Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 736
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό KGP » 01 Ιουν 2016, 13:34

ασε τους ισολογισμους και τσεκαρε....αρκετα πραγματα που "προβληματιζουν" ...θα τα βρεις και στο report που παρεθεσες ;-)
0 x
=================================================
«Εγώ ήξερα ότι τα Βαλκάνια είναι γεωγραφική περιοχή, αλλά στη RomTelecom έμαθα ότι είναι …δικαιολογία».

Χωρίς την αντίσταση του αέρα, το αεροπλάνο δεν θα έφθανε ποτέ τόσο ψηλά.


Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 230
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 19 Σεπ 2016, 19:14

Ενοποιημένα έσοδα ύψους 403,5 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε η Aegean για το πρώτο εξάμηνο του έτους, στα ίδια επίπεδα με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2015.
H επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 5% και ανήλθε σε 5,2 εκ. επιβάτες.
Στο δίκτυο εσωτερικού η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν 2,5 εκ. επιβάτες ενώ στο δίκτυο εξωτερικού ταξίδεψαν 2,7 εκ. επιβάτες, παρουσιάζοντας αύξηση 10%.
Ο Όμιλος κατά το εποχικά πιο αδύναμο πρώτο εξάμηνο, παρουσίασε ενοποιημένες ζημιές μετά από φόρους ύψους 23,7 εκατ. σε σχέση με καθαρά κέρδη ύψους €14,8 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2015.

http://www.naftemporiki.gr/finance/stor ... a-eksamino

Πολυ, πολύ μεγαλύτερες ζημιές απο όσο αναμένoταν.
Δεν εξηγούνται μονο απο την παρουσία της Ryanair σε ορισμένα δρομολόγια εσωτερικού.
Εξηγείται βέβαια απο την πτώση της διεθνούς ζήτησης λογω προσφυγικού που μεχρι να μπει σε κάποια σχετική τάξη της εκανε ζημιά.
Προφανώς η εταιρεία πούλησε πολυ κάτω του κόστους σε ολο της το δίκτυο.
Μια απο τις πολλές αιτίες εικάζω πως είναι και το hedging που εχει κάνει στα καύσιμα της προαγοράζοντας ολη τη φετινή της προμήθεια σε τιμές περι των 60$ το βαρέλι.
Η πτώση των τιμών του πετρελαίου την εχει φέρει σε πολύ δύσκολη θέση...
0 x

OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 314
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό OA702 » 20 Σεπ 2016, 14:42

Μη ξεχνάμε ακόμη την αύξηση χωρητικότητας που προφανώς δεν ακολουθήθηκε απ' τις επιθυμητές πληρότητες ή yield, το κόστος του χαμπ της Αθήνας αλλά και τον ΦΠΑ. Το θέμα ειναι πως θα τα πάει το 3ο 3μηνο αλλά και τα επόμενα 1-2 χρόνια, ίσως πάντως να έπιασαν και ταβάνι. IAG :3:
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1096
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 20 Σεπ 2016, 17:46

OA702 έγραψε: ίσως πάντως να έπιασαν και ταβάνι.
Έχω την ίδια εκτίμηση. Δεν βλέπω κάποια κατεύθυνση προς την οποία η εταιρεία θα μπορούσε να κινηθεί και προσκομίσει εύλογα κέρδη. Και όποια πρόσκαιρη ευκαιρία ανοίγει, ο ανταγωνισμός την αρπάζει ταχύτερα.
0 x


Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1096
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 21 Σεπ 2016, 06:44

sv1xv έγραψε:και προσκομίσει
"αποκομίσει"...
0 x

Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3648
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό jerry » 21 Σεπ 2016, 20:05

Δύσκολοι καιροί. Βλέπω τις χρεώσεις για τις θέσεις να βγάζουν τα σπασμένα.
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3235
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό aakunz » 21 Σεπ 2016, 20:36

Θα προσέθετα και την εξοικονόμιση, που επιχειρείται, μέσα από την «αναβάθμιση» του ρόλου της ΟΑ και την ταυτόχρονη «υποβάθμιση» της ποιότητας διανομής του προϊόντος ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ από τα GDS σε μία φθηνή ιντερνετική πλατφόρμα πωλήσεων με σαφέστατες αδυναμίες.
0 x


Άβαταρ μέλους
mxnk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 874
Εγγραφή: 15 Φεβ 2008, 01:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό mxnk » 21 Σεπ 2016, 21:50

Το οποίο επιβεβαιώνεται αφού ως "όμιλος" παρουσιάζει μικρότερη μικτή ζημιά από την "εταιρεία" άρα θετικό μικτό κέρδος από την OlympicAir.

