LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα υπόλοιπα αεροδρόμια Ελλάδας και Κύπρου
ECO
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 07 Ιουν 2007, 22:02

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό ECO » 11 Αύγ 2017, 20:41

Αγαπητέ και ευγενικέ aris320, συσκέψεις επί συσκέψεων με κυβερνητικά κλιμάκια και δημοτικές αρχές θα συνεχίσουν να γίνονται και θα αυξάνονται κιόλας όσο θα πλησιάζουν οι επόμενες εθνικές και δημοτικές εκλογές.
Θα χορτάσετε υποσχέσεις, όμως δεν θα γίνει απολύτως τίποτα, το LGIO θα παραμείνει ως έχει και ευχαριστημένοι να είστε, καθότι ασύμφορη οποιαδήποτε περαιτέρω ανάπτυξη, ένεκα πολλαπλών παραγόντων.
0 x


CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 11 Αύγ 2017, 21:47

Φίλε aris καλά τα γράφεις. Επειδή το θέμα είναι καθαρά πολιτικό αλλά πάνω από όλα είναι Εθνικό, θα επαναλαμβάνονται οι συσκέψεις και δεν θα βγαίνει κανένα αποτέλεσμα διότι οι πολιτικοί μας είναι κότες. Φίλε ECO δεν φαντάζομαι να εκπροσωπείς την εταιρεία καυσίμων!!!!!!!!!!!!!! Δεν καταλαβαίνω γιατί εκφράζεσαι με αυτόν τον τρόπο… «LGIO θα παραμείνει ως έχει και ευχαριστημένοι να είστε, καθότι ασύμφορη οποιαδήποτε περαιτέρω ανάπτυξη, ένεκα πολλαπλών παραγόντων». Γνωρίζεις εσύ μήπως κάποιους από αυτούς τους παράγοντες. Θέλουν λέει οι εταιρείες τεκμηριωμένη οικονομοτεχνική μελέτη. Γνωρίζεις μήπως την παροιμία που λέει «ποιος έγινε πρώτα το αυγό ή το αυγό έβγαλε την κότα». Προφανώς η εταιρεία έφυγε διότι είχε μικρή κατανάλωση και έκρινε ασύμφορη την παραμονή της. Είχε πάρει όμως σχετική άδεια για να μπει στο αεροδρόμιο και να στήσει το μαγαζί της, ποιες ήτανε άραγε οι συμβατικές της υποχρεώσεις, κάνουμε σταθμό όπου μας αρέσει και οικονομάμε. Για κάντο πακέτο με την Κέρκυρα δίπλα για να δεις. Επειδή το καθεστώς των καυσίμων ταλαιπωρεί επί σειρά ετών τα Ελληνικά αεροδρόμια και κυρίως την Γενική Αεροπορία και βέβαια πρέπει να ληφθεί πολιτική απόφαση και να υποχρεώνει τις εταιρείες καυσίμων να δημιουργούν σταθμούς σε στρατηγικής σημασίας αεροδρόμια. Γνωρίζεις άραγε πόσα μικρά α/φη έχουν πέσει στον Ελλαδικό χώρο λόγω έλλειψης καυσίμου και μην μου πεις κακός προγραμματισμός. Όταν πριν από 60 χρόνια πήγα στην Αμερική στα περισσότερα μικρά αεροδρόμια δεν υπήρχε καν έλεγχος κυκλοφορίας, ενεργοποιούσες μόνος σου τα ραδιοβοηθήματα, άναβες φώτα προσγείωσης, έβαζες μόνος σου καύσιμα χρεώνοντας το α/φος ή την εταιρεία σου κλπ. Αυτά και άλλα πολλά. Έχεις και εσύ τις απόψεις σου αλλά αν δεν είσαι άμεσα ενδιαφερόμενος για το κέρδος άσε να λειτουργήσει και κάτι σωστά και μην είσαι αρνητικός.
0 x



Επιστροφή σε “Υπόλοιποι αερολιμένες Ελλάδας και Κύπρου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: panos_ και 1 επισκέπτης