AEGEAN - Domestic flights

  • Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας
GP707":17m7a35a said:
spotterakis":17m7a35a said:
Eστειλα μνμ στην Α3 για την διακοπη των πτησεων και μου απάντησαν οτι ειναι επιχειρησιακοί οι λογοι που γίνονται,για τις αναγκες καλυψης όλου του δικτύου..Δλδ δεν τους φτάνουν τα α/φη για τις άλλες πτήσεις και την πλήρωσε η SKG? Οταν εκαναν τον προγραμματισμο του θερινού προγραμματος με τα νέα δρομολόγια δεν ειχαν υπολογίσει τα α/φη,τα πληρωματα,τις δυνατοτητες κτλ; και γιατι δεν προχώρησαν σε (wet/dry)-lease εαν δεν βγαινει το προγραμμα με τον υπάρχοντα στόλο απ'το να κοψουν δρομολόγια,εστω και για ενα μηνα; :mad:
Καλό θα είναι να μην παίρνουμε φόρα και γράφουμε κατεβατά χωρίς πρώτα να δούμε τι μπορεί να σημαίνει "επιχειρησιακοί λόγοι" ή κάποια άλλη ορολογία. Ρώτησες, σου απάντησαν μία πολύ γενική έννοια και έβγαλες αμέσως συμπέρασμα και ξεκίνησες "ποτάμι" για λάθος προγραμματισμούς, ότι δεν τους βγαίνουν τα αεροσκάφη, για λάθος υπολογισμούς πληρωμάτων, για μη ενοικίαση κλπ κλπ.

Και μετά συνεχίζεις, από μια υπόθεση μέλους, άλλο κατεβατό.

Ελα μωρε τωρα λες κ δεν ξερουμε ποσο χεσμενη εχει την Θεσσαλονικη η Aegean και μας κανει τρομερη εντυπωση η αποφαση της;
Ειχε κ τα μουτρα περσυ να πολεμαει λυσσασμενα να μην βαλει δευτερη καθημερινη η Turkish αλλα δεν του περασε του Βασιλακη
 
airport123":1wjolhw3 said:
Tα υπόλοιπα από Θεσσαλονίκη (για Σάμο-Μυτιλήνη-Χίο) δε μπορούν να τα κόψουν επειδή είναι άγονες γραμμές

Αγονα τα SKG-SMI,MJT,JKH με OA,A2,GQ? οι αγονες σε εναν αερομεταφορεα δεν κατοχυρώνονται;
GP707":1wjolhw3 said:
Καλό θα είναι να μην παίρνουμε φόρα και γράφουμε κατεβατά χωρίς πρώτα να δούμε τι μπορεί να σημαίνει "επιχειρησιακοί λόγοι" ή κάποια άλλη ορολογία. Ρώτησες, σου απάντησαν μία πολύ γενική έννοια και έβγαλες αμέσως συμπέρασμα και ξεκίνησες "ποτάμι" για λάθος προγραμματισμούς, ότι δεν τους βγαίνουν τα αεροσκάφη, για λάθος υπολογισμούς πληρωμάτων, για μη ενοικίαση κλπ κλπ.

Και μετά συνεχίζεις, από μια υπόθεση μέλους, άλλο κατεβατό.

Προσπαθούμε να βγάλουμε μια άκρη για την απότομη-έστω και προσωρινή-διακοπή αυτών των τόσο σημαντικών δρομολογίων για την πόλη..Εαν πιστεύεις κατι άλλο,αφου δεν έχουμε μια πιο ξεκαθαρη εικόνα από την εταιρεία,δώσε μας μια άλλη βάσιμη βερσιόν επιχειρησιακών λόγων που οδήγησαν στη συγκεκριμένη απόφαση,η οποία θα μας βοηθούσε να καταλάβουμε καλύτερα τι (μπορεί) να συμβαίνει..
 
Αν ήξερα κάτι θα το είχα ήδη γράψει. Με το να κατεβάζεις υποθέσεις και να γράφεις ένα σωρό ενώ δεν ξέρεις σε τι αναφέρεται ένα σχόλιο, δε βοηθάει τη συζήτηση στο φόρουμ αλλά την αποπροσανατολίζει με πιθανό αποτέλεσμα το off topic.
 
μεγάλο μπάχαλο!
Καθώς η Ryanair σταμάτα το απευθείας δρομολόγιο Χανιά – Θεσσαλονίκη, αποφάσισε τώρα να το επαναφέρει η Aegean, η οποία είχε αρχικά αποφασίσει να το διακόψει για όλο το χρόνο και να το πραγματοποιεί μόνο εποχικά το καλοκαίρι. :wall:
Από τις αρχές του Νοέμβρη θα πετά στο Χανιά – Θεσσαλονίκη δυο φορές την εβδομάδα, κάθε Παρασκευή και Κυριακή.
 
Για την ακρίβεια βάζει 4 πτήσεις / βδομάδα στη γραμμή SKG-CHQ (-2-4-57) και 9 πτήσεις / βδομάδα στη γραμμή ATH-CHQ: 1234567 στις 13.20 (ΟΑ344|ΟΑ345) ενώ προσθέτει πρωινή από ATH κάθε 1----6- (ΟΑ330) και βραδινή από CHQ ----5-7 (ΟΑ345)

ΥΓ. Εντάξει, πρέπει να ένιωσαν ένα μικρό οργασμό στη Βιλτανιώτη όταν η FR ανακοίνωσε πως αποσύρεται από τα Χανιά για το χειμώνα.
 
Όσες πτήσεις και να βάλει η αιγαίου διαφορά δεν κάνει. Σίγουρα στην περίπτωση των Χανιών έπρεπε / πρέπει να ξεκινήσει πτήσεις και άλλος ένας αερομεταφορέας για να υπάρχει ανταγωνισμός
 
Και οταν ξαναρθει η FR θα το σταματησουν πάλι; yo-yo route? :?
 
Έχει δίκιο ο Jerry...ο οργασμός ήταν πολλαπλός όταν σκέφτηκαν ότι θα τους πληρώσει και η Ryanair για το rerouting των επιβατών...Τους βλέπω να χρεώνουν 2χιλιαρο το ταξίδι!! χαχα
 
Παρακολούθησα αυτές τις ημέρες την συζήτηση που γινότανε και σκέφτηκα την εξής παράμετρο.

Μήπως το όλο σκηνικό με τις ακυρώσεις πτήσεων απο Θεσσαλονίκη για Ρόδο και Ηράκλειο γίνεται, για να στείλουν μερικά αεροσκάφη για maintenance και δεν τους επαρκούν τα αεροσκάφη για κάποια δρομολόγια;
 
Top