Emirates στην Αθήνα

Με διάδρομο 2400 στη θεσσαλονικη πως θα επιχειρεί έστω και με το B772lr της.Εκτος αν το συνδυάσει με Ρόδο μαζί σε στυλ λαρνακας μαλτας.Αλλα και πάλι με επιφύλαξη. :?
 
Να ο διάδρομος του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης θα είναι 3.400 μετά την επέκταση του 10/28 μέχρι τον Μάιο του 2018, έτσι δεν είναι;
 
Ανεξαρτητως επεκτασης, το 77L απο LGTS για OMDB (με καυσιμα για 5-6 ωρες) γεματο απο επιβατες, τα υπαρχοντα 2400m τα εχει για πρωινο.
 
Στο SXM τα Α330/Α340/Β767 για 8-9 ώρες πτήση για AMS/CDG/ORY με διαδρομο 2400m και εκεί, θερμοκρασίες 27-28 oC και ξεκολλανε ούτε στα 2000m. Κάποιοι μάλιστα φεύγουν και με ουριο 10kt.
Όπως αναφέρει και ο 747 αν το αποφασίσει δεν υπάρχει θέμα δυνατοτήτων.
 
Κάτι τέτοιο είχαμε συζητήσει και παλαιότερα στο θέμα των Ιωαννίνων για το A300.

Και μίας και λέμε για Θεσσαλονίκη παλαιότερα δεν ερχόταν B772 της Singapore Airlines απο την Σιγκαπούρη;
Παλαιότερα δεν ερχόταν και σχετικά πρόσφατα B747;
Δεν πιστεύω να υπάρχει θέμα.
 
Πολύ off topic βγήκαμε...
 
Από ότι θυμάμαι πριν 1,5- 2 χρόνια είχε έρθει στο skg B77F της Emirates sky cargo. Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο ήταν φορτωμένο.
 
Αν και ειναι λιγο off topic αλλα εχω δει και 747 της ΕΚ Θεσσαλονίκη. Τωρα για το δρομολόγιο αυτο κυκλοι του τουριστικού κοσμου Θεσσαλονίκη μιλανε για προθεση της FlyDubai...
 
Συγγενικο προσωπο εχει 2 ξεχωριστα εισιτηρια: CHQ-ATH (ΟΑ) και ΑΤΗ-ΕWR (EK).

Γνωριζει καποιος αν θα μπορεσει να τσεκαρει βαλιτσες απο Χανια για EWR παρολο που ειναι διαφορετικη η κρατηση;

Ευχαριστω!
 
Top