Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
satcorfu":13w068st said:
Μόλις ολοκληρώθηκε η σύμβαση, έφυγε από το Σώμα και πήρε τη θέση στη γερμανική εταιρεία."

Αυτό γίνεται συνεχώς στο εξωτερικό.
 
airport123":2l1er484 said:
Δηλαδή μας λες ότι η Φράπορτ φταίει που καίγονται τα δάση;
Εννοείται.

Για όλα τα κακά του τόπου φταίνε οι κακοί (νεο-)φιλελεύθεροι ιδιώτες, ενώ ο καλός δημόσιος τομέας προσπαθεί νυχθημερόν για το καλό μας.
 
Κάποιες αλλαγές στο αεροδρόμιο Μυτιλήνης.

1) Έχει απαγορευτεί το parking έξω από το αεροδρόμιο. (όχι από την πλευρά της θάλασσας. Στον ενδιάμεσο χώρο που έχει) Απλά τον πρώτο καιρό το security ήταν πολύ εκνευριστικό και δεν σε άφηναν ούτε να σταματήσεις 1 λεπτό να βγάλεις βαλίτσες. Μετά από πολλά παράπανω το διορθώσανε αυτό. Και είναι και πολύ λογικό να μπορείς να σταματήσεις 1 λεπτό...

2) Πριν το check in βάλανε διαδρόμους

3) Ο έλεγχος γίνεται πλέον από security. Ευγενικό το προσωπικό. Πλέον σε βάζουν να βγάλεις από βαλίτσες το laptop για έλεγχο.

4) Μειώσανε κατακόρυφα τις θέσεις που κάθεσαι στην αναμονή. Πραγματικά με ποια λογική με ξεπερνάει! Τώρα ο μισός κόσμος είναι όρθιος χωρίς λόγο. Η προηγούμενη διάταξη ήταν πολύ καλή και δεν ενοχλούσε πουθενά.
 
Eχουν ενδιαφέρον τα αυθαίρετα και βιαστικά συμπεράσματα του airport123 και του sv1xv, που βεβαίως οφείλουν εκ πεποιθήσεως να υπερασπιστούν τη νεοφιλελεύθερη ιδεολογία τους, πλήν όμως δεν μπήκαν στον κόπο να διαβάσουν τα σχετικό άρθρο.
Το ερώτημα που βγαίνει πρωτίστως είναι αν πληρώνεται για τις υπηρεσίες της η Πυροσβεστική, γράφονται κάποια ποσά, που αν είναι έτσι θα όφειλε να έχει προσλάβει άλλους πυροσβέστες να αντικαταστήσουν τους "υπερ Fraport". Το δεύτερο ερώτημα είναι ο λόγος που η σύμβαση είναι απορρητη και δεν δημοσιεύονται οι όροι της, εφόσον εμπολέκεται μια Δημόσια Υπηρεσία..Δεν μπορώ να φανταστώ λόγους εθνικής ασφάλειας κλπ, αφού ο αριθμός των πυροσβεστών σε καθε σταθμό ειναι γνωστός λόγω του δημοσιευμένου ΦΕΚ, με το οποίο ιδρύονται ή αυξάνονται σε προσωπικό.
Κάπως έτσι είναι και η συμφωνία με το Υπουργείο Υγείας, αφού οι όροι της συμβασης για τη στελέχωση των Ιατρείων στα αεροδρόμια της Fraport, δεν είναι δημοσιοποιημένοι.
Αν κρίνουμε απο τη δήθεν εχθρική στάση των κυβερνητικών στελεχών και το τί πραγματικά συφωνήθηκε, μάλλον μας δουλεύουν, αφού έχουν "κατεβάσει τα παντελόνια" κατόπιν εντολών των δανειστών.
Οσον αφορά το τελευταίο με την αποχώρηση του αξιωματικού απο την Πυροσβεστική και την πρόσληψή του απο τη Fraport, θα απαντήσω στον Speedbird οτι τέτοιες πρακτικές δεν ισχύουν στην Ελλάδα, το ποσοστό εργαζομένων που αλλάζουν δουλειές στον εργασιακό τους βίο είναι ιδιαίτερα μικρό και σαφώς απέχει πολύ απο τα αλλα κράτη της Ευρώπης. Ιδιαίτερα αυτό ισχύει για αποχώρηση απο το Δημόσιο. Κατα τη γνώμη μου, όπου αυτό γίνεται, δηλαδή να φεύγει κάποιος απο το Δημόσιο και να προσλαμβάνεται απο μια ιδιωτική εταιρεία με την οποία έχει εμπλακεί κατα την άσκηση των καθηκόντων του, είναι ιδιαιτέρως υποπτο, κρύβει εξαργύρωση "επιταγής", τό εχουμε δεί άλλωστε να γίνεται συχνά, με αποκορύφωση την περίπτωση Μαυρίδη του ΤΑΙΠΕΔ και τη σχέση του με τον Μελλισανίδη που "τυχαία" πήρε τον ΟΠΑΠ..
Δεν είναι δυνατό, για χάρη της ιδεοληψίας τους, κάποιοι να θεωρούν οτι αυτό είναι εντελώς αθώο και δικαιολογείται χωρίς καν να περνάει απο το μυαλό τους οτι θα είναι οι ίδιοι που έμμεσα θα πληρώσουν τη ζημιά !!!
 
