Ryanair

συμφωνώ απόλυτα... το τελευταίο διάστημα έχουν παρατηρηθεί αρκετά "συμβάντα" που οφείλονται στο όριο της νομιμότητας σε σχέση με τους κανονισμούς... πολλά emergency λογω καυσίμων, που δεν επιτρέπουν εύκολα ενα divert έχουν αναφερθεί στην Ισπανία, χώρα με πολλή κίνηση της Ryanair.. Ενω τα α/φ είναι καινούργια, η εταιρεία ΄λειτουργεί με γνώμονα να "βγάλει απο τη μύγα ξύγκι" και με τον τρόπο αυτό αναγκάζει και τον ανταγωνισμό να στραφεί σε παρόμοιες πρακτικές.,. φοβάμαι μήπως γίνουμε μάρτυρες κάποιου συμβάντος- ατυχήματος, που να οφείλεται σε έλλειψη καυσίμου- κακή εκπαίδευση, με την εταιρεία να έχει έτοιμο το Δελτίο τύπου με τη δικαιολογία
 
satcorfu":3aym19gr said:
πολλά emergency λογω καυσίμων, που δεν επιτρέπουν εύκολα ενα divert έχουν αναφερθεί στην Ισπανία, χώρα με πολλή κίνηση της Ryanair..

Πόσα πολλά και πόσα χρόνια πριν έγινε το τελευταίο emergency? Στοιχεία παρακαλώ...

Συμμερίζομαι την άποψη σου ότι η εταιρία έχει ανεκπαίδευτα πληρώματα για αυτό τα βάζει να πετάνε με το ILS στη Ρόδο το χειμώνα με άπνοια ορατότητα 50km και καθόλου κίνηση.

Δεν ξέρω ποιος βγάζει απ τη μύγα ξύγκι αλλά ξέρω ποιος πετάει χωρίς κάλλυμα στο σύστημα προσγείωσης, ποιος έξυσε το φτερό στο Διαγόρα, ποιος προσγειώθηκε στα χώματα πάλι στο Διαγόρα κλπ.
 
προφανώς δεν έχεις ακούσει ή δεί τα παρακάτω ρεπορτάζ της βρετανικής TV - channel 4 και της Daily Mail

https://www.youtube.com/watch?v=neF8dQjr_ow

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... nduct.html

To video έχει ιδιαίτερα ανυσυχητικά στοιχεία. Το χειρότερο είναι η βιασύνη να σβήσουν τα CVR's ύστερα απο συμβάν, όπως καταγγέλεται !
 
#3
το αεροπορικό προϊόν της ryanair αντιγράφεται σαφέστατα από τις παραδοσιακές εταιρείες και επίσης σαφώς δε νομίζω οτι αυτό το αμφισβητεί πλέον κανένας. το ότι στο τελευταίο μου ταξείδι έφτασα να συγκρινω ευθέως την άνεση ενός 320 της Α3, ενός CS100 της LX και ενός 738 της FR, και να μην βγει σχεδόν (οριακά) κανένας νικητής σε θέμα άνεσης ταξειδιού.. ε.. λέει πολλά.

#4
πλησιάζοντας την Κυριακή προς Δευτέρα ξημερώματα στην πτήση απο CIA και με το θέαμα έξω απο τα παράθυρα με τους αμέτρητους κεραυνούς να σκάνε σαν πυροτεχνήματα, το πλήρωμα δεν στρίβει να πάρει τελική απο Αγία Μαρίνα αλλά συνεχίζει προς Κέα όπου και για σχεδόν 30'' κάνει κύκλους, με ενημερωση οτι δεν μπορεί να προσεγγίσει λόγω καιρού.. φοβάμαι οτι θα ακουσω το ονομα "Θεσσαλονίκη" κάποια στιγμή συντομα και με λουζει κρύος ιδρώτας.. αλλά ευτυχώς επιστρέψαμε σαρωνικό και ανάμεσα σε κεραυνούς και πάλι πιάσαμε στεριά σώοι και αβλαβείς. δεν ξερω ποσο κοντά ήμασταν στη θεσσαλονίκη, που μάλιστα το συζήταγε σχεδόν όλο το αεροσκάφος την ωρα των κύκλων (που δείχνει πόσο απίστευτα εξοικειωμένο με την εταιρεία δείχνει να εχει γίνει το αεροπορικό τους πελατολόγιο), αλλά ήμουν σχεδόν και γω έτοιμος να το ακουσω. ολα καλά ευτυχώς. ο κυπριος κυβερνήτης μας εισεπραξε ένα μεγαλειοδέστατο χειροκρότημα στην προσγείωση. ειχα πολλά χρόνια να το ακουσω αυτό. ένα στοιχείο που για μένα προσωπικά δείχνει το πόσο πολύ το επιβατικό κοινό έχει βάλει την εταιρεία σε μία θέση αεροπορικής κουλτούρας πολύ κοντά σε παραδοσιακές. ένοιωσε σαφώς μια ικανοποίηση σε θέμα ασφαλείας και το έδειξε έμπρακτα. δεδομένο απράδειγμα, δεν γενικολογούμε.

#5
παραθέτω 2-3 φωτό της νεας καμπίνας. και όχι, δεν ημουν πιωμένος, απλά βιαστικός με λάθος ρυθμίσεις :)
 

Attachments

  • P5210559.JPG
    P5210559.JPG
    111 KB · Προβολές: 2.751
  • P5210603.JPG
    P5210603.JPG
    109,4 KB · Προβολές: 2.751
  • P5210605.JPG
    P5210605.JPG
    111,4 KB · Προβολές: 2.751
Υπέροχο αεροπλάνο. Είχα ταξιδέψει με αυτό το καινούριο αεροπλάνο από Βρυξέλλες (Σαρλερουά) προς Σαραγόσα. Απ' ότι κατάλαβα έχει περισσότερο χώρο γι' αποσκευές εντός καμπίνας απ' ότι έχουν τα υπόλοιπα αεροσκάφη της εταιρίας.

Κάτι άλλο. Πιστεύεται ότι αληθεύει το παρακάτω άρθρο; Έχετε κάποιες πληροφορίες;

Επόμενος στόχος της Ryanair το Ηράκλειο;

Σύμφωνα με το holidaynews.gr το αεροδρόμιο Ηρακλείου “Νίκος Καζαντζάκης” είναι ο επόμενος στόχος – προορισμός για την Ryanair.

Η εταιρεία βλέποντας την κίνηση, την ζήτηση θέσεων και τις προοπτικές που τις δίνουν οι πολύ ακριβές τιμές εισιτηρίων που προσφέρονται σήμερα από τις αεροπορικές που επιχειρούν στο εσωτερικό της χώρας βλέπει ως κενό που μπορεί να εκμεταλλευτεί.

Άλλωστε και το επιβατικό κοινό της Ανατολικής Κρήτης εδώ και αρκετό καιρό το περιμένει και το ζητά επίμονα μην αντέχοντας το πανάκριβο κόστος των ναύλων ειδικά για Αθήνα.

Περισσότερα θα σας αναφέρουμε σύντομα αφού παρακολουθούμε το θέμα στενά.


http://fonien.gr/heraklion-next-target-ryanair/

http://fonien.gr/%CE%B7-ryanair-%CF%83% ... %B9%CE%BF/

Η αλήθεια είναι ότι προσωπικά μου είχε κάνει εντύπωση το γεγονός ότι δεν είχε εντάξει στο πρόγραμμα δρομολογίων της η εταιρία το Ηράκλειο, καθώς είναι το 2ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο σε επιβατική κίνηση. Μετά διάβασα κι το παρακάτω άρθρο και μάλλον εκεί οφείλεται το γεγονός ότι δεν το είχε επιλέξει ακόμη.

http://www.heraklion-hotels.gr/03/29/ryanair-2/
 
Ολες οι πτήσεις πιά από και προς Αθήνα γίνονται μέσω του Satellite. Bέβαια αυτό σημαίνει και 20 λεπτά ποδαρόδρομο.
 
Τί?
Εξυπηρετούνται με φυσούνες δλδ και εντός Σένγκεν και όλα ?
Άμα ισχύει είναι εξυπνη κίνηση του Ελ Βελ, να δώσει και ζωή στο δορυφορικό!!
Άλλα ούτε μία επίσημη ενημέρωση κάπου?
 
Οχι δεν χρησιμοποιουνται οι φυσουνες του satellite. Απο τα aistairs του αεροπλανου μπενεις και παλι.


airport123":2hq48drn said:
Υπέροχο αεροπλάνο. Είχα ταξιδέψει με αυτό το καινούριο αεροπλάνο από Βρυξέλλες (Σαρλερουά) προς Σαραγόσα. Απ' ότι κατάλαβα έχει περισσότερο χώρο γι' αποσκευές εντός καμπίνας απ' ότι έχουν τα υπόλοιπα αεροσκάφη της εταιρίας.

Ισα ισα το αντιθετο. Τα bins του sky interior ειναι ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ μικροτερα απο το παλιο εσωτερικο με αποτελεσμα να γινεται μεγαλυτερος χαμος με τα carry ons...
 
Mάλλον ιδέα μου τότε θα ήταν. Σόρι
 
Thanos-K":1ds10wk6 said:
Ολες οι πτήσεις πιά από και προς Αθήνα γίνονται μέσω του Satellite. Bέβαια αυτό σημαίνει και 20 λεπτά ποδαρόδρομο.

Δεν το εννοησα γιατι δεν εχω ταξιδεψει από το satellite..τα περισσοτερη α/φη της FR ειναι συνηθως παρκαρισμενα αριστερα του τερμιναλ,οπως το βλεπεις οταν φευγεις απο Αθηνα...εκει που σταθμευουν και Α3 κι αλλες εταιρειες...και μας πανε με λεωφορεια..Τωρα ολες οι πτησεις της FR θα γινονται μόνο απο το satellite στο οποίο πως πηγαινεις απο το κύριο τερμιναλ; με τα πόδια; συνδεονται με γεφυρα τα δυο; δεν σε παει λεωφορειο;
 
Top