Ε.Α.Β. & Aerolia(EADS)

Tο προσεχές Σαββατοκύριακο 17 & 18 Σεπτεμβρίου 2016 διοργανώνεται η Διεθνής Αεροπορική Επίδειξη «Athens Flying Week» στην 114 Πτέρυγα Μάχης στην Τανάγρα.
Η ΕΑΒ συνεργάζεται με την Πολεμική Αεροπορία και τη Διοργανώτρια Εταιρία “Athens Flying Week” για την οργάνωση της εκδήλωσης, διασφαλίζοντας μέσω της συμμετοχής την προβολή των δραστηριοτήτων της Εταιρείας. Στο πλαίσιο αυτό η Εταιρία θα δημιουργήσει δύο Εκθεσιακά Περίπτερα, ένα εντός της 114 Π.Μ, στον κεντρικό χώρο της Αεροπορικής Επίδειξης, και ένα εντός της ΕΑΒ, στον χώρο βορείως της πίστας Μεταγωγικών Αεροσκαφών.
Τονίζουμε, ότι ο όγκος των επισκεπτών και οι κανονισμοί Βιομηχανικής Ασφάλειας μας επιβάλουν να διασφαλίσουμε την ακεραιότητα των εγκαταστάσεων της Εταιρείας, επιτρέποντας τη δίοδο των εργαζομένων και των επισκεπτών της έκθεσης ΜΟΝΟ μέσα από τις οδεύσεις που θα υποδεικνύονται από τους διοργανωτές και την Τροχαία.
 
Χθες αναρτήθηκε η προκήρυξη προσλήψεων 130 ατόμων στην ΕΑΒ διάρκειας 5 ετών. Οι ειδικότητες είναι μηχανοσυνθετών τεχνικών α/φ & κινητήρων.

http://www.haicorp.com/el/news-el/annou ... t-20161010
 
Στο ευρύτερο πλαίσιο της μεγάλης Ευρωπαϊκής Ερευνητικής πλατφόρμας “Clean Sky” η EAB συμμετείχε στο πρόγραμμα “Green Regional Aircraft” (GRA). Ευρύτερος στόχος της πλατφόρμας “Clean Sky” είναι η μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων που προέρχεται από τις αερομεταφορές, με ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών σε διάφορα τεχνολογικά πεδία. Το πρόγραμμα GRA ξεκίνησε το 2008 ολοκληρώθηκε με επιτυχία τον Δεκέμβριο του 2016, με συνολικό προϋπολογισμό 8.920.000€ (50% επιδότηση από Ε.Ε). Η συμμετοχή της ΕΑΒ ήταν σε δύο τεχνολογικά πεδία / πλατφόρμες: (1) «Μείωσης βάρους» / Low Weight Configuration (LWC), (2)«Μείωσης θορύβου» / Low Noise Configuration (LNC)
Στο πλαίσιο αυτό και πιο συγκεκριμένα στο πεδίο «Μείωσης βάρους» (LWC), στην φάση ανάπτυξης τεχνολογιών, η ΕΑΒ συμμετείχε ενεργά στην ανάπτυξη τεχνολογιών που αφορούν την δημιουργία συστημάτων παρακολούθησης δομικής ακεραιότητας (Structural Health Monitoring) με ενσωμάτωση αισθητήρων οπτικών ινών αλλά και συστήματος ασύρματης μετάδοσης δεδομένων από συμβατικούς αισθητήρες σε απάρτια (τυπικά τμήματα ατράκτου) από σύνθετα υλικά (composite materials). Στην φάση κατασκευής των τελικών συναρμολογημάτων επίδειξης εδάφους αλλά και πτήσης (Final Ground & Flight Demonstrators) η ΕΑΒ συμμετείχε ενεργά σχεδιάζοντας και κατασκευάζοντας πληθώρα από εργαλεία αλλά και δομικά τμήματα των τελικών συναρμολογημάτων από μεταλλικά αλλά και από σύνθετα υλικά (Fuselage Frames & Pressure Bulkheads, Wing Box Spars & Ribs).
Στο πλαίσιο της πλατφόρμας «Μείωσης θορύβου» (LNC), η ΕΑΒ συμμετείχε στον σχεδιασμό, ανάλυση & βελτιστοποίηση δομών κινητών επιφανειών πτέρυγας: Load Control & Alleviation Devices / High Lift Devices, σε διάφορες διαμορφώσεις / τύπους αεροσκαφών.
 
Καλό και ενημερωτικό το άρθρο σου AirNamibia και σε ευχαριστούμε. Επιτέλους !!!!!! αποφάσισαν εκεί στην ΕΑΒ να ασχοληθούν και με τις νέες τεχνολογίες ( βλέπε Composites). Μπράβο, ποτέ δεν είναι αργά. Από πληροφορίες που έχω, υπήρξε κάποιος υπάλληλος της ΕΑΒ, ο οποίος έφθασε μάλιστα και στα Δικαστήρια για να πείσει κάποιους ξεροκέφαλους (μερικοί είναι ακόμη εκεί) ότι η εταιρεία έπρεπε να ασχοληθεί σοβαρά με τα συνθετικά υλικά και μάλιστα το έτος 1984 !!!!!!! δηλαδή 33 χρόνια πριν. Είχε κατασκευάσει μάλιστα και τηλεκατευθυνόμενο α/φος με συνθετικά υλικά.
 
Συμφωνητικό Συνεργασίας υπογράφτηκε ανάμεσα στον Ελληνικό Συνεργατικό Σχηματισμό Διαστημικών Τεχνολογιών και Εφαρμογών (si-Cluster) και την ΕΑΒ.
Η επισφράγιση της συνεργασίας πραγματοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση στο Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, H συνεργασία των δύο φορέων έχει ως στόχο τη μέγιστη δυνατή αξιοποίηση των εγχώριων και διεθνών ευκαιριών στον κλάδο της αεροδιαστημικής. Η τεχνογνωσία και υποδομές της ΕΑΒ σε συνδυασμό με τις δυνατότητες καινοτομίας των μελών του si-Cluster και το εκτεταμένο διεθνές δίκτυο συνεργατών του αποτελούν εχέγγυα επιτυχίας στην έρευνα, τη δημιουργία ανταγωνιστικών ολοκληρωμένων ελληνικών προϊόντων και τη βιώσιμη ανάπτυξη του οικοσυστήματος αεροδιαστημικής στη χώρα μας.
 
Η Διοίκηση της εταιρείας έβγαλε ανακοίνωση για τα δημοσιεύματα στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, που την κατηγορούσαν για τα δύο πυροσβεστικά α/φ που βρίσκονται σε στάδιο συντήρησης στις εγκαταστάσεις της και όχι στην υπηρεσία κατάσβεσης πυρκαγιών.
Αντίστοιχες ανακοινώσεις έβγαλαν και ο Σύλλογος Μηχανικών Αεροσκαφών και ο Σύλλογος Μηχανικών Canadair.
Τα δημοσιεύματα αυτά ήθελαν να δημιουργήσουν πρόβλημα στην φήμη της εταιρείας.
 

Attachments

  • firefighting (Copy).jpg
    firefighting (Copy).jpg
    87,1 KB · Προβολές: 3.233
Δεν ήθελαν να αμαυρώσουν την φήμη της εταιρείας, είναι απλώς η φωνασκούσα δημοσιογραφία (sensationalist) που ζει με/για τις εντυπώσεις. από την κλίκα Πούτιν-Παΐσιος και το "αφυπνισμένο διαδίκτυο" μέχρι την αεροπυρόσβεση .
 
Απογοητευτικά τα αποτελέσματα της εταιρείας για το 2016

Κέρδη / (ζημιές) προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (€7.633.43:cool:
 

Attachments

  • eab_isologismos_2016.pdf
    102,1 KB · Προβολές: 60
Μην στεναχωριέστε, έρχεται ο Πρωθυπουργός και φέρνει ΑΩ 1,2 δις για τα F16. Όλα καλά, πας για μαλλί και βγαίνεις κουρεμένος. Ο άλλος το προσέχει το μαλί του και το έχει στην τρίχα.
 
Η ΕΑΒ θα προβεί σε ανακοίνωση πρόσληψης 70 ατόμων με Σύμβαση Ορισμένου Χρόνου ειδικότητας Ελασματουργών, με την μελλοντική υπογραφή της σύμβασης κατασκευής μερών του F16 του Μπαχρέιν, μπορεί να αυξηθεί η απαίτηση για άλλα 23 άτομα.
Δεν έχουν διευκρινισθεί ακόμη οι απαιτήσεις προσωπικού για το πρόγραμμα αναβάθμισης των 85 F16 της Π.Α. το οποίο θα πραγματοποιηθεί 2019-2029. Το πρόγραμμα για την ΕΑΒ είναι της τάξης των $165 εκατ. Και όλα τα προγράμματα LM στην ΕΑΒ να προσθέσεις δεν πας πάνω από $360 εκατ.
Οι άλλες Ελληνικές εταιρείες :?: θα απορροφήσουν το υπόλοιπο ποσό για να στάσουν τα ΑΩ $1,2 δισ :?: :?: ή θα υπάρξει πολλαπλασιαστής που θα φτάσει αυτό το ποσόν που αναφέρει ο CHRISTOS55.
Δεν γνωρίζω τις λεπτομέριες των ΑΩ.
 
Top