Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την παρουσία της Ryanair στην Ελλάδα
Ulrike
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 452
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 12 Οκτ 2017, 21:48

Για μένα, το απαράδεκτο δεν είναι ότι δεν απαντάνε στην FR, αλλά ότι δεν ενημερώνουν κανέναν σχετικά με τα έργα (που υποτίθεται ότι αρχίζουν την Δευτέρα, αν και δεν το περιμένω πια). Αυτό δεν ενδιαφέρει μόνο την FR, αλλά όλες τις αεροπορικές εταιρίες, τους υπαλλήλους του αεροδρομίου, εμάς, που έχουμε ήδη κλείσει εισιτήρια και δεν ξέρουμε τί θα γίνει με τις πτήσεις μας… Ενώ μόνο η FR το αναφέρει ως λόγος για ακύρωση / μείωση πτήσεων (και αυτό σε μία στιγμή που έχει ακυρώσει χιλιάδες πτήσεις, και σε αεροδρόμια με χαμηλά τέλη, χωρίς έργα κλπ.).

Το ίδιο με τα τέλη, κι εκεί μόνο η FR συνέχεια παραπονιέται. Εάν σε ένα δρομολόγιο βλέπει κέρδος, θα το αναλάβει. Απλά – όπως πάντα – ψάχνει κάποιον άλλον που φταίει για τις ακυρώσεις, την έλλειψη ανάπτυξης κλπ.
0 x


Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 12 Οκτ 2017, 23:14

spotterakis έγραψε:Εγω δεν καταλαβαινω πως η Fraport στην Αθηνα δινει κίνητρα για μειωση τελών και ανάπτυξη και στα άλλα αεροδρομια δεν προχωράει σε ανάλογη τακτική με πλάνο για προσελκυση εταιρειών και αναπτυξη δρομολογίων...Δυο μέτρα δυο σταθμά;

Μα δεν έχουν κάποια σχέση ούτε η Φραπορτ ούτε και ο Κοπελούζος με το Ελ. Βεν.
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1953
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 13 Οκτ 2017, 08:39

Εχεις δίκιο, εγώ μπερδεύτηκα κ νομιζα ότι η Fraport εχει μετοχες στη Hochtief..Παντως ο ομιλος του Κοπελουζου,απ'οσο ξερω εχει το 5% του μετοχικου σχηματος του ΑΙΑ..Περιμενουμε παντως να δουμε ένα ανάλογο μαρκετινγκ τημ που θα αναλάβει ενεργό δράση (θαχουμε εκπροσώπηση άραγε στα επομενα Rotues-European Routes?)..Εξαλλου ένας απτους ρόλους που πρέπει να διαδραματίσουν οι ιδιώτες στα αεροδρόμια είναι και αυτός..
1 x



Επιστροφή σε “Ryanair στην Ελλάδα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες