Airspace Traffic monitoring

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τo Planespotting-Monitoring
Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Λος Άντζελες/Los Angeles

Re: Airspace Traffic monitoring

Δημοσίευσηαπό aris320 » 27 Απρ 2017, 22:41

Και πάλι αν το πρόβλημα ηταν πολυ σοβαρό και έπρεπε να προσγειωθεί το συντομότερο δυνατόν θα μπορούσε να βρεθεί σε holding πάνω από το Ελευθέριος Βενιζέλος για να "αδειασει" καύσιμα και έπειτα να κατέβαινε.
1 x
Ήταν ένας Έλληνας ένας Πέρσης και ένας Πρόπερσης.


Άβαταρ μέλους
giorgosk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 808
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2008, 01:18
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGLR

Re: Airspace Traffic monitoring

Δημοσίευσηαπό giorgosk » 11 Μάιος 2017, 13:35

A319 από Newark με κατεύθυνση την Αθήνα πριν λίγο πάνω από τα μέρη μας..

Έχει τέτοια εμβέλεια ;;;

Εικόνα

https://www.flightradar24.com/MRBUS/d59affd

https://www.jetphotos.com/photo/8440540
0 x

Άβαταρ μέλους
thanosp
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 834
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2005, 04:59
Τοποθεσία: U.K. / KVA
Επικοινωνία:

Re: Airspace Traffic monitoring

Δημοσίευσηαπό thanosp » 11 Μάιος 2017, 15:13

Με μέγιστη ακτίνα δράσης τα 11.100 km, αναλόγως την διαρρύθμιση, τα κατάφερνει άνετα στη διαδρομή EWR - ATH.
0 x
Mind is like a parachute, it's better when it's open.
Statistics: http://my.flightmemory.com/thanosp

Άβαταρ μέλους
APO
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 04 Φεβ 2004, 13:10
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Airspace Traffic monitoring

Δημοσίευσηαπό APO » 18 Μάιος 2017, 11:58

Περιεργο divert και holding...αυτη την ωρα...
https://www.flightradar24.com/TRA1861/d6cea89
UPDATE
Βγηκε απο το holding , πεταει εδω και πολυ ωρα σταθερα στα 20000ft και εβαλε ανατολικη πορεία...μαλλον επιστρεφει στην Μυτιληνη!
12:45LT προσγειωθηκε στην Μυτιληνη...

Μίλησα με άνθρωπο του αεροδρομίου της Μυτιληνης ο οποίος μου έλυσε την απορία...η πτηση ειχε αρχικο προορισμο την Σκιαθο (LGSK) και μετεφερε τουριστες απο Αμστερνταμ με τελικο προορισμο την Σκιαθο και την Μυτιληνη.Οταν εφτασε πανω απο Σκιαθο λογω βρεγμενου και ολισθηρού διαδρόμου εκανε divert προς Μυτιληνη οπου και κατεβασε τους επιβατες για Μυτιληνη.Επειτα πεταξε για δευτερη φορα για την Σκιαθο ,οπου παλι λογω καιρου μπηκε κατευθειαν στο holding του SKP VOR και επειτα ξανα divert προς Μυτιληνη...οπου φανταζομαι θα κατεβασε τους επιβατες που ηταν για Σκιαθο...επειδη στο τελος μετα απο 1 ωρα πεταξε απο LGMT για EHAM!!!
Οι μετεωρολογικες συνθηκες στην Σκιαθο ηταν :
LGSK 180850Z 02012G22KT 7000 -RA FEW020 SCT030 16/11 Q1016
LGSK 180750Z 04012G22KT 8000 -RA FEW020 SCT030 16/11 Q1016
LGSK 180650Z 03014G24KT 7000 -RA FEW020 SCT030 16/12 Q1015
0 x



Επιστροφή σε “Planespotting-Monitoring”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης