LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Καταρχάς να ζητήσω συγνώμη που ξεκίνησα την off-topic συζήτηση. .
Να διευκρινίσω κάτι (επειδή οι Έλληνες είμαστε τοπικιστές και τείνουμε να μην είμαστε αντικειμενικοί). Δεν είπα ότι δεν πρέπει να έχουμε 45 αεροδρόμια (κάθε νησί και ένα). Είπα ότι δεν μπορούμε να συντηρήσουμε 45 αξιοπρεπή αεροδρόμια. Και για να το πάω παραπέρα επειδή για να έχεις αεροδρόμια θες και δρομολόγια, αν είναι να πληρώνουμε φόρους για να επιδοτούνται όλες αυτές οι άγονες γραμμές, προσωπικά να μου λείπει..Θα πάω κούτσα κούτσα με το καραβάκι να το χαρώ..

Τώρα όλοι εσείς που συγκρίνεται την Αθήνα (και πολύ περισσότερο το Ηράκλειο) με όλες αυτές τις μεγαλουπόλεις που έχουν εκατομμύρια τουρίστες (Λονδίνο 2ο παγκοσμίως με 20εκ, Παρίσι, 18 εκ. Κων/πολη, 12 εκ. Βαρκελώνη 8,2 εκ κοκ - ακόμα και η Πράγα έχει 6 εκ. τουρίστες μόνη της) πάω πάσο.. Ας κρατήσουμε και 2 και 3 αεροδρόμια στην Αθήνα. Το ένα στην Ομόνοια, να μην κουραζόμαστε να φτάσουμε στο κέντρο.

Ειδικά το Ηράκλειο μην σας πω θέλει και 4 αεροδρόμια, ένα για κάθε νομό..

Και btw, το Βενιζέλος, είναι μακράν το πιο efficient και traveller friendly αεροδρόμιο που έχω πετάξει στην Ευρώπη (για μένα αξίζει το κάθε σεντ που πληρώνουμε φόρους αν και δεν μπορώ αν κάνω τη σύγκριση με τα άλλα).

Τώρα για τον συμφορουμίτη που είπε ότι μόλις πεις ότι είσαι Έλληνας σου ανοίγονται όλες οι πόρτες, καλύτερα να μην το σχολιάσω (μιας και έχω ιδία αντίληψη επ΄ αυτού)... Για το νοσοκομείο στα Γιάννενα, δεν καταλαβαίνω γιατί χρειάζεται αεροδρόμιο για τις αεροδιακομιδές, ένα ελικοδρόμιο θα ήταν πολύ μια άμεσο. Τώρα για τις άλλες πόλεις που τυγχάνει τα πολιτικά αεροδρόμια να συνυπάρχουν με τα στρατιωτικά, δεν σημαίνει ότι επειδή είναι στρατιωτικό πρέπει να το κάνουμε και πολιτικό ντε και καλά..

Αλλά είπαμε Ελλαδάρα, κάθε πόλη αεροδρόμιο και πανεπιστήμιο, κάθε ραχούλα και ΤΕΙ (η στρατόπεδο καλύτερα).. Όπως λέει ένας δημοσιογράφος "τόσοι φοιτητές κάθε χρόνο, επί τόσα ενοίκια, επί τόσους καφέδες, επί τόσα σουβλάκια, να η ανάπτυξη". Το ίδιο ισχύει και για τα αεροδρόμια... Δείτε την πολυδιαφημισμένη Πάρο...που η Aegean για να δείξει ότι έχει αύξηση έβγαζε τις προσφορές με 19ε την μία πίσω από την άλλη... 120% αύξηση η Πάρος.. Όντως τον ένα μήνα είχε 2200 τον άλλο με τις "τζάμπα" πτήσεις πήγε 3600. Τα βγάλαμε τα 15 μύρια που δώσαμε για τον διάδρομο..

Τέλος, επειδή από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου πετάω στο Καζαντζάκης (έχω πετάξει με όλο τον στόλο της OA, με 707,727,737,747 και όλα τα καινούργια) και των λοιπών, χειμώνα καλοκαίρι, έχω ιδία αντίληψη για το αεροδρόμιο. Το αεροδρόμιο έπρεπε να είχε μεταφερθεί αλλού, τουλάχιστον πριν μία δεκαετία... Δεν λέω στο Καστέλλι αποκλειστικά. Λέω αλλού... Και το παλιό, να το πουλήσουν να το κάνουν resort, πάρκα, καζίνο κλπ..

Φιλικά
Δαμιανός
 
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι οι περισσότεροι που γράφουν εδώ μιλάνε είτε σα στελέχη επιχειρήσεων είτε σα παράγοντες του δημοσίου.Πάντα μιλάω σαν απλός επιβάτης και γράφω τι με ευχαριστεί και τι είναι πρακτικό για μένα.Μπορεί να φαίνομαι κοντόφθαλμος,αλλά δεν μπορώ να ορίσω τι είναι καλό για το επιχειρηματικό ή δημόσιο συμφέρον,ούτε θέλω να το παίζω παντογνώστης και executive, όπως πολλοί τρομάρα τους εδώ μεσα.
Πάμε τώρα στο θέμα μας.Η εικόνα που μου μένει για το Καζαντζάκης είναι αυτή του χειμώνα(από Νοέμβριο μέχρι και Μάρτιο, 5 μήνες δεν είναι και λίγοι) όπου με το ζόρι γίνονται 10-12 δρομολόγια τη μέρα, σχεδόν όλα εσωτερικού.Το αεροδρόμιο φαίνεται απελπιστικά μεγάλο και αχανές.Το καλοκαίρι πάλι φαίνεται ανεπαρκές,γεμίζει η πίστα από τσάρτερ και οι επιβάτες συνωστίζονται στο τέρμιναλ με τις γνωστές μίζερες εικόνες.Δεν είναι Ελεύθεριος Βενιζέλος που χειμώνα καλοκαίρι έχει αξιοπρεπή κίνηση και λειτουργεί με φουλ ρυθμούς.Παρόλα αυτά καθυστερήσεις δεν υπάρχουν αξιόλογες, ωστόσο όντως οι προοπτικές υγιούς ανάπτυξης είναι περιορισμένες.
Η λύση του Καστελλίου δε προτάθηκε επειδή βολέυει,αλλά επειδή προυπάρχει αεροδρόμιο, εκεί κρυμένο πίσω από κάτι βουνά.Δεν ειμαι καθόλου σίγουρος ότι η δημιουργία ενός νέου υπερσύγχρονου αεροδρομίου-στην ουσία ανάπλαση και εκσυγχρονισμός δηλάδη του ήδη υπάρχοντος-στην επαρχία Πεδιάδος μαζί με τη δημιουργία ενός σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου μήκους 40 κοντά χιλιομέτρων(γιατί ο παρών είναι απλά άθλιος) αθροιστικά θα κοστίσει λιγότερο από ότι μια πιθανή επέκταση του Νίκος Καζαντζάκης.Ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι η παραλια του Καρτερού θα έχει θέματα και ότι οι καντινιέρηδες και τα μπιτσόμπαρα που έχουν στηθεί θα ξηλωθούν.Το επιχείρημα μου έχει να κάνει με το ότι ένα αεροδρόμιο εκεί, τουλάχιστον αυτό που έχουν στο μυαλό τους να κάνουν σημαίνει αύξηση χρόνου μετάβασης προς κέντρο πόλης,αύξηση χρόνου πτήσης τουλάχιστον σε δρομολόγια εσωτερικού και κατακόρυφη αύξηση φόρων αεροδρομίων.Χέστηκα αν η σύγχρονη τάση είναι να δημιουργόυμε πολυτελή αεροδρόμια, 45 χιλιόμετρα εκτός πόλης με φυσούνες και υποδομές και εμπορικά πάρκα τριγύρω.Για το Ηράκλειο μιλάμε όχι για το Χονγκ Κόνγκ.Γιατί ο Έλληνας θα βάλει το χέρι στην τσέπη και όχι ο ξένος.Ο ξένος θα ρθει μια χρονιά, μετα δε θα ξανάρθει.Εν ολίγοις είναι η ίδια κουβέντα με την ανάληψη των Ολυμπιακών Αγώνων και τα έργα που έγιναν.Δυστυχώς θα τα πληρώνουμε μια ζωή ενώ οι υποδομές έχουν ήδη αραχνιάσει.
Όσο δε για κάτι γραφικά επιχειρήματα ότι οι Κρητικοί προτιμότερο είναι να παίρνουν τον αέρα τους ταξιδεύοντας με το πλοίο ή ότι κακώς υπάρχει αεροδρόμιο στα Γιάννενα(τα οποία ως γνωστόν εξυπηρετούνται επαρκώς από το γειτονικό αεροδρόμιο ... της Κέρκυρας!) δε σχολιάζω τίποτε παραπάνω παρά μόνο ότι η βλακεία ... είναι απλά ανίκητη.
 
danichro":1z3l7gkr said:
Ειδικά το Ηράκλειο μην σας πω θέλει και 4 αεροδρόμια, ένα για κάθε νομό..

εγω ακομη περιμενω να τελιωσουν οι μακετες για το North Evros International (διδυμοτειχο/ορεστιαδα) και το South Democritus International (σαμοθρακη)

ατιμη κριση....


ΥΓ μερικοι "ντόπιοι" ξερουν γιατι μιλω
 
STAVROS_ATH":21wly5tz said:
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι οι περισσότεροι που γράφουν εδώ μιλάνε είτε σα στελέχη επιχειρήσεων είτε σα παράγοντες του δημοσίου.Πάντα μιλάω σαν απλός επιβάτης και γράφω τι με ευχαριστεί και τι είναι πρακτικό για μένα.Μπορεί να φαίνομαι κοντόφθαλμος,αλλά δεν μπορώ να ορίσω τι είναι καλό για το επιχειρηματικό ή δημόσιο συμφέρον,ούτε θέλω να το παίζω παντογνώστης και executive, όπως πολλοί τρομάρα τους εδώ μεσα.
Πάμε τώρα στο θέμα μας.Η εικόνα που μου μένει για το Καζαντζάκης είναι αυτή του χειμώνα(από Νοέμβριο μέχρι και Μάρτιο, 5 μήνες δεν είναι και λίγοι) όπου με το ζόρι γίνονται 10-12 δρομολόγια τη μέρα, σχεδόν όλα εσωτερικού.Το αεροδρόμιο φαίνεται απελπιστικά μεγάλο και αχανές.Το καλοκαίρι πάλι φαίνεται ανεπαρκές,γεμίζει η πίστα από τσάρτερ και οι επιβάτες συνωστίζονται στο τέρμιναλ με τις γνωστές μίζερες εικόνες.Δεν είναι Ελεύθεριος Βενιζέλος που χειμώνα καλοκαίρι έχει αξιοπρεπή κίνηση και λειτουργεί με φουλ ρυθμούς.Παρόλα αυτά καθυστερήσεις δεν υπάρχουν αξιόλογες, ωστόσο όντως οι προοπτικές υγιούς ανάπτυξης είναι περιορισμένες.
Η λύση του Καστελλίου δε προτάθηκε επειδή βολέυει,αλλά επειδή προυπάρχει αεροδρόμιο, εκεί κρυμένο πίσω από κάτι βουνά.Δεν ειμαι καθόλου σίγουρος ότι η δημιουργία ενός νέου υπερσύγχρονου αεροδρομίου-στην ουσία ανάπλαση και εκσυγχρονισμός δηλάδη του ήδη υπάρχοντος-στην επαρχία Πεδιάδος μαζί με τη δημιουργία ενός σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου μήκους 40 κοντά χιλιομέτρων(γιατί ο παρών είναι απλά άθλιος) αθροιστικά θα κοστίσει λιγότερο από ότι μια πιθανή επέκταση του Νίκος Καζαντζάκης.Ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι η παραλια του Καρτερού θα έχει θέματα και ότι οι καντινιέρηδες και τα μπιτσόμπαρα που έχουν στηθεί θα ξηλωθούν.Το επιχείρημα μου έχει να κάνει με το ότι ένα αεροδρόμιο εκεί, τουλάχιστον αυτό που έχουν στο μυαλό τους να κάνουν σημαίνει αύξηση χρόνου μετάβασης προς κέντρο πόλης,αύξηση χρόνου πτήσης τουλάχιστον σε δρομολόγια εσωτερικού και κατακόρυφη αύξηση φόρων αεροδρομίων.Χέστηκα αν η σύγχρονη τάση είναι να δημιουργόυμε πολυτελή αεροδρόμια, 45 χιλιόμετρα εκτός πόλης με φυσούνες και υποδομές και εμπορικά πάρκα τριγύρω.Για το Ηράκλειο μιλάμε όχι για το Χονγκ Κόνγκ.Γιατί ο Έλληνας θα βάλει το χέρι στην τσέπη και όχι ο ξένος.Ο ξένος θα ρθει μια χρονιά, μετα δε θα ξανάρθει.Εν ολίγοις είναι η ίδια κουβέντα με την ανάληψη των Ολυμπιακών Αγώνων και τα έργα που έγιναν.Δυστυχώς θα τα πληρώνουμε μια ζωή ενώ οι υποδομές έχουν ήδη αραχνιάσει.
Όσο δε για κάτι γραφικά επιχειρήματα ότι οι Κρητικοί προτιμότερο είναι να παίρνουν τον αέρα τους ταξιδεύοντας με το πλοίο ή ότι κακώς υπάρχει αεροδρόμιο στα Γιάννενα(τα οποία ως γνωστόν εξυπηρετούνται επαρκώς από το γειτονικό αεροδρόμιο ... της Κέρκυρας!) δε σχολιάζω τίποτε παραπάνω παρά μόνο ότι η βλακεία ... είναι απλά ανίκητη.

Φίλε πρόσεχε γιατί πέρασες τα όρια.. Εγώ δεν έβρισα κανέναν.. Ίσα ίσα προέβαλα επιχειρήματα για αυτά που είπα..
 
Danishro τα είπαμε για τα Γιάννενα πριν.
Τα Γιάννενα άστα εκτός κουβέντας, τα Γιάννενα κάνουν την δουλειά τους, η Κέρκυρα την δουλειά της και το Άκτιο την δουλειά του.


Να δω πότε θα κλείσει αυτο το off-topic.
 
Να το πούμε πάντως στους Κύπριους και τους Μαλτεζους,κάτι κάνουν λάθος βρε αδερφέ.
 

Attachments

  • IMG_2827.PNG
    IMG_2827.PNG
    153,7 KB · Προβολές: 1.585
  • IMG_2828.PNG
    IMG_2828.PNG
    180,5 KB · Προβολές: 1.585
Έκταση Βαλέτας, πρωτεύουσα Μάλτας : 0.8 km²

Έκταση Λάρνακας : 31.73 km²

Έκταση Ηρακλείου : 120 km²

Κι ο νοών νοείτω
 
Ό,τι να 'ναι.Αυτά σου κάνουν;
 

Attachments

  • IMG_2859.PNG
    IMG_2859.PNG
    251,2 KB · Προβολές: 3.164
  • IMG_2857.PNG
    IMG_2857.PNG
    162,6 KB · Προβολές: 3.164
STAVROS_ATH":3u7b5l8c said:
ΑΓιατί ο Έλληνας θα βάλει το χέρι στην τσέπη και όχι ο ξένος.Ο ξένος θα ρθει μια χρονιά, μετα δε θα ξανάρθει.

Αυτό από πού προκύπτει και με ποια λογική; Τα νούμερα δίνουν πολαπλάσιες αφίξεις από εξωτερικό, μπορεί να μην είναι προφανώς οι ίδιοι αλλά οι τουρίστες είναι η κύρια πελατεία.
 
Φωτογραφία από το ινσταγκραμ
 

Attachments

  • Screenshot_2017-07-01-19-36-55_com.instagram.android_1498927028021.jpg
    Screenshot_2017-07-01-19-36-55_com.instagram.android_1498927028021.jpg
    183,8 KB · Προβολές: 2.810
Top