολλές ψεύτικες ιστοσελίδες με σκοπό να σας εξαπατήσουν και να σου κλέψουν περί τα €47 το άτομο. :?:
Από την επίσημη κρατική ιστοσελίδα το κόστος είναι C$7 και ισχύει όσο και τα διαβατήριό σας. Εμείς την πατήσαμε και μας εξαπάτησαν, το καταλάβαμε όταν λάβαμε τον λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας και υπήρχε χρέωση σε US$. Όταν κάναμε αμφισβήτηση χρέωσης στην Ελληνική τράπεζα, η απάντησή τους ήταν <φταίει η Τράπεζα που σας εξαπάτησαν;>. Δεν υπάρχει καμία κάλυψη. :mad: Και στην Πρεσβεία του Καναδά που αποταθήκαμε η απάντησή τους ήταν ότι είναι εταιρείες εκτός Καναδά και δεν μπορούν να κάνουν κάτι. :rant:
Το νούμερο της βίζας θα πρέπει να το καταχωρήσεις στην κράτηση σου στην αεροπορική εταιρεία.
23 ώρες πριν την πτήση ανοίγει το e-check in της LX. Βρήκαμε τις θέσεις μας και επειδή ήταν ημέρες του Πάσχα (φέτος Ορθόδοξο και Καθολικό Πάσχα = ίδια περίοδο) και οι δύο πτήσεις ήταν γεμάτες.
Φτάσαμε στον ΙΑΙ και παραδώσαμε τις βαλίτσες. Παρά του ότι η Ζυρίχη είναι εκτός Schengen ζώνης (μάλλον του ότι η Swiss είναι LH family) η επιβίβαση γίνεται από την περιοχή Β που είναι για τις Ε.Ε. εταιρείες. Η επιβίβαση έγινε από γέφυρα και υπήρχε μόνο προτεραιότητα για την Business Class και για τις οικογένειες με παιδιά. Δεν είχε μαζευτεί το τσούρμο των Senators και άλλων παρατρεχάμενων. Το Α321 καθαρό όπως ήταν αναμενόμενο.
Μετά την παρουσίαση των σωστικών (σε 3 γλώσσες και Ελληνικά) από τις οθόνες οροφής, η αναχώρηση του α/φ έγινε στην ώρα της. Η εξυπηρέτηση των επιβατών ήταν χειρότερη από την προηγούμενη φορά που είχα πετάξει από την εταιρεία σε Ευρωπαϊκό προορισμό. :(

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24925

Το πρωινό αποτελούταν από ένα κουτάκι με τάρτα/ομελέτα και ποτήρι αναψυκτικού. Χυμοί δεν υπήρχαν και εγώ ζήτησα και ποτήρι με νερό.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24914

Με το που πλησιάσαμε στην Ζυρίχη εμφανίσθηκαν στις οθόνες η Πύλη που θα αποβιβαστούμε και οι Πύλες των μετεπιβιβαζόμενων επιβατών. Συνήθως οι Ευρωπαϊκές εταιρείες χρησιμοποιούν τα κτήρια Α & Β ενώ οι πτήσεις μακρινών αποστάσεων και οι ξένες εταιρείες χρησιμοποιούν το κτήριο Ε.
Στο κτήριο Β υπάρχει observation deck αλλά δεν έχεις πρόσβαση παρά μόνον εάν βγεις από την περιοχή των μετεπιβιβαζόμενων επιβατών. Εμείς δεν το κάναμε γιατί πολύ φασαρία για το τίποτα, προτιμήσαμε να πάμε στις περιοχές καπνιστών και να χαζέψουμε με το Wi-Fi. Το αεροδρόμιο προσφέρει γρήγορο και ελεύθερο Wi-Fi.
Από το κτήριο χαζεύαμε τα α/φ της εταιρείας.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24926

