Ειλικρινής ερώτηση:
Ποιος είναι αυτή τη στιγμή υπεύθυνος για τον αερολιμενικό έλεγχο στα 14 αεροδρόμια; Η Fraport ή η YΠΑ; Αν πχ προσγειωθεί ένα αεροπλάνο και ένας υπάλληλος handling παρατηρήσει ότι ένας κινητήρας χάνει λάδια και ενημερώσει τον προϊστάμενό του και το πλήρωμα. Αν το πλήρωμα τον "γράψει" και πάει να φύγει, ποιόν ενημερώνει από τις αρχές;
Ή αν έχει βάσιμες υποψίες ότι ο κυβερνήτης είναι μεθυσμένος. Ποιόν ενημερώνει;
'Η αν γενικά πιστεύει ότι το αεροσκάφος είναι ένα χάρχαλο. Ποιόν ενημερώνει;
Ή αν ένα αεροσκάφος προσγειωθεί "βαθιά", βγει λίγο εκτός ασφαλτοστρωμένου τμήματος και ξαναμπεί. Ποιός κάνει την απαραίτητη αερολιμενική επιθεώρηση και αρχική συλλογή στοιχείων για την διερεύνηση (πχ. καταμέτρηση εκτροπής, έλεγχο ορθού υπολογισμού επιδόσεων προσγείωσης από το πλήρωμα κλπ.)?
Αν μη τι άλλο, οι αερολιμενικοί της ΥΠΑ είχαν κάποια στοιχειώδη κατάρτιση. Μερικοί μάλιστα, υψηλού επιπέδου. Έστω και αν μερικοί την έκαναν με το κομπολόϊ στο χέρι, για να μην διαφωνήσουμε επ'αυτού. Οι άνθρωποι που προσλήφθηκαν και οδηγούν τα μαύρα αυτοκίνητα της Fraport, έχουν τέτοια, έστω και στοιχειώδη κατάρτιση; Εμπειρικά σίγουρα δεν την έχουν. Την έχουν κάπως αλλιώς;
Η εντύπωσή μου από τα έξι εκ των δεκατεσσάρων α/δ που έχω επισκεφτεί, είναι ότι με κεντρική απόφαση, τα στελέχη της ΥΠΑ έχουν παντελώς απομακρυνθεί από την πίστα. Δεν ξέρω καν αν είναι στα α/δ ή είναι στα κεντρικά στην Αθήνα.
Πολύ θα με ενδιέφερε η απάντηση, αν κάποιος ξέρει να απαντήσει χωρίς παραπομπές στην Καθημερινή και στο Documento.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gladiator":1evckz4a said:
Με το να με ειρωνευεσαι και να προσπαθεις να υπερασπιστεις την υπηρεσια σου που εχει τη μεγαλυτερη ευθυνη για την καταντια των αεροδρομιων μας το ξεπουλημα τους στους γερμανους και την κακιστη γνωμη παγκοσμιως ολων των επιβατων και πιλοτων που εχουν ερθει στην ελλαδα, το μονο που καταφερνεις ειναι να γελοιοποιησε....
Δεν φταίει η υπηρεσία του αγαπητέ. Εσύ και εγώ φταίμε. Αν με τον ίδιο ζήλο που πολλοί (πολίτες, δημοσιογραφούντες, ΜΜΕ) σήμερα στηρίζουν τη λογική "παρά το σημερινό χάλι, ας τα δώσουμε όσο όσο", είχαν αντιδράσει σθεναρά πριν 30 χρόνια, δεν θα υπήρχε αυτό το χάλι. Η πλειοψηφία όμως, έμμεσα ή άμεσα, βολεύτηκε με αυτήν την παλιοκατάσταση και σφύραγε αδιάφορα όταν (πχ) διοριζόταν Διοικητής της ΥΠΑ ένας κατά τα άλλα υπέροχος ....καρδιολόγος.
Speedbird8":1evckz4a said:
........ θέματα που απασχολούν μια μεταμοντέρνα κοινωνία
Εμείς ακόμα συζητάμε εδώ θέματα αιχμής όπως "αν προσληφθώ σε δουλειά, θα μου κολλάει ένσημα ο εργόδότης μου?"
Καιρό έχουμε να συμφωνήσουμε εμείς οι δύο Speedbird. Ποια ένσημα; Τα σημερινά τα διάβασες;
"Άρειος Πάγος: Η μη καταβολή δεδουλευμένων δεν συνιστά βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας"
sv1xv":1evckz4a said:
Δυστυχώς ο κακός δαίμων της δημόσιας διοίκησης είναι το κομμουνιστικό συνδικαλιστικό κατεστημένο. Αν κάποιος αιρετός (υπουργός, γενικός γραμματέας) προσπαθήσει να φτιάξει κάτι, στην αρχή οι μηχανισμοί του βάζουν συνέχεια τρικλοποδιές. ..........
Επιτέλους, κάποιος να υποστηρίξει το πολιτικό σύστημα που βάλλεται πανταχόθεν. Θέλανε οι άνθρωποι να φτιάξουν την Ελλάδα και δεν τους αφήσαμε.
Ο κάθε κομπολογάτος γραψαρχ....ας, είχε στην τσέπη ψηφαλάκια. Δεν έκανε τον μάγκα έτσι. Τάϊζε ο πολιτικός τον πολίτη και ο πολίτης τον πολιτικό. Σε διαφορετικά "εστιατόρια" βέβαια αλλά όλα καλά. Τα υπόλοιπα, ιδεολογίες, κόμματα κλπ. ήταν για τους αφελείς. Τους πολύ αφελείς.
Holy Dio":1evckz4a said:
Αν είναι μόνιμη δημόσια υπάλληλος είναι απίθανο να έχει λάβει άδεια για να διατηρεί και καφέ απέναντι από τον χώρο εργασίας της. Μήπως εννοείται ότι ανήκει σε άτομο του στενού οικογενειακού της κύκλου; Ακόμα και αυτό δεν είναι κάτι μεμπτό εκτός και αν η κυρία γυρνάει εντός της αίθουσας και λέει στους επιβάτες να πάνε απέναντι που είναι φθηνά.
Κάτι τέτοιο θα παίζει. Όπως με τις συζύγους πολιτικών και διοικητών τραπέζης της Ελλάδος.