Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
εκπληττομαι που δεν εχει περισσότερα..της Θεσ/νικης,της Κω, της Μυκόνου πουναι μια τρύπα..και των Χανίων δεν ειναι χαλια μετα την επεκταση
 
Πέρα απο την ανόμοια σύγκριση α/δ, όπου τα περισσότερα ελληνικά είναι εποχιακά, ενώ άλλα είναι πύλες εισόδου χωρών, τα Χανιά - αν δώσουμε βάση στη κατάταξη- βρίσκονται πιό κάτω απο α/δ όπως το LaGuardia της Νέας Υορκης, το Luton του Λονδίνου και το Ciampino της Ρώμης. Αν διαβάσει κανείς την κριτική για τα Χανιά, φαίνεται ξεκάθαρα οτι είναι παλιά και σίγουρα πρίν τη λειτουργία του νέου κτιρίου !
 
Για τα χανιά μόνο τα καλύτερα έχω να πώ πλεον. Κατακαλόκαιρο ο κλιματισμός δούλευε σε βαθμό να κάνει κρύο μέσα, (πέρυσσι ουτε για δείγμα), οι ουρές με τουρ τουριστες περυσσι που περίμεναν έξω απο το κτίριο έχουν μεταφερθεί μέσα, αφού πλεον υπάρχει ο χώρος.
Δεν περιμένεις 2η ουρά για την παράδοση της βαλίτσας για έλεγχο, όπως γινόταν πέρυσσι, οι έλεγχοι χειραποσκευών ειναι γρηγορότεροι μιας και προστέθηκαν μηχανήματα, και οπτικά και αισθητικά, νομίζω ειμαστε μια χαρά. Μικρές λεπτομέρειες όπως οι προσθήκες ψυκτών νερού κτλ, και πλέον πολλά καθίσματα και κενό χώρο για αναμονή.

Του χρόνου λογικά θα έχει βγει από τη λίστα!
 
satcorfu":137qlps0 said:
έχει οικονομικό όφελος απο το κλείσιμο για κάποιες ώρες ? θα υπάρξουν εργαζόμενοι της Fraport και των Handling που θα μειωθούν οi αποδοχές τους ? γιατί αν επιμένουν στο οχι, τότε γιατί να μπουν στον κόπο ??

Αν θυμάσαι καλά ελάχιστα ήταν τα άτομα του Handling που έκαναν βραδινά το χειμώνα (εναλλάξ από τις Swissport/Goldair/OA ένας έκανε βάρδια στην Κέρκυρα), άρα φαντάζομαι η (όποια) μείωση των αποδοχών τους δε θα είναι συντριπτική.

Ο κυριότερος λόγος που θα γίνει το κλείσιμο απ'όσο γνωρίζω είναι για την εκπαίδευση του προσωπικού της Fraport. Όταν έχεις 4 ή 5 άτομα για μια θέση που είναι 24ωρη βάρδια, ουσιαστικά δεν έχεις ποτέ χρόνο να τους εκπαιδεύσεις. Τώρα που θα έχεις 2(?) 8ωρα είναι πιο εύκολο.
 
Παρακολουθώ πολύ καιρό το φόρουμ και είπα επιτέλους να γράψω. Πέρα από τα παραπάνω που έθεσαν οι φίλοι κατά της Fraport, θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός ότι φτιάχνοντας ιστοσελίδες για κάθε αεροδρόμιο θεωρεί ότι τελείωσε με τις επενδύσεις. Όλες οι σελίδες ίδιες είναι και το μόνο που αλλάζει είναι το "Καλώς ήρθατε στα Χανιά" κτλ
Σε όλα τα αεροδρόμια έχουμε υψηλό ρεκόρ Γερμανών τουριστών... Αυτό δε σας φαίνεται παράξενο?
Θα πάρει έτοιμο έναν διάδρομο στο Μακεδονία που θα ζήλευαν όλα τα αεροδρόμια.
Θα βάλει 1-2 πύλες και νομίζει ότι έτσι μόνο θα λειτουργήσει..
 
Συγνώμη, αυτό το συμπέρασμα από πού βγαίνει ακριβώς?

Γενικώς αυτό το μένος που βλέπω από πολύ κόσμο, προσωπικά δεν το καταλαβαίνω. Υποτίθεται ότι για να πάρουν τα αεροδρόμια έκαναν commit σε συγκεκριμένες επενδύσεις. Εάν οι επενδύσεις δεν είναι επαρκείς τότε φταίνε αυτοί που δέχτηκαν να τα δώσουν χωρίς να απαιτήσουν περισσότερες επενδύσεις. Εάν οι επενδύσεις δεν προχωράνε σύμφωνα με τα προσυμφωνημένα σχέδια φταίει η Fraport και είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν clauses που μπορεί να ενεργοποιήσει το δημόσιο ώστε να αποζημιωθεί.

Το μόνο σίγουρο πάντως είναι πως το business plan που κατέθεσε η Fraport δεν περιλαμβάνει μόνο τα websites και δυο πύλες. Άλλωστε η Fraport έχει ήδη δημοσιεύσει τα upgrade plans οπότε δεν ξέρω από πού προκύπτει όλος αυτός ο χαμός που γίνεται. 300 χρόνια τα είχαμε αχούρια τα αεροδρόμια, μας φταίει τώρα η Fraport που τα πήρε και δεν τα ανακαίνισε ακόμα σε 6 μήνες. Έλεος.
 
sujepo":2lzdvnfo said:
Σε όλα τα αεροδρόμια έχουμε υψηλό ρεκόρ Γερμανών τουριστών... Αυτό δε σας φαίνεται παράξενο?
Συνωμοσία σίγουρα είναι με σκοτεινούς σκοπούς για την ορθοδοξία και τον Ελληνισμό!
Λέμε ένα περήφανο ΟΧΙ στο πέδιλο με κάλτσα!!!

socks-and-sandals.png

sujepo":2lzdvnfo said:
Θα πάρει έτοιμο έναν διάδρομο στο Μακεδονία που θα ζήλευαν όλα τα αεροδρόμια.
Θα βάλει 1-2 πύλες και νομίζει ότι έτσι μόνο θα λειτουργήσει.
Να μην σου πως πως όχι μόνο πύλες δεν θα προσθέσει αλλά θα ξηλώσει και τον διάδρομο ώστε να μην καταστεί ανταγωνιστικο με τη Φρανκφούρτη και το Μόναχο στις υπερατλαντικές πτήσεις!
Το Θεό τους δεν έχουν πια αυτοί οι Γερμαναράδες και οι ντόπιοι συνεργάτες τους!

%25CE%25B1%25CF%2581%25CF%2587%25CE%25B5%25CE%25AF%25CE%25BF%2B%25CE%25BB%25CE%25AE%25CF%2588%25CE%25B7%25CF%2582.jpg
 
Το θεμα ειναι οτι δεν του απαντατε.
Καλα γραφει ο sujepo για τις ιστοσελιδες των περιφεριακων αεροδρομιων.
Τοσα χρονια και η διαφημηση καλη απο τους γερμανους δεν υπηρχε.Μονο δυσφημηση για την χωρα μας και στον τυπο και στα τουριστικα φορουμ .
Αυτη την χρονια αλλαξαν πολιτικη.Τωρα τους λενε να ερθουν.Μπορει και να εχετε δικιο και να ειναι απλως μια συμπτωση :mrgreen:

Εγω μπορει να γραφω κατι για τους γερμανους ομως αυτα δεν εχουν καμια σχεση με τον ιδιο τον γερμανικο λαος.Μαζι τους μια χαρα ζουσαμε και γνωριζουμε τι λαος ειναι.
Το προβλημα ειναι μονο με τους πολιτικους τους και το ιδιο με τους δικους μας πολιτικους που εχουμε εδω στην Ελλαδα.
 
Μάλλον βλέπω ότι την υπερασπίζεστε πολύ την εταιρία! Τόσα χρόνια που δεν ήταν και στις καλύτερες εποχές τους τα αεροδρόμια, κράζατε την ΥΠΑ. Τι αλλαγή έχετε δει? Πόσο καιρό θέλει να βάλει ένα wi-fi. Μια μέρα στη Θεσσαλονίκη δε λειτουργούσε αυτό που σου τραβάει το νερό από τα χέρια.
Προβλέπει ελάχιστες αλλαγές. πχ στη Θεσσαλονίκη προβλέπει μόνο διπλασιασμό του χώρου (με μόλις 8 πύλες επιπλέον) και ότι θα έχει 10 εκ επιβάτες όταν το σημερινό τέρμιναλ χωράει μόλις 3 εκ. Έπρεπε να κάνει 3 φορές το σημερινό τέρμιναλ. Άσε που θα τους πηγαίνει με λεωφορεία και χωρίς φυσούνες. Αυτά τα είδε και αλλού? Ενώ η ΥΠΑ θα έκανε ένα αεροδρόμιο στολίδι πολύ καλύτερο από αυτό που θα κάνει αυτή
 
Τι κρίμα που έφτιαξε τόσο άσχημες σελίδες! Όταν πριν δεν υπήρχαν καν σελίδες! Επίσης χωρίς να σε στεναχωρήσω δεν είναι ότι η εταιρία φέρνει του φίλους της δωρεάν από τη Γερμανία, αλλά κυρίως το γεγονός ότι όλοι οι έλληνες έχουν μεταναστεύσει εκεί!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top