Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
OA702":bz8g05ms said:
Ακόμη κι οι εργατικές συνοικίες του β-βα Μάνστεστερ δίνουν καλύτερο κόσμο... ;)
Χειρότεροι και απο τσάβς του Σάλφορντ? Παναγία μου! :shock:
 
OA702":iznujdhd said:
Ακόμη κι οι εργατικές συνοικίες του β-βα Μάνστεστερ δίνουν καλύτερο κόσμο... ;)

Αυτό ούτε και ο ίδιος το πιστεύεις. :mrgreen:

Όπως και στην περίπτωση της Βρετανίας έτσι και στην περίπτωση των περισσότερων χωρών της ανατολικής Ευρώπης, η κλιμάκα της ποιότητας των επισκεπτών μπορεί να είναι αρκετά μεγάλη. Οποιοσδήποτε προέρχεται από χώρα της πρώην ΕΣΣΔ μπορεί να δείχνει έντονα σημάδια "κακής ποιότητας" λόγω του αυταρχισμού και της φτώχιας που βίωσαν. Η Πολωνία είναι μια αγορά που σηκώνει μεγάλα περιθώρια αξιοποίησης και εκμετάλευσης και πίστεψε με, δεν διαφέρουμε τρομερά από τον μέσο Πολωνό.
 
Καραμήτρος Air":1nfuftk1 said:
Χειρότεροι και απο τσάβς του Σάλφορντ? Παναγία μου! :shock:
Δεν έχω πάει Σάλφορντ, η Ντίνσγκειτ ήταν σύνορο :D Μιλάμε για Κράμπσαλ, Μπλέκλει, Μόστον, Τσίταμ Χιλ. Όχι εργατικές, αεργατικές συνοικίες :cool: :cool:

thanosp":1nfuftk1 said:
Αυτό ούτε και ο ίδιος το πιστεύεις. :mrgreen:
Φυσικά και το πιστεύω γιατί το ζώ. Δεν διαφωνώ σε αυτά που γράφεις, οι Πολωνοί είναι οι πιό συμπαθείς απ' τις πρώην του ανατ. μπλόκ ωστόσο το βάθος πορτοφολιού έχει ακόμη πολύ μεγάλη διαφορά ακόμη και με εμάς έπειτα απο 8 ανελέητα χρόνια...
 
Η Πολωνική αγορά διαθέτει κάτι που η Ελλάδα περιμένει από το 2013, ανάπτυξη. :mrgreen:

Ας μην αποκλείουμε νέα ανοίγματα σε άγνωστες (για πολλούς αγορές) γιατί και η ευνοοικές συγκυρίες που βιώνει τουριστικα η Ελλάδα είναι προσωρινές.

Εύχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα και απροβλημάτιστα με τους Mancunians!
 
Τώρα πρόσεξα ότι εκτός του Δουβλίνου και η Μύκονος έγινε seasonal και σταματάει Οκτώβριο! Δεν της βγήκε προφανώς σε καλό να πουλάει 4,5 ευρώ όλο το χειμώνα
 
Περιμένω την ανακοίνωση της FR ότι φταίει η Fraport με τα υψηλά της τέλη...
 
Από περιέργεια μπήκα να δω πως θα λειτουργήσει η Rynair το Αθήνα-Θεσσαλονίκη το χειμώνα μετά την μείωση σε 3 καθημερινά δρομολόγια ( λόγω έργων στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης :D :D ) Από Οκτώβριο μειώνει σε 2 πτήσεις κάθε Τρίτη και Κυριακή

Δευτέρα : 3 πτήσεις 08:30, 18:40, 21:55
Τρίτη : 2 πτήσεις 18:40, 21:55 - καθόλου πρωί
Τετάρτη : 3 πτήσεις 08:30, 18:40, 21:55
Πέμπτη : 3 πτήσεις 08:30, 18:40, 21:55
Παρασκευή : 3 πτήσεις 08:30, 18:40, 21:55
Σάββατο : 3 πτήσεις 08:30, 18:40, 21:55
Κυριακή : 2 πτήσεις 19:25, 22:20 - καθόλου πρωί

Τον Νοέμβριο γίνεται πιο αλλόκοτο το πράμα

Δευτέρα : 3 πτήσεις 20:05, 21:00, 22:55 - όλες βραδινές
Τρίτη : 2 πτήσεις 06:40, 08:20 - μόνο πρωινές
Τετάρτη : 3 πτήσεις 15:30, 21:00 , 22:55
Πέμπτη : 2 πτήσεις 06:40, 08:20 - μόνο πρωινές
Παρασκευή : 4 πτήσεις 11:40, 20:05 , 21:00 , 22:55
Σάββατο : 2 πτήσεις 06:40, 08:20 - μόνο πρωινές
Κυριακή : 5 πτήσεις 15:35, 17:15, 20:05, 21:00 , 22:55

Δεκέμβριος και Ιανουάριος ίδιο πρόγραμμα με Νοέμβριο
 
Κλασσικά τώρα, θα πάρει αυτό το -κάτι σαν- πρόγραμμα και θα πάει σε ΑΙΑ και Φραπορτ να κλαίγεται για χαμηλότερες χρεώσεις.

Η αεροπορική πάντως μας πληροφορεί και για τους προορισμούς που είναι πλέον διαθέσιμοι από ΑΤΗ μέσω BGY
Οι συνδεόμενες πτήσεις, μέσω του Μιλάνο, είναι οι ακόλουθες: Αλικάντε, Βαλένθια, Βαρκελώνη, Ίμπιζα, Κάλιαρι, Κατάνια, Λαμέτζια, Λανθαρότε, Μαδρίτη, Μάλαγα, Μπάρι, Μπρίντιζι, Νάπολη, Παλέρμο, Πεσκάρα, Σαραγόζα και Τράπανι.
 
Τι υπέροχα νέα!!! Πάμε Ισπανία τώρα!!!
 
Top