Καταρχήν η έλλειψη επιχειρημάτων σε καμία περίπτωση δε συνιστά δικαίωμά σου να με βρίζεις και να βγάζεις συμπέρασμα για τις πολιτικές μου πεποιθήσεις.

Όσον αφορά τα ποσά, ακόμη και το άρθρο αναφέρει τα ποσά που πληρώνει. Δηλαδή σε όλα τα άλλα, το άρθρο έχει δίκιο και σ' αυτό δε συμφωνείς μαζί του;
 
πουθενά δεν πιστεύω οτι έβρισα κάποιον, το θέμα είναι οτι κατευθείαν έβγαλες το συμπέρασμα οτι φταίει η Fraport για την έλλειψη πυροσβεστών απο αυτά που διάβασες... βιάστηκες !!
Τα ποσά που αναφέρει , όπως έγραψα, αν ισχύουν- αφού η σύμβαση είναι απόρρητη και δεν μπορούν να διασταυρωθούν ώστε να δούμε πότε και πώς πληρώνονται, αν υπάρχουν ρήτρες και τελικά δεν πληρώσει "μια" κλπ.... θα έπρεπε ήδη η Πυροσβεστική να έχει αντικαταστήσει τον κόσμο που έδωσε... δεν είπα πουθενα οτι δεν συμφωνώ με το άρθρο....απλά μου έκανε εντύπωση η τελευταία παράγραφος με την "μεταγραφή" του αξιωματικού της Πυροσβεστικής που προφανώς δεν εντυπωσιάζει τους υπέρμαχους για λόγους που με ξεπερνούν !!
 
Ε, και εμένα με ξεπερνά το πως δημοσιεύονται στοιχεία χωρίς να μπορούν να διασταυρωθούν, κάτι που είναι αντίθετο φυσικά με βασικές αρχές της δημοσιογραφίας (και αντιστρέφοντας το επιχειρημά σου να πω πως αυτό ισχύει μόνο στην Ελλάδα) αλλά δεν το πολυκάνω θέμα βρε satcorfu :mrgreen:

Καλή Κυριακή!
 
http://www.reporter.gr/Eidhseis/Oikonom ... th-Fraport
Πέρα απο την πολιτική, αυτά που λέει ο Σπίρτζης για την καθαριότητα είναι απολύτως αληθινά...ο εργολάβος που πληρώνεται απο τη fraport, έχει αρκετά λιγότερο προσωπικό και το αποτέλεσμα είναι εμφανώς χειρότερο απο τις προηγούμενες χρονιές. Αλλωστε αυτό μαρτυρούν και επιβάτες σε κριτικές τους, όπως στο Skytrax...
...και ο αριθμός των έργων που καταγράφει οτι έχει κανει η εταιρεία περιλαμβάνει τα ξεβουλώματα αποχετεύσεων, μηνιαία συντήρηση ανελκυστήρων, αλλαγές λαμπτήρων και άλλες πολύ "σημαντικές παρεμβάσεις"..Να δούμε πόσο θα κοστολογηθούν αυτές και ποιός θα τις ελέγξει !! Ενα δείγμα πάντως κοστολόγησης της Fraprot, ενα PC που δεν βρέθηκε εκεί που είχε καταγραφεί πέρσυ αλλά σε διπλανή θέση σε checkin με άλλο ίδιο στη θέση του, καταγράφτηκε ώς απώλεια, κοστος 750 ευρώ, το ίδιο και για τη διπλανή θέση, που επίσης είχε γίνει αλλαγή....οτι ναναι.. πλήρωνε Ελληνα φορολογούμενε !!
 
Να ρωτήσω κάτι άλλο εγώ. Ξέρουμε αν τον Απρίλιο του 2018 οι εικόνες των αεροδρομίων θα είναι καλύτερες ή θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2021; Διότι σε πρόσφατη συνάντηση με την Κουντουρά, είχαν πει ότι όλες οι εργασίες θα έχουν ολοκληρωθεί πριν το Απρίλιο αλλά από την άλλη όλο το πλάνο θα έχει ορίζοντα 4 ετών.

Άρα, εννοούν ότι σε 7 μήνες θα κάνουν κάποιες απαραίτητες επεκτάσεις σε όλα τα τέρμιναλ ίσα ίσα για τις σημερινές ανάγκες και μετά θα κάνουν όλες τις υπόλοιπες επεκτάσεις για να δεχθούν τους (σχεδόν διπλάσιους) τουρίστες των επόμενων 40 ετών;
 
φαντάζομαι ότι του χρόνου η κατάσταση θα είναι λίγο καλύτερη σε σχέση με φέτος και συνολικά θα μπορούμε να κρίνουμε στη τετραετία αν αυτό που έγινε ήταν άξιο λόγου...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top