Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
airport123":1re8gcn9 said:
(αλήθεια μία φορά ο satorcfu μας είπε ότι έχουν ακόμη τ' αυτοκίνητα της ΥΠΑ για ν' απαλλάσσονται από τέλη κυκλοφορίας και τώρα μας λες εσύ ότι έχουν δικά τους αυτοκίνητα). Προφανώς υπάρχουν θέματα ασφαλείας!
ΠΟΥΘΕΝΑ, σε δική μου ανάρτηση δεν αναφέρθηκα σε τέλη κυκλοφορίας ( βλ. αναρτήσεις 17/5/2017). Εγώ είπα οτι δεν μου αρέσει να βλέπω αυτοκίνητο με κρατικές πινακίδες να το οδηγεί υπάλληλος ιδιωτικής εταιρείας...Αν οι συμφορμίτες δεν έχουν κανενα πρόβλημα με αυτό, πάω πάσο !!! Μέσα στο καλοκαίρι έφεραν αρχικά 1 και πρόσφατα αλλα 2-3 δικά τους αυτοκίνητα..Αργησαν πάντως,.ενώ τα δελτία τύπου έλεγαν οτι ήταν πανέτοιμοι να αναλάβουν !! Να μας σέρβιραν ψέματα ?? μπαααααα !!

Προφανώς και μετά τις 11 Απριλίου θα μπορούσαν να κάνουν ένα τέτοιον σχεδιασμό! Από το 2015 που ορίστηκε το τίμημα και ήξεραν τι θα παραλάβουν, μέχρι τις 11 Απριλίου πέρασε σχεδόν 1,5 χρόνος που όλοι είχαν την νοοτροπία "Δεν κάνω τίποτα, θα το κάνουν οι Γερμανοί. Γιατί να ξοδευτεί το αεροδρόμιο αφού αυτοί θα το πάρουν".
Εχω αναφερθεί και σε άλλο post στις 30/6/17 .. το ΤΑΙΠΕΔ έπρεπε να συνυπογράφει οτι δαπάνες θα γινόταν μέχρι την ανάληψη απο τη fraport... Αυτό ήαν ο ιδιοτήτης των α/δ μέχρι που δόθηκαν.
"Επίσης για να βοηθήσω στο θέμα, απο τη στιγμή που υπογράφτηκε η παραχώρηση των α/δ, πέρσυ τον Ιούνιο σταμάτησε ΕΝΤΕΛΩΣ η καθε είδους χρηματοδότηση στα α/δ, αφού έπρεπε να πάρουν το ΟΚ απο το ΤΑΙΠΕΔ,..ετσι και σε συνδυασμό με τις συνεχείς αναβολές της ανάληψης απ οτη Fraport ,δεν δόθηκαν κονδύλια ακόμα και για τα πιό επείγοντα... Αν δινόταν λεφτά για βελτιώσεις,κάποιοι θα κατηγορούσαν τους υπεύθυνος οτι κατασπαταλούν χρήματα του λαού για να δώσουν έτοιμο πράμα στη Fraport , αφού δεν δόθηκαν, πάλι κατηγορούνται !!"

