Όσο ανεβαίνουν οι αφίξεις πολλαπλασιάζονται τα προβλήματα δυστηχώς.
http://money-tourism.gr/rodos-aforiti-z ... z4mdguBGPZ
http://money-tourism.gr/rodos-aforiti-z ... z4mdguBGPZ
εγω παιδια απο οτι ακουω και καταλαβαινω φαινεται αλλου ειναι το προβλημα.παρ΄όλο που όλα τα αεροδρόμια που παρέλαβε βρίσκονται στην περιφέρεια, ίσως αν η έδρα της ήταν στην επαρχία θα είχε πιο άμεση επαφή με την κατάσταση και τα προβλήματα και θα δρούσε διαφορετικά!
Βασικά κι εγώ διαφωνώ με αυτό τον τρόπο διοίκησης, κανονικά θα έπρεπε να υπάρχουν 2 "κεντρικά", ένα για κάθε γκρούπ α/δ, όμως σε αυτή τη χώρα όλοι γνωρίζουμε πως τα πάντα περνάνε απ' την Αθήνα οπότε λογική μου φαίνεται η απόφαση τους. Θέλω να ελπίζω πως αργότερα, σε 2-3 χρόνια, οι γερμανοί θα είναι σε θέση να κάνουν αποκέντρωση κι ίσως κρατήσουν ένα μικρό γραφειάκι στην Αθήνα για τους CEO, ΨΕΟ, ΜΕΟ που θέλουν χλιδές κλπ σαχλαμάρες...teris3":471dggar said:Ενδεικτικό του μικρόκοσμου που ζει η Fraport στην Αθήνα είναι ότι ήδη έκανε το πρώτο της κοσμικό πάρτι σε γνωστό club της πρωτεύουσας, αντί να δίνει τη μάχη της στην περιφέρεια. Η ίδια άλλωστε είχε δηλώσει πως με προτροπές της κυβέρνησης επέλεξε την Αθήνα για τα κεντρικά γραφεία της διοίκησης λόγω του αθηνοκεντρικού συστήματος παρ΄όλο που όλα τα αεροδρόμια που παρέλαβε βρίσκονται στην περιφέρεια, ίσως αν η έδρα της ήταν στην επαρχία θα είχε πιο άμεση επαφή με την κατάσταση και τα προβλήματα και θα δρούσε διαφορετικά!
Η διαδικασία πιστοποίησης εώς τώρα γινόταν 2 εβδομάδες στην Σχολή Πολιτικής Αεροπορίας στο Ελληνικό. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα απο τα περιφερειακά οι ενδιαφερόμενοι να πρέπει να βάλουν +500€ από την τσέπη τους. Η Fraport ζήτησε (και γίνονται αυτές τις μέρες) τα ίδια μαθήματα στα περιφερειακά.Χαρακτηριστική είναι προσπάθεια αποδόμησης της διαδικασίας πιστοποίησης των υπαλλήλων φύλαξης στα αεροδρόμια των επονομαζόμενων security, προκειμένου να καταστρατηγηθούν οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας και έτσι να φτάσουν οι μισθοί στα επίπεδα των 600 ευρώ.
Είναι πολύ πιθανό να αλλάξουν αρκετά πράγματα, τα οποία δεν είναι δυνατό να ληφθούν υπόψη -ή έστω στο βαθμό και μέγεθος που τους αξίζει- αν οι αναφορές αυτές δεν υπάρχουν.gonso":36hj7dbi said:Αλλά ακόμα και οι ξένοι. Πόσες φορές θα γράψει ο άλλος σε αναφορά: "Kos Airport is a horrible black hole. The lack of adequate approach lighting in combination with dark surroundings, results in late flare and possibility of hard landing"?
Θα αλλάξει τίποτα;