Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Η σχετικά μικρότερη εμπειρία μου συμφωνεί σχεδόν απόλυτα με όσα έχει καταγράψει ο nikosoik.
 
Στο αεροδρόμιο Κεφαλονιάς, την ώρα που περπατάς πεζός στην πίστα για να πας από την πύλη στο αεροπλάνο, μπορείς άνετα να βγάλεις φωτογραφίες χωρίς κανείς να σου πει το παραμικρό. Αρκεί να μην ξεφύγεις πολύ από τη σειρά σου. Δεν υπάρχουν πουθενά πινακίδες που απαγορεύουν τη φωτογράφιση. Λογικά η συμπεριφορά του σεκιουριτά θα έχει σχέση με τις άθλιες εγκαταστάσεις του αεροδρομίου, ίσως η Fraport θέλει να αποφύγει δυσάρεστα δημοσιεύματα στον τύπο ή στα σόσιαλ.
 
Και εγώ είχα γράψει σε άλλο θέμα για ένα παρόμοιο περιστατικό στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων αλλά ήταν η πρώτη φορα αλλά την έβγαλα καθαρή γιατί με ήξεραν οι αστυνομικοί.
Βέβαια εγώ στην περίπτωση αυτήν πήγα να τραβήξω κυβερνητικό αεροπλάνο και όπως καταλαβαίνετε αμέσως μου φώναξαν και φυσικά διέγραψα την φωτογραφία αν και δεν υπήρχαν πουθενά πινακίδες που να απαγορεύουν την φωτογράφιση,απλά ήταν μόνο για εκείνη την στιγμή της μέρας ο συγκεκριμένος περιορισμός.
Αλλά ακριβώς απέναντι υπήρχαν σπίτια που άνετα κάποιος μέσα από το παράθυρο του σπιτιού του το φωτογράφιζε.

Το θέμα είναι οι εντολές που τους δίνουν,που και στην δική μου περίπτωση και στου EFL03 οι αστυνομικοί/σεκιούριτι είχαν εντολή όποιος φωτογραφίσει εντός ή εκτός περιμέτρου του αεροδρομίου να γίνεται παρατήρηση.

Πάντως όπως και οι υπόλοιποι έτσι και εγώ έχω φωτογραφίσει από όλες τις μεριές του αεροδρομίου μας και δεν μου έχει πει κανένας τίποτα.
 
sv1xv

το έγγραφο το διάβασα και είδα ημερομηνία από το 1996. Δεδομένου ότι στην Κεφαλονιά το καλοκαίρι φιλοξενείται κλιμάκιο της ΠΑ εξέφρασα την επιφύλαξη μήπως υπάρχει κάποιος περιορισμός εξαιτίας αυτού.

Το αν ο υπάλληλος ενημερώθηκε από τη Fraport ή από τον άμεσα προϊστάμενο του δεν μας αφορά. Λειτουργεί ως αντιπρόσωπος του φορέα διαχείρισης του αερολιμένα και έχουμε κάθε λόγο να πιστεύουμε ότι εφαρμόζει την πολιτική της fraport. Από τη στιγμή μαλιστα που ο υπάλληλος της fraport (ξέρω ότι είναι υπάλληλος άλλης εταιρίας αλλά από τη στιγμή που υπάρχει εργολαβική σχέση του εργοδότη του με την fraport τότε έμμεσα και ο ίδιος έχει σχέση με τη fraport) απευθύνθηκε μόνο σε ένα συγκεκριμένο άτομο από τα τόσα που βρίσκονταν εκεί γιατί προφανώς είχε πιο καλή φωτογραφική κάμερα μάλλον κάτι δεν έκανε σωστά ακόμα και αν υπάρχει απαγόρευση.

Eευτυχώς υπάρχει ο θεσμικός φορές για να επιληφθεί του θέματος και αυτός είναι ο Αερολιμενάρχης. Σχετικά τηλέφωνα εδώ. http://www.ypa.gr/our-airports/kratikos ... hnias-kakf
 
Εντάξει και στην Αγγλία απαγορεύεται η ακρόαση αεροπορικών συχνοτήτων μέσω scanner δια νόμου αλλά η αστυνομία και η ασφάλεια γύρω από το Heathrow δεν ασχολείται καν και μιλάμε κάθε μερά δεκάδες spotters μαζεύονται με ασυρμάτους στα χέρια και DSLR.
 
Στον ΑΙΑ πάντως εδώ και αρκετούς μήνες οι σεκιουριτάδες δεν ενοχλούν τους spotters γιατί τους έχει δοθεί η απαραίτητη διευκρινιστική οδηγία γι αυτό από το αρμόδιο τμήμα. Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να ειδοποιούν την αστυνομία.
Όπως είπε και ο seven4seven απλά τους αγνοείς. Έχε βέβαια υπ όψιν σου ότι μπορεί μεν να είσαι σε ιδιωτικό ή σε δικό σου χώρο αλλά μπορεί να υπάρχουν περιορισμοί μερικές φορές (πχ άφιξη vip, ξένου πρωθυπουργού κλπ) ή φυσικά περιπτώσεις όπως το να είναι ένα αεροδρόμιο (και) στρατιωτικό.
 
Μπορεί απλά ο συγκεκριμένος σεκιουριτάς να έδειξε υπερβολικό ζήλο. Έχουν αναφερθεί τέτοιες περιπτώσεις στα κατά τόπους Fraport αεροδρόμια. Δεν έχετε δει τα οχήματα-σκακιέρες που κόβουν βόλτες αενάως σε πίστες, διαδρόμους κτλ ;

Με την κεντρικοποιημένη διοικητική δομή βέβαια, θα μπορούσε να υπάρξει κάποια οδηγία σχετικά με τη φωτογράφιση. Αν και πάλι λόγω υπερβολικού ζήλου, μπορεί να οδηγηθούμε σε ακραίες λύσεις (τύπου, ας την απαγορέψουμε παντού).
 
Διαβάζω αρkετά άρθρα σχετικά με την αποδυνάμωση της Πυροσβεστικής λόγω της επάνδρωσης ή ενίσχυσης των σταθμών στα α/δ της Fraport, που έχουν αφήσει πολύ λιγότερους "μάχιμους" εν μέσω πυρκαγιών.
Διαβασα και το παρακάτω άρθρο
http://eleftheriatypou.gr/to-thema-tis- ... osvestiki/
που έχει να κανει με τη σύμβαση, την απαγόρευση δημοσιοποίησης της για 8 χρόνια- γιατί άραγε? -
με το "καλύτερο" να είναι στην τελευταία παράγραφο :
"Αριστος γνώστης της σύμβασης, πάντως, θα πρέπει να είναι ο επικεφαλής Πυρασφάλειας της Fraport. Πρόκειται για τον κ. Αντώνη Παναγιωτάκη, μέχρι πρόσφατα επιπυραγό στη Διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού του Αρχηγείου του ΠΣ, που ήταν ένα από τα πέντε μέλη της ομάδας εργασίας τα οποία κατήρτισαν τη σύμβαση με τη Fraport. Μόλις ολοκληρώθηκε η σύμβαση, έφυγε από το Σώμα και πήρε τη θέση στη γερμανική εταιρεία."
 
Δηλαδή μας λες ότι η Φράπορτ φταίει που καίγονται τα δάση; Τόσα χρόνια δεν καιγόντουσαν; Μήπως και για τους σεισμούς στην Κω και στη Λέσβο φταίει η Φράπορτ;

Επίσης, όπως έχουμε πει και πιο πάνω, το να έχει πυροσβεστική, γιατρούς, ασθενοφόρα και πυροσβεστικά οχήματα, ένα αεροδρόμιο δεν είναι πολυτέλειες, αλλά υποχρεώσεις που τόσα χρόνια τις είχαμε υπο-στελεχωμένες (και ευτυχώς δεν τις χρειαστήκαμε). Δε σημαίνει, όμως ότι πρέπει να συνεχίσουμε έτσι...

Για σκέψου, αν γινόταν (μακάρι να μη γίνει ποτέ) κάποιο ατύχημα, όπως φωτιά σε κάποιο αεροπλάνο, τι θα είχαμε...
 
Αυτό κατάλαβες απ'όσα λέει ο satcorfu και περιγράφει το άρθρο;
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top