Απορία για Aegean

  • Thread starter petak
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Καλησπέρα,

Θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με την χρήση του Lounge γία τους Miles+Bonus Gold.

Θέλω να κλείσω εισιτήριο μέσω της Aegean για Κωνσταντινούπολη και βλέπω ότι γίνεται μέσω της Ολυμπαικής... Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι 1) δεν εχω πρόσβαση σε Lounge στο "Βενιζέλος" μιας και η Τουρκία είναι εκτός Σένγκεν και 2) Δεν έχω πρόσβαση ΟΥΤΕ στο Lounge της Turkish στη Κωνσταντινούπολη επειδή η Ολυμπιακή δεν είναι μέλος της Star-Alliance όπως είναι η Aegean???


Ευχαριστώ πολύ
 
Ακόμα εάν η πτήση για Κωνσταντινούπολη εκτελείται από την ΟΑ, είναι πτήση Α3, δηλ. θα έχεις κανονικά πρόσβαση στα lounges.
Μόνο οι πτήσεις εσωτερικού είναι της ΟΑ (αν και συχνά εκτελούνται από την Α3…).
 
Υπάρχει κάποιο όριο για τα ποσά βρέφη κ παιδιά μπορούν να υπάρχουν σε μια πτήση;
 
Συνήθως το 10% από το capacity του αεροσκάφους.
 
Έκλεισα ενα εισιτήριο με την Aegean για Μύκονο για άλλο άτομο γιατι δεν διέθετε καρτα πληρωμής και τωρα μου έβγαλε στην επιβεβαίωση της κράτησης που ήρθε με email ότι μπορεί να ζητηθεί η κάρτα πληρωμής στην αναχώρηση σας.

Λέτε να υπάρξει πρόβλημα γιατί αυτός δεν έχει κάρτα και πρέπει να πάρει την κάρτα πληρωμής μου;
 
Όσες φορές έχω ταξιδέψει, ποτέ δεν μου ζητήσαν την πιστωτική κάρτα. Είτε την έκλεισα με δικιά μου κάρτα, είτε με κάρτα τρίτου.
 
aris320":1lose253 said:
Έκλεισα ενα εισιτήριο με την Aegean για Μύκονο για άλλο άτομο γιατι δεν διέθετε καρτα πληρωμής και τωρα μου έβγαλε στην επιβεβαίωση της κράτησης που ήρθε με email ότι μπορεί να ζητηθεί η κάρτα πληρωμής στην αναχώρηση σας.

Λέτε να υπάρξει πρόβλημα γιατί αυτός δεν έχει κάρτα και πρέπει να πάρει την κάρτα πληρωμής μου;

Μου ερχεται τέτοια ενημέρωση σε ΚΑΘΕ κράτησή μου με Α3, εσωτερικού και εξωτερικου. Σε δεκαδές περιπτωσεις ενημερωσης, μου εχει ζητηθει τελικώς η κάρτα ακριβώς 0 φορές. Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι ξερω ότι δε θα πέσεις στην περίπτωση. Ασε που αφού η εταιρεία το εχει δηλώσει ξεκαθαρα ότι μπορεί να ζητησει την κάρτα, διατηρεί το δικαίωμα να το πράξει. Σαν τυπικό declaration μου ακούγεται πάντως.
 
aris320":2k70lmu8 said:
Έκλεισα ενα εισιτήριο με την Aegean για Μύκονο για άλλο άτομο γιατι δεν διέθετε καρτα πληρωμής και τωρα μου έβγαλε στην επιβεβαίωση της κράτησης που ήρθε με email ότι μπορεί να ζητηθεί η κάρτα πληρωμής στην αναχώρηση σας.

Λέτε να υπάρξει πρόβλημα γιατί αυτός δεν έχει κάρτα και πρέπει να πάρει την κάρτα πληρωμής μου;

Η Α3/ΟΑ για λόγους ασφαλείας προβαίνει συχνά στη διαδικασία ταυτοποίησης πιστωτικής κάρτας και επιβάτη σε περιπώσεις σαν αυτές που η αγορά του εισητηρίου έχει γίνει με κάρτα τρίτου. Σε περίπτωση λοιπόν που έχουμε αγοράσει εισητήριο με κάρτα τρίτου αρκεί να έχουμε μια φωτογραφία της πιστωτικής κάρτας και της ταυτότητας/διαβατηρίου του κατόχου της στο κινητό και να την υποδείξουμε στο προσωπικό εάν αυτο μας ζητηθεί. Εαν αυτο δεν είναι εφικτό, τότε καλό θα ήταν να είμαστε σε επαφή με τον κάτοχο ο οποίος θα χρειαστεί να στείλει μεσω fax ή email ένα αντίγραφο της κάρτας του στην εταιρία. Εαν πάλι αυτό δεν είναι δυνατό και ο επιβάτης αδυνατεί να προσκομίσει κάτι απο τα παραπάνω, θα πετάξει μόνο αν προχωρήσει στην αγορά καινούργιου εισητηρίου.
 
Στο "Manage my booking" μιας κράτησης μου με την Α3 εμφανίστηκε μια ενότητα "Fast Track". Λέει No Fast Track selected και δεν έχει κάποια παραπάνω επιλογή ή εξήγηση. Ξέρουμε κάτι ? Ετοιμάζει νέες παροχές για τους επιβάτες οικονομικής?

Υ.Γ. Παρατήρησα επίσης πως στο Check in της στα αριστερά κάτω από τον αριθμό της θέσης, εμφανίζεται ένα "Free Seat". Ίσως να ξεκινάει να ακολουθεί το παράδειγμα της LH όπου δίνει την δυνατότητα προεπιλογής της θέσης με χρέωση ?
 
Top