Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την παρουσία της Ryanair στην Ελλάδα
Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 521
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 12 Οκτ 2017, 21:48

Για μένα, το απαράδεκτο δεν είναι ότι δεν απαντάνε στην FR, αλλά ότι δεν ενημερώνουν κανέναν σχετικά με τα έργα (που υποτίθεται ότι αρχίζουν την Δευτέρα, αν και δεν το περιμένω πια). Αυτό δεν ενδιαφέρει μόνο την FR, αλλά όλες τις αεροπορικές εταιρίες, τους υπαλλήλους του αεροδρομίου, εμάς, που έχουμε ήδη κλείσει εισιτήρια και δεν ξέρουμε τί θα γίνει με τις πτήσεις μας… Ενώ μόνο η FR το αναφέρει ως λόγος για ακύρωση / μείωση πτήσεων (και αυτό σε μία στιγμή που έχει ακυρώσει χιλιάδες πτήσεις, και σε αεροδρόμια με χαμηλά τέλη, χωρίς έργα κλπ.).

Το ίδιο με τα τέλη, κι εκεί μόνο η FR συνέχεια παραπονιέται. Εάν σε ένα δρομολόγιο βλέπει κέρδος, θα το αναλάβει. Απλά – όπως πάντα – ψάχνει κάποιον άλλον που φταίει για τις ακυρώσεις, την έλλειψη ανάπτυξης κλπ.
0 x


Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 12 Οκτ 2017, 23:14

spotterakis έγραψε:Εγω δεν καταλαβαινω πως η Fraport στην Αθηνα δινει κίνητρα για μειωση τελών και ανάπτυξη και στα άλλα αεροδρομια δεν προχωράει σε ανάλογη τακτική με πλάνο για προσελκυση εταιρειών και αναπτυξη δρομολογίων...Δυο μέτρα δυο σταθμά;

Μα δεν έχουν κάποια σχέση ούτε η Φραπορτ ούτε και ο Κοπελούζος με το Ελ. Βεν.
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2021
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 13 Οκτ 2017, 08:39

Εχεις δίκιο, εγώ μπερδεύτηκα κ νομιζα ότι η Fraport εχει μετοχες στη Hochtief..Παντως ο ομιλος του Κοπελουζου,απ'οσο ξερω εχει το 5% του μετοχικου σχηματος του ΑΙΑ..Περιμενουμε παντως να δουμε ένα ανάλογο μαρκετινγκ τημ που θα αναλάβει ενεργό δράση (θαχουμε εκπροσώπηση άραγε στα επομενα Rotues-European Routes?)..Εξαλλου ένας απτους ρόλους που πρέπει να διαδραματίσουν οι ιδιώτες στα αεροδρόμια είναι και αυτός..
1 x

airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό airport123 » 03 Νοέμ 2017, 18:22

Η Ryanair, η No.1 αεροπορική εταιρία της Ευρώπης, εχθές (02 Νοεμβρίου) γιόρτασε την έναρξη της νέας σύνδεσης, Θεσσαλονίκη – Νάπολη, η οποία θα πραγματοποιείται με συχνότητα δύο εβδομαδιαίων πτήσεων. Το χειμερινό πρόγραμμα Θεσσαλονίκης της Ryanair, αποτελείται από 14 προορισμούς, συμπεριλαμβάνοντας 5 νέες συνδέσεις: Αϊντχόφεν, Μέμινγκεν, Μπάντεν Μπάντεν, Νάπολη και Ντόρτμουντ.


http://corporate.ryanair.com/news/h-rya ... κη-προς-ν/
0 x


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2021
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 03 Νοέμ 2017, 22:11

..και φυσικα η αναβληθείσα έναρξη της Μπρατισλάβα θα ανακοινωθεί την άνοιξη ως "νέο" δρομολόγιο... :roll:
0 x

teris3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2008, 11:26

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό teris3 » 14 Νοέμ 2017, 17:34

