LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Οριστικοποιήθηκαν και πτήσεις Charter από Warsaw και Katowise.
Οι πτήσεις θα γίνονται με Airbus A321 των 220 θέσεων.
Η συμφωνία κλείστηκε απο μεγάλο τουριστικό πρακτορείο με ξενοδοχεία της περιοχής και μέχρι το οριστικό κλείσιμο των συμφωνιών με όλες τις ξενοδοχειακές μονάδες το όνομα του τουριστικού πρακτορείου έπειτα από σχετική ειδοποίηση του θα παραμείνει άγνωστο.

Η συμφωνία πάντως θα περιλαμβάνει αυτήν την φορά και τα Ιωάννινα καθώς στο παιχνίδι του τουρισμού απο ξένες χώρες μπαίνουν και η Κόνιτσα και τα Ζαγοροχώρια και σύμφωνα με το άρθρο θα μεταφέρονται απο αυτές τις πτήσεις 100 Πολωνοί τουρίστες την εβδομάδα.
Επίσης το ίδιο σχεδιάζεται και στις πτήσεις από Κοπεγχάγη και Στοκχόλμη.

Ο αερομεταφορέας πιστεύω πως θα είναι η Small Planet Airlines καθώς αυτήν χρησιμοποιεί στην Πολωνία Airbus 321 για τις πτήσεις της.

Τέλος αναμένουμε μέσα στις μέρες να ανακοινωθούν πτήσεις από άλλες δυο Ευρωπαϊκές Αεροπορικές Εταιρείες και πτήσεις τσαρτερ από Άμστερνταμ.

:arrow: http://allnews-epirus.blogspot.gr/2017/ ... 4.html?m=1

ΥΓ. Οταν βγει το πρόγραμμα θα το γράψω εδω.
Πάντως είναι πολύ θετικό που το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων και τα Ιωάννινα αποκτούν σιγά- σιγά μια θέση στον Ευρωπαϊκό Χάρτη από το 2018 καθώς αναμένεται μεγάλο τουριστικό ρεύμα στην ευρύτερη περιοχή των Ιωαννίνων και αυτό θα αποτελέσει ανάσα για την πόλη και τα ανωτέρω χωριά που πλήττονται απο την κρίση και ειδικά η ακριτική Κόνιτσα το έχει ανάγκη πολύ αυτό.
Οψομεν!!!!
 
Καλησπέρα,

GBAS στα ΙΟΑ online μάλιστα, ποτέ προλάβανε και φτιάξανε τους επίγειους σταθμούς, και το κόστος, μπράβο τους πάντως .....
 
Τελικά δεν μπήκε το G-BAS αλλά το S-BAS που από όσο καταλαβαίνω το ενα είναι Ground System που χρειάζεται επίγειους σταθμούς κλπ,ενω το άλλο είναι Satellite System που σημαίνει δεν χρειάζεται κάποια επίγεια εγκατάσταση αλλά όλα γίνονται από τον δορυφόρο.

Πως φτάσαμε ως την εγκατάσταση του όμως;

Το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων μπήκε σε ένα πρόγραμμα από την Ευρωπαϊκή Ένωση που το προώθησε το αρμόδιο Υπουργείο και η Υ.Π.Α. εν ονόματι Horizon 2020 και μαζί με τα άλλα τρία αεροδρόμια της Ελλάδας της Θεσσαλονίκης, της Κώ και της Ρόδου αποκτούν το σύστημα S-BAS (Satellite- Based Augmentation System).
Το σύστημα αυτό θα εφαρμοστεί και σε αεροδρόμια της Ιταλίας, Κύπρου και Μάλτας χάρη σε αυτό το πρόγραμμα.


Για το λόγο αυτό είχαν έρθει τον Χειμώνα που μας πέρασε στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων οι "οικοδεσπότες" του προγράμματος οι Ιταλοί και χαρτογράφησαν όλη την προσέγγιση και απο τον 32 και από τον 14.

Ώσπου έφτασε η χτεσινή μέρα 29 Αυγούστου που ήρθε από το Brindisi ενα Piaggio P-180 Avanti ( I-ENAV ) περί της 13:30 και πραγματοποίησε πτήσεις πάνω απο το αεροδρόμιο Ιωαννίνων και μία ή δυο φορές έκανε και Go Around για την πιστοποίηση και την δοκιμή του και έφυγε για την Θεσσαλονίκη καθώς εμείς δεν είχαμε την δυνατότητα να το ανεφοδιάσουμε.

Όλα αυτά έγιναν έπειτα από μεγάλη καθυστέρηση καθώς έπρεπε να είχαν γίνει από πέρυσι το καλοκαίρι αλλά λογω προβλημάτων με τους δορυφόρους και την εκπαίδευση κάποιων που θα χειρίζονται το σύστημα έφεραν πίσω και το πρόγραμμα. Αλλά όπως λέει και ο λαός "Κάλλιο αργά παρά ποτέ"

:arrow: http://allnews-epirus.blogspot.gr/2017/08/gbas.html

ΥΓ. Επόμενος στόχος ο ανεφοδιασμός των αεροσκαφών στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων, που σύντομα θα έχουμε εξελίξεις.
 
Μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου 2018 θα έχουν εγκατασταθεί - θεωρητικά - κινητές δεξαμενές καυσίμου στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων από την ΕΚΟ

http://epirusgate.blogspot.gr/2017/10/b ... t_800.html
 
Ενδιαφέρθηκε και η BP να λειτουργήσει κινητές αρχικά και μόνιμες δεξαμενές έπειτα στο αεροδρόμιο.

Οπότε ένα αυτονόητο ζήτημα που προέκυψε στο αεροδρόμιο λήγει με τον καλύτερο τρόπο.


Περιμένουμε μέσα στο προσεχές διάστημα την ανακοίνωση πτήσεων από Πολωνία (από το Tour Operator Rego-Bis),Σερβία,Ισραήλ,Κύπρο και Ηνωμένο Βασίλειο.


Επίσης τα έργα πάνε σφαίρα,σηκώνουν το κτίριο που θα κολλήσει στο νέο προκάτ που θα φτιαχτεί,ολοκληρώθηκε το νεο πάρκινγκ και απομένουν κάτι λεπτομέρειες και συνεχίζουμε ακάθεκτοι προς την ανάπτυξη του τόπου.

Με εκτίμηση.
 
Τι έγινε με την περίφημη ανακοινωση για δρομολόγια της Άστρα που θα ξεκινούσαν χειμώνα;

Επίσης τι χωρητικότητας θαναι ο νέος αεροσταθμος και η πίστα σταθμευσης τι μαξ δυνατοτητες θαχει;

Υπαρχει καποια ιστοσελίδα για τα σχέδια του νεου τερματικου-με τη νεα βερσιόν..
 
Οι ανακοίνωση μέχρι στιγμής μάλλον έχει μείνει στα λόγια διότι οι κύριοι της Astra έχουν βάλει ως βασική προτεραιότητα τα καύσιμα και το σύστημα προσέγγισης που έχει επιλυθεί.
Λογικά εφόσον από τον Φεβρουάριο θα λειτουργούν όχι μια αλλά δύο εταιρείες καυσίμων,τότε κάπου πρέπει να περιμένουμε ανακοίνωση των δρομολογίων.

Τώρα για την πίστα στάθμευσης αεροσκαφών οι επιφάνεια της παλιάς και της νέας πίστας καταλαμβάνουν συνολικά 43.000 τμ2,δεν υπάρχουν οριοθετημένες θέσεις στάθμευσης,άρα χωράει όσα θέλουμε. Εγω πάντως έτσι όπως το μέτρησα χωράει κάπου στα 8-10 αεροσκάφη μεσαίας ατράκτου.

Το πάρκινγκ αυτοκινήτων έχουν πει οτι θα χωράει περίπου 195 αυτοκίνητα και τρία λεωφορεία,αλλά αν κάποιος μπει στο Google Map και την δει μάλλον θα αλλάξει γνώμη.


Τέλος για τα κτιριακά,έχει πάρει το μάτι μου μια μακέτα του νέου κτιρίου αλλά το κατά πόσο θα εφαρμοστεί θα δείξει.
Αν την βρώ θα σας την δείξω.
Πάντως είναι σε μαύρη version και μου κάνει έκπληξη που απουσιάζουν τα χρώματα.

Με εκτίμηση.
 
Το HB-JRB καθοδόν προς τα Ιωάννινα, σύμφωνα με το FR24.
 
Άρη γειά σου. Για Ηνωμένο Βασίλειο ποιά εταιρεία έχεις υπ όψιν και με τί τύπο α/φους;

Gonso
 
Επί την ευκαιρία ξέρει κανένας τι νηολόγιο έχει ένα Falcon 2000 που ήρθε σήμερα κατά τις 13:00 το μεσημέρι;;;


Gonso, πιστεύω πως θα έρθει ή η ASL Airlines France με τα 737-300 ή η Small Planet Airlines με τα A320. Βάζω ποίο πολλές πιθανότητες όμως στην δεύτερη καθώς θα κάνει ένα ιδιαίτερα μεγάλο άνοιγμα στα Γιάννενα καθώς θα φέρει μέσω τουριστικών πρακτόρων (Apollo και Rego Bis) τουρίστες από την Κοπεγχάγη, Στοκχόλμη, Βαρσοβία και Κατοβίτσε από του χρόνου.

Με εκτίμηση.
 
Top