Όσο για την ασφάλεια δεν πρέπει να μιλάει κανείς! Είμαστε όλοι πάρα πολύ τυχεροί (και πάλι καλά να λέμε) που δεν είχαμε κάποιο σοβαρό περιστατικό, με 1.287 (!) πυροσβεστήρες χαλασμένους..... Για φαντάσου να είχαμε κάποιο αεροπλάνο να πιάνει φωτιά! Θα το έσβηναν με φρεντο εσπρεσο?
Νομίζω πως είναι ατυχής η σύγκριση, γιατί πιθσνόν να μην έχεις εμπειρία απο αεροδρόμια.... αν είχε πρόβλημα ενα α/φ δεν θα έτρεχαν οι ΥΠΑτζήδες με τους φορητούς πυροσβεστήρες στα χέρια... ο αριθμός 1287, πιθανότατα ( είμαι σίγουρος) να αφορά ληγμένους πυροσβεστήρες στις αιθουσες, γραφεία, χώρους η/μ εγκαταστάσεων κλπ,, να μην είχε γίνει δηλαδή ακόμα ο ετήσιος επανέλεγχος - αναγόμωση αν χρειαστεί....και αυτό λόγω των συνεχών αναβολών... δεν μιλαμε για εξαφανισμένους ή κλεμμένους πυροσβεστήρες...κάθε χρόνο αυτά γίνονταν περίπου στη μέση της χρονιάς, η ΥΠΑ παρέδωσε τον Απρίλη,άρα λογικό ήταν να μήν είχε γίνει η συντήρησή τους.
Είναι εντυπωσιακό πάντως οτι απο τα Δελτία Τύπου κάποιοι "τσιμπάνε" οτι τους σερβίρεται "αμάσητο" και βγάζουν τα συμπεράσματα όπως με τους πυροσβεστήρες,, την ίδια στιγμή που περιστατικά τύπου Καβάλας, αποσιωπούνται μεθοδευμένα !
 
Κυρίως στη Ρόδο, όντως ο κλιματισμός ήταν σχεδόν ανύπαρκτος. Είμαι βέβαιος ότι ακόμα και υπό ενοικίαση να έπαιρναν 15-20 "ντουλάπες", θα υπήρχε βελτίωση, μέχρι της οριστικής λύσης. Δεν έγινε ούτε αυτό.

Στις αναχωρήσεις πάντως στην θέση των παλιών κλιματιστικών στο ταβάνι μπήκαν νέα με το μπάλωμα να είναι εμφανές.
 
Στο αρθρο λέει οτι τα τέλη στα Χανιά ανέβηκαν-κατά τον κυριο Ο'Μπράιαν απο 12 στα 18 ευρω!!..Η αρχική αύξηση με την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων δεν θα περιοριζόταν στα 13,5ε και σε 4 χρόνια θα πήγαινε στα 18?..Πότε πήγε με το καλημέρα στα 18 και δη μόνο στα Χανια;

http://gr.euronews.com/2017/10/12/orgi- ... ta-fraport
 
satcorfu":8xji6hbz said:
ΠΟΥΘΕΝΑ, σε δική μου ανάρτηση δεν αναφέρθηκα σε τέλη κυκλοφορίας ( βλ. αναρτήσεις 17/5/2017). Εγώ είπα οτι δεν μου αρέσει να βλέπω αυτοκίνητο με κρατικές πινακίδες να το οδηγεί υπάλληλος ιδιωτικής εταιρείας...Αν οι συμφορμίτες δεν έχουν κανενα πρόβλημα με αυτό, πάω πάσο !!! Μέσα στο καλοκαίρι έφεραν αρχικά 1 και πρόσφατα αλλα 2-3 δικά τους αυτοκίνητα..Αργησαν πάντως,.ενώ τα δελτία τύπου έλεγαν οτι ήταν πανέτοιμοι να αναλάβουν !! Να μας σέρβιραν ψέματα ?? μπαααααα !!

Το εξήγησα αυτό και για 1000στή φορά σου λέω ότι : Όταν το 2014 ανακηρύχθηκαν πλειοδότες γνωρίζοντας ότι έρχεται ο ΣΥΡΙΖΑ και θα τους πάρει πίσω τα αεροδρόμια όπως έλεγε και μετά από λίγο ανέλαβε εξουσία και είχαμε τα θέματα του 2015 και μετά όλο το 2016 άκουγαν δηλώσεις βουλευτών και υπουργών (ότι δεν πρόκειται να τα πάρουν) ποια σοβαρή εταιρία θ' αγοράσει κλιματιστικά ή τουαλέτες? Και θα έλεγε θέλω ν΄αγοράσω 200 κλιματιστικά, αλλά αν δε γίνει η επένδυση, τελικά θα τα στείλω πίσω? Προφανώς και μετά τις 11 Απριλίου θα μπορούσαν να κάνουν ένα τέτοιον σχεδιασμό! Από το 2015 που ορίστηκε το τίμημα και ήξεραν τι θα παραλάβουν, μέχρι τις 11 Απριλίου πέρασε σχεδόν 1,5 χρόνος που όλοι είχαν την νοοτροπία "Δεν κάνω τίποτα, θα το κάνουν οι Γερμανοί. Γιατί να ξοδευτεί το αεροδρόμιο αφού αυτοί θα το πάρουν".

gonso":8xji6hbz said:
Σόρρυ που δεν κατηγόρησα αρκούντως το προηγούμενο καθεστώς στην παρουσίαση του τι είδα στα αεροδρόμια το καλοκαίρι το 2017.

Δεν το κατηγόρησες ή μάλλον το άθλιο καθεστώς 30+ ετών περιμένεις ν' αλλάξει σε 2 μήνες και μάλιστα σε τουριστική σεζόν.


satcorfu":8xji6hbz said:
Εχω αναφερθεί και σε άλλο post στις 30/6/17 .. το ΤΑΙΠΕΔ έπρεπε να συνυπογράφει οτι δαπάνες θα γινόταν μέχρι την ανάληψη απο τη fraport... Αυτό ήαν ο ιδιοτήτης των α/δ μέχρι που δόθηκαν.
"Επίσης για να βοηθήσω στο θέμα, απο τη στιγμή που υπογράφτηκε η παραχώρηση των α/δ, πέρσυ τον Ιούνιο σταμάτησε ΕΝΤΕΛΩΣ η καθε είδους χρηματοδότηση στα α/δ, αφού έπρεπε να πάρουν το ΟΚ απο το ΤΑΙΠΕΔ,..ετσι και σε συνδυασμό με τις συνεχείς αναβολές της ανάληψης απ οτη Fraport ,δεν δόθηκαν κονδύλια ακόμα και για τα πιό επείγοντα... Αν δινόταν λεφτά για βελτιώσεις,κάποιοι θα κατηγορούσαν τους υπεύθυνος οτι κατασπαταλούν χρήματα του λαού για να δώσουν έτοιμο πράμα στη Fraport , αφού δεν δόθηκαν, πάλι κατηγορούνται !!"

Δε με νοιάζει ποιος φταίει αλλά και πάλι το δημόσιο φταίει που τα έδωσε στο ΤΑΙΠΕΔ και ήταν υπεύθυνο πλέον ένα ταμείο που ήταν άσχετο με θέματα αεροδρομίων (όχι ότι τα υπουργεία ήταν σχετικά).

satcorfu":8xji6hbz said:
Νομίζω πως είναι ατυχής η σύγκριση, γιατί πιθσνόν να μην έχεις εμπειρία απο αεροδρόμια.... αν είχε πρόβλημα ενα α/φ δεν θα έτρεχαν οι ΥΠΑτζήδες με τους φορητούς πυροσβεστήρες στα χέρια... ο αριθμός 1287, πιθανότατα ( είμαι σίγουρος) να αφορά ληγμένους πυροσβεστήρες στις αιθουσες, γραφεία, χώρους η/μ εγκαταστάσεων κλπ,, να μην είχε γίνει δηλαδή ακόμα ο ετήσιος επανέλεγχος - αναγόμωση αν χρειαστεί....και αυτό λόγω των συνεχών αναβολών... δεν μιλαμε για εξαφανισμένους ή κλεμμένους πυροσβεστήρες...κάθε χρόνο αυτά γίνονταν περίπου στη μέση της χρονιάς, η ΥΠΑ παρέδωσε τον Απρίλη,άρα λογικό ήταν να μήν είχε γίνει η συντήρησή τους.
Είναι εντυπωσιακό πάντως οτι απο τα Δελτία Τύπου κάποιοι "τσιμπάνε" οτι τους σερβίρεται "αμάσητο" και βγάζουν τα συμπεράσματα όπως με τους πυροσβεστήρες,, την ίδια στιγμή που περιστατικά τύπου Καβάλας, αποσιωπούνται μεθοδευμένα !

δεν λέω ότι θα έτρεχαν οι ΥΠΑτζήδες (οι πυροσβέστες προφανώς θα αναλάμβαναν δράση), αλλά αν δεν είχαν πυροσβεστήρες με τι θα έτρεχαν? Σε όλα είσαι σίγουρος χωρίς να μας δίνει αποδεικτικά στοιχεία! Ακόμη όμως και ληγμένοι να ήταν (που αμφιβάλλω) έπρεπε να αντικατασταθούν! Δηλαδή ρε φίλε αν μέχρι το μέσο της χρονιάς είχαν "λήξει" το 80% από τους πυροσβεστήρες εσείς θα περιμένατε να πάει στο μέσο της σεζόν? Καταλαβαίνεις τι μου λες? Για ανθρώπινες ζωές μιλάς? Αν γινόταν ένα ατύχημα θα έλεγες ότι περιμένετε να περάσει κι επόμενος μήνας γιατί εμείς μόνο μια φορά το χρόνο τα επιδιορθώνουμε???? Μ αρέσει που το βρίσκεις και λογικό!!!! Είναι τέρμα εξοργιστικό αυτό που λες και είσαι πολύ τυχερός που δεν έχουμε κάποιο περιστατικό!

Υπάρχουν οι τεχνικές διαφορές για το αν όντως "τσιμπάμε" ή όχι από τα δελτία και αν θέλεις μπορείς να τους καταγγείλεις κι εσύ με στοιχεία αλλά δε βλέπω κάποιον να λέει ότι δεν ήταν τόσοι πχ οι πυροσβεστήρες...

Για την Καβάλα-> Ρε φίλε θα το ξαναπούμε! Εσύ που το παίζεις και ειδήμων, πιστεύεις ότι μπορούν να γίνουν έργα στους διαδρόμους εν μέσω (ακόμη) φουλ σεζόν! Άσε που τώρα εγκρίθηκαν τα μαστερ πλανς. Αυτό σε πείραξε δηλαδή??? Τόσα χρόνια που όλοι οι φίλοι σου δεν έκαναν μια δουλειά??? Σοβαρευτείτε λίγο! Δε μπορείτε να κρίνετε κάποιον μέσα σε 5 μήνες!!! Τόσα χρόνια αν το πας έτσι κι εγώ πόσες φορές είχα παρόμοια θέματα αλλά δεν είπα κάτι...

Για τα Χανιά-> Η ryanair έχει ακυρώσει 100 αδες δρομολόγια σε όλη την Ευρώπη, αλλά εσείς νομίζετε ότι για όλα φταίει η φραπορτ κι ότι επειδή αυξήθηκαν (αν δείτε εδώ δεν αυξήθηκε τίποτα, παρά μόνο τα τέλη στάθμευσης http://www.fraport-greece.com/uploads/p ... ort%20(CHQ)-%20GR.pdf ) γι' αυτό φεύγει. Όχι ότι έχει γενικά προβλήματα με τους πιλότους κι απλά μπλοφάρει για να ρίξει αλλού τις ευθύνες και προφανώς δε θα μπορούσε να πει ότι έφυγαν χιλιάδες πιλότοι μας επειδή τους φερόμασταν χάλια! Στην Αθήνα που ακόμη και σήμερα είναι περισσότερα τα τέλη, γιατί βάζει 13 επιπλέον αεροδρόμια? Στην Φρανκφούρτη, γιατί ενώ έχουμε τη Φραπορτ έβαλε ακόμη 20 δρομολόγια? Κοίταξαν να κρατήσουν μόνο τα φουλ κερδοφόρα δρομολόγια και απλά βρήκαν ευκαιρία να που ότι φταίει η φραπορτ. Αν ήταν έτσι ούτε το καλοκαίρι θα ξεκινούσαν!!!
 
airport123":lh67nj2e said:
Για την Καβάλα-> Ρε φίλε θα το ξαναπούμε! Εσύ που το παίζεις και ειδήμων, πιστεύεις ότι μπορούν να γίνουν έργα στους διαδρόμους εν μέσω (ακόμη) φουλ σεζόν! Άσε που τώρα εγκρίθηκαν τα μαστερ πλανς. Αυτό σε πείραξε δηλαδή??? Τόσα χρόνια που όλοι οι φίλοι σου δεν έκαναν μια δουλειά??? Σοβαρευτείτε λίγο! Δε μπορείτε να κρίνετε κάποιον μέσα σε 5 μήνες!!! Τόσα χρόνια αν το πας έτσι κι εγώ πόσες φορές είχα παρόμοια θέματα αλλά δεν είπα κάτι...

μάλλον δεν είχες ενημέρωση, διάβασε το παρακάτω- απο μένα κανένα σχόλιο, επειδή το παίζω ειδήμων:
http://www.kavalapost.gr/188264/epestre ... lexandros/
Οσο για το θέμα με τους πυροσβεστήρες, δεν το συνεχίζω, δεν έχει νόημα...μπορείς να ενημερωθείς απο κάποιον που ασχολείται με αναγομώσεις, να σε κατατοπίσει..!
 
1. Οι πυροσβεστήρες χειρός υπάρχουν για χρήση εντός των κτιρίων, όχι για τα αεροσκάφη! Για τα αεροσκάφη απαιτείται ειδικός πυροσβεστικός εξοπλισμός, ειδικά οχήματα και προσωπικό εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο για αεροπορική πυρόσβεση.

2. Σχετικά με τα ηλεκτρολογικά, γνωρίζει κανείς ποιος είναι ο απαιτούμενος χρόνος αποκατάστασης ηλεκτρικής τροφοδοσίας σε ουσιώδεις ευκολίες ενός αεροδρομίου ( φώτα διαδρόμου, συχνότητες επικοινωνίας, ραδιοβοηθήματα);
Για να σας βοηθήσω, είναι σε δευτερόλεπτα της ώρας... ;)
 
Στο θέμα της φωτοσήμανσης πιστεύω οτι είναι 15 δευτ. .. Αρκετά αν όχι ολα τα α/δ πάντως - η Κέρκυρα σίγουρα - διαθέτουν UPS αποκλειστικά για τη φωτοσήμανση, ώστε να μην υπάρχει καν η διακοπή μέχρι να πάρουν τα Η/Ζ...
Οσον αφορά τα ραδιοβοηθήματα και συχνότητες υπάρχουν UPS και H/Z .
Υπενθυμίζω οτι η φωτοσήμανση είναι πλέον ευθύνη της Fraport στα α/δ που πήρε. Τα ραδιοβοηθηματα, συχνότητες radar παραμένουν στην ευθύνη της ΥΠΑ
 
Σωστός. Τα διάφορα συστήματα μπαταριών / UPS έχουν τον σκοπό να καλύψουν τις ανάγκες σε ηλεκτρικό ρεύμα, ακριβώς για τα δευτερόλεπτα που μεσολαβούν έως ότου αναλάβουν τα Η/Ζ και το ιδανικό και επιθυμητό είναι όχι μόνο να μην επηρεαστεί κάποια πτήση, αλλά να μην καταλάβει καν ότι έχει γίνει διακοπή/τράνσφερ τροφοδοσίας ρεύματος :great: .
 
Βγήκε η λίστα με τα χειρότερα αεροδρόμια του κόσμου! Για μαντέψτε! Έχουμε πολλά ελληνικά μέσα

4. Crete Heraklion International Airport, Greece (HER)

6. Santorini Thira National Airport, Greece (JTR)

8. Rhodes International Airport, Greece (RHO)

15. Chania International Airport, Greece (CHQ) - πάλι καλά που η φραπορτ δε χρειάζεται να ρίξει ούτε 1 ευρώ, γιατί πήρε αυτό το στολίδι, το ολοκαίνουριο και το καλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου! Όχι, το καλύτερο, αλλά 15ο χειρότερο? Ε σιγά μωρέ το ίδιο είναι...

https://www.sleepinginairports.net/2017 ... rports.htm
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top