airport123 έγραψε:
1) Τα χρήματα όμως δεν πήγαιναν σε επενδύσεις, αλλά και σε ζημιογόνα ταμεία (πχ κάλυψη ασφαλιστικών ταμείων κτλ).
airport123 έγραψε:Για τα έργα, θα σου πω μόλις δύο παραδείγματα : έργα αναβάθμισης αεροδρομίου Χανίων ξεκίνησε στις 17 Ιουνίου 2013 με σκοπό να είχε τελειώσει μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2015. Ακόμη δεν έχε τελειώσει 100%. Στο αεροδρόμιο Μακεδονία, η επέκταση του διαδρόμου από/προσγειώσεων στη θάλασσα σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό θα είχε τελειώσει το 2011.. Είμαστε 2017 και ακόμη βλέπουμε τις μακέτες!
2) Κανένας επενδυτής (όσο κι αν αγαπάει την Ελλάδα) δεν πρόκειται να εμπιστευτεί τους πολιτικούς μας. Θέλεις να σου θυμίσω τι έλεγαν προεκλογικά όλοι οι σημερινοί υπουργοί αλλά και ο ίδιος ο πρωθυπουργός; Επειδή δεν είμαστε πολιτικό φόρουμ, μπορείς να ψάξεις στο ίντερνετ αν δεν ξέρεις τι έλεγαν όχι μόνο για τα αεροδρόμια, αλλά και για όλους τους επενδυτές. Έτσι, ποτέ δε θα έκαναν αύξηση μετοχικού κεφαλαίου σε μία εταιρία που έφτιαξαν από το 0 (γιατί η Fraport Greece συστάθηκε μόνο και μόνο για τα 14 ελληνικά αεροδρόμια και αποτελείται από 2 επιχειρήσεις) αν δεν ήταν 100% σίγουροι. Μέχρι και λίγες μέρες πριν τα παραλάβουν κανονικά (και αφού είχαν κάνει ΑΜΚ) οι υπουργοί έλεγαν ότι δεν πρόκειται να υπογράψουν τη σύμβαση με το ΕΚΑΒ. Περισσότερα εδώ : http://www.ethnos.gr/oikonomia/arthro/k ... -64990970/
Αν λοιπόν ήθελε η Fraport θα έδινε τους τόκους σε γερμανική τράπεζα. Επειδή πλέον σε αυτή τη χώρα δεν έχουμε και πολλές νέες επιχειρήσεις, δεν έχουμε και πολλά δάνεια κι επομένως οι τράπεζες μένουν από ρευστό. Όσες επιχειρήσεις έχουμε δυσκολεύονται να αποπληρώσουν τα παλιά χρέη τους. Επίσης, όταν έδιναν τα διακοποδάνεια και τα δάνεια για να φτιάξει το 3ο σπίτι ο Μήτσος με μηδενικό δηλωθέν εισόδημα δεν ήταν χρήματα των φτωχών που τα πληρώνουμε τώρα;
4) Νομίζω ότι καταλάβεις ότι σ' ένα μήνα δε μπορεί οποιαδήποτε εταιρία να φτιάξει 100 τερματικούς σταθμούς ή να κάνει τόσες πολλές επενδύσεις; Όσα λεφτά κι αν δώσει. Είμαστε εδώ να την κρίνουμε βάση των στόχων της. Ότι δηλαδή μέχρι το 2021 θα έχει κάνει όσα προανέφερε. Αν καθυστερήσει έστω και μια μέρα ή αν δεν τα πράξει όλα, τότε εγώ θα είμαι ο πρώτος που θα την κρίνω.
