Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Εδώ όλα τα θέματα για γενικές συζητήσεις περί αεροδρομίων
satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 27 Αύγ 2017, 10:46

πουθενά δεν πιστεύω οτι έβρισα κάποιον, το θέμα είναι οτι κατευθείαν έβγαλες το συμπέρασμα οτι φταίει η Fraport για την έλλειψη πυροσβεστών απο αυτά που διάβασες... βιάστηκες !!
Τα ποσά που αναφέρει , όπως έγραψα, αν ισχύουν- αφού η σύμβαση είναι απόρρητη και δεν μπορούν να διασταυρωθούν ώστε να δούμε πότε και πώς πληρώνονται, αν υπάρχουν ρήτρες και τελικά δεν πληρώσει "μια" κλπ.... θα έπρεπε ήδη η Πυροσβεστική να έχει αντικαταστήσει τον κόσμο που έδωσε... δεν είπα πουθενα οτι δεν συμφωνώ με το άρθρο....απλά μου έκανε εντύπωση η τελευταία παράγραφος με την "μεταγραφή" του αξιωματικού της Πυροσβεστικής που προφανώς δεν εντυπωσιάζει τους υπέρμαχους για λόγους που με ξεπερνούν !!
0 x


Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Επικοινωνία:

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 27 Αύγ 2017, 13:19

Ε, και εμένα με ξεπερνά το πως δημοσιεύονται στοιχεία χωρίς να μπορούν να διασταυρωθούν, κάτι που είναι αντίθετο φυσικά με βασικές αρχές της δημοσιογραφίας (και αντιστρέφοντας το επιχειρημά σου να πω πως αυτό ισχύει μόνο στην Ελλάδα) αλλά δεν το πολυκάνω θέμα βρε satcorfu :mrgreen:

Καλή Κυριακή!
0 x

satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 12 Σεπ 2017, 16:53

http://www.reporter.gr/Eidhseis/Oikonom ... th-Fraport
Πέρα απο την πολιτική, αυτά που λέει ο Σπίρτζης για την καθαριότητα είναι απολύτως αληθινά...ο εργολάβος που πληρώνεται απο τη fraport, έχει αρκετά λιγότερο προσωπικό και το αποτέλεσμα είναι εμφανώς χειρότερο απο τις προηγούμενες χρονιές. Αλλωστε αυτό μαρτυρούν και επιβάτες σε κριτικές τους, όπως στο Skytrax...
...και ο αριθμός των έργων που καταγράφει οτι έχει κανει η εταιρεία περιλαμβάνει τα ξεβουλώματα αποχετεύσεων, μηνιαία συντήρηση ανελκυστήρων, αλλαγές λαμπτήρων και άλλες πολύ "σημαντικές παρεμβάσεις"..Να δούμε πόσο θα κοστολογηθούν αυτές και ποιός θα τις ελέγξει !! Ενα δείγμα πάντως κοστολόγησης της Fraprot, ενα PC που δεν βρέθηκε εκεί που είχε καταγραφεί πέρσυ αλλά σε διπλανή θέση σε checkin με άλλο ίδιο στη θέση του, καταγράφτηκε ώς απώλεια, κοστος 750 ευρώ, το ίδιο και για τη διπλανή θέση, που επίσης είχε γίνει αλλαγή....οτι ναναι.. πλήρωνε Ελληνα φορολογούμενε !!
0 x

airport123
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό airport123 » 12 Σεπ 2017, 17:40

Να ρωτήσω κάτι άλλο εγώ. Ξέρουμε αν τον Απρίλιο του 2018 οι εικόνες των αεροδρομίων θα είναι καλύτερες ή θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2021; Διότι σε πρόσφατη συνάντηση με την Κουντουρά, είχαν πει ότι όλες οι εργασίες θα έχουν ολοκληρωθεί πριν το Απρίλιο αλλά από την άλλη όλο το πλάνο θα έχει ορίζοντα 4 ετών.