Με 11 αεροσκάφη περισσότερα στην Aegean το 2016 συγκριτικά με την ίδια περίοδο του 2015 και 2% αύξηση της μέσης πληρότητας οι πωλήσεις μειώθηκαν σημαντικά και μου φαίνεται λίγο υπερβολικό να φταίει μόνο η αύξηση του ΦΠΑ που επιβαρύνθηκε για να μην αυξήσει τις τιμές. Ακόμα είναι αξιοσημείωτο ότι το κόστος μίσθωσης αεροσκαφών από την αντίστοιχη περίοδο του 2015 αυξήθηκε κατά 30% από 47,2 εκατ. σε 61,4 εκατ. Παρά τη μείωση του κόστους καυσίμων το CASK μειώθηκε μόνο 2% λόγω σημαντικής αύξησης του κόστους συντήρησης αεροσκαφών.

Στόχοι της εταιρείας για το 2ο εξάμηνο:
:arrow: μείωση κόστους διανομής
:arrow: μείωση κόστους χρήσης αεροσκαφών
:arrow: διακριτή τιμολόγηση επιπρόσθετων υπηρεσιών (έρχεται η χρέωση επιλογής θέσης;)

Παρά τις ζημιές, κατάφερε πάντως να προεισπράξει εισητήρια 140% περισσότερα από ότι το 1ο εξάμηνο του 2016 που φαίνεται λογικό αφού τότε οι επιβάτες ήταν πιο συγκρατημένοι λόγω των πολιτικών εξελίξεων.
Από την άλλη πλευρά όμως με τον ίδιο τζίρο αυξήθηκαν κατά 30% οι ανείσπρακτες απαιτήσεις (53% ή 5,7 εκατ από το Ελληνικό Δημόσιο, 49% ή 28,8 εκατ απαιτήσεις από Τουριστικά γραφεία και άλλα έσοδα χρήσης 30 εκατ.)

Σαν εταιρεία είχε μείωση στις τακτικές πτήσεις και αύξηση στις ναυλωμένες άρα θα μπορούσαμε να ελπίζουμε για καλύτερα αποτελέσματα στο 3ο τρίμηνο αν και το 4ο τρίμηνο λογικά θα κριθεί και από το αποτέλεσμα του διαγωνισμού για τα άγονα.
0 x
_________________
I'd rather be flying...

http://www.flightdiary.net/mxnk
http://www.air-born.gr

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1870
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LFPG

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό flesland » 22 Σεπ 2016, 00:38

Πολλά από αυτά που διαβάζω τα καταλαβαίνω, άλλα όχι. Όπως για παράδειγμα το ότι μειώθηκαν οι ναύλοι και οι πληρότητες ή τα περί ανταγωνισμού. Δηλαδή περίμενε η Α3 να πουλάει μια ζωή τα εισιτήρια για Καλαμάτα 600 και 700 Ευρώ; Δεν περίμενε ότι θα έρθει η Κοντορ; Ή ότι ο ξένος θα πάει μια ζωή Σαντορίνη μέσω ΑΤΗ και όχι απευθείας; Ή ότι θα έχει πάντα τις εσωτερικές μονοπώλιο (πού να είχαν εγκριθεί και τα υδατοδρόμια δηλαδή);

Ως κάτοικος εξωτερικού τις μισές φορές πηγαινοέρχομαι Ελλάδα με ενδιάμεσο και όσες φορές και αν έχω πετάξει με aegean δεν νομίζω ότι πλήρωσα φτηνό εισιτήριο (παρά κάποια 250αρια one-way). Με τους μισθούς της Α3 που είναι οι μισοί των Ευρωπαϊκών, γιατί μιλάνε για άσχημες πληρότητες, όταν ακόμα και οι Έλληνες επιβάτες πετάνε Δ. Ευρώπη μέσω Κιέβου και Κων/πολης; Μήπως γίνεται κάτι λάθος και δεν μας φταίει (μόνο) ο ΦΠΑ;
1 x

Άβαταρ μέλους
AirNamibia
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 312
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 11 Νοέμ 2016, 11:00

Αποτέλεσμα 9μηνου
9,8 εκατ. Επιβάτες (A3&OA) = +6%
€819,9 εκατ. Έσοδα, =++3%
€51,2 εκατ. Καθαρά κέρδη μετά φόρων. -38%

http://news.in.gr/economy/article/?aid=1500114055
Τελευταία επεξεργασία από AirNamibia σε 11 Νοέμ 2016, 11:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x


Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 230
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 11 Νοέμ 2016, 11:22

Το οτι από ζημιές μετά από φόρους ύψους 23,7 εκατ. στο εξάμηνο το γύρισε σε κέρδη 51,2 εκατ. στο εννεάμηνο είναι εξαιρετικό αποτέλεσμα. Σχεδόν 75 εκατομμύρια καθαρά κέρδη το τρίτο τρίμηνο!
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3235
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό aakunz » 11 Νοέμ 2016, 13:03

Σε αυτό, υποθέτω, πως βοήθησε και το μπαράζ Early Booking, που έβγαζε ανά εβδομάδα για πτήσεις μετά από 4-8 μήνες. Δεν ξέρω, εάν εμφανίζουν σαν έσοδο τους φόρους αεροδρομίων, που εισπράττουν με την έκδοση του εισιτηρίου και αποδίδουν την ημέρα που πετάει ο επιβάτης.

Είναι όμως μια ευοίωνη εξέλιξη, μετά τις ανατροπές στα «Άγονα» και την εδραίωση της Ryanair.
0 x

Άβαταρ μέλους
AirNamibia
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 312
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 23 Μαρ 2017, 11:49

Στοιχεία 2016
Μεταφερθέντες επιβάτες 12,5 εκατ. Αύξηση 7,8% από το 2015
Επιβάτες Εξωτερικού 6,75 εκατ +12% από 2015
Επιβάτες Εσωτερικού 5,7 εκατ. +2% από το 2015
Load Factor 77.4% έναντι 76,9% του 2015 χαμηλότερο του 78,3% του 2014 και του 78,7% του 2013.
Κύκλος εργασιών €1,02 δις.
Καθαρά κέρδη €32,2 εκατ. Έναντι €68,4 του 2015

https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... %bf%ce%b4/
0 x


Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 230
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 19 Μάιος 2017, 17:23

Ψάχνεται για στρατηγικές συνεργασίες η Aegean

Εντείνεται η φημολογία για επικείμενο ντιλ της Aegean με κινεζικό όμιλο. Τι λέει σε σχετική ανακοίνωσή της η διοίκηση της Aegean.
Ως «έμμεση επιβεβαίωση» ερμηνεύουν παράγοντες της ελληνικής αγοράς αερομεταφορών την ανακοίνωση εξέδωσε προ ολίγου η Aegean Airlines με αφορμή δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο βασικοί της μέτοχοι συζητούν με τον κινεζικό όμιλο HNA Hainan τη μεταβίβαση μειοψηφικού πακέτου της ελληνικής αεροπορικής εταιρείας.

http://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1540165/psahnetai-gia-strathgikes-synergasies-h-aegean.html
H Hainan εχει κάνει πολύ μεγάλες εξαγορές, συμπράξεις και επενδύσεις το τελευταίο διάστημα σε όλο το κόσμο. Πολύ πιθανό μου φαίνεται το σενάριο ειδικά αν προσφέρουν ένα καλό premium στην σημερινή τιμή της μετοχής.
0 x

OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 314
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό OA702 » 19 Μάιος 2017, 20:13

Ομολογώ ότι θα προτιμούσα την IAG αλλά και το HNA γκρουπ δεν είναι κακό. Δεν ξέρω την μενταλιτέ των κινέζων στις επιχειρηματικές συνεργασίες ωστόσο ιν θίορι που λεμ' και στο χωριό μου μοιάζει καλή περίπτωση. Αεροπορικά, η ΑΤΗ θα μπορούσε να γίνει κόμβος μεταξύ Ευρώπης και Ασίας μέσω της Α3 και των αεροπορικών του HNA (Capital Airlines, Hainan Airlines, Hong Kong Airlines & Virgin Australia) ενώ και στις υποδομές αλλά και στον τουρισμό υπάρχει πεδίο συνεργασίας. Ίδωμεν...
0 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες