Volotea στην Ελλάδα

  • Thread starter EFL
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Παλέρμο, Γένοβα, Μπάρι, Τορίνο, Νάπολι, Κατάνια, Φλορεντία, ακόμη και το Κάλιαρι είτε δεν έχουν είτε υπάρχει μια αεροπορική. Βασικά, τα βρωμοπακέτα επηρρεάζουν πολύ, μάστιγα έχουν καταντήσει. Ακόμη κι η FR δεν μπορεί να τα ανταγωνιστεί εκτός χάι σίζον...
 
εγω έχω μείνει με την απορία για τη Μυτιλήνη που βλέπω συνεχίζει. Τελικά πήγε καλά αυτό το δρομολόγιο;
 
Νέα δρομολόγια για CFU 1/week από Bari και Toulouse
 
http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/ep ... ediaWidget

Όπως αναφέρθηκε στην Συνέντευξη Τύπου με αφορμή την ανακοίνωση του νέου δρομολογίου, η δημιουργία βάσης θα αυξήσει σε πλήρη ανάπτυξη τους προορισμούς από και προς την Αθήνα σε βάθους χρόνου σε 30. Οι συνδέσεις όπως ανέφεραν στελέχη της Volotea θα αφορούν τόσο πτήσεις εσωτερικού όσο και σύνδεση της Αθήνας με πόλεις της Ιταλίας, Γαλλίας, Ισπανίας καθώς και προορισμούς σε Βαλκάνια, Κύπρο και Ισραήλ.

Από Βαλκάνια πετάνε μόνο Τίρανα,Ντουμπρόβνικ και Σπλίτ. Ένα άνοιγμα προς Γαλλία και Ισπανία, που εκεί εξυπηρετούν περισσότερους προορισμούς θα ήταν ενδιαφέρον, μιας που μέχρι τώρα η Ryanair δείχνει να κοιτάει περισσότερο προς ανατολική ευρώπη.
Αυτά τα Βαλκάνια και το Ελλάδα-Κύπρος πόσο ζήτηση να έχουν ώστε να μπει ακόμα μία εταιρεία στο παιχνίδι;
 
Ελα ντε; ειδικα το Ελλάδα-Κυπρος κινδυνευει απο υπερκορεσμο αν σκεφτει κανεις οτι ετοιμαζονται να μπουν και η νεα Cyprus, η Orion, εκτός από A3, Cobalt, Blue Air, TUS..Bεβαια αποσυρθηκαν απο την αρενα ΕΚ,FR (απο ATH),ELB (απο SKG)...
Παντως με εκπλησσει που ενω υποθετικά ειναι εταιρεία για small/medium-sized αγορές, εχει αφήσει απεξω όλη την Β.Ελλάδα κ Κεντρικη, από όπου με τα 717 θα μπορούσε και στα εσωτερικου να μπει με low-fares (SKG-RHO,HER,KGS,JMK,JTR etc..) και στα εξωτερικου thin-routes σε Ιταλια, Ισπανια, Βαλκανια,Κ. και Αν.Ευρωπη κτλ..Δεν νομίζω π.χ. οτι το 738 της FR είναι καταλληλότερο για το SKG-NAP από το 717..Αν και αυτά θα φυγουν σιγα σιγα τωρα που ερχονται τα Α319...
 
H Volotea παρατεινει το ATH-VCE μέχρι τις 7/1/18,το οποίο απο Νοέμβριο θα εκτελείται Παρ,Κυρ με καποιες τροποποιήσεις τις γιορτες..Το πιο αξιοθαύμαστο σαυτο ειναι ότι η εταιρεία θα αξιοποιήσει το α/φος και τις ίδιες μέρες κρατάει το δρομολόγιο ATH-JTR,κάνοντας ουσιαστικά VCE-ATH-JTR-ATH-VCE..To βρίσκω τολμηρό για χειμώνα απέναντι στην Α3 και στα 2daily της FR..!
 
δεν είναι όμως κρίμα/και χαζό που δεν πουλάει το Βενετία-Σαντορίνη; Αφού δεν έχει απευθείας το χειμώνα γιατί να μην το πουλάει με στάση στην Αθήνα; Ο Ιταλός στη Βενετία που ψάχνει που να πάει δεν θα το δει ποτέ ότι έχει αυτή την επιλογή και αυτό σημαίνει λιγότερα εισιτήρια για την εταιρία.

επίσης ξέρεις κανείς / θυμάται πότε περίπου η εταιρία βγάζει το θερινό πρόγραμμα της επόμενης χρονιάς; ανυπομονώ για εκπλήξεις και φέτος!
 
Τέλος η Μυτιλήνη; τώρα το πρόσεξα. πότε σταμάτησε;
 
Δεν βλέπω επίσης Bari,Palermo
 
Top