Ryanair

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες
airport123
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Ryanair

Δημοσίευσηαπό airport123 » 16 Μάιος 2017, 18:16

Καιρός ήταν Ελπίζω να δούμε κι άλλα hubs και να μπορέσουμε να πετάξουμε από Ελλάδα προς κι άλλους προορισμούς
0 x


Ulrike
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Ryanair

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 16 Μάιος 2017, 20:09

Προς το παρόν όμως οι ανταποκρίσεις μου φαίνονται κάθε άλλο παρά ελκυστικές. Στις συνδέσεις που βρήκα στα γρήγορα (BRU-FCO – Palermo/Catania) είχε τουλάχιστον 2,5 ώρες αναμονή στη Ρώμη με την τιμή να είναι οι 2 πτήσεις ξεχωριστά συν κάποια 5 Ευρώ παραπάνω (προφανώς κάποιο είδος «ασφάλιστρο» εάν κάτι πάει στραβά και πρέπει να πληρώσει η FR για rebooking, έξοδα διαμονής κλπ.).
0 x

Άβαταρ μέλους
Greg.CHQ
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 455
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2010, 13:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA
Τοποθεσία: Chania - Crete

Re: Ryanair

Δημοσίευσηαπό Greg.CHQ » 18 Μάιος 2017, 13:10

Προς το παρόν δεν προβλέπεται connection στην FR λιγότερο από 2 ώρες
0 x
Thanks
Greg ®

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3219
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC

Re: Ryanair

Δημοσίευσηαπό aakunz » 23 Μάιος 2017, 13:59

Η Ryanair ανακοίνωσε, πως στο εξής, θα προσφέρει μέσω της ιστοσελίδας της, τη δυνατότητα πώλησης εισιτηρίων για το διηπειρωτικό δίκτυο της Air Europa.

http://corporate.ryanair.com/news/news/ ... ?market=ie

Δεν έχω ιδέα, πώς θα δουλέψει το συγκεκριμένο μοντέλο (έκανα μια προσπάθεια μέσω της ιστοσελίδας, αλλά δεν έβγαλα άκρη), ούτε στο τι πραγματικά έχουν κατά νου οι δύο αεροπορικές.
0 x


Άβαταρ μέλους
payneful_tales
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 746
Εγγραφή: 16 Μάιος 2008, 10:48

Re: Ryanair

Δημοσίευσηαπό payneful_tales » 23 Μάιος 2017, 14:36

#1
πολύ ενδιαφέρον. σε πρόσφατη προσπάθεια να κλείσω εισιτήριο ηλεκτρονικά με την air europa δεν μπόρεσε ποτέ να με οδηγήσει η σελίδα στον ναυλο που το ίδιο το site μου έβγαζε. σαφώς κάποιο πρόβλημα υπή(ά)ρχε(ι) με τη σελίδα της.

#2
μόλις προχτές ταξίδεψα με ένα απο τα τελευταία 738 που παρέλαβε η εταιρεία. είχε τα νεα λεπτά της καθίσματα, πολύ λεπτά πραγματικά, σχετικά σκληρά και με περιορισμό του κίτρινου μονο στο πίσω μερος του καθίσματος (το κλασικό). η καμπίνα είχε σε κάθε διαχωριστικό "τοίχο" με τα γκάλει μια διαφήμιση αρκετά προσεγμένη και χρησιμοποιούσαν και τον mood φωτισμό των νέων 738. κυρίως το γαλάζιο και το κίτρινο. έχει εξαφανιστεί το κίτρινο από τα bins και γενικά εχει φωτιστεί πολύ η καμπίνα. τα πόδια πια οριακά μπορούν να περάσουν λίγο κάτω απο το κάθισμα του μπροστινού (για όσους ειναι εκει στο 1,76 που ειμαι εγώ) και γενικά δεν υπήρχε αυτό το αίσθημα της κλειστοφοβίας που είχαν οι παλιές καμπίνες, Διχτάκι δεν υπήρχε επίσης ουτε για δείγμα. σαφώς αναβαθμισμένη καμπίνα και αίθηση. μια ιντσα ακόμη στο πιτς και θα ηταν πολύ καλή η αίσθηση,
0 x