Η σύνδεση Θεσσαλονίκη-Νυρεμβέργη 2xweekly που ανακοίνωσε από τον Μάρτιο του 2018 είναι όντως νέα ή από τις "νέες" της Ryanair που κόβει και ξαναρχίζει;
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2021
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 15 Νοέμ 2017, 08:47

Είναι όντως νέα..
0 x


teris3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2008, 11:26

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό teris3 » 19 Δεκ 2017, 09:14

Απο 1η Ιουλιου ξεκιναει Θεσσαλονικη-Βουδαπεστη 2xweekly
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2021
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 19 Δεκ 2017, 13:51

Αντί να βάλει OTP,PRG,MAD,KRK,EDI,LIS,VLC,CTA,PMO,DUB, πάει κ βάζει BUD που ήδη υπαρχει ενώ τοχε ξαναβάλει και μετά το απέσυρε με την W6.. :x
1 x

Άβαταρ μέλους
nikosoik
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 437
Εγγραφή: 29 Απρ 2008, 16:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό nikosoik » 19 Δεκ 2017, 14:06

Πριν ένα μήνα που ταξίδεψε συγγενικό μου πρόσωπο για BUD οι πτήσεις και στα δύο σκέλη ήταν γεμάτες. Όταν είχα ταξιδέψει SKG-BUD με FR πριν κάποια χρόνια πάλι γεμάτες ήταν οι πτήσεις, άρα η FR βλέπει κάποια προοπτική, βέβαια δε ξέρω αν θα είναι seasonal. Βόλτα λίγοι έλληνες πάνω, φοιτητές κτλ καθώς οι τιμές είναι προσιτές, διακοπές οι Ούγγροι εδώ.
Πέρα από αυτά, είμαι σίγουρος πως κάθε αεροπορική προτιμάει να έχει καλές πληρότητες σε κοντινές πτήσεις παρά μακρινές, πχ MAD. Βέβαια εδώ PRG, OTP νομίζω ότι παίζει και στο μέλλον. Αρκετοί έλληνες ταξιδεύουν για διακοπες προς αυτές τις χώρες και το αντίστροφα...
0 x


Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 521
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 19 Δεκ 2017, 14:10

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί καμία εταιρία δεν ενδιαφέρεται να βάλει πτήσεις από SKG σε SOF. Οι συνδέσεις με ΚΤΕΛ ή τρένο είναι χάλια, και να πετάς εκεί μέσω ATH ή ακόμα και VIE ή IST δεν κάνει νόημα…
1 x

STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 19 Δεκ 2017, 19:27

Διότι είναι πάρα πολύ κοντά (152 μίλια flight distance, μόλις λίγο παραπάνω από Αθήνα προς Άραξο)και γιατί το business traffic μεταξύ τους είναι μάλλον αμελητέο.Περισσότερο σοβαρή θα έβλέπα μια σύνδεση SKG-TIA, αλλά ούτε αυτό νομίζω θα πραγματοποιηθεί.Τώρα να πας Σόφια μέσω Βιέννης με ξεπερνάει...Καλύτερα πάρε ταξί.
0 x

teris3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2008, 11:26

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό teris3 » 19 Δεκ 2017, 21:20

Ulrike έγραψε:Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί καμία εταιρία δεν ενδιαφέρεται να βάλει πτήσεις από SKG σε SOF. Οι συνδέσεις με ΚΤΕΛ ή τρένο είναι χάλια, και να πετάς εκεί μέσω ATH ή ακόμα και VIE ή IST δεν κάνει νόημα…


Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάει κάποιος από Θεσσαλονίκη στην Σόφια με αεροπλάνο.
Οι Βούλγαροι πολύ σύντομα θα έχουν ολοκληρώσει και την εθνική οδό τους και πλέον ο χρόνος θα πέσει περίπου στις 3 ώρες. Βάλε και ότι δεν υπάρχει τελωνείο πλέον και καθυστερήσεις, βάλε και ότι για τους περισσότερους συμφέρει να φουλάρουν και το αμάξι με βενζίνη στα 1,1€ στην διαδρομή, το αμάξι είναι η προτιμότερη επιλογή
0 x


Άβαταρ μέλους
nikosoik
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 437
Εγγραφή: 29 Απρ 2008, 16:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό nikosoik » 19 Δεκ 2017, 22:19

teris3 έγραψε:
Ulrike έγραψε:Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί καμία εταιρία δεν ενδιαφέρεται να βάλει πτήσεις από SKG σε SOF. Οι συνδέσεις με ΚΤΕΛ ή τρένο είναι χάλια, και να πετάς εκεί μέσω ATH ή ακόμα και VIE ή IST δεν κάνει νόημα…


Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάει κάποιος από Θεσσαλονίκη στην Σόφια με αεροπλάνο.
Οι Βούλγαροι πολύ σύντομα θα έχουν ολοκληρώσει και την εθνική οδό τους και πλέον ο χρόνος θα πέσει περίπου στις 3 ώρες. Βάλε και ότι δεν υπάρχει τελωνείο πλέον και καθυστερήσεις, βάλε και ότι για τους περισσότερους συμφέρει να φουλάρουν και το αμάξι με βενζίνη στα 1,1€ στην διαδρομή, το αμάξι είναι η προτιμότερη επιλογή


Μέχρι και πριν 1 χρόνο που έκανες παράκαμψη από Πετρίτσι και δεν είχε ολοκληρωθεί ο δρόμος από Θεσσαλονίκη για τα σύνορα σίγουρα ναι. Τελωνείο δε περνάς ακριβώς, αλλά πολλές φορές έχει τεράστιες ουρές που φτάνουν ακόμα και ώρες αναμονής και από τις δυο πλευρές. Μη ξεχνάμε την ελάχιστη εβδομαδιαία βινιέτα 8 ευρώ και τα διόδια προς το παρόν είναι πάνε έλα στα 4,8ευρώ ενώ σύντομα θα γίνουν και δεύτερα και θα πάμε στα 9,6ευρώ... Θα συμφωνούσα για τη Σόφια, καθώς υπάρχει αρκετή ελληνική δραστηριότητα ειδικά από βορειοελλαδίτες (φοιτητές, έδρες επιχειρήσεων κ.α.) αλλά και χιλιάδες Βούλγαροι έρχονται Θεσσαλονίκη όλο το χρόνο. Δεν ξέρω όμως κατά πόσο είναι οικονομικά εφικτό με 737 ενώ πχ η Astra με ATR θα μπορούσε να το δοκιμάσει. Ίσως τα νούμερα δε βγαίνουν αν και είναι μόλις 50χλμ πιο κοντά από την Αθήνα (250 αντί για 299).
Τελευταία επεξεργασία από nikosoik σε 19 Δεκ 2017, 22:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2021
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 19 Δεκ 2017, 22:32

STAVROS_ATH έγραψε:Διότι είναι πάρα πολύ κοντά (152 μίλια flight distance, μόλις λίγο παραπάνω από Αθήνα προς Άραξο)και γιατί το business traffic μεταξύ τους είναι μάλλον αμελητέο.Περισσότερο σοβαρή θα έβλέπα μια σύνδεση SKG-TIA, αλλά ούτε αυτό νομίζω θα πραγματοποιηθεί.Τώρα να πας Σόφια μέσω Βιέννης με ξεπερνάει...Καλύτερα πάρε ταξί.


SKG-TIA είχε βάλει η OA ένα διάστημα,με τα Q-400, αλλά το σταμάτησε...Παντως η αληθεια ειναι οτι Σοφια ολοι πάνε με αμάξι ή λεωφορεία..και τα λεωφορεία απο Βουλγαρια προς Θεσ/νικη ειναι πολυ καλυτερα σε τιμές και παροχες..Και μπορει η Σοφια να μην τους βγαινει οικονομικώς αλλα Ρουμανια και άλλες πόλεις σε Κ. και Αν.Ευρώπη θα τους έβγαιναν...
0 x



Επιστροφή σε “Ryanair στην Ελλάδα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες