Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Εχεις δικιο τωρα που το κοιταξα ειδα οτι εγω ο ιδιος τους ειχα γραψει οτι η εταιρεια εβαλε αυτο το δρομολογιο και το 2013 (CFU-DME (367) και το 2014
εδω :thx:
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Κάτι σημαντικό σε αυτό το πρώτο φόρτωμα είναι πως ενώ όλα τα ex-LCA έχουν φορτωθεί (TLV, BEY, SKG), δεν έχει φορτωθεί το LCA-LHR. Ενδεχομένως να υπάρχει θέμα με τα slots? (που φαντάζομαι από κάπου τα είχαν δανειστεί τόόόόότε). Θα δούμε σύντομα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Τελικά φαίνεται πως το Λάρνακα-Λονδίνο μας τελειώνει μια ώρα αρχύτερα, καθώς αναστέλλεται με την έναρξη του χειμερινού προγράμματος. Φαίνεται πως η Α3 δεν άντεξε τον ανταγωνισμό σε ένα route που φαντάζομαι έχει την αναμενόμενη κίνηση αλλά όχι την αναμενόμενη κερδοφορία.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Kαι ταυτόχρονα θα επιστραφεί το slot του LCA-LHR-LCA στην Virgin Atlantic.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Για τους επιβάτες, θα παίξουν 3 επιλογές:
α) πλήρης επιστροφή χρημάτων
β) αναδρομολόγηση μέσω Αθήνας
γ) πιθανό reprotection σε απ' ευθείας πτήσεις BA (εικάζω ότι θα έχουν έρθει σε συμφωνία με τους Άγγλους)

Τα πράγματα περιπλέκονται για όσους έχουν κλείσει εισιτήριο από άλλο αερομεταφορέα, που συμπεριλαμβάνει και πτήσεις της Α3, αλλά δεν της ανήκει το εισιτήριο, καθώς και για όσους έκλεισαν ξεχωριστά εισιτήρια point-to-point, αντί για ενιαία έκδοση.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

aris320":fhdxbz0l said:
Εν αναμονή των νέων προορισμών που όπως είπε ο NFEEFE θα ανακοινωθούν τον Οκτώβριο με την οριστικοποίηση του προγράμματος.

Δεν είναι απαραίτητο ότι θα υπάρξουν εντελώς νέοι προορισμοί. Προσωπικά, δεν μου έρχεται στο μυαλό περιοχή που να μην καλύπτεται από την Aegean, έστω και εποχικά, παρά ελαχίστων - ίσως - εξαιρέσεων. Περισσότερο βλέπω καινούριες συνδέσεις από περιφέρεια προς υπάρχοντες προορισμούς.

Τορίνο
Κολωνία - αλλά υπάρχει το Dusseldorf πολύ κοντά
Leeds/Liverpool - κοντά στο Manchester, ιδιαίτερα η δεύτερη
Γλασκώβη - κοντά στο Εδιμβούργο
Reykjavik - ευσεβής πόθος :D αλλά δεν το βλέπω
Παλέρμο - η Σικελία μάλλον καλύπτεται από την Κατάνια
Σαράγιεβο - δεν έχω ιδέα, αλλά αν δεν δούλεψε η Ljubljana...
Οδησσός

Αφρική με τον υπάρχοντα στόλο ίσως να μπορούσε να πετάξει Addis Ababa, Lagos (κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι είναι από τα πλέον διαδεδομένα connection από Αθήνα μέσω Κων/λης για την Turkish), άντε και Nairobi
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Συμφωνώ ότι Αφρική θα μπορούσε να είναι χρυσωρυχείο για την εταιρία ειδικά με αυτό το στόλο. Να φανταστώ ότι Ινδία δεν φτάνουν τα Α320?? Κατα τ άλλα GOT θα μπορούσε, Μαρόκο, Baku και ίσως Πακιστάν. Και ένα JMK-IBZ το καλοκαίρι για να χτυπήσει τα private jets...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Baku θα μπορούσε, αν και το είχε δοκιμάσει και παλαιότερα. Αν είχε επιτευχθεί η πώληση του ΔΕΣΦΑ στη SOCAR, ίσως και να είχε καλύτερη τύχη. Θεωρώ ότι όποια κίνηση υπάρχει καλύπτεται από Turkish μέσω Κωνσταντινούπολης.
Πακιστάν θεωρώ είναι πολύ low yield προορισμός και καλύπτεται από Etihad/Emirates/Qatar μέσω κόλπου.
Gothenburg, εποχικά έχει πτήση 1/εβδομάδα με την SAS. Μάλλον δεν σηκώνει περισσότερες.

Μου ήρθε στο μυαλό και η Άγκυρα, η οποία είχε ανακοινωθεί από την Turkish για φέτος αλλά τελικά δεν έγινε. Ίσως 2-3/εβδομάδα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Γενικώς όλα αυτά είναι πολύ ωραία, πλην όμως δε δουλεύουν ως point to point. Πόσος κόσμος από Ελλάδα θέλει να πάει Nairobi ή Addis? Το θέμα είναι να πάρεις και κόσμο που θα κάνει layover στην Αθήνα, αλλά με το in flight προϊόν της Aegean δεν υπάρχει περίπτωση να το πετύχει αυτό, εκτός προφανώς αν οι τιμές είναι στο πάτωμα - ειδικά φυσικά σε business class (ας μην αναφερθούμε καν στα τριτοκοσμικά lounge του αεροδρομίου).

Προσωπικά δε μπορώ να φανταστώ να είμαι κάπου Ευρώπη (εκτός Ελλάδας εννοώ) και να πηγαίνω Addis, να έχω connection QR ή EK ή ακόμα και TK με 700-900 ευρώ και να επιλέξω connection με την Aegean, με θέσεις που οριακά αντέχονται για 3-4 ώρες, ανύπαρκτα amenities κλπ. Το προϊόν της Aegean είναι περιφεριακού τύπου, οπότε (εκτός αν γίνει κάποιο upgrade) μόνο οι κοντινοί προορισμοί μπορούν να δώσουν connections... :(

Ps. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Abu Dhabi που κατεβαίνω κάθε 2 βδομάδες εδώ και 2 χρόνια και δεν πήρα Aegean ΠΟΤΕ, καθώς και το Riyadh που κατέβαινα κάθε 2 βδομάδες για 3 μήνες, και πάλι δεν πήρα Aegean ΠΟΤΕ, και πάντα επέλεγα QR ή EK κι ας απαιτούσε layover.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Πολλά έχουν να κάνουν και με το θέμα κόστος.Άν το προιον της Α3 είναι ανταγωνιστικό πολλοί θα βρεθούν να ταξιδέψουν και μάλιστα σε μια πόλη όπως την ADD, όπου λόγω γεωγραφίας η Αθήνα θα μπορούσε να προσφέρει εξαιρετικά connections.Συγκεκριμένα το ταξίδι FRA-ATH-ADD είναι 3328 μίλια, ενώ το FRA-DXB-ADD 4575 μίλια(40% πάνω).Το απευθείας FRA-ADD είναι 3013 μίλια, άρα μια ανταπόκριση στην Αθήνα με μικρό connection time θα μπορούσε να λειτουργήσει άψογα.
Επίσης υπάρχει και κόσμος που πληρώνει από την τσέπη του τα εισιτήρια του, και δεν του τα πληρώνουν άλλοι.Για μια σύντομη πτήση 4-5 ωρών προς Αφρική, δε θεωρώ το προιον της Α3 αποτρεπτικό, ούτε ότι κάποιος πρέπει να πάει μεσω Λαμίας για να αποφύγει την «ταλαιπωρία» των στενών καθισμάτων Τώρα οι προσωπικές επιθυμίες του καθενός και το πόση πολυτέλεια αξιώνει για τα ταξίδια του,δε νομίζω ότι είναι κάτι που η Α3 λαμβάνει απαραίτητα υπόψη στη χάραξη της πολιτικής της.
Ωστόσο πιστεύω ότι γενικά η ζήτηση για τέτοια δρομολόγια είναι ακόμα χαμηλή, για αυτό και δεν έχει κάνει ακόμα το βήμα η Α3.Οι λίγοι που ταξιδεύουν προς τα κει εικάζω ότι είναι προς το παρόν στην πλειοψηφία τους επιχειρηματίες με ειδικές ανάγκες, απαιτήσεις και συνήθειες.Η Α3 δεν απευθύνεται κυρίως σε αυτό το κοινό.Και αυτό το κοινό συνήθως δεν πληρώνει,πληρώνουν οι εργοδότες τους.
 
Top