Ryanair

http://www.routesonline.com/news/38/air ... light=ovda
Μπορεί να πω κάτι εκτός θέματος όμως από ότι βλέπω το δρομολόγιο
Αθήνα -Τελ Αβίβ θα μας το φάει στο μέλλον .Πολύ δυναμικά μπαίνει στο Ισραήλ,άρα θα πήρε και πολλά λεφτά όμως αυτό δεν με ενδιαφέρει.
Κρίμα γιατί και εγώ δεν την πάω καθόλου αυτήν την εταιρία.
Συγνώμη παιδιά μια άποψη έγραψα.
 
Καιρός ήταν Ελπίζω να δούμε κι άλλα hubs και να μπορέσουμε να πετάξουμε από Ελλάδα προς κι άλλους προορισμούς
 
Προς το παρόν όμως οι ανταποκρίσεις μου φαίνονται κάθε άλλο παρά ελκυστικές. Στις συνδέσεις που βρήκα στα γρήγορα (BRU-FCO – Palermo/Catania) είχε τουλάχιστον 2,5 ώρες αναμονή στη Ρώμη με την τιμή να είναι οι 2 πτήσεις ξεχωριστά συν κάποια 5 Ευρώ παραπάνω (προφανώς κάποιο είδος «ασφάλιστρο» εάν κάτι πάει στραβά και πρέπει να πληρώσει η FR για rebooking, έξοδα διαμονής κλπ.).
 
Προς το παρόν δεν προβλέπεται connection στην FR λιγότερο από 2 ώρες
 
Η Ryanair ανακοίνωσε, πως στο εξής, θα προσφέρει μέσω της ιστοσελίδας της, τη δυνατότητα πώλησης εισιτηρίων για το διηπειρωτικό δίκτυο της Air Europa.

http://corporate.ryanair.com/news/news/ ... ?market=ie

Δεν έχω ιδέα, πώς θα δουλέψει το συγκεκριμένο μοντέλο (έκανα μια προσπάθεια μέσω της ιστοσελίδας, αλλά δεν έβγαλα άκρη), ούτε στο τι πραγματικά έχουν κατά νου οι δύο αεροπορικές.
 
#1
πολύ ενδιαφέρον. σε πρόσφατη προσπάθεια να κλείσω εισιτήριο ηλεκτρονικά με την air europa δεν μπόρεσε ποτέ να με οδηγήσει η σελίδα στον ναυλο που το ίδιο το site μου έβγαζε. σαφώς κάποιο πρόβλημα υπή(ά)ρχε(ι) με τη σελίδα της.

#2
μόλις προχτές ταξίδεψα με ένα απο τα τελευταία 738 που παρέλαβε η εταιρεία. είχε τα νεα λεπτά της καθίσματα, πολύ λεπτά πραγματικά, σχετικά σκληρά και με περιορισμό του κίτρινου μονο στο πίσω μερος του καθίσματος (το κλασικό). η καμπίνα είχε σε κάθε διαχωριστικό "τοίχο" με τα γκάλει μια διαφήμιση αρκετά προσεγμένη και χρησιμοποιούσαν και τον mood φωτισμό των νέων 738. κυρίως το γαλάζιο και το κίτρινο. έχει εξαφανιστεί το κίτρινο από τα bins και γενικά εχει φωτιστεί πολύ η καμπίνα. τα πόδια πια οριακά μπορούν να περάσουν λίγο κάτω απο το κάθισμα του μπροστινού (για όσους ειναι εκει στο 1,76 που ειμαι εγώ) και γενικά δεν υπήρχε αυτό το αίσθημα της κλειστοφοβίας που είχαν οι παλιές καμπίνες, Διχτάκι δεν υπήρχε επίσης ουτε για δείγμα. σαφώς αναβαθμισμένη καμπίνα και αίθηση. μια ιντσα ακόμη στο πιτς και θα ηταν πολύ καλή η αίσθηση,
 
Με αφορμή τα παραπάνω, ενθυμούμαι την δεκαετία του 1970/80, που εργαζόμουν στα ΗΑΕ όπου οι Κατασκευαστικές εταιρίες /εργολάβοι, έφερναν μέσω δουλέμπορων υπεργολάβων τους πάμφτωχους και ταλαιπωρημένους μετανάστες/ εργάτες από το Μπαγκλαντές , στοιβαγμένους “χύμα” με α/φ cargo.
Εκτιμώ ότι η μετεξέλιξη της συγκεκριμένης δήθεν loco αεροπορικής εταιρίας pioneer /κτελ του 60, σχετικά με τα όσα αναφέρονται παραπάνω, σε συνδυασμό με την διευρυνόμενη οικονομική κρίση της ΕΕ, οι αερομεταφορές θα γίνονται με ανάλογο configuration, ήτοι business με καθίσματα – σκαμπό, premium economy όρθιων και economy οκλαδόν “χύμα”
 
Προς το παρόν, αγαπητέ ECO, στην κούρσα προς τον πάτο, φαίνεται πως οι "legacies", αντιγράφουν το μοντέλο της Ryanair, δίνοντας την ψευδαίσθηση στους πελάτες τους, ότι πληρώνουν μόνο για όσα πραγματικά θέλουν. Ξαφνικά, υπηρεσίες που μέχρι πολύ πρόσφατα ήταν δεδομένες, όπως η προεπιλογή θέσης, τα γεύματα, οι δωρεάν αποσκευές, οι θέσεις κοντά σε έξοδο κινδύνου, ακόμα και το check-in στο αεροδρόμιο, αποτελούν πλέον χρεώσιμες πρόσθετες επιλογές. Η Swiss έφτασε στο σημείο να χρεώνει ακόμα και τις «μονές» θέσεις στη business.
 
Αγαπητέ aakunz σεβόμενος και συμφωνώντας γενικότερα με τις απόψεις σου που πάντα ποστάρεις με ευγενικό ύφος και συγκροτημένο λόγο, σεβασμό και επιχειρήματα προς τους συνομιλητές του φόρουμ και επειδή εξ όσων έχω καταλάβει ασχολείσαι επαγγελματικά στον αεροπορικό/ταξιδιωτικό χώρο, αυτό που αναφέρεις είναι που φοβάμαι, “τον συνολικό πάτο”, δηλαδή μήπως ένεκα της διαρκούς συμπίεσης κόστους, υποβαθμιστεί εν τέλει και ο, τι αφορά και σχετίζεται με την ασφάλεια πτήσεων ( α/φ /συντήρηση + πιλότοι /εκπαίδευση + εφαρμογή διεθνών κανονισμών κ.α) , κάτι που έχει παρατηρηθεί σε κάποιες εκ των loco εταιριών κι όχι μόνο, τα τελευταία χρόνια με διάφορα incidents/accidents.
 
Top