ECO
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: 07 Ιουν 2007, 22:02

Re: Ryanair

Δημοσίευσηαπό ECO » 23 Μάιος 2017, 15:33

Με αφορμή τα παραπάνω, ενθυμούμαι την δεκαετία του 1970/80, που εργαζόμουν στα ΗΑΕ όπου οι Κατασκευαστικές εταιρίες /εργολάβοι, έφερναν μέσω δουλέμπορων υπεργολάβων τους πάμφτωχους και ταλαιπωρημένους μετανάστες/ εργάτες από το Μπαγκλαντές , στοιβαγμένους “χύμα” με α/φ cargo.
Εκτιμώ ότι η μετεξέλιξη της συγκεκριμένης δήθεν loco αεροπορικής εταιρίας pioneer /κτελ του 60, σχετικά με τα όσα αναφέρονται παραπάνω, σε συνδυασμό με την διευρυνόμενη οικονομική κρίση της ΕΕ, οι αερομεταφορές θα γίνονται με ανάλογο configuration, ήτοι business με καθίσματα – σκαμπό, premium economy όρθιων και economy οκλαδόν “χύμα”
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3219
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC

Re: Ryanair

Δημοσίευσηαπό aakunz » 23 Μάιος 2017, 16:07

Προς το παρόν, αγαπητέ ECO, στην κούρσα προς τον πάτο, φαίνεται πως οι "legacies", αντιγράφουν το μοντέλο της Ryanair, δίνοντας την ψευδαίσθηση στους πελάτες τους, ότι πληρώνουν μόνο για όσα πραγματικά θέλουν. Ξαφνικά, υπηρεσίες που μέχρι πολύ πρόσφατα ήταν δεδομένες, όπως η προεπιλογή θέσης, τα γεύματα, οι δωρεάν αποσκευές, οι θέσεις κοντά σε έξοδο κινδύνου, ακόμα και το check-in στο αεροδρόμιο, αποτελούν πλέον χρεώσιμες πρόσθετες επιλογές. Η Swiss έφτασε στο σημείο να χρεώνει ακόμα και τις «μονές» θέσεις στη business.
0 x


ECO
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: 07 Ιουν 2007, 22:02

Re: Ryanair

Δημοσίευσηαπό ECO » 23 Μάιος 2017, 17:13

Αγαπητέ aakunz σεβόμενος και συμφωνώντας γενικότερα με τις απόψεις σου που πάντα ποστάρεις με ευγενικό ύφος και συγκροτημένο λόγο, σεβασμό και επιχειρήματα προς τους συνομιλητές του φόρουμ και επειδή εξ όσων έχω καταλάβει ασχολείσαι επαγγελματικά στον αεροπορικό/ταξιδιωτικό χώρο, αυτό που αναφέρεις είναι που φοβάμαι, “τον συνολικό πάτο”, δηλαδή μήπως ένεκα της διαρκούς συμπίεσης κόστους, υποβαθμιστεί εν τέλει και ο, τι αφορά και σχετίζεται με την ασφάλεια πτήσεων ( α/φ /συντήρηση + πιλότοι /εκπαίδευση + εφαρμογή διεθνών κανονισμών κ.α) , κάτι που έχει παρατηρηθεί σε κάποιες εκ των loco εταιριών κι όχι μόνο, τα τελευταία χρόνια με διάφορα incidents/accidents.
0 x

satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Ryanair

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 23 Μάιος 2017, 17:52

συμφωνώ απόλυτα... το τελευταίο διάστημα έχουν παρατηρηθεί αρκετά "συμβάντα" που οφείλονται στο όριο της νομιμότητας σε σχέση με τους κανονισμούς... πολλά emergency λογω καυσίμων, που δεν επιτρέπουν εύκολα ενα divert έχουν αναφερθεί στην Ισπανία, χώρα με πολλή κίνηση της Ryanair.. Ενω τα α/φ είναι καινούργια, η εταιρεία ΄λειτουργεί με γνώμονα να "βγάλει απο τη μύγα ξύγκι" και με τον τρόπο αυτό αναγκάζει και τον ανταγωνισμό να στραφεί σε παρόμοιες πρακτικές.,. φοβάμαι μήπως γίνουμε μάρτυρες κάποιου συμβάντος- ατυχήματος, που να οφείλεται σε έλλειψη καυσίμου- κακή εκπαίδευση, με την εταιρεία να έχει έτοιμο το Δελτίο τύπου με τη δικαιολογία
0 x

Άβαταρ μέλους
solro
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 552
Εγγραφή: 04 Μαρ 2011, 23:05

Re: Ryanair

Δημοσίευσηαπό solro » 23 Μάιος 2017, 19:26

satcorfu έγραψε:πολλά emergency λογω καυσίμων, που δεν επιτρέπουν εύκολα ενα divert έχουν αναφερθεί στην Ισπανία, χώρα με πολλή κίνηση της Ryanair..


Πόσα πολλά και πόσα χρόνια πριν έγινε το τελευταίο emergency? Στοιχεία παρακαλώ...

Συμμερίζομαι την άποψη σου ότι η εταιρία έχει ανεκπαίδευτα πληρώματα για αυτό τα βάζει να πετάνε με το ILS στη Ρόδο το χειμώνα με άπνοια ορατότητα 50km και καθόλου κίνηση.

Δεν ξέρω ποιος βγάζει απ τη μύγα ξύγκι αλλά ξέρω ποιος πετάει χωρίς κάλλυμα στο σύστημα προσγείωσης, ποιος έξυσε το φτερό στο Διαγόρα, ποιος προσγειώθηκε στα χώματα πάλι στο Διαγόρα κλπ.
1 x


satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Ryanair

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 23 Μάιος 2017, 19:41

προφανώς δεν έχεις ακούσει ή δεί τα παρακάτω ρεπορτάζ της βρετανικής TV - channel 4 και της Daily Mail

https://www.youtube.com/watch?v=neF8dQjr_ow

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... nduct.html

To video έχει ιδιαίτερα ανυσυχητικά στοιχεία. Το χειρότερο είναι η βιασύνη να σβήσουν τα CVR's ύστερα απο συμβάν, όπως καταγγέλεται !
0 x

Άβαταρ μέλους
payneful_tales
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 746
Εγγραφή: 16 Μάιος 2008, 10:48

Re: Ryanair

Δημοσίευσηαπό payneful_tales » 23 Μάιος 2017, 22:37

#3
το αεροπορικό προϊόν της ryanair αντιγράφεται σαφέστατα από τις παραδοσιακές εταιρείες και επίσης σαφώς δε νομίζω οτι αυτό το αμφισβητεί πλέον κανένας. το ότι στο τελευταίο μου ταξείδι έφτασα να συγκρινω ευθέως την άνεση ενός 320 της Α3, ενός CS100 της LX και ενός 738 της FR, και να μην βγει σχεδόν (οριακά) κανένας νικητής σε θέμα άνεσης ταξειδιού.. ε.. λέει πολλά.

#4
πλησιάζοντας την Κυριακή προς Δευτέρα ξημερώματα στην πτήση απο CIA και με το θέαμα έξω απο τα παράθυρα με τους αμέτρητους κεραυνούς να σκάνε σαν πυροτεχνήματα, το πλήρωμα δεν στρίβει να πάρει τελική απο Αγία Μαρίνα αλλά συνεχίζει προς Κέα όπου και για σχεδόν 30'' κάνει κύκλους, με ενημερωση οτι δεν μπορεί να προσεγγίσει λόγω καιρού.. φοβάμαι οτι θα ακουσω το ονομα "Θεσσαλονίκη" κάποια στιγμή συντομα και με λουζει κρύος ιδρώτας.. αλλά ευτυχώς επιστρέψαμε σαρωνικό και ανάμεσα σε κεραυνούς και πάλι πιάσαμε στεριά σώοι και αβλαβείς. δεν ξερω ποσο κοντά ήμασταν στη θεσσαλονίκη, που μάλιστα το συζήταγε σχεδόν όλο το αεροσκάφος την ωρα των κύκλων (που δείχνει πόσο απίστευτα εξοικειωμένο με την εταιρεία δείχνει να εχει γίνει το αεροπορικό τους πελατολόγιο), αλλά ήμουν σχεδόν και γω έτοιμος να το ακουσω. ολα καλά ευτυχώς. ο κυπριος κυβερνήτης μας εισεπραξε ένα μεγαλειοδέστατο χειροκρότημα στην προσγείωση. ειχα πολλά χρόνια να το ακουσω αυτό. ένα στοιχείο που για μένα προσωπικά δείχνει το πόσο πολύ το επιβατικό κοινό έχει βάλει την εταιρεία σε μία θέση αεροπορικής κουλτούρας πολύ κοντά σε παραδοσιακές. ένοιωσε σαφώς μια ικανοποίηση σε θέμα ασφαλείας και το έδειξε έμπρακτα. δεδομένο απράδειγμα, δεν γενικολογούμε.

#5
παραθέτω 2-3 φωτό της νεας καμπίνας. και όχι, δεν ημουν πιωμένος, απλά βιαστικός με λάθος ρυθμίσεις :-)
Συνημμένα
P5210605.JPG
P5210603.JPG
P5210559.JPG
1 x

airport123
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Ryanair

Δημοσίευσηαπό airport123 » 24 Μάιος 2017, 19:45

Υπέροχο αεροπλάνο. Είχα ταξιδέψει με αυτό το καινούριο αεροπλάνο από Βρυξέλλες (Σαρλερουά) προς Σαραγόσα. Απ' ότι κατάλαβα έχει περισσότερο χώρο γι' αποσκευές εντός καμπίνας απ' ότι έχουν τα υπόλοιπα αεροσκάφη της εταιρίας.

Κάτι άλλο. Πιστεύεται ότι αληθεύει το παρακάτω άρθρο; Έχετε κάποιες πληροφορίες;

Επόμενος στόχος της Ryanair το Ηράκλειο;

Σύμφωνα με το holidaynews.gr το αεροδρόμιο Ηρακλείου “Νίκος Καζαντζάκης” είναι ο επόμενος στόχος – προορισμός για την Ryanair.

Η εταιρεία βλέποντας την κίνηση, την ζήτηση θέσεων και τις προοπτικές που τις δίνουν οι πολύ ακριβές τιμές εισιτηρίων που προσφέρονται σήμερα από τις αεροπορικές που επιχειρούν στο εσωτερικό της χώρας βλέπει ως κενό που μπορεί να εκμεταλλευτεί.

Άλλωστε και το επιβατικό κοινό της Ανατολικής Κρήτης εδώ και αρκετό καιρό το περιμένει και το ζητά επίμονα μην αντέχοντας το πανάκριβο κόστος των ναύλων ειδικά για Αθήνα.

Περισσότερα θα σας αναφέρουμε σύντομα αφού παρακολουθούμε το θέμα στενά.


http://fonien.gr/heraklion-next-target-ryanair/

http://fonien.gr/%CE%B7-ryanair-%CF%83% ... %B9%CE%BF/

Η αλήθεια είναι ότι προσωπικά μου είχε κάνει εντύπωση το γεγονός ότι δεν είχε εντάξει στο πρόγραμμα δρομολογίων της η εταιρία το Ηράκλειο, καθώς είναι το 2ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο σε επιβατική κίνηση. Μετά διάβασα κι το παρακάτω άρθρο και μάλλον εκεί οφείλεται το γεγονός ότι δεν το είχε επιλέξει ακόμη.

http://www.heraklion-hotels.gr/03/29/ryanair-2/
0 x



Επιστροφή σε “Αεροπορικές εταιρίες στην Ευρώπη”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες