Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Στέφος":2oby54o2 said:
Tι εχει συμβει και ακυρωθηκαν για ενα μηνα SKG-RHO, SKG-HER, ATH-RHO, ATH-HER?
Τα ATH-RHO-ATH και ATH-HER-ATH εκτελούνται κανονικά..
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

11 από τα 18 νέα δρομολόγια είναι από την Αθήνα προς δευτερεύοντες προορισμούς στις εξής αγορές:
-Ιταλία- Τορίνο, Παλέρμο, Μπολόνια, Λαμέτζια Τέρμε
-ΠΓΔΜ-Σκόπια
-Ρουμανία - Κλούζ Ναπόκα
-Λιθουανία-Βίλνιους
-Κροατία - Ζάγκρεμπ, Ζαντάρ
-Ελβετία- Βασιλεία
-Ισπανία – Μάλαγα

(κρίμα που οι BNX, PRN έμειναν έξω.)

http://www.capital.gr/epixeiriseis/3245 ... us-to-2018
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

H BLQ ειναι επαναφορά; δεν πετουσε και παλαιότερα; και Σκόπια για ενα διαστημα ειχε ανακοινωθεί αλλα δεν ξερω αν είχε πραγματοποιηθεί..Το SUF ειναι εκπληξη με ερωτηματικο

Όπως παντα την SKG την έχουν στα παλαιότερα των υποδηματων τους..για να μην πω κατι άλλο :rant:
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Κέρκυρα – Μόσχα,
Σαντορίνη – Τελ Αβίβ,
Μύκονος – Τελ Αβίβ,
Μύκονος- Βηρυτός,
Ηράκλειο – Βηρυτός
Ρόδος – Βηρυτός
Ρόδος – Λυών,
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

spotterakis":1ukgafy4 said:
Όπως παντα την SKG την έχουν στα παλαιότερα των υποδηματων τους..για να μην πω κατι άλλο :rant:

Νομίζω πως πλέον και πιο καλοπροαίρετος μπορεί να καταλάβει ότι Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει για την Aegean, εδώ και χρόνια πλέον δεν χάνει ευκαιρία να αποδείξει πως δεν θέλει να επενδύσει στην εξωστρέφεια και την τουριστική της ανάπτυξη. Δεν είναι τυχαίο πως η τελευταία φορά που η Αιγαίου ασχολήθηκε ...σοβαρά με το SKG ήταν όταν λυσσασμένα πολεμούσε την δεύτερη καθημερινή της Turkish που όμως δεν τους πέρασε...Δεν είναι τυχαίο που όλο και παραπάνω κόσμος στην Θεσσαλονίκη στρέφονται (ίσως και αναγκαστικά πλέον) σε απευθείας προσβάσεις μέσω άλλων εταιριών (έστω και προβληματικά ή εποχικά)
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Είμαι ο μόνος που είμαι απογοητευμένος με τους προορισμούς? Ανάπτυξη με ελικοφόρα, ή αλλιώς trying too hard to be a charter airline...Για τις συνδέσεις της Αθήνας εννοώ οι άλλες ειναι οκ...μακάρι να τους βγεί...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Όταν υπάρχουν (όχι μόνο το καλοκαίρι) απευθείας πτήσεις προς πόλεις του εξωτερικού ποιος ο λόγος να επιλέξεις να δώσεις παραπάνω λεφτά για να πας μέσω Αθηνών? Για να φας μια μερίδα δωρεάν και να πιεις έναν καφέ; Πρέπει να στηρίζουμε τις ελληνικές εταιρίες, αλλά γιατί να ταλαιπωρηθώ και να κουραστώ τόσο πολύ; Πιστεύουν ότι το Αθήνα-Λαμέτζια Τέρμε (ή Σκόπια!) θα έχει περισσότερο κίνηση από το (έστω κι εποχικό) Θεσσαλονίκη-Βαρκελώνη ή Μαδρίτη ή Βρυξέλλες σε ποιο βολικές ώρες από τη vueling και τη ryanair που φτάνουν άγρια χαράματα; Η brussels airlines έχει ελάχιστα δρομολόγια για Βρυξέλλες και είναι όλα στο φουλ από θέμα τιμών. Από την άλλη μεριά έχουν κάνει αυτοί τις μετρήσεις τους και μάλλον βλέπουν ότι η Θεσσαλονίκη μόνο με Γερμανία μπορεί να συνδέεται ή με Παρίσι εποχικά.. Αλλά τόσα χρόνια που δεν έβλεπαν κίνηση από Θεσσαλονίκη και δεν τη συνέδεαν με σχεδόν κανέναν προορισμό εξωτερικού, ήρθαν οι ξένες εταιρίες και άνοιξαν δρομολόγια και της πήραν κίνηση από τα χέρια!
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Το θέμα είναι οι συχνότητες. Π.χ. για Βρυξέλλες με Α3 έχεις καθημερινά 2 πτήσεις μέσω Αθήνας, 2 μέσω Μονάχου, και 1 μέσω Φραγκφούρτη. Η FR ούτε καν καθημερινά δεν πετάει, και μάλιστα για Charleroi (δηλ. το χρόνο που κερδίζεις από την απευθείας πτήση, το χάνεις μετά για την μεταφορά από/προς εκεί). Ενώ η SN έχω την εντύπωση ότι την έχει κυρίως για τους βελγικούς tour operators, και επομένως πουλάει λίγες μόνο θέσεις (και αυτές σχετικά ακριβές). Ούτως ή αλλιώς, και τα ωράρια δεν είναι ιδιαίτερα καλά αν πας εκεί για δουλειά, εάν πρέπει να είμαι Βρυξέλλες Δευτέρα πρωί προτιμάω να φύγω με την OS Κυριακή το απόγευμα από με την SN το πρωί.

Και απ΄αυτή την άποψη η πολιτική της Α3, δηλ. να συγκεντρωθεί στον κόμβο της στην Αθήνα με τακτικά δρομολόγια, συν εποχικά τουριστικούς προορισμούς, μάλλον δεν είναι τόσο κακή. Αν και συμφωνώ ότι στα εποχικά τουριστικά θα μπορούσε να βάλει και κάποια δρομολόγια από Θεσσαλονίκη, όχι μόνο Αθήνα και νησιά…

Αυτό που μου λείπει όμως περισσότερο είναι συνδέσεις από Θεσσαλονίκη για άλλες πόλεις στα Βαλκάνια. Εκεί είναι ανοησία να πετάς π.χ. για Σόφια μέσω Αθήνας ή ακόμα και Βιέννης, και πραγματικά νομίζω ότι θα μπορούσε να βάλει μια πτήση, έστω κι ένα Dash
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Πάντως, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, μετά τις πρόσφατες αλλαγές στη διαρρύθμιση του χώρου των αναχωρήσεων στο αεροδρόμιο της Αθήνας (ειδικά στην περιοχή Schengen), οι ανταποκρίσεις έχουν γίνει αρκετά εύκολες (minimum connecting time τα 45') και το περιβάλλον είναι αρκετά πιο «πολιτισμένο» και φιλικό στον ταξιδιώτη, σε σύγκριση με το παρελθόν. Παρ' όλα αυτά, αντιλαμβάνομαι και σέβομαι τα παράπονα των φίλων από τη Βόρειο Ελλάδα.
 
Top