Να ξεκαθαρίσω κάτι: Προφανώς δε προσωπικά σε 'σένα φίλε "satcorfu". Εξάλλου, ο καθένας έχει ελευθερία λόγου στη δημοκρατία. Επίσης, δεν εννοώ ότι όλοι οι υπάλληλοι είναι ίδιοι. Υπάρχουν πολλοί καλοί δημόσιοι υπάλληλοι -μερικές φορές και καλύτεροι των ιδιωτικών. Στα 14 αεροδρόμια -επί κρατικού ελέγχου- αυτοί οι καλοί δημόσιοι υπάλληλοι προσέφεραν άριστες υπηρεσίες στα αεροδρόμια. Υπάρχουν όμως κι άλλοι που χαλούσαν τη γενική εικόνα των αεροδρομίων Εκτός, από το Μακεδονία δες τα σχόλια για την κατάσταση των υπολοίπων 13 αεροδρομίων από τουρίστες για να καταλάβεις τι εννοώ.
menelaos έγραψε:Μα τελικώς το πρόβλημα δεν καταλαβαίνω ποιο ακριβώς είναι! Ωραία, θα πάρει κάποια χρήματα το καλοκαίρι, για να επανεπενδύσει και να βελτιώσει τα αεροδρόμια, η ένσταση βρίσκεται ΠΟΥ?
BTW, προφανώς το να καλύψουν τα κέρδη 4-5 μηνών όλα τα έργα ανάπλασης του business plan πιστεύω καταλαβαίνεις πως είναι αστείο σαν ιδέα.
satcorfu έγραψε:Και εγώ το ίδιο λέω, αλλά με διαφορετικό στόχο.... κακώς πήγαιναν, αλλα απο τώρα και πέρα που δεν θα πηγαίνουν , απο κάπου αλλού θα πρέπει να καλυφθεί το κενό των περίπου 200εκ( πολύ συντηρητικά) που απέδιδαν τα 14 α/δ μετά απο τα λειτουργικά έξοδα και μηδενικές συντηρήσεις-επενδύσεις... Αυτό δεν φαίνεται να απασχολεί και πολλούς. Αλλά όλοι ξέρουμε οτι πάλι οι φορολογούμενοι θα κληθούν να τα πληρώσουν, όπως και τις επιδοτήσεις των αγονων, που καλυπτονταν μέσα απο τα 12 ευρώ του σπατόσημου.!
satcorfu έγραψε:Και τα δύο που αναφέρεις ηταν στο ΕΣΠΑ. Δηλαδή το Δημόσιο έκανε έργα με δικό του ποσοστό συμμετοχής για να δοθεί με κορδέλα περιτυλίγματος σε μια ιδιωτική εταιρεία να το εκμεταλευτεί...Στα Χανιά έγιναν τα εγκαίνια λίγες μέρες πρίν παραδοθουν στη Fraport και όπως μου μετέφεραν είναι ενα κόσμημα, με πολλούς χώρους για χρήση. Πίστεψέ με θα ήμουν απο τους τελευταίους που θα έδινα εύσημα για την αποδοτηκότητα του κράτους στα έργα, αλλά σε όλα αυτά τα ημιτελή έργα έχουν πεσει πολλά λεφτά, που μέχρι σήμερα δεν έχουν αρχίσει να αποδίδουν καρπούς και μεθεύριο που θα τα τελειώσει η Fraport Θα χειροκροτάμε και θα παίρνει και ολο το κέρδος.. π.χ. η επεκταση της πίστας α/φ στην Κέρκυρα έχει γίνει κατα 80-85%, με το δύσκολο του αποχαρακτηρισμού της λιμνης, του μπαζώματος, του χρόνου που απαιτείται για να "κάτσει" το επικαθήμενο χώμα να έχει γίνει και πλέον με επίστρωση και άσφαλτο θα μπορεί να δοθεί για χρήση. Τόσα χρόνια μπορούσε το ΥΠΕΧΩΔΕ (δεν ήταν η ΥΠΑ αρμόδια) να κατεθύνει κονδύλια για την αποπεράτωση , να δοθεί σε χρήση και να αποδίδει έσοδα... Οι πολιτικοί ήταν ΟΛΟΙ ενήμεροι, αλλά εις μάτην.... Οπως καταλαβαίνεις το ποσοστό ευθύνης των "κακών" ΥΠΑτζήδων είναι πολύ μικρό σε σχέση με τους κακούς σχεδιασμούς, εξυπηρέτηση συμφερόντων κλπ, που γινόταν σε βάρος του πολίτη. Οταν δηλαδή δεν ΘΕΛΕΙ το κράτος να προσλάβει ούτε ενα υδραυλικό για περισσότερο απο 10 χρόνια στην Κέρκυρα, πώς περιμένει μετά κάποιος να λειτουργουν σωστά οι τουαλέτες- το νουμερο ένα πρόβλημα που παραπονιούνται οι ξένοι τουρίστες.
satcorfu έγραψε:Αν δεν εμπιστεύεται το ελληνικό πολιτικο σύστημα, μπορεί ανετα να μ επενδύσει σέ άλλες "ασφαλέστερες" χώρες... αλλα εδώ γνωρίζουν οτι με την προστασία των δανειστών, μπορούσαν να κονομήσουν γρήγορα. Σήκωσαν λοιπόν κεφάλαια πουλώντας μερίδιο απο την κοινοπραξία στο Πούλκοβο της Αγιας Πετρούπολης( Η Fraport είχε 35% μετοχές και τώρα πολύ λίγες, πουλώντας σε κάποιο fund του Καταρ, που τωρα εχει την πλεοψηφία) για να μπορέσουν ναν κανουν την αύξηση του ΜΚ...Αυτα που έλεγαν κάποιο για την κακή οικονομική κατάσταση της γερμανικής μαμας Fraport δεν ηταν και τόσο λάθος, άλλωστε είχα δώσει και ενα σχετικό λινκ του Reuters,που ανεφερε στοιχεία για αυτά και τη δεινή κατάσταση, ύστερα απο πεσμένη κίνηση σε α/δ που συμμετέχει.
Οσον αφορά τις συμφωνίες με Πυροσβεστικη , ΕΚΑΒ κλπ, μεσυγχωρείς ,αλλά μήπως συμφωνείς και εσύ να δίδεται ΔΩΡΕΑΝ η υπηρεσία, όπως απαιτουσε η Fraport ... έλεος δηλαδή. .. δεν μας φτάνει η ξεφτίλα των εικόνων που βλέπουμε σήμερα με τους κακόμοιρους Πυροσβέστες να κοιμούνται σαν τους πρόσφυγες , αφού δεν μπορούν να νοικιάσουν σπίτια σε Μύκονο και Σαντορίνη...Εδώ κατάφεραν και αλλαξαν τις προυποθέσεις για να γίνει κάπιος σεκιουριτάς και πλέον μπορεί να πιστοποιηθεί με συνοπτικές διαδικασίες, ώστε να μπορέσουν να βρούν φτηνό εργατικό δυναμικό να στελεχώσουν τα α/δ..Τοσα χρόνια με το Δημόσιο, οι απαιτήσεις ήταν αυστηρές και πάντα η εταιρεία security ήταν υποστελεχωμένη.
satcorfu έγραψε:Χρειάστηκε αρκετό χρονικό διάστημα- και εδώ όπως ανέφερα και πρίν, οφείλονται οι συνεχείς καθυστερήσεις στην μεταβίβαση - για να μπορέσει να βρεί χρηματοδότες, Δεν ήταν εύκολο , ακουγόταν φήμες, δημοσιεύματα για την πτώση του τζίρου της εταιρείας κλπ...το αν ήθελε λοιπον, νομίζω οτι δεν ισχύει, αλλωστε τα περισσότερα ιδρύματα δεν είναι καν τράπεζες
Δεν περιμένω να αλλάξει τα α/δ σε ενα μήνα, Επειδή όμως βλέπω οτι αρχικό κεφάλαιο δεν διαθέτει για παρεμβάσεις σήμερα, της έκατσε μια χαρά η αποδοχή εκ μερους μας των παρατάσεων, ώστε να μην μπεί το Νοέμβρη, το Γενάρη κλπ ώστε να πρέπει να ξοδέψει για παρεμβάσεις που μπορούσαν να γίνουν πρίν τη σαιζόν.. Τωρα, αύξησε τα τιμολόγια, ενοίκια κλπ χωρίς να δικαιολογούνται απο κάποιες βελτιώσεις, αρχίζει να εισπράττει και με το μήνα που αποδίδονται έσοδα θα κανει και μερικά πράγματα.. Στο τέλος της σαιζόν θα έχει ζεστό χρήμα,γύρω στα 250εκ,(χωρίς υπερβολές), απο αυτά και 100εκ να βάλει για τις επενδύσεις που διαφημίζει και είναι υποχρεωμένη απο τη σύμβαση να επενσδύσει 300εκ σε 4 χρόνια, αρχίζει να αποπληρώνει και να εξοφλεί τα δάνεια....σε πόσα χρόνια λές να κάνει απόσβεση ? Οσον αφορά τα ενοίκια των 25 εκ που θα πρέπει ναπληρώνει το χρόνο, όλοι εδώ ξέρουμε οτι ΜΟΝΟ η Θεσσαλονίκη απέδιδε πολύ περισσότερα, ενώ το ποσοστό επι των κερδών, μένει να το δούμε πότε θα δείξει κέρδη, με τα τιμολογια των εξόδων που θα δείχνει, απο τις εταιρείες του ομίλου Κοπελούζου !!!
satcorfu έγραψε:Η συντριπτική πλειοψηφία των παραπόνων για κακές υπηρεσίες στα α/δ αφορά υπαλληλους security, Αστυνομία και ground handling... Δεν ξέρω αν αλλαξει κάτι στη συμπεριφορά αυτών.... αλλωστε και οι 3 κατηγορίες εργαζομένων είναι κακοπληρωμένοι και με κακές συνθήκες εργασίας... μην περιμένει δηλαδή ο τουρίστας να του χαμογελάει η κοπελλα στο checkin που είναι στημενη επι 8 ώρες, έχει κανει χιλιόμετρα απο gate σε checkin και πίσω, όρθια και όλα αυτά για 450-500 ευρώ και ίσως αν είναι καλή και καποια κουπόνια απο αλυσίδα supermarket.. αν την απολύσουν για κακή συμπεριφορά, θα ακολουθήσει μια άλλη, με τις ίδιες συνθήκες, και θα είναι θέμα χρόνου να δεί και αυτή την έξοδο.... αυτά τα έχω βιώσει, αγαπητέ φίλε και πονάω μόνο που τα γράφω.
Με τη συζήτηση αυτή δεν περιμένω να τη διαβάσει ο Πρωθυπουργός και να ακυρώσει τη σύμβαση ή κάτι ανάλογο...!!!! απλά θέλω να καταγράψω και την άλλη αποψη, κάτι που θα μείνει γραμμένο και ίσως σε μερικά χρόνια να έχει κάποια αξία. Η καλά ενημερωμένη κοινωνία έχει καλύτερα αντανακλαστικά, δυστυχώς μεχρι σήμερα η ελληνική κοινωνία, αντιδρά με συνθήματα και κραυγές !!
satcorfu έγραψε:Η ένσταση βρίσκεται στο οτι η καθυστέρηση της αναληψης απο τη fraport- που κατά την άποψή μου οφείλεται αποκλειστικά σε αυτήν - δεν επέτρεψε να γίνουν κάποια έργα πριν την εναρξη της σαιζόν, υπάρχει η δικαιολογία " Τώρα δεν προλαβαίνουμε, τα έργα θα αρχίσουν μετά το τέλος της σαιζόν" . Αν αναλάμβανε το Νοέμβρη ή το Γενάρη, θα ήταν υποχρεωμένη να ρίξει χρήμα - που κατα τη γνώμη μου δεν είχε- και θα ξεγυμνωνόταν.. .ενώ με τα 250εκ στο τέλος της σαιζόν δεν θα εχει κανένα πρόβλημα όπως ανεφερα.. πρώτα εισπράττει και μετά ρίχνει το χρήμα που απαιτεί η σύμβαση.
satcorfu έγραψε:Αυτό κατάλαβες απο οτι έγραψα ? η δέσμευση είναι για 300εκ σε βάθος τετραετίας... τα ετήσια έσοδα ξεπερνούν τα 250εκ, απο αυτά μεγάλο ποσοστό είναι κέρδη... Για φέτος δεν είχαν ούτε το κόστος λειτουργίας των χειμερινών μηνών, που μειώνει το ποσοστό κέρδους. Κανε τους υπολογισμούς και δές πόσο χρόνο θέλουν να αποσβέσουν και το 1,23 δις που έδωσαν...και θα τα εχουν για 40+10 χρόνια .. και μη ξεχνάμε οτι μετα απο 4 χρόνια οι φόροι θα πανε στα 18+ ευρώ, οποτε αυξάνει περισσότερο το κέρδος !!
airport123 έγραψε:Αφού το πας πολιτικά, θα σου απαντήσω κι εγώ παρόμοια. Η Fraport έδωσε εφάπαξ τίμημα 1,23 δισ. την 11η Απριλίου (αν δεν το έδινε θα έβλεπες το αριστερό μνημόνιο με συν 1,23 δις που θα τα έπαιρναν όντως από του φορολογούμενους) και είναι υποχρεωμένη να καταβάλλει επιπλέον 22,9 εκατ. ευρώ ετήσιο εγγυημένο καταβλητέο μίσθωμα, αναπροσαρμοζόμενο ετησίως με τον πληθωρισμό, καθώς και κυμαινόμενη μεταβλητή αμοιβή που υπολογίζεται κατά έτος 28,6% των Κερδών προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων των αεροδρομίων. Δηλαδή λες έναν θα μου κάνεις επενδύσεις 330 εκ. ευρώ αλλά θα μου δίνεις και όλα αυτά που προανέφερα και θα διαχειρίζεσαι τα υπόλοιπα έσοδα για 40 έτη. Επίσης, στις άγονες έχουμε 2€ φόρο που πηγαίνει στο κράτος για την πληρωμή των επιδοτήσεων των άγονων γραμμών.
Για τα Χανιά δες εδώ : http://www.ypodomes.com/index.php/alles ... tin-ellada
Δυστυχώς δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί.. Οπότε ό,τι κι αν σου λένε λυπάμαι αλλά είναι ψέματα!.
Επομένως, για την Κέρκυρα, έρχεσαι στα λόγια μου. Το κράτος δεν είναι ικανό, ειδικά τώρα με την οικονομική κρίση, να κρατήσει ένα έργο και να το συντηρεί, πόσο μάλλον να κάνει επενδύσεις με επέκταση αεροσταθμών κτλ. Οπότε τι; Θα ήταν καλύτερο να τ' αφήσουμε στην τύχη τους και ποιος ξέρει τι θα γινόταν;
Για δες λίγο κι αυτές τις σελίδες και πες μου τη γνώμη σου :
http://www.economy365.gr/article/37578/ ... -kopeghagi
http://www.proinoslogos.gr/epikairotita ... F%89%CE%BD
Αν έχεις την νοοτροπία του "να φύγετε κύριοι να πάτε αλλού αν δεν σας αρέσει η μπανανία" τότε λυπάμαι αλλά μην περιμένεις να βγούμε από την κρίση, γιατί η ανεργία, αλλά και τα ασφαλιστικά ταμεία εν γένει (γιατί όλα ένας κύκλος είναι) δεν πρόκειται να καταπολεμηθεί ποτέ και θα έχουμε μία χώρα που δίνει μόνο συντάξεις. Ας μη χρειαζόμασταν τους δανειστές αν δεν τους πάμε (κι εγώ μαζί σου σ' αυτό). Αλλά καλώς ή κακώς όταν χρεοκοπείς και θέλεις χρήματα να ζήσεις αναγκαστικά κάνεις κάποιες υποχωρήσεις. και από αριστερός, παρακαλάς τους δανειστές να σου δώσουν ψίχουλα! Για το Πούλκοβο ανοίγεις άλλο θέμα που δε μας αφορά, γιατί κάθε εταιρία μπορεί να κάνει ό,τι θεωρεί σκόπιμο γι' αυτήν Αν είχε κέρδος δε θα το πουλούσε για να αγοράσει τα αεροδρόμια της Ελλάδας!
Για την Πυροσβεστική και το ΕΚΑΒ, θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι. Όταν ένας εργαζόμενος δουλεύει στην εταιρία Χ που είναι πχ σούπερ μάρκετ, και πιάνει φωτιά. Καλεί την Πυροσβεστική και αυτή του λέει ότι έπρεπε πρώτα η εταιρία σου να κάνει σύμβαση μαζί μου ή προσφέρει τις υπηρεσίες της; Όπως έχουμε λοιπόν την εταιρία Χ έχουμε και τη Φράπορτ.
Τις οικονομικές αποφάσεις της κάθε εταιρίας δε είμαστε αρμόδιοι να τις κρίνουμε. Θα τις κρίνει ο Χ καταστηματάρχης που έχει κατάστημα μέσα στο αεροδρόμιο και θ' αποφασίσει αν αξίζει να μείνει με την αύξηση του ενοικίου. Θα προτιμούσες να είχαμε υπέρογκους φόρους αεροδρομίων 30-40€, όπως στην Αθήνα, και να τα πληρώναμε εμείς τα σπασμένα απ' ότι ο Χ;
Πίστεψε με αν με βάση τη σύμβαση η εταιρία έμπαινε μέσα και δεν είχε κέρδος, τότε δεν θα είχαμε και κάποια προσφορά στο διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ τότε! Φαντάζομαι το καταλαβαίνεις αυτό!
satcorfu έγραψε:Το επιχείρημά μου δεν ήταν πολιτικό, αλλά τελικά το όλο θέμα είναι βαθιά πολιτικό, οπότε δεν αποφεύγεται !! Εγώ λέω και ξαναλέω με καθαρά οικονομικά ….. ότι τα χρήματα που έβγαζαν τα αεροδρόμια και ΚΑΚΩΣ πήγαιναν και κάλυπταν άλλες ανάγκες, από εδώ και πέρα δεν θα υπάρχουν, αφού το αντιστάθμισμα θα είναι ουσιαστικά μόνο τα 22,7 εκ το χρόνο και το ποσοστό επί των κερδών, αν και όταν το δούμε… Για το τελευταίο έχω σοβαρές επιφυλάξεις, μια που την πλειοψηφία των έργων και συντηρήσεων θα την κάνουν εταιρείες του συγκροτήματος Κοπελούζου, με ότι αυτό συνεπάγεται στην εικόνα των εξόδων !!!
Η σύμβαση ορίζει επίσης ότι 8.5% από το σπατόσημο, μέχρι το 2024- και μετά το 2024 το 35% - θα πηγαίνει στην ΥΠΑ, ως αντιστάθμισμα για την λειτουργία της Κρατικής Αεροπορικής Αρχής και των μικρών αεροδρομίων…1 Ευρώ δηλαδή από τα 12 μέχρι το 2024 και καμία αναφορά για τις άγονες γραμμές ..αρθρο 28.9 σελ 207. Αν υπάρχει κάποιο σημείο που να λέει άλλα μέσα στις 900 σελίδες, να το δούμε ! Εννοείται ότι τα 300 εκ είναι δέσμευση για τα πρώτα 4 χρόνια και μετά πρέπει να κάνουν πιο σοβαρά πράγματα.. Όμως η πλειοψηφία των έργων που θα ακολουθήσουν, θα φέρει επιπλέον έσοδα στην εταιρεία… Όχι πώς είναι κακό, αλλά μην θεωρούμε μια επένδυση (χρήματα από τα ήδη κερδισμένα, όχι απαραίτητα ίδιο κεφάλαιο) ότι είναι χαμένα λεφτά και προς όφελος του Δημοσίου. Αν δηλαδή προχωρήσει το Master plan και κατασκευαστεί ένα εμπορικό κέντρο 4000τ.μ. – το οποίο δεν αφορά το επιβατικό κοινό, αλλά μερίδιο από την ντόπια αγορά, η απόσβεση θα γίνει πολύ γρήγορα. Αλήθεια, ένα εμπορικό κέντρο μέσα στα όρια του αεροδρομίου, τι θα γίνει μετά τα 50 χρόνια? Θα δοθεί στο Δημόσιο ??? μήπως περιμένει κανείς την επαναφορά των εγκαταστάσεων στον ιδιοκτήτη τους ???
Για το γεγονός ότι δεν διέθεταν τα χρήματα και ζητούσαν συνεχείς αναβολές, μέχρι να βρουν δανειστές, να υπενθυμίσω ότι στην προσφορά, αναφέρεται ότι τα 1,328 δις είναι από ίδια κεφάλαια και 0 ευρώ από δανειστές… σελ.615 η εγκεκριμένη πρόταση της εταιρείας, μέρος της σύμβασης.. και σε αυτό δεν προέβαλλε κανείς ενστάσεις !!! αυτό το γράφω και για τον Menelao που αναφέρεται στα business plan και τις συμβάσεις…
satcorfu έγραψε:Εχω την εντύπωση ότι τα στοιχεία του δημοσιεύματος είναι παλιά.. η δική μου ενημέρωση είναι ότι έχουν γίνει οι μετακομίσεις και το νέο κτίριο λειτουργεί κανονικά. Αν κάποιος από τα Χανιά γνωρίζει κάτι, ας μας διαφωτίσει
satcorfu έγραψε:Αν έχεις παρακολουθήσει το ιστορικό αυτού του thread , οι προτάσεις που είχα γράψει και πολύ πρίν την κατακύρωση στη fraport, ήταν να ακολουθηθεί μια μέση λύση, αυτή της Α.Ε. που άλλωστε προβλεπόταν και στον ν.3913 της ΥΠΑ… να έχει κάθε αεροδρόμιο το δικό του budget που έτσι και αλλιώς αυτό προβλέπεται από την καθιέρωση του «σπατόσημου», να μπορεί να είναι ευέλικτο και να γίνεται αυστηρός έλεγχος κάθε χρόνο.
satcorfu έγραψε:Μα δεν είπε κανείς ότι η ΥΠΑ έχει την καλύτερη οργάνωση και όλα κυλάνε τέλεια.. για το θέμα πάντως έχω μια επιφύλαξη, οσον αφορά την GISKO που λόγω απραξίας το «έκλεισε το μαγαζί» και δεν γνωρίζω τις δικές τους πρακτικές και την ταχύτητα αντίδρασής τους.. γιατί έχω βιώσει και ιδιωτικές εταιρείες, που συναγωνίζονται «επάξια» το κράτος για την ευελιξία τους.
Στο δεύτερο Link, έχει ενδιαφέρον το κομμάτι “Επίσης, τα ελαφρά αεροσκάφη βρίσκουν ασύμφορη πια την παραμονή τους στα αεροδρόμια που διαχειρίζεται η FRAPORT και επιζητούν παρκινγκ στο αεροδρόμιο των Ιωαννίνων.”
satcorfu έγραψε:Ελπιζω να μην συμμερίζεσαι την αντίληψη ότι αφού είμαστε μέσα στα χρέη , ας πουλήσουμε όσο όσο ότι καλό υπάρχει, άλλωστε οι πολυεθνικές περιμένουν να επιλέξουν και να πάρουν τον αφρό και να μας αφήσουν τα υπόλοιπα να εξακολουθήσουμε να τα πληρώνουμε..
satcorfu έγραψε:Νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα ατυχής η σύγκρισή σου…η Πυροσβεστική είναι για να παρέχει υπηρεσίες στο κοινό, και εξυπηρετεί το ΔΗΜΟΣΙΟ συμφέρον… βεβαίως και θα πάει να σβήσει τη φωτιά στο σπίτι, το κατάστημα, το δάσος, το οικόπεδο κλπ. Μην μπερδεύεις όμως την δουλειά αυτή με την 100% εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων, για τα οποία η εταιρεία άλλωστε πληρώνεται.. η πυρασφάλεια σε ένα αεροδρόμιο είναι υπηρεσία που προσμετράται στα τέλη που πληρώνουν τα αεροπλάνα, όπως και το security των εγκαταστάσεων.. Το να έχει πυροσβέστες του Δημοσίου, να παρέχουν αυτή την υπηρεσία- σημειωτέον ότι ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να βγουν εκτός α/δ να σβήσουν π.χ. μια δασική φωτιά , είναι αποκλειστικά και μόνο για το α/δ. Το refueling while boarding είναι μια υπηρεσία που θα έχει κόστος, είναι και στη λιστα με τα charges, για τις αεροπορικές που το επιθυμούν (Ryanair)και σωστά… παει λοιπόν το πυροσβεστικό όχημα κατ’ εντολή της Fraport να σταθεί δίπλα στο α/φ…η γνώμη σου είναι ότι πρέπει να είναι δωρεάν ??? Η σύμβαση προέβλεπε τη δυνατότητα της εταιρείας να οργανώσει δική της πυρασφάλεια. Επέλεξε όμως να κάνει σύμβαση με την ΔΗΜΟΣΙΑ Πυροσβεστική Υπηρεσία και για αυτό θα πρέπει να πληρώνει, δεν γνωρίζουμε βέβαια το ύψος της αμοιβής, όπως και για το ΕΚΑΒ. Το ίδιο μπορώ να πώ και για τα σκουπίδια, τα οποία οι αεροπορικές εταιρείες πληρώνουν και αυτά καταλήγουν δωρεάν (τουλάχιστον επι δημοσίου ελέγχου υπήρχε το επιχείρημα της «ιδιας» τσέπης) στο ΧΥΤΑ της περιοχής. Θεωρείς ότι είναι σωστό αυτό? Δεν θα πρέπει ο Δήμος της περιοχής που τα δέχεται, να πληρώνεται, αφού αντίστοιχα πληρώνεται το ground handling και το αεροδρόμιο? Αναφέρομαι σε υπηρεσίες που ο διαχειριστής του α/δ πληρώνεται για αυτές !!! τίποτα δεν είναι τσάμπα !
Οσο για την υποστελέχωση, υπήρχε σίγουρα, μη ξεχνάς όμως ότι στα μικρά α/δ την υπηρεσία της πυρασφάλειας την είχαν οι οδηγοί –πυροσβέστες της ΥΠΑ, που είχαν εκπαιδευτεί και οδηγούσαν τα οχήματα.. Πλέον αυτοί δεν υπάρχουν εκεί και έτσι έπρεπε να πάνε Πυροσβέστες και σίγουρα πολλαπλάσιοι για να στελεχώσουν κανονικό τμήμα
satcorfu έγραψε:Τα έξοδα του Χ καταστηματάρχη, όπως έχει γράψει και πιο πριν, θα τα επωμιστεί πάλι ο επιβάτης, αν δηλαδή ο καφές ήταν ήδη ακριβός, φαντάζομαι από εδώ και πέρα τι τιμές θα βάλουν. Και στο Βενιζέλο – που τουλάχιστον εκεί τα καταστήματα δουλεύουν 12 μήνες το χρόνο και έχουν κίνηση- οι τιμές είναι ιδιαίτερα τσιμπημένες. Ακόμα και τα έξοδα των γραφείων των αεροπορικών, τα αυξημένα landing fees κλπ κλπ, μετακυλύονται στον επιβάτη, άσχετα που δεν το βλέπει άμεσα. Αν δηλαδή η Aegean από αύριο τσιμπησει τις τιμές κατά 1-2 ευρώ πάνω, θα το καταλάβει κανείς??? σαν το γάλα ΔΕΛΤΑ θα πάει, που από το διαφημισμένο 1 ευρώ το μπουκάλι, ανέβηκε λίγο λίγο και χωρίς να το πάρουν πολλοί χαμπάρι στα 1,17 !!
satcorfu έγραψε:Κανείς μας -και εγώ μέσα- δεν αντιμάχεται την επιχειρηματικότητα… Η ένστασή μου είναι ότι για μια ακόμα φορά γίνεται σύμβαση στα μέτρα του ιδιώτη και με το πιστόλι στο κρόταφο του κράτους, όπως πάει να γίνει και με τη ΔΕΗ ( και μην αρχίσουμε πάλι τα περί Φωτόπουλου)
TICKET TAX CODE : * ZL *
INTERNAL TAX CODE : ( AC )
ON DEPARTING PASSENGERS FROM CFU, CHQ, EFL, KVA, PVK, SKG,
ZTH:
TO ANY AIRPORT WITHIN GREECE (DOMESTIC DEPARTURES) EUR 0.36
(VAT 24% INCLUDED).
TO ANY AIRPORT OUTSIDE GREECE (INTERNATIONAL DEPARTURES) EUR
0.29
AND ON DEPARTING PASSENGERS FROM JMK, JSI, JTR, KGS, MJT,
RHO, SMI:
TO ANY AIRPORT WITHIN GREECE (DOMESTIC DEPARTURES): EUR 0.32
(VAT 24% INCLUDED).
TO ANY AIRPORT OUTSIDE GREECE (INTERNATIONAL DEPARTURES):
EUR 0.26
EXEMPTIONS
- NONE
Επιστροφή σε “Λοιπά θέματα ελληνικών αεροδρομίων”
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 2 επισκέπτες