Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Κι όμως ειναι και στα ελληνικά,μόλις τα είδα...Να δεις στο μεταξύ που η FR,όσον αφορα την Θεσ/νικη,θα εκμεταλλευτεί το γεγονός της μετάθεσης καποιων νέων προορισμών από το χειμώνα στο καλοκαίρι,για να παρουσιάσει τα ακυρωμένα ως ..νεα δρομολογια και κανένα νέο στην πραγματικότητα...
 
Και φυσικά "επένδυση εκατό εκατομμυρίων στη πόλη" για κάθε αεροσκάφος που θα επαναφέρει στο Μακεδονία!
 
Σχετικά με τη μείωση στα δρομολόγια της Θεσσαλονίκης σας παραθέτω τη δήλωση του Ο'Brien όπως αυτή δημοσιεύται στο http://www.in.gr

Πάντως, κριτική άσκησε ο κ. O' Brien στον αρμόδιο υπουργό Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, στον οποίο, όπως είπε, η εταιρεία απέστειλε τρεις επιστολές με συγκεκριμένα ερωτήματα για το θέμα των έργων στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, χωρίς ωστόσο να λάβει οποιαδήποτε απάντηση.

Ο ίδιος απέδωσε στα υψηλά τέλη το «πάγωμα» των δρομολογίων της Ryanair στα Χανιά, φέτος το χειμώνα και στην αδυναμία προγραμματισμού τη μείωση κατά 43% της παρουσίας της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη. Σημειώνεται, ότι, το χειμώνα του 2017 η εταιρεία είχε μειώσει τη θέση της στην Ελλάδα σε ποσοστό 30%.


To σχετικό άρθρο : http://news.in.gr/economy/article/?aid=1500167246
 
Δεν ειναι η πρώτη φορα που οι επιστολές της εταιρείας πανε κυριολεκτικά αδιάβαστες..Πως να περιμένεις απο άσχετους με το χωρο και τον τουρισμό ανθρώπους να ενδιαφερθούν για τετοια ζητήματα,;θα πρεπε να μπαινουν ανθρωποι με εμπειρία και αγάπη για τον χώρο..Εγω δεν καταλαβαινω πως η Fraport στην Αθηνα δινει κίνητρα για μειωση τελών και ανάπτυξη και στα άλλα αεροδρομια δεν προχωράει σε ανάλογη τακτική με πλάνο για προσελκυση εταιρειών και αναπτυξη δρομολογίων...Δυο μέτρα δυο σταθμά;
 
Για μένα, το απαράδεκτο δεν είναι ότι δεν απαντάνε στην FR, αλλά ότι δεν ενημερώνουν κανέναν σχετικά με τα έργα (που υποτίθεται ότι αρχίζουν την Δευτέρα, αν και δεν το περιμένω πια). Αυτό δεν ενδιαφέρει μόνο την FR, αλλά όλες τις αεροπορικές εταιρίες, τους υπαλλήλους του αεροδρομίου, εμάς, που έχουμε ήδη κλείσει εισιτήρια και δεν ξέρουμε τί θα γίνει με τις πτήσεις μας… Ενώ μόνο η FR το αναφέρει ως λόγος για ακύρωση / μείωση πτήσεων (και αυτό σε μία στιγμή που έχει ακυρώσει χιλιάδες πτήσεις, και σε αεροδρόμια με χαμηλά τέλη, χωρίς έργα κλπ.).

Το ίδιο με τα τέλη, κι εκεί μόνο η FR συνέχεια παραπονιέται. Εάν σε ένα δρομολόγιο βλέπει κέρδος, θα το αναλάβει. Απλά – όπως πάντα – ψάχνει κάποιον άλλον που φταίει για τις ακυρώσεις, την έλλειψη ανάπτυξης κλπ.
 
spotterakis":3kfmdyzw said:
Εγω δεν καταλαβαινω πως η Fraport στην Αθηνα δινει κίνητρα για μειωση τελών και ανάπτυξη και στα άλλα αεροδρομια δεν προχωράει σε ανάλογη τακτική με πλάνο για προσελκυση εταιρειών και αναπτυξη δρομολογίων...Δυο μέτρα δυο σταθμά;
Μα δεν έχουν κάποια σχέση ούτε η Φραπορτ ούτε και ο Κοπελούζος με το Ελ. Βεν.
 
Εχεις δίκιο, εγώ μπερδεύτηκα κ νομιζα ότι η Fraport εχει μετοχες στη Hochtief..Παντως ο ομιλος του Κοπελουζου,απ'οσο ξερω εχει το 5% του μετοχικου σχηματος του ΑΙΑ..Περιμενουμε παντως να δουμε ένα ανάλογο μαρκετινγκ τημ που θα αναλάβει ενεργό δράση (θαχουμε εκπροσώπηση άραγε στα επομενα Rotues-European Routes?)..Εξαλλου ένας απτους ρόλους που πρέπει να διαδραματίσουν οι ιδιώτες στα αεροδρόμια είναι και αυτός..
 
Η Ryanair, η No.1 αεροπορική εταιρία της Ