Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
joker2013 ποτε δεν εχω γραψει κατι να δωσουμε στους ρωσους η στους ξενους.Αυτα τα καταφερνουμε και μονοι μας να τα βαλουμε ολα σε ταξη !
Το να πουλας για μενα ειναι κοροϊδια !
 
sujepo":2m818sq1 said:
Ποιο το οικονομικό όφελος? Μήπως ότι θα κερδίσει τη συμπάθεια του κόσμου που τη μισεί και ότι θα τους αναγκάσει να πληρώσουν νερά, καφέδες και τα λοιπά που θα χρειαστούν μετά? Έτσι θα βρουν λεφτά για να καθαρίσουν τα αεροδρόμια? Γιατί για κτήρια μην περιμένετε. Φτάσαμε Οκτώβριο κι ακόμη ξεκινάνε. Λέγανε ότι περίμεναν τα μαστερ πλανς και τώρα που εγκρίθηκαν θα πουν ότι φταίει ο καιρός.
Οικονομικό όφελος δεν υπάρχει. Όπως είπες, είναι κίνηση για να "κερδίσει την συμπάθεια του κόσμου" (γιατί προφανώς επειδή είναι Γερμανοί -παρόλο που είναι ένας Γερμανός σε όλη την Fraport Greece- by default δεν τους συμπαθούμε). Είναι αμέτρητες οι εταιρείες στο εξωτερικό που κάνουν διάφορα τέτοια event.

Για την Κέρκυρα που γνωρίζω, περιμένουν την έγκριση της ΥΠΑ και του Υπουργείου για να ξεκινήσουν τις εργασίες.

sujepo":2m818sq1 said:
Χτες επισκέφτηκα κάποιο από τα αεροδρόμιά τους και μίλησα με το προσωπικό και μου φάνηκε και μένα φοβισμένο λες και ήρθαν οι γερμανοί κατακτητές να μας έχουν σαν τους σκλάβους και να μας δίνουν λίγα χρήματα στην αρχή και μετά σιγά-σιγά να μας βάλουν να πληρώνουμε τη ζημία τους στην Φρανκφούρτη!

Δεν γνωρίζω σε ποιούς μίλησες και σε ποιό αεροδρόμιο, αλλά γνωρίζω προσωπικά αρκετούς που πήγαν από Handlers/Security κλπ και η γενική εικόνα που πήρα ήταν ότι εκτός του ότι δουλεύουν απλά 8ωρο χωρίς υπερωρίες πλέον, πληρώνονται πάνω από τα διπλάσια σε σχέση με πριν. Πραγματική σκλαβιά, όπως είπες.

Βρίσκω αρκετά ενδιαφέρον ότι παρέθεσες άρθρο των μέσων εναντίον της Fraport(για την ράμπα που λείπει από τα Χανιά), όταν ο satcorfu έλεγε πριν λίγες σελίδες ότι όλα τα ΜΜΕ είναι υπέρ της Fraport. Επίσης βρίσκω ενδιαφέρον ότι το μοναδικό που παρέλειψες από το άρθρο είναι ότι
Συνήθως βέβαια υπάρχει υπάλληλος της εταιρίας που βοηθάει τους επιβάτες με δυσκολία στη μετακίνηση
 
Σιγά μη δουλεύουν μόνο 8ωρο. Δε χρειάστηκε να μιλήσω μαζί τους. Φαίνεται ότι είναι εξαντλημένοι και ότι τους ταράζουν στη δουλειά.

Όλα τα ΜΜΕ είναι υπέρ της Fraport, απλά κάποια είναι έντιμα και λένε τα πράγματα με τ' όνομά τους και αυτά είναι δυστυχώς μόνο τα τοπικά μέσα.

Αυτό το "Συνήθως βέβαια υπάρχει υπάλληλος της εταιρίας που βοηθάει τους επιβάτες με δυσκολία στη μετακίνηση" τ έσβησα γιατί δείχνει ότι έρχεται για να γλείψει τη φραπορτ...

Εύχομαι άμεσα να καταλάβετε ότι τα αεροδρόμιά μας τσάμπα δόθηκαν σε αυτούς και ότι δεν πρόκειται να κάνουν κάτι...

Οπότε μας λες ότι στην Κέρκυρα δε θα γίνει το νέο τέρμιναλ? Μόνο τις τουαλέτες θα φτιάξουν σε 40 χρόνια?
 
jj_lgkr":27bcxigd said:
όταν ο satcorfu έλεγε πριν λίγες σελίδες ότι όλα τα ΜΜΕ είναι υπέρ της Fraport. Επίσης βρίσκω ενδιαφέρον ότι το μοναδικό που παρέλειψες από το άρθρο είναι ότι
Συνήθως βέβαια υπάρχει υπάλληλος της εταιρίας που βοηθάει τους επιβάτες με δυσκολία στη μετακίνηση

για μια ακόμα φορά, παρακαλώ να διαβάζεις προσεκτικά τί γράφω...εκτός και αν εσκεμμένα προσπαθείς να διαστρεβλωσεις τα δικά μου γραφόμενα
Εγω, αναφέρομαι -και το γράφω- στα κεντρικά μεγάλα ΜΜΕ. Η αναπαραγωγή χωρίς κανενα σχόλιο συντάκτη, των Δελτίων Τύπου της Φραπορτ, είναι συνηθισμένο φαινόμενο, Δεν έχεις παρα να πάρεις ενα οποιοδήποτε επίσημο Δελτίο Τυπου απο το site της Fraport και να το διασταυρώσεις με τα άρθρα των μεγάλων εφημερίδων, copy paste....Οσον αφορά τα ιντερνετικά ειδησεογραφικά sites, αυτά αναπαράγουν έτσι και αλλιώς οτι βρούν. Νομίζω οτι είναι τόσο εύκολο να το δεί κάποιος που η περαιτέρω συζήτηση για αυτό περιττεύει.
Οτι στραβό και αρνητικό έχει γραφτεί για τη Fraport είναι ΜΟΝΟ σε τοπικό ΜΜΕ, απο Καβάλα, Κέρκυρα, Χανιά κλπ....και δεν προχωράει προς την Αθήνα !!! Πραγματική έρευνα σχετικά έχει κάνει μόνο το Press Project, που κάποιοι σίγουρα θα μεμφθούν, χωρίς όμως επιχειρήματα, ώς προς ατην ορθότητα των στοιχείων που παραθέτει.
Για άλλη μια φορά λέω συγχαρητήρια στο τμήμα Δημοσίων σχέσεων και στα τραπέζια που κανει στους δημοσιογράφους και παράγοντες ! Ειναι μια πρακτική που διδάσκεται στις σχετικές σχολές !
Υ.Γ Οταν μιλάει το άρθρο για υπαλληλο της εταιρείας, εννοεί της handling ή της Fraport ?
 
Οι εφημερίδες πλέον αποθεώνουν την εταιρία, που δεν έχει κάνει τίποτα (και διαισθάνομαι ότι ούτε θα κάνει) στα αεροδρόμια, βάζοντας μας να δεχτούμε την παγκοσμιοποίηση και τους επιχειρηματίες που θέλουν να μας καταστρέψουν σαν χώρα πουλώντας κάτι που βγάζει σίγουρα κέρδος. Τόσα χρόνια επίτηδες έγραφαν κακές κριτικές για τα αεροδρόμια και έκαναν ρεπορτάζ του στυλ "γιατί έχει βρωμιά στην Κέρκυρα? Δε μας τιμάει σαν χώρα" για να τα δώσουμε όσο πάει στην φραπορτ...
 
Η παγκοσμιοποίηση, οι επιχειρηματίες που θέλουν να μας καταστρέψουν για να βγάλουν κέρδος. Και όλοι όσοι έγραφαν τα προηγούμενα χρόνια για τα χάλια, ήταν όλοι -ανεξαιρέτως - πληρωμένοι γραφιάδες που ήθελαν να μας κάνουν κακό...

Ανάλυση επιπέδου, όχι αστεία.
 
sujepo":ixqs028q said:
Οι εφημερίδες πλέον αποθεώνουν την εταιρία, που δεν έχει κάνει τίποτα (και διαισθάνομαι ότι ούτε θα κάνει) στα αεροδρόμια, βάζοντας μας να δεχτούμε την παγκοσμιοποίηση και τους επιχειρηματίες που θέλουν να μας καταστρέψουν σαν χώρα πουλώντας κάτι που βγάζει σίγουρα κέρδος. Τόσα χρόνια επίτηδες έγραφαν κακές κριτικές για τα αεροδρόμια και έκαναν ρεπορτάζ του στυλ "γιατί έχει βρωμιά στην Κέρκυρα? Δε μας τιμάει σαν χώρα" για να τα δώσουμε όσο πάει στην φραπορτ...

Ολα ειναι ενα σχεδιο των ξενων να καταστρεψουν την Ελλαδα γιατι τη φοβουνται. Ειναι ξεκαθαρο πλεον οτι η Daily Telegraph ή ο Guardian γραφει αρθρα για τριτοκοσμικα αεροδρομια στην Ευρωπη με σκοπο να τα παρει η Fraport. Τι κι αν ειναι απο αλλες χωρες, ολοι ειναι καθοδηγουμενοι απο την παγκοσμια κυβερνηση. ΔΙΑΔΩΣΤΑΙ!!!!!
 
Georgi_1964":1puydgc0 said:
Plus, σιγά μην άλλαξε ολόκληρη η Γερμανία στρατηγική σε σχέση με την Ελλάδα λόγω της Fraport.
σιγά που μας έγινε και ολόκληρη με την τσιγκουνιά της σε όλο της το μεγαλείο. :mrgreen:

Τι να πεις, τσιγκουνηδες. Ουτε ενα πακετο 200 δις δωρακι δε μας δωσανε...
 
Δεν έχω εικόνα για το τι έχει κάνει ή δεν έχει κάνει η Fraport, αλλά κάποιους σας βρίσκω λίγο αυστηρούς. Αν δεν κάνω λάθος οι συμβάσεις έχουν υπογραφεί μερικούς μήνες πριν. Επειδή όλοι ξέρουμε ότι μια ράμπα αν θες να την εγκαταστήσεις νόμιμα στην Ελλάδα μπορεί να πάρει 10 χρόνια για να βγει η άδεια, είστε τόσο σίγουροι ότι έχετε την πλήρη εικόνα των πραγμάτων; Ίσως το Αρχαιολογικό Συμβούλιο να πρέπει να βγάλει πόρισμα για την σκάλα πρώτα...

Αυτό είναι το ένα. Το άλλο είναι ότι στην χώρα που οι κάτοικοι της παρκάρουν σε ράμπες αναπήρων χωρίς ίχνος ντροπής και που δεν έχουν κάνει μια φορά την χάρη να δώσουν προτεραιότητα σε πεζό να περάσει την διάβαση, όπως προβλέπεται από τον ΚΟΚ, είναι μάλλον κροκοδείλια τα δάκρυα των "ανάστατων κατοίκων" να τους πιάνει ο πόνος μόλις ιδιωτικοποιήθηκε το αεροδρόμιο. Ξέρετε την παροιμία με τα μεταξωτά βρακιά....
 
Το φόρουμ το διαβάζω εδώ και χρόνια, άρχισα να γράφω ωστόσο πριν κάποιους μήνες. Στο συγκεκριμένο topic είπα να μην τοποθετηθώ, αλλά με τρώει το χέρι μου .... και να μαι.
-Η fraport είναι μια ιδιωτική εταιρεία και εξ ορισμού ο λόγος ύπαρξής της είναι το κέρδος. Επενδύοντας και βελτιώνοντας το προσφερομενο προϊόν της θα αυξήσει και τα κέρδη της. Μόνο που το προϊόν της ξέρει σε ποιους απευθύνεται και ανάλογα θα το προσαρμόσει....με άλλα λόγια δεν έχουν θέση jetways, πολυτελή εστιατόρια και καταστήματα κτλ κτλ ούτε ακόμη και στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο που αγόρασε στην Ελλάδα,εννοώ το SKG. Οι πελάτες της είναι οι κάτοικοι των επαρχίακων ελληνικών πόλεων, οι Έλληνες κάτοικοι του εξωτερικού και οι τουρίστες που έρχονται στη χώρα μας ( κυρίως μικρού η μεσαίου budget ). Πελάτες της είναι και οι αεροπορικές εταιρείες που έχουν δρομολόγια προς τα αεροδρόμια της....Κυρίως charter και low cost. Changi λοιπόν μην περιμένουμε να μας χτίσουν.
-Δούλεψα στην Αγγλία σε ιδιωτική επιχείρηση. Τώρα σε αντίστοιχη θέση στη Γερμανία. Παρόλο που δε δουλεύω στον αεροπορικό χώρο έχω μια άποψη τι σημαίνει 'αφεντικό' στον ευρωπαϊκό ιδιωτικό τομέα. Θα σε ξεζουμισει στο οκταωρο σου, θα σε βάλει να κάνεις τη δουλειά για δύο ,αλλά οι κύριοι έχουν νόμους και κανόνες και οι εργαζόμενοι δικαιώματα. Δεν είναι εξωγήινοι ούτε δικτατορισκοι. Η 'απειλή ' της απόλυσης σαφώς και είναι πάνω από το κεφάλι σου. Όπως και σε κάθε ιδιωτική εταιρεία. Όποιος είναι παραγωγικός παραμένει.
-Τα αεροδρόμια μας χτίστηκαν πριν από κάποιες δεκαετίες. Έμειναν εκεί εκτός από κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις....αναφέρομαι στο θέμα των κτιριακων υποδομών. Όμως ρημαξανε, κανείς δε τα φρόντισε ....τα περισσότερα αεροδρόμια στην Ευρώπη είναι και αυτά χτισμένα πριν από δεκαετίες. Δεν ρημαξανε όμως. Είναι καθαρά, νοικοκυρεμενα,έστω τα περισσότερα από αυτά. Γιατί? Γιατί τα φρόντισε αποτελεσματικα κάποιος φορέας? Σίγουρα ναι....μήπως όμως γιατί και οι πολίτες έχουν μια κάποια παιδεία και φρόντισαν και οι ίδιοι να μην τα ρημαξουν? Σίγουρα ναι.
-Δυστυχώς έγραψα πολλά και λυπαμαι αν κουρασα κάποιους συμφοριτες. Νομίζω ότι το πρόβλημα ξεκινάει από τις δικές μας προσδοκίες, που ως επί τω πλείστον και εκ των πραγμάτων, δε θα ευοδωθουν από τη fraport
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top