Άρα, εννοούν ότι σε 7 μήνες θα κάνουν κάποιες απαραίτητες επεκτάσεις σε όλα τα τέρμιναλ ίσα ίσα για τις σημερινές ανάγκες και μετά θα κάνουν όλες τις υπόλοιπες επεκτάσεις για να δεχθούν τους (σχεδόν διπλάσιους) τουρίστες των επόμενων 40 ετών;
0 x


Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2033
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
Επικοινωνία:

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό dtrach » 12 Σεπ 2017, 20:14

φαντάζομαι ότι του χρόνου η κατάσταση θα είναι λίγο καλύτερη σε σχέση με φέτος και συνολικά θα μπορούμε να κρίνουμε στη τετραετία αν αυτό που έγινε ήταν άξιο λόγου...
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 26 Σεπ 2017, 16:27

Αλεξάντερ Ζίνελ (Fraport): Βρήκαμε 12.200 καμένες λάμπες στα 14 αεροδρόμια!

Εξοικονόμηση πόρων, μέσω της... μη αντικατάστασης των χαλασμένων λαμπτήρων φαίνεται ότι προσπαθούσε να πετύχει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, όταν είχε την εκμετάλλευση και υποστήριξη των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, τα οποία από τον περασμένο Απρίλιο έχουν παραχωρηθεί στην κοινοπραξία Fraport-Slentel.


Σύμφωνα με όσα ανέφερε, στην πρόσφατη ημερίδα του ΕΒΕΑ για την εθνική στρατηγική μεταφορών ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece Alexander Zinnel, η αυτοψία της ελληνογερμανικής κοινοπραξίας στους 14 αερολιμένες (Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Χανιά, Κεφαλλονιά, Ζάκυνθος, Άκτίο, Καβάλα, Ρόδος, Κω, Σάμος, Μυτιλήνη, Μύκονος, Σαντορίνη, Σκιάθο) ήταν αρκούντως αποκαλυπτική.

Και αυτό διότι, όπως σημείωσε:

* βρέθηκαν 12.200 καμένες λάμπες. Πρόκειται για τεράστιο αριθμό: εάν -υποθετικά- ο αριθμός των βλαβών στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια αναγόταν σε ορίζοντα επταετίας, δηλαδή ως χρονική αφετηρία ετίθετο το 2010, σημαίνει ότι κάθε χρόνο καίγονταν 1.742 λαμπτήρες χωρίς να αντικατασταθούν.
* αντικαταστάθηκαν και τοποθετήθηκαν 1.287 πυροσβεστήρες
* τοποθετήθηκαν 81 καινούργια κλιματιστικά

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Fraport, από τον Απρίλιο έως τις 21 Σεπτεμβρίου, πραγματοποίησε συνολικά 7.765 εργασίες από τις οποίες περίπου 2.900 αφορούσαν διορθωτικές επεμβάσεις, 4.650 εργασίες είχαν προληπτικό χαρακτήρα, ενώ περίπου 200 ήταν μικρής κλίμακας έργα αποκατάστασης.

http://www.capital.gr/epixeiriseis/3242 ... aerodromia

Ψάχνω σύννεφο να πέσω και δεν βρίσκω!!!
1 x

sunnysky
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 05 Ιαν 2015, 22:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό sunnysky » 26 Σεπ 2017, 17:05

dtrach έγραψε:φαντάζομαι ότι του χρόνου η κατάσταση θα είναι λίγο καλύτερη σε σχέση με φέτος και συνολικά θα μπορούμε να κρίνουμε στη τετραετία αν αυτό που έγινε ήταν άξιο λόγου...


Δυστυχώς ο πήχης δεν είναι και πολύ ψηλά. Και μόνο οι τουαλέτες, που σε πολλά από τα αεροδρόμια ήταν για να ντρεπόμαστε, να είναι κόσμιες, θα έχουν κάνει μια σημαντική διαφορά.
1 x


airport123
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό airport123 » 26 Σεπ 2017, 17:27

Δυστυχώς λοιπόν (δεν είμαστε εδώ για να πούμε με ποιανού ευθύνες) τα αεροδρόμιά μας είχαν απαξιωθεί (τουλάχιστον) τα τελευταία 7 χρόνια που μπήκαμε στα μνημόνια μόνο και μόνο επειδή ήξεραν όλοι ότι θα τα πάρουν "άλλοι". Όχι μόνο δεν έκαναν κάποια αναβάθμιση ή επέκταση των χώρων - οι οποίοι όλο κι εξυπηρετούσαν περισσότερο κόσμο - αλλά ακόμη κι αν έβρισκαν κάτι που δε λειτουργούσε, απλά δεν το έφτιαχναν για να το αφήσουν προίκα στους ξένους. Με αποτέλεσμα να έχουμε τα αεροδρόμιά μας μέσα στα χειρότερα της Ευρώπης και να αφήνουν στους τουρίστες και ακόμη και σε 'μας τους ίδιους μία άσχημη εικόνα...

Όσον αφορά το 2018 δεν περιμένουμε να έχουμε μία τέλεια κατάσταση, αλλά τουλάχιστον εύχομαι να δούμε κάτι καλύτερο από το φετινό χάλι. Εξάλλου τα απολύτως απαραίτητα (όπως κλιματιστικά, καθίσματα, τουαλέτες-χώροι υγιεινής και γενικά έναν καθαρισμό) δεν είναι κάτι δύσκολο να γίνουν τώρα που πλέον δε θα έχουμε και πολύ κίνηση μέχρι και τον Απρίλιο.
0 x

chr04
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 27 Απρ 2006, 15:57

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό chr04 » 26 Σεπ 2017, 18:56

Αυτά τα στατιστικά της Fraport για μένα είναι τουλάχιστον γελοία. Έχετ μια ζώνη παράδοσης αποσκευών θα σας φτιάξουμε ακόμα μια και ξαφνικά έχουμε ένα ωραιότατο 100% πάνω.

Επισης για τις τουαλέτες ε προφανώς ευθύνονται και οι χρήστες τους για την κατάσταση που επικρατεί
0 x

sunnysky
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 05 Ιαν 2015, 22:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό sunnysky » 26 Σεπ 2017, 19:32

chr04 έγραψε: Επισης για τις τουαλέτες ε προφανώς ευθύνονται και οι χρήστες τους για την κατάσταση που επικρατεί


Οι χρήστες είναι παντού οι ίδιοι και στο Βενιζέλος και στα περιφερειακά και στο εξωτερικό. Αυτό που αλλάζει είναι η διοίκηση και κατά συνέπεια η αποτελεσματικότητα.
2 x


chr04
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 27 Απρ 2006, 15:57

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό chr04 » 26 Σεπ 2017, 22:01

Με συγχωρείτε πάρα πολύ αλλά η κουλτούρα μας στο θέμα τουαλέτα είναι τριτοκοσμικη όπως Κ η γενικότερη συμπεριφορά μας στην κοινωνία.

'Να κάνω εγώ την δουλειά μου και τι με νοιάζει για τον άλλο. '

Εκτός Κ αν η αγαπητή fraport θα πάρει ένα καθαριστη για κάθε τουαλέτα να την καθαρίζει μετά από κάθε χρήση. Τι ποσοστό θα βγάλει αυτό άραγε;
1 x

airport123
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό airport123 » 26 Σεπ 2017, 22:08

Σίγουρα είναι τριτοκοσμική! Εδώ στο "Μακεδονία" κάποιος πέταξε το χαρτί που σκούπισε τα χέρια του απέξω επειδή βαριόταν ν' ανοίξει τον κάδο να το βάλει μέσα... Ο οποίος κάδος ήταν άδειος!

Για τα στατιστικά είπαν ότι ένας συγκεκριμένος χώρος αντιστοιχεί ανά χίλιους επιβάτες (δε θυμάμαι ακριβώς πόσα τετραγωνικά μέτρα πάει ανά επιβάτη αλλά είναι με βάση τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές). Έτσι, βάση της μελέτης τους για την αύξησης της επιβατικής κίνησης είδαν ότι θέλουν 5 σημεία παραλαβής αποσκευών. Άρα, αφού έχουμε 3 θα χρειαστούμε +50% μόνο! Αν για παράδειγμα δουν ότι το 2025 αντί για 10 εκατ. που είχαν υπολογίσει ότι ξαφνικά το Μακεδονία έχει 10,5 εκατ. τότε θα βάλουν κι άλλο ένα. (Τα νούμερα είναι τυχαία που βάζω)
0 x

sunnysky
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 05 Ιαν 2015, 22:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό sunnysky » 26 Σεπ 2017, 23:01

Συγνώμη, αλλά στο Μακεδονία συγκεκριμένα, τόσα (πολλά) χρόνια έχουν τους μισούς σχεδόν ουρητήρες (δεν ξέρω αν λέγονται έτσι) μπλοκαρισμένους με κορδέλα και να τρέχουν νερά από εδώ και από εκεί. Δεν νομίζω να φταίνε οι χρήστες και γι αυτά.

Ζητάω συγνώμη από τους διαχειριστές για το θέμα τουαλέτας, αλλά δυστυχώς νομίζω πως είναι αντιπροσωπευτικό.
0 x


Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 27 Σεπ 2017, 09:16

chr04 έγραψε:Επισης για τις τουαλέτες ε προφανώς ευθύνονται και οι χρήστες τους για την κατάσταση που επικρατεί

Βασικά αν φταίνε για κάτι οι χρήστες των αεροδρομίων, αυτοί που χρυσοπληρώνουν δηλαδη τους υπαλλήλους της ΥΠΑ στα αεροδρόμια για να ξύνονται με την τσουγκράνα είναι οτι δεν τους είχαν πάρει στο κυνήγι με τη τσουγκράνα!
Είτε επειδή οι υπάλληλοι αυτοί βαριόντουσαν/δεν γουστάρανε μια να αλλάξουν τις καμένες λάμπες αλλά ΚΥΡΙΩΣ επειδή δεν ασχολήθηκαν να φτιάξουν/γεμίσουν τόσους άχρηστους πυροσβεστήρες!!!
0 x

satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 27 Σεπ 2017, 10:50

εννοείτε δηλαδή οτι γνωρίζετε με σιγουριά οτι υπήρχαν διαθέσιμες λάμπες στα κουτιά και οι "κακοί" υπάλληλοι δεν σηκωνόταν απο την καρέκλα να τις αλλάξουν, οτι επίσης είχαν εγκριθεί τα απαραίτητα κονδύλια για τις ετήσιες αναγομώσεις των πυροσβεστήρων και πολύ απλά δεν γινόταν οι προβλεπόμενοι διαγωνισμοί, γιατί ολοι οι υπατζήδες "ξυνόταν", έτσι δεν λέτε αγαπητέ Karamitros Air?
Ελπίζω να μπορείτε να υποστηρίξετε τις κατηγορίες σας, γιατί απο τη μεριά μου μπορώ να υποστηρίξω το αντίθετο, μια ματιά στη "Διαύγεια" - αν κάποιος ξέρει να ψάξει και αν εχει τις απαραίτητες γνώσεις περί Δημόσιου Λογιστικού - με ημερομηνίες κλπ, μ,πορεί να διαφωτίσει τον κάθε ενδιαφερόμενο...
0 x



Επιστροφή σε “Λοιπά θέματα ελληνικών αεροδρομίων”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες