Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας
KGP":1r4ui4ql said:
OA702":1r4ui4ql said:
KGP":1r4ui4ql said:
Εγώ λέω "keep walking..."
=
dead man keep walking?



παιδες ας ειμαστε και λιγο κυνικοι....

δειτε τον ισολογισμο.... την γενικοτερη εικονα της εταιριας, τι "πρατει", το/στο περιβαλον που "δουλευει" και το .... μελλον....

η "τρεχουσα θεση" της ειναι σαν την οικονομια της κινας....σε πηλινα ποδια

η αγορα ειναι ειτε κοντα (πλησιαζει) ειτε ακριβως πανω στο "ανωτερο" οριο της ανοδου της καμπυλης...


(υποψην το ιδιο ισχυει Ämore or lessÄ και για τα αλλα industries)

αν ο super mario and partners δεν καταφερει να γινει κατι δραστικο μεσομακροπροθεσμα τα πραγματα δεν ειναι καλα γενικοτερα

για να μην τα ξαναγραφω....

επιμενω στο σχολιο....:

dead man keep walking
 
"Η κυβέρνηση του Ισραήλ θα συνεχίσει το πρόγραμμα της ενθάρρυνσης των αεροπορικών εταιρειών και τουριστικών πρακτόρων, οι οποίες οργανώνουν πτήσεις τσάρτερ στο θέρετρο Eilat (αεροδρόμιο Ovda)", - ανέφερε στο Υπουργείο Τουρισμού της χώρας.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα, το Υπουργείο πληρώνει 45 ευρώ για κάθε επιβάτη. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι διαθέσιμη για εταιρείες που θα εκτελούν τουλάχιστον 16 πτήσεις προς το Eilat και πάλι εντός της περιόδου από τις 15 Οκτωβρίου 2017 έως τις 29 Μαρτίου 2018.

Όπως σημειώθηκε στο Υπουργείο, το προηγούμενο στάδιο του προγράμματος πέτυχε αξιοσημείωτα αποτελέσματα.

http://russtd.com/destinations/israel-w ... ssia-eilat να σας ρωτησω δεν συμφερει στην εταιρεια να συμμετεχει σε αυτο το προγραμμα ;
 
Georgi, εννοεί 16 πτήσεις κάθε εβδομάδα (εντελώς απίθανο), κάθε μήνα (τραβηγμένο) ή σε όλη τη σαιζόν?
 
Απο οτι καταλαβα εαν κανουν το λιγοτερο 16 πτησεις προς Ειλατ για ολη την περιοδο απο τις 15 Οκτωμβριου 2017 μεχρι 29 Μαρτιου του 2018.(μια πτηση την εβδομαδα)
Εκτος αν ειναι μονο για πτησεις τσαρτερ.
 
Κερδοφορία στο 2ο τρίμηνο για την Aegean -> http://www.capital.gr/epixeiriseis/3239 ... -b-trimino

Και περιμένουν ακόμα καλύτερο τρίτο.

Η κίνηση εσωτερικού λες και έχει πιάσει ταβάνι (αναμενόμενο βέβαια καθώς το διαθέσιμο εισόδημα συρρικνώνεται συνεχώς).
 
Συγγνώμη γιατί δεν μπορώ να καταλάβω...πως γίνεται το πρώτο εξάμηνο του 17 να έχει ζημιές 26 εκατ ευρώ ? ? ? Sorry τωρα είδα ότι το α τριμηνο είχε ζημιές 49.9 εκατομυρια
 
Αύξηση καθαρών κερδών κατά 40% και 10,2 εκατ. επιβάτες το 9μηνο του 2017!

Στα αξιοσημείωτα
Επιβατική Κίνηση Εξωτερικού : +8% 2017 : 5,651 εκατ -2016 : 5,257
Συντελεστής πληρότητας : +6.2 2017 : 82.9% - 2016 :76.6%
Επιβάτες ανά πτήση : +11% 2017 : 120 - 2016 :108

Πηγή : http://traveldailynews.gr/news/article/66117
 
Το τελευταίο για μένα δεν είναι έκπληξη. Αν κοιτάς την εξέλιξη του δικτύου, τα καινούργια δρομολόγια, τις αυξήσεις συχνοτήτων κλπ., έγιναν κυρίως από Αθήνα – εκτός ίσως από κάποια εποχικά τουριστικά δρομολόγια (που με 1-2 πτήσεις την εβδομάδα τον Ιούλιο και Αύγουστο δεν έχουν όμως μεγάλο ποσοστό στο σύνολο των πτήσεων).

Ενώ οι αριθμοί και πληρότητες δείχνουν ότι μάλλον είναι η σωστή επιλογή να συγκεντρωθεί στον κόμβο της Αθήνας προσφέροντας ταυτόχρονα καλές ανταποκρίσεις για την υπόλοιπη Ελλάδα.
 
Καλησπέρα ..

Τις τελευταίες εβδομάδες η μετοχή της Αιγαίου ανεβαίνει με γρήγορους ρυθμούς..σήμερα έκλεισε στο +3% στα 9.19 ευρώ.. μετά και την σημερινή ανακοίνωση για πτήσεις κοινού κωδικού με την Hainan λέτε να ακούσουμε σύντομα για είσοδο στρατηγικού επενδυτή; HNA Group?
 
Top