Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
satcorfu":2p7v6w97 said:
Εγω, αναφέρομαι -και το γράφω- στα κεντρικά μεγάλα ΜΜΕ.
[...]
Υ.Γ Οταν μιλάει το άρθρο για υπαλληλο της εταιρείας, εννοεί της handling ή της Fraport ?

Έχεις δίκιο, ανακαλώ. Τα κεντρικά μεγάλα ΜΜΕ κάνουν ότι τους λένε, το ξαναείπαμε αυτό.
Το άρθρο φαντάζομαι εννοεί τους Ambassadors της Fraport που γυρνάνε και βοηθάνε τον κόσμο, δεν έχω δει σχεδόν ποτέ Handler να παίρνει ή να αφήνει κάποιον από το curbside.

sujepo":2p7v6w97 said:
Σιγά μη δουλεύουν μόνο 8ωρο. Δε χρειάστηκε να μιλήσω μαζί τους. Φαίνεται ότι είναι εξαντλημένοι και ότι τους ταράζουν στη δουλειά.
[...]
Οπότε μας λες ότι στην Κέρκυρα δε θα γίνει το νέο τέρμιναλ? Μόνο τις τουαλέτες θα φτιάξουν σε 40 χρόνια?
Επειδή λοιπόν τυχάινει να γνωρίζω αρκετούς και έχω μιλήσει μαζί τους, δουλεύουν 8ωρο αυστηρό. Νέο terminal δε θα γίνει στην Κέρκυρα ούτε νομίζω υπήρξε ποτέ κανένας που ήλπιζε σε Ioannis Kapodistrias Terminal 2. Επέκταση θα γίνει του παρόντως terminal προς τα νότια, και με κάποιες έξτρα επεκτάσεις σε άλλα σημεία θα φτάσει σε διπλάσια τετραγωνικά σε 4 χρόνια (τουλάχιστον αυτό λέει το σχέδιο). Για φέτος το χειμώνα έχει ζητηθεί από την ΥΠΑ να εγκρίνει να αλλάξουν όλες οι τουαλέτες, να προστεθεί Hold Baggage Screening, και να γίνει αλλαγή της διαρρύθμισης (κατάργηση του τμήματος πτήσεων Εσωτερικού, που θα γίνει όλο Arrivals και αύξηση της αίθουσας transit, για όποιον ενδιαφέρεται).


Παρεπιπτόντως διάβαζα πριν λίγες σελίδες αναρωτιόμασταν από που προέκυψαν τα 70εκ€ που ζητάει η Φραπορτ (κάπου τόσα δεν ήταν; δε με βοηθάει η μνήμη μου) και λέγαμε για την αυστηρή καταμέτρηση που έκανε η Φράπορτ πριν αναλάβει (τότε που έβαζε αυτοκόλλητα και στους ανεμιστήρες). Ε, τα 70εκ προέκυψαν όταν δεν παρέλαβε αρκετά πράγματα, και όταν πολλά πράγματα που παρελήφθησαν ως "σε πλήρη λειτουργία" από την ΥΠΑ τελικά δεν δούλευαν.
Τυχαίο παράδειγμα: στην καταμέτρηση προ-παραλαβής ας πούμε ότι μετρήθηκαν 16 υπολογιστές, επί 700€ ο καθένας (είπαν στην καταμέτρηση ένα περίπου). Τα έβαλαν κάτω μαζί με τα υπόλοιπα όλων των αεροδρομίων και είπαν, άντε να κάνουμε πρόταση 1,2 δις €. Έλα όμως που ανέλαβαν τα αεροδρόμια και όταν παρέλαβαν τους υπολογιστές που λέγαμε οι μισοί δεν άνοιγαν, και αντί για υπολογιστές 2ετίας τους βγήκαν Pentium4 εποχής του Νώε αξίας 30€ στο ebay. Ε βάλε τα PC, βάλε έπιπλα, βάλε λάμπες, βάλε αεροδιαδρόμους που αντί για PCI 70+ έχουν 50, βάλε βάλε... ε μαζεύτηκαν.
 
Εγω θα συμφωνουσα με ολους ομως τωρα που εψαχνα κατι για την αυριανη μας γιορτη κατι βρηκα.
Σας το βαζω απλως να το διαβασετε , γιατι πολλα φαινεται δεν γνωριζουμε.
Αφου ξερω οτι αυριο ειναι πολλα μουσεια και αρχεολογικοι χωροι δωρεαν λεω να το γραψω στους Ρωσους.
Μετα σκεφτηκα δεν κοιταζω μηπως εχουμε καμια απεργια ;
Μπα βλεπω κατι υπαρχει.
OME-OTE: Απεργία στις 30 και 31 Οκτωβρίου.
Ενταξη λεω ας διαβασω τη θελουν εκει στο ΟΤΕ.
Πολλα δεν βρηκα εκει και λεω ας ψαξω στο ιντερνετ κατι θα βρω καλυτερο.
Το θεμα ειναι οτι βρηκα.Τωρα δεν εχει αμεση σχεση με το θεμα της Fraport ομως εχει σχεση πως λειτουργουν οι Γερμανοι στην Ελλαδα.
Βαριές καταγγελίες και διήμερη απεργία στον ΟΤΕ εδω να δειτε που φευγουν τα λεφτα.


Ακη καταλαβαινω οτι πολλες φορες σου κανουμε την ζωη δυσκολη, ομως μην δινεις πολυ σημασια κατα βαθως ολοι εδω ειμαστε καλα παιδια.Το καλο ειναι οτι υπαρχει αυτο το θεμα ομως μεχρι να γινουν καποιες αλλαγες και αν αυτες θα γινουν νομιζω πρεπει να περασει πολυς χρονος.Αυτα και συγνωμη αν κατι γραφουμε παραπανω .
 
Οι εργαζόμενοι στον ΟΤΕ, στα αεροδρόμια, στις αεροπορικές και στα υπουργεία είναι ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ.
Ούτε ξέρουν, ούτε μπορούν, ούτε έχουν και το οποιοδήποτε δικαίωμα να παρεμβαίνουν στους στρατηγικούς σχεδιασμούς των εταιριών. Όταν αγοράζεις ένα σπίτι, μια εταιρία ή μια τσίχλα μπορείς να τα κάνεις ό,τι θες εφ'όσον δεν απαγορεύεται από τα συμβόλαια που έχεις υπογράψει. Εάν η DT θέλει να ΠΟΥΛΗΣΕΙ θυγατρικές και δεν απαγορεύεται από το καθεστώς ιδιοκτησίας καλά θα κάνουν να τις πουλήσουν. Δεν κατάλαβα γιατί ο κυρ-Τάκης που έπιασε δουλειά στον ΟΤΕ να βάζει καλώδια έχει και λόγο σ'αυτό το θέμα.

On-topic: τρία απλά πράγματα
1. έγινε μια επένδυση από τη Fraport στην Ελλάδα
2. έδωσαν λεφτά Χ (τα λεφτά που πλήρωσαν + τα λεφτά που δεσμεύτηκαν να επενδύσουν) για να βγάλουν Χ+Υ ως κέρδος
3. αν με το να δώσουν παραπάνω λεφτά Χ' για bridges, τριπλασιασμό χώρων, F&B, first class lounges ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο βλέπουν ότι θα πάρουν πίσω Χ'+Υ' τότε θα το κάνουν, αλλιώς δε θα το κάνουν

Τα υπόλοιπα είναι αστεία μεταξύ μας. Οι εταιρίες έχουν στρατηγική, κάνουν forecasts και business plans, δεν είναι φόρουμ να λένε θεωρητικά "α, ας βάλουμε και πέντε bridges να είναι πιο ωραίο από ψηλά το αεροδρόμιο." Δίνουν λεφτά ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ αυτά τα λεφτά θα βοηθήσουν να βγάλουν παραπάνω (ή για θέματα εταιρικής ευθήνης, που σε μεγάλο βαθμό κι αυτά εκεί αποσκοπούν).
 
Georgi_1964":2imktc46 said:
Εγω θα συμφωνουσα με ολους ομως τωρα που εψαχνα κατι για την αυριανη μας γιορτη κατι βρηκα.
Σας το βαζω απλως να το διαβασετε , γιατι πολλα φαινεται δεν γνωριζουμε.
Αφου ξερω οτι αυριο ειναι πολλα μουσεια και αρχεολογικοι χωροι δωρεαν λεω να το γραψω στους Ρωσους.
Μετα σκεφτηκα δεν κοιταζω μηπως εχουμε καμια απεργια ;
Μπα βλεπω κατι υπαρχει.
OME-OTE: Απεργία στις 30 και 31 Οκτωβρίου.
Ενταξη λεω ας διαβασω τη θελουν εκει στο ΟΤΕ.
Πολλα δεν βρηκα εκει και λεω ας ψαξω στο ιντερνετ κατι θα βρω καλυτερο.
Το θεμα ειναι οτι βρηκα.Τωρα δεν εχει αμεση σχεση με το θεμα της Fraport ομως εχει σχεση πως λειτουργουν οι Γερμανοι στην Ελλαδα.
Βαριές καταγγελίες και διήμερη απεργία στον ΟΤΕ εδω να δειτε που φευγουν τα λεφτα.


Ακη καταλαβαινω οτι πολλες φορες σου κανουμε την ζωη δυσκολη, ομως μην δινεις πολυ σημασια κατα βαθως ολοι εδω ειμαστε καλα παιδια.Το καλο ειναι οτι υπαρχει αυτο το θεμα ομως μεχρι να γινουν καποιες αλλαγες και αν αυτες θα γινουν νομιζω πρεπει να περασει πολυς χρονος.Αυτα και συγνωμη αν κατι γραφουμε παραπανω .

Καμια σχεση δεν εχει. Γενικα τα λογικα αλματα που κανεις για να δικαιολογησουν τον αντι-γερμανισμο σου ειναι τεραστια. Επειδη ο ΟΤΕ πουλαει θυγατρικες στα Βαλκανια, το Γερμανικο μανατζμεντ στην Ελλαδα ειναι κακο και evil. Fuck logic.

Η Deutsche Telekom ειναι Ανωνυμη Εταιρια στην οποια το Γερμανικο κρατος εχει γυρω στο 30%. Στη Fraport που επισης ειναι ΑΕ, ειναι μετοχος το αυτονομο κρατιδιο της Εσσης (με δικια του βουλη, πρωθυπουργο, κυβερνηση κλπ). Σε αντιθεση με το τι γινεται στη Ρωσια, οπου οι επιχειρησεις ή ειναι κρατικες ή των αυλικων του Κρεμλινου, στη Γερμανια δε συμβαινει αυτο. Οι Γερμανικες επιχειρησεις δεν ειναι οχημα για να αυξηθει η επιρροη της Γερμανικης Κυβερνησης. Οι επιχειρησεις εχουν ολοκληρα τμηματα αφιερωμενα στον στρατηγικο σχεδιασμο, χρυσοπληρωνουν μανατζερς για αυτη τη δουλεια (που πολλες φορες δεν ειναι καν ντοπιοι) και δεν ειναι οργανα της Καγκελαριας.

Αν τον ΟΤΕ τον ειχε παρει η Telefonica και τα αεροδρομια η Manchester Airports Group (δυο τυχαιες εταιριες του αντιστοιχου κλαδου), δεν θα ανοιγε ρουθουνι και δε θα γινοταν τοσος πολεμος εκτος απο οσους ειχαν κλασικα προβλημα με την ιδιωτικοποιηση (πχ εργαζομενοι). Τωρα ομως, που τους εχουν παρει Γερμανικες εταιριες, γραφουμε ενα αρθρο καθε δυο ημερες. Οπως γραφαμε και για τη Hochtief οτι εξυπηρετει τα Γερμανικα συμφεροντα οταν το 66% ανηκει σε Ισπανικη εταιρια.
 
Ας υποκλιθούμε στα νέα αφεντικά των αεροδρομίων για να βάλουν την εταιρία τους να βγάζει κέρδος. Μετά από αυτό θα συνεχίζετε να την υποστηρίζετε? Όταν όλες οι πτήσεις θα γίνονται από αυτή την εταιρία και θα πληρώνετε 500+ € για μια απλή μετάβαση, θα 'ναι ωραία!

https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... ανκφούρτη/
 
Προσωπικά διαβάζοντας ότι η Lufthansa πετάει από FRA και MUN για Σαντορίνη το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι ότι θα επωφεληθούν οι Κινέζοι, Ιάπωνες,Αμερικανοί κ.ο.κ. Να πετάξουν δηλαδή μέσω αυτών των δύο μεγάλων ευρωπαϊκών hub προς έναν από τους παγκόσμια δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς.
H Lufthansa τα τελευταία δύο χρόνια,αν θυμάμαι καλά,πετάει και από MUN για CFU. Τον Αύγουστο πλήρωσα ~200 με βαλίτσα. Με επιστροφή. Τι σχέση έχει η Fraport? τα 500+ one way πως τα υπολόγισες ? Με συγχωρείς, προφανώς κάτι υπονοείς με το post σου που η δικιά μου λογική αδυνατεί να καταλάβει
 
sujepo":3nhglp4t said:
Ας υποκλιθούμε στα νέα αφεντικά των αεροδρομίων για να βάλουν την εταιρία τους να βγάζει κέρδος. Μετά από αυτό θα συνεχίζετε να την υποστηρίζετε? Όταν όλες οι πτήσεις θα γίνονται από αυτή την εταιρία και θα πληρώνετε 500+ € για μια απλή μετάβαση, θα 'ναι ωραία!

https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... ανκφούρτη/

δεν ειναι σοβαρό επιχειρημα τωρα αυτο που λες σιγουρα...Αν θες να ξερεις 500ε ow χτυπανε τη θερινη περίοδο πολλές εταιρείες απο/προς νησια που γινεται χαμός με τουριστες..Και η VY το JMK-BCN τοσο το πουλαει αν ψαξεις την υψηλη σεζόν.οπως και η ΒΑ,U2 etc..Και προσφατα η EZY ειχε το SKG-LGW τόσο...δεν εχει καμιά σχέση ουτε η Fraport ούτε η LH...
 
Συνολικά τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα απέφεραν κέρδη ύψους 106 εκατομμυρίων ευρώ προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, αριθμός που αντιστοιχεί στο 1/8 περίπου των συνολικών εσόδων (EBITDA) της επιχείρησης ύψους 808 εκατομμυρίων ευρώ.

Τα λεφτά που θα έπαιρνε το δημόσιο πάνε στη γερμανική εταιρία! Εύγε

http://www.dw.com/el/%CE%BA%CE%AD%CF%81 ... a-41208137
 
Deal with it or get a life.

Μας έχεις κουράσει, sujepo. Δεν ξέρω, αν είσαι ένα πολύ πετυχημένο troll ή όντως τα πιστεύεις αυτά που γράφεις (που είναι και δικαίωμά σου άλλωστε), αλλά μας έχεις κουράσει.
 
Δεν υπάρχει πλέον λόγος ύπαρξης του παρόντος θέματος. Η ιδιωτικοποίηση έγινε, ολοκληρώθηκε, όλα τα τεκτενόμενα για κάθε αεροδρόμιο θα πρέπει να γράφονται στο συγκεκριμένο θέμα. Αν θελήσουν οι διαχειριστές ας ανοίξουν ένα θέμα που με τίτλο Fraport Greece για συζήτηση σχετικά με την εταιρεία.

:deadthread:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top