Η πτήση μας θα αναχωρούσε στις 12:50 οπότε κατευθυνθήκαμε στο κτήριο Ε επιβιβαζόμενοι στο τρενάκι που βρίσκετε στο υπόγειο του κτηρίου Α. Το κτήριο Ε είναι ένα άμορφο κτήριο που μοιάζει περισσότερο σαν διάδρομο με τζάμια. Καπνιστήριο υπάρχει στον άνω όροφο μαζί με τα Lounges. Έφτασε η ώρα τη επιβίβασης και κατευθυνθήκαμε στην Πύλη. Πριν το σκισέ της πύλης υπήρχαν 4 μεταφερόμενα σκισέ όπου ήλεγχαν τα διαβατήρια αλλά δεν σε κατεύθυναν που θα έπρεπε να περιμένεις. Αποτέλεσμα περιμέναμε σε μια σειρά που ήταν αυτοί που δεν είχαν κάρτες επιβίβασης….. Το παλαιό κόλπο της Swissair το συνεχίζει και τώρα η Swiss. Overbooking … το είχα προβλέψει και σκεπτόμουνα να μην κάνω e-check in ελπίζοντας για upgrading.
Αλλά το διακινδυνεύεις; :evil:
Επειδή απεχθάνομαι να κάθομαι στις μεσαίες θέσεις ούτε στις θέσεις στην μέση της ατράκτου, προτίμησα να διαλέξω την θέση μου στην οικονομική παράθυρο ή διάδρομο. Νόμιζα ότι είχα διαλέξει και καλή θέση, παράθυρο στην πόρτα εξόδου. 39K. Άλλη μια εξαπάτηση, η θέση δεν έχει παράθυρο και τα πόδια σας ενοχλούνται από την γλίστρα της εξόδου κινδύνου.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24919

Το αεροπλάνο ήταν στην θέση του, B777-300 ...αλλά όπως καταλαβαίνεται υπήρξε καθυστέρηση.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24924

Καθώς περιμέναμε για την επιβίβαση χαζεύαμε το Α380 της SQ που τροχοδρομούσε.
45 λεπτά μετά την καθορισμένη ώρα επιβίβασης, άρχισε η επιβίβαση, από άλλο σκισέ η Business και από άλλο η Economy, υπήρχε προτεραιότητα στις οικογένειες με παιδιά. Μπορεί να υπήρχαν 2 γκισέ αλλά η γέφυρα επιβίβασης ήταν η ίδια, και έμπαινες στο α/φ ακριβώς πίσω από την Business Class.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24912

Παρατήρησα τις θέσεις που αποκαλούν <Θρόνο> και πρέπει να πληρώσεις για να επιλέξεις αυτές τις θέσεις. Δεν μου έκανε εντύπωση. Εντύπωση μου έκανε η ποιότητας της κουβέρτας στην Business, πολύ λεπτή και κακής ποιότητας.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24913

Στην φωτό ο Θρόνος είναι πριν τον τοίχο.
Γενικά η καμπίνα του α/φ δεν σου δημιουργεί ευχάριστη ατμόσφαιρα.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24911

Στις θέσεις οικονομικής ήταν τοποθετημένα οι κουβέρτες και τα μαξιλάρια με συνθετικό κάλυμμα και πολύ φτηνή έκδοση ακουστικών για το IFE. Η επιλογή των χρωμάτων είναι μουντή διχρωμία. :|
Το διάκενο των θέσεων καλό 32 in. και τα γόνατα σου δεν εμποδίζονται από το εμπρός κάθισμα.
Το προσωπικό καμπίνας, ευχάριστα νεαρά άτομα. :great:
Κατά την διάρκεια της επιβίβασης μπορούσες να χρησιμοποιήσεις το IFE. Με το τέλος της επιβίβασης έγινε αναγγελία από το πιλοτήριο για συγνώμη για την καθυστέρηση και την άμεση αναχώρησή μας. Πάλι έγινε η παρουσίαση σωστικών σε 3 γλώσσες. Μετά την αναχώρησή μας και την οριζιντοποίηση του α/φ μας προσέφεραν ποτά καλωσορίσματος με κράκερς. Ρούμι ή τζιν δεν υπήρχε οπότε θα έπρεπε να αρκεστείς στο ουίσκι.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24915

Μετά από αρκετή ώρα, μας σέρβιραν το μεσημεριανό. Ο δίσκος ήταν αξιοπρεπέστατος με πραγματικά μαχαιροπήρουνα. Το φαγητό δεν μπορώ να πω ότι ήταν νόστιμο. :cry: Το κρασί ήταν Γαλλικό σε πλαστικό μπουκαλάκι όπως και το ποτήρι. Επιλογή γεύματος = πάστα ή κοτόπουλο.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24918

Μετά την συλλογή των δίσκων, το πλήρωμα εξαφανίσθηκε εκτός των ατόμων που δημιούργησαν ένα buffet με τυριά, γλυκά και αναψυκτικά στην μέση της ατράκτου μεταξύ των WC.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24916

Κατά τακτά διαστήματα αναπλήρωναν το buffet. Εκτός αυτών το πλήρωμα ήταν εξαφανισμένο, και εμείς οι επιβάτες ή κοιμόμασταν ή χαζεύαμε το IFE. Η οθόνη του συστήματος είχε καλή ευκρίνεια, και ανταποκρινόταν εύκολα στις δακτυλικές εντολές. Η επιλογή ταινιών ικανοποιητική. Υπήρχαν εκτός του Αμερικανικού και Ευρωπαϊκού κινηματογράφου και 2 ταινίες Ινδικού κινηματογράφου και 2 Κινέζικου. Υπάρχει WiFi με χρέωση 20MB/8 euro 50MB/17 euro 120MB/35 euro. Αυτό που δεν μου έκανε καλή εντύπωση ήταν το περιοδικό της εταιρείας που αρκετά αντίτυπα ήταν πολύ φθαρμένα :mad: στις τσέπες των καθισμάτων. Πολύ άσκημη εντύπωση. Μαζί με το περιοδικό υπήρχε και κατάλογος αφορολόγητων αλλά οι τιμές των ρολογιών τσουχτερές μπορείς να βρεις τα ίδια προϊόντα στο internet σε καλύτερες τιμές.

Δύο ώρες πριν την προσγείωση, το πλήρωμα εμφανίσθηκε

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24923

μας σέρβιρε το πρωινό ή snack. Δεν ήταν πραγματικό φαγητό αλλά τυποποιημένο. Αποτελούνταν από πίτα εξ UK, παγωτό, και χυμούς ή αναψυκτικά.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24917

Μετά την συλλογή των δίσκων και ενώ ήμουν έτοιμος να τους κατηγορήσω ότι δεν προσέφεραν ζεστές πετσέτες, είδα το πλήρωμα που μας προσέφερε ζεστές πετσέτες από πλαστικές λαβίδες, :great: και όταν τις μάζεψαν μας προσέφεραν και Ελβετική σοκολάτα. :great:

Το μόνο που δεν προσέφεραν έναντι άλλων εταιρειών είναι το Menu για να διαλέξεις το γεύμα σου. Επίσης δεν προσέφεραν amenities kit, αλλά στις τουαλέτες υπήρχε ενυδατική κρέμα χεριών και κολόνια.

Την καθυστέρηση δεν την κάλυψε ο πιλότος και φτάσαμε στο Μόντρεαλ με 30 λεπτά καθυστέρηση. Με το που αποβιβαστήκαμε καταλάβαμε ότι τα πράγματα δεν ήταν καλά. Πολυκοσμία... όταν φτάσαμε στην αίθουσα αφίξεων είδαμε την Λαοπλημύρα. :mrgreen:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24927

Υπήρχαν γκισέ αριστερά της φωτό για τους επιβάτες που μετεπιβιβάζονταν για ΗΠΑ, υπήρχαν μηχανήματα για τους επιβάτες με Καναδικά διαβατήρια στα δεξιά της φωτό και στο κέντρο ήταν η ουρά για τους επισκέπτες με διάφορα διαβατήρια.
Παρά την πολυκοσμία δεν μας πείρε πάνω από 30 λεπτά για να περάσουμε τον έλεγχο διαβατηρίων και την παραλαβή των αποσκευών μας. :great:
Για να πας στο Berri Station της πόλης υπάρχει το λεωφορείο 747 και με C$10 φτάνεις στον προορισμό σου εντός 45 λεπτών. Εισιτήρια αγοράζεις από μηχανήματα, το εισιτήριο ισχύει για 24 ώρες για όλα τα μέσα μεταφοράς.

Έπεται η συνέχεια…..
 
Άδικος κόπος να δοκιμάσετε το εθνικό φαγητό του Καναδά την poutine. :twisted:

Η επιλογή της WestJet για την μετάβασή μας στο NAS έγινε με κριτήρια κόστους εισιτηρίου αλλά το κυριότερο την ώρα άφιξης στο NAS.
Η WS αναχωρεί χαράματα από YUL με ανταπόκριση στο YYZ και φτάνει στις 12:40 στο NAS ενώ η AC1816 φτάνει στο NAS στις 19:00.
Και οι δύο εταιρείες χρεώνουν τις αποσκευές επιπλέον.
Το διάκενο των θέσεων οικονομικής στα Β737-800 της WS είναι 33 in στις πρώτες σειρές και στις τελευταίες 31in. :!:
Υπάρχουν και 3 σειρές καθισμάτων Plus με 36in.
Στα Α320 της AC στην οικονομική θέση το διάκενο είναι 31-33in αλλά υπάρχουν και business θέσεις με 38in και Preferred θέσεις με 35in.
Να πω την αλήθεια όταν έκλεινα τα εισιτήρια είχα ενδοιασμούς για την WS καθώς το 1996 η εταιρεία ξεκίνησε ως lowco, αλλά τώρα το επίπεδο εξυπηρέτησης κάλλιστα θα μπορούσαν να το ζηλεύσουν αρκετές Ευρωπαϊκές εταιρείες.
Την πληρωμή της βαλίτσας την κάνεις κατά την διάρκεια του e-check in και κοστίζει €18 ανά βαλίτσα ανά κατεύθυνση.
Το εισιτήριο από YUL-NAS-YYZ τσουχτερό €414 ενώ της AC κόστιζε €220 αλλά ισοφαρίζει το κόστος ξενοδοχείου που το πληρώνεις ενώ φτάνεις βράδυ. . Τώρα θα μου πείτε γιατί διάλεξα να πάω μέσω Καναδά και όχι μέσω ΗΠΑ που θα ήταν φθηνότερα.
Απλά θέλαμε να δούμε τον Νιαγάρα.
Μπορούσα να βρω εισιτήριο με A3/VS/AA μέσω JFK με €855 ή με BA/AA μέσω MIA με €926 ενώ εμάς μας στοίχισε €1,036, δεν θα το συγκρίνω με το direct της ΒΑ που κοστίζει €1,298.
Η WS αποδείχθηκε αξιοπρεπέστατη εταιρεία. :great:
Το e-check in ξεκινά 24 ώρες πριν την πτήση, αν και επιλογή θέσης κάνεις κατά την διάρκεια αγοράς του εισιτηρίου.
Επίσης στην ιστοσελίδα της, σου αναφέρει τον κρατικό αυθεντικό ιστότοπο για την ηλεκτρονική βίζα. Ανεξάρτητα που εγώ ο βλάκας δεν το πρόσεξα. Τα λάθη πληρώνονται. :cry:

Με την άφιξη μας στο YUL κατευθυνθήκαμε στα μηχανήματα όπου εκτυπώσαμε τις κάρτες επιβίβασης αλλά και την ταινία για την βαλίτσα. Το μόνο που κάνεις τις πηγαίνεις στο Drop Bag γκισέ.
Στο αεροδρόμιο οι επιβάτες της WS μπορούν να χρησιμοποιήσουν το National Bank Master card Lounge κοντά στην Πύλη 53 με χρέωση ή το Visa Gold Odyssey Lounge κοντά στην Πύλη 63 που με χρυσή visa δεν υπάρχει χρέωση. Το αεροδρόμιο διαθέτει Free Wi-Fi.
Κατευθυνόμενοι στην Πύλη μας είδαμε και το Α320 της AC.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24929

Καλό θα είναι να φορτώσετε app (στο κινητό σας ή στο table) Westjetconnect, γιατί εάν το α/φ δεν έχει προσωπικές οθόνες τότε θα μπορείτε να βλέπετε αρκετές τηλεοπτικές εκπομπές, την διαδρομή του α/φ, να ακούτε μουσική. Φυσικά όλα αυτά με δικά σας ακουστικά. :great:
Η εταιρεία έχει 2 Β737-800 με ειδικό χρωματισμό το Mickey Mouse – Fantasia και το Frozen. Εμείς είμασταν τυχεροί και στο YUL-YYZ πετύχαμε το Frozen.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24938

Η επιβίβαση άρχισε στην ώρα της αλλά για κάποιο λόγο σταμάτησε και ακολούθησε μετά από 10 λεπτά. Προτεραιότητα είχαν οικογένειες με παιδιά, και ηλικιωμένοι.
Το εσωτερικό του Frozen είχε κεντήματα στα καθίσματα.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24936

Τα καθίσματα δεν είχαν προσωπική οθόνη αλλά άμα προσέξετε την φοτό, στο menu αριστερά υπήρχε παροχή ρεύματος. :cool:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24935

Έγινε φυσική παρουσίαση σωστικών στα Γαλλικά και Αγγλικά και ύστερα αναχωρήσαμε.
Καθώς τροχοδρομούσαμε, είδαμε και το Q400 της Jazz Aviation θυγατρική της Chorus Aviation που κάνει δρομολόγια για την AC.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24930

Στα καθίσματα δεν υπάρχουν κουβέρτες αλλά μπορείς να τις αγοράσεις με €3. Με το που οριζοντοποιήθηκε το α/φ άρχισε το service των επιβατών.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24937

Σου προσφέρουν χυμούς, νερό, καφέ και μπισκότα. Ενώ μπορείς να αγοράσεις φαγητό, το οποίο δεν είναι ακριβό (σάντουιτς €5,40).

Με το που φτάσαμε στο Τορόντο έπρεπε να κατευθυνθούμε στην Πύλη ανταπόκρισης και υπήρχε αρκετό περπάτημα σε κυλιόμενους διαδρόμους. Το αεροδρόμιο του Τορόντο είναι αρκετά μεγάλο με 2 Terminals. Η μετάβαση από το ένα κτίριο στο άλλο γίνεται με τρενάκι. Διακινεί ετησίως περί τα 44,34 εκατ. επιβάτες εκ των οποίων τα 15,38 εκατ. είναι διεθνείς επιβάτες.
Ευτυχώς εμείς είμασταν στο ίδιο κτήριο αλλά πάνω από 20 λεπτά περπάτημα.

Ευτυχώς είχαμε χρόνο για τους 3 χρωματισμούς της AC. :cool:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24928

Εμείς δεν μπορούσαμε να διαλέξουμε ποιος χρωματισμός μας άρεσε καλύτερα, το μαύρο χρώμα της AC δείχνει μοντέρνο αλλά το παλαιό σχέδιο είναι πολύ γουστόζικο.
Καλά της rouge μου είναι αδιάφορο.
Ήταν Κυριακή του Πάσχα και στο αεροδρόμιο επικρατούσε το αδιαχώρητο.

Οι επιβιβάσεις στα α/φ της WS

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24934

γίνονταν με εντατικούς ρυθμούς προς ηλιόλουστους προορισμούς.
Κακή εντύπωση μου έκανε ότι σε όλους τους χώρους αναμονής παντού υπήρχαν tablets που μπορούσες να παίξεις παιχνίδια επί πληρωμή. Οι πιστωτικές κάρτες κάνουν χρυσές δουλειές.

Ήλθε η ώρα να επιβιβαστούμε στο α/φ για NAS, δίπλα μας δέσποζε το Β787 της AC. Θα ήθελα να πέταγα μαζί του.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24932

Το 2019 και η WS θα έχει και τα δικός της Β787-9 καθώς έχει παραγγελία για 20 α/φ τα οποία θα επεκτείνουν το δίκτυο μακρινών αποστάσεων, τώρα πετά προς DUB,GLA,LGW.
Στο πήγαινε και στην επιστροφή από NAS τα καθίσματα του Β787-800 είχε προσωπικές οθόνες.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24939

Η παρουσίαση των σωστικών έγινε και πάλι σε φυσική μορφή αλλά τώρα πρώτα στα Αγγλικά και ύστερα στα Γαλλικά. Καθώς τροχοδρομούσαμε είδαμε και τα α/φ της Air Georgian που κάνει δρομολόγια για την AC express.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24931

Μετά την απογείωση άρχισε να δουλεύει το IFE και αν είχες δικά σου ακουστικά θα μπορούσες να τα χρησιμοποίησης, άλλως υπήρχε δυνατότητα αγοράς 2 ειδών ακουστικών (τα απλά και τα fancy).

Με το που ξεκίνησε η εξυπηρέτηση επιβατών, τώρα πεινούσα οπότε αγόρασα ένα σάντουιτς. Ο χυμός η μπάρα δημητριακών και τα κράκερς δεν μου έφταναν.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24942

Το προσωπικό καμπίνας φιλικότατο και οι γυναίκες και οι άνδρες.
H πτήση μας ευχάριστη και φτάσαμε στο αεροδρόμιο του Νασσάο.
Το αεροδρόμιο είναι ανάλογο του επιπέδου τουρισμού που διακινεί. Είναι 6ο σε ετήσια διακίνηση επιβατών στην Καραϊβική (SJU,PUJ,HAV,MBJ,SDQ) με 3,33 εκατ.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24941

Υπάρχουν δύο κτήρια, το ένα εξυπηρετεί τις αεροπορικές από ΗΠΑ και το άλλο τις ντόπιες αεροπορικές και τις Καναδέζικες.

Βρήκαμε το transfer μας και φτάσαμε στον Παράδεισο, το νησί είναι όνομα και πράγμα. Θαυμάσιο ξενοδοχείο

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24948

Οι δραστηριότητες πάρα πολλές, τι νεροτσουλίθρες, τι καρχαρίες… τι δελφίνια…. Κουράγιο και ενέργεια να έχεις…

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24947


Έπεται η συνέχεια…..
 
Όλα τα καλά στην ζωή φτάνουν στο τέλος τους. Έτσι ξεκινήσαμε το ταξίδι της επιστροφής. :(

Το αεροδρόμιο του Νασσάου μοντέρνο και εμείς πήγαμε στο κτήριο που εξυπηρετεί τις τοπικές αεροπορικές εταιρείες. Στο γκισέ .. για τις βαλίτσες μας ζητήθηκε και αντίγραφο της ηλεκτρονικής βίζας για Καναδά.
Η αίθουσα αναχωρήσεων υστερεί σε μαγαζιά Duty Free. Μόνο ποτά και πανάκριβα τσιγάρα.
Υπάρχει και ένα πολύ μικρό μαγαζάκι για αναμνηστικά.
Χαζέψαμε τις αναχωρήσεις για τα διάφορα νησάκια.
Η Bahamasair έχει 3 Β737-500 αλλά δεν είχα τηλεφακό για να τα φωτογραφήσω, οπότε μόνο το ATR θα σας καλύψει. Όπως καταλαβαίνετε η εταιρεία πετά στις ΗΠΑ με 6 προορισμούς.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24945

Η WesternAir είναι η μεγαλύτερη ιδιωτική τους εταιρεία η οποία με 3 Saab 340 έχει δρομολόγια και για Κούβα και για Τζαμάικα καθώς ανέλαβε τα δρομολόγια της Air Jamaica.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24944

SkyBahamas Airlines με τα 2 Saab 340 κάνει δρομολόγια εσωτερικού, ενώ τα 4 Saab 2000 τα δρομολογεί στην Φλόριντα.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24943

Στο δεύτερο κτήριο του αεροδρομίου θα βρείτε τις εταιρείες από τις ΗΠΑ, όπως την Southwest Airline η οποία είναι η μεγαλύτερη lowco εταιρεία του κόσμου.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24946

Η αναχώρηση έγινε στην ώρα της και φτάσαμε στο Τορόντο μετά από πτήση του ιδίου καλού επιπέδου όπως και η προηγούμενη. :great:
Στο αεροδρόμιο του Τορόντο πάλι χρειάσθηκε ώρα για τον έλεγχο διαβατηρίων, και καθώς είναι μεγαλύτερο αεροδρόμιο με ταξιδιώτες από περίεργες χώρες, χρειασθήκαμε περισσότερη ώρα για να περάσουμε τον έλεγχο.

Για να φτάσεις στο κέντρο της πόλης υπάρχουν δύο επιλογές. Υπάρχει το τρένο UP Express με κόστος C$12 και σε 25 λεπτά είσαι στο Union Station και στο Trump Tower, αλλά υπάρχει και η φτηνότερη επιλογή του Express Bus 192 που σε πηγαίνει στο Metro και φτάνεις στο κέντρο της πόλης σε μια ώρα. Το κόστος εισιτηρίου είναι C$1,35 αλλά πρέπει να έχεις κέρματα για το μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίου.

Η επιστροφή μας στας Ευρώπας έγινε με την OS.
Μία εβδομάδα πριν μας είχαν στείλει υπενθυμητικό e-mail για το επικείμενο ταξίδι μας.
Στα λόγια όλοι καλά τα λέμε.
24 ώρες πριν την πτήση ανοίγει το e-check in και εκεί ανακαλύπτουμε ότι έχουν κάνει αλλαγή α/φ. Από Β777-200 που έχει 3χ4χ3 διάταξη θέσεων, βλέπω 2χ3χ2 διάταξη οπότε είναι Β767-300ER. :?
Προσωπικά προτιμώ το Β767 γιατί μου αρέσουν οι θέσεις δίπλα στο παράθυρο οπότε με μία δρασκελιά μίας θέσης βρίσκεσαι στον διάδρομο.
Αλλά στην συγκεκριμένη εταιρεία δεν ήμουν ενθουσιασμένος με την αλλαγή γιατί τα Β777 της OS έχουν διάκενο θέσεων 31in ενώ στα Β767 της OS το διάκενο είναι 30 in. :evil:
Πολύ ατυχία, όπως και με την ΤΚ δεν θα μπορούσα να βολευτώ και δεν θα είχα ευχάριστο ύπνο.

Το άλλο ποιο κουφό, που μόνο σε αυτή την εταιρεία το αντιμετώπισα;
Μπορούσες να κάνεις chech-in μόνο για το YYZ-VIE, έπρεπε να περιμένεις 24 ώρες πριν για να ανοίξει το VIE-ATH .... :rant: βρήκαμε τις θέσεις μας.

Η εξυπηρέτηση της OS δεν είναι υποδεέστερη μόνο σε αυτό.
Με το που φτάνουμε στο αεροδρόμιο βλέπουμε ότι κάνει check-in μαζί με τις LH,SN,TK. Υπήρχαν μόνο 3 κοπέλες που εξυπηρετούσαν τους επιβάτες. Μία για την business class και 2 για την οικονομική. Μία κοπέλα από την οικονομική εξυπηρετούσε 2 επιβάτες με 2 σκυλιά. Η διαδικασία ατελείωτη για τα σκυλιά, η ουρά των επιβατών άρχισε να γίνεται πολύ μεγάλη. Παρατήρησα ότι και στην business είχε αρχίσει να δημιουργείτε πολύ μεγάλη ουρά.
Μα πόσους χωρά αυτό το Β767; Ανόητη ερώτηση …
ανακαλύπτω ότι υπήρχαν και πτήσεις της LH & SN. Μετά από μισή ώρα ...ήλθαν άλλες 3 κοπέλες.
Όταν παραδώσαμε τις βαλίτσες μας ακούω ότι η πτήση της SN είχε καθυστέρηση. Ευτυχώς η δική μας θα ήταν στην ώρα της, δεν είναι τυχαίο ότι στο flightstats η συγκεκριμένη πτήση έχει 3,4 στα 5 αστέρια. Εν αντιθέσει η πτήση της LX έχει 2 στα 5 αστέρια – γι’ αυτό και εμείς είχαμε καθυστέρηση.
Επίσης και η OS είχε κάνει overbooking, γιατί μοίραζε κάρτες επιβίβασης στην πύλη. Η επιβίβαση ήταν συνηθισμένη, πρώτα οι ηλικιωμένοι και οι οικογένειες. Όχι παρατρεχάμενοι.

Περιμένοντας για την επιβίβαση, είδαμε και ένα ωραίο αεροπλανάκι Β787 της Ethiopian :great:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24958

Με το που μπήκαμε στο α/φ διασχίσαμε την business class.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24949

παρατήρησα ότι η κουβέρτα ήταν πολύ καλύτερης ποιότητα :great: από της LX.
Η καμπίνα της οικονομικής είναι πολύ ποιο ευχάριστη από της LX, με τους κόκκινους χρωματισμούς.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24950

Παρατηρήστε στις θέσεις των εξόδων κινδύνου, οι κουβέρτες ήταν σαν της business.
Λέτε αυτές να είναι Premium Economy; η OS ετοιμάζεται να έχει και αυτή την κατηγορία στα μακρινά δρομολόγια.
Οι θέσεις οικονομικής ήταν οκ όταν ο μπροστινός είχε όρθιο τα κάθισμα. :D
Στο κάθισμα υπήρχαν οι κουβέρτες, μαξιλάρια με υφασμάτινο κάλυμμα, και ακουστικά.
Δεν υπήρχαν amenities kit, όπως και στις τουαλέτες δεν υπήρχε κρέμα χεριών. :mrgreen:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24951

Το προσωπικό καμπίνας δεν ήταν και το ποιο ευχάριστο που έχω δει.
Επίσης ήταν και λίγο απεριποίητο. Πραγματικά η διαφορά στις λεπτομέρειες κρύβεται.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24953

Οι ανακοινώσεις έγιναν και άρχισε η πτήση μας. Μετά από την αναχώρηση άρχισαν να μας προσφέρουν το welcome drink. Φυσικά υπήρχε μόνο ουίσκι, τίποτα άλλο. :rant: Χυμούς και καφέ.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24952

Δεν προσέφεραν κράκερς, έπρεπε να πάω στο galley και να ζητιανέψω. Ε… ουίσκι κόκα χωρίς κράκερς ..δεν γίνεται.
Μετά το ποτό καιρός για το IFE (το οποίο δεν λειτουργούσε κατά την επιβίβαση).
Η επιλογή ταινιών ικανοποιητική και η οθόνη παρά του ότι δεν ήταν σύγχρονη ήταν ικανοποιητική. Υπήρχαν 59 ταινίες συμπεριλαμβανομένων των Ασιατικών.

Στο 2ωρο της πτήσης άρχισε το σερβίρισμα του δείπνου. Απογοήτευση που υπήρχαν πλαστικά μαχαιροπήρουνα :rant: και το κρασί που μας προσέφεραν ήταν από μπουκάλι σε πλαστικό ποτηράκι. :rant:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24954

η αλήθεια είναι ότι το κρέας ήταν πολύ καλά μαγειρεμένο και νόστιμο. :great:
Καλώς η εταιρεία είναι 10η στην λίστα με τις 10 καλύτερες εταιρείες στην κατηγορία Best Economy Catering.
Πάντως ούτε κατά διάνοια να περιμένετε menu για να επιλέξετε το φαγητό σας.
Κατά την διάρκεια της πτήσης, μην περιμένετε πολλά από το during flight buffet. Στο πίσω galley θα βρείτε κράκερς και εμφιαλωμένο νερό.
Άμα θέλετε ποτό θα πρέπει να το ζητήσετε από το πλήρωμα.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24955

Οι θέσεις όπως το περίμενα, με 30 in ήταν πολύ κουραστικές. Δεν κατάφερα να κοιμηθώ, απλώς λαγοκοιμήθηκα.
Όπως και στην LX, το πλήρωμα ήταν εξαφανισμένο κατά την διάρκεια της πτήσης. Εμφανίσθηκε πριν την προσγείωση στην Βιέννη για να σερβίρει πρωινό. Ο θεός να το κάνει πρωινό, ένα μεγάλο μάφφιν με χυμό και καφέ.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24956

Μετά το πρωινό, πέρασαν και με το duty free.
Αυτή ήταν η εξυπηρέτηση των επιβατών, ζεστή πετσέτα δεν υπήρχε ούτε στη αρχή ή στο τέλος της πτήσης. :thx:

Η άφιξη στην VIE ήταν κουραστική, ενώ αποβιβαστήκαμε από γέφυρα και θα φεύγαμε από το ίδιο κτήριο, έπρεπε να περπατήσουμε όλο το κτήριο να περάσουμε έλεγχο χειραποσκευών και να περπατήσουμε πίσω περίπου στην ίδια γέφυρα που αποβιβαστήκαμε. :mrgreen:

Η πτήση για Αθήνα ήταν πολύ χαμηλού επιπέδου εξυπηρέτησης. Η επιβίβαση στην Βιέννη αλλά και η αποβίβαση στην Αθήνα έγινε με λεωφορείο. Μάλλον για να εξοικονομήσουν χρήματα από την χρήση αεροδρομίων. :mrgreen:
Κατά την διάρκεια της πτήσης σέρβιραν, Μόνο χυμό …. και πολύ μας ήταν.

Με το που φτάσαμε στην Αθήνα, είδαμε και το νέο απόκτημα του ΑΙΑ.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24957

Μέχρις στιγμής, από προσωπική εμπειρία, παραμένει στη Πρώτη θέση στη Αστροσυμμαχία στην εξυπηρέτηση επιβατών ....δια τας Αμέρικας.....
Στην Ευρώπη η ΤΡ, διεθνής η AV με δεύτερη την CA (παρά του ότι έχουν 3 αστέρια).

Φυσικά δεν αναφέρομαι στα FRA-JFK & MAN-IAH της SQ που είναι η αγαπημένη μου, ούτε στα
DUB-LAX & LFW-JFK της ΕΤ που μου είναι προσφιλής.
Τώρα το LHR-EWR της AI δεν το έχω κάνει.;.;.?





Αυτά με το ταξίδι… να είμαστε καλά για επόμενο trip report………………
 

Attachments

  • StarAllianceService.xlsx
    10,7 KB · Προβολές: 84
AirNamibia":3ps3wmql said:
Παρά του ότι η Ζυρίχη είναι εκτός Schengen ζώνης (μάλλον του ότι η Swiss είναι LH family) η επιβίβαση γίνεται από την περιοχή Β που είναι για τις Ε.Ε. εταιρείες.

Η Ελβετία ανήκει στη ζώνη Schengen και στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο παρ' όλο που δεν ανήκει στην Ε.Ε. Οι άλλες δύο χώρες με το ίδιο status είναι η Νορβηγία και η Ισλανδία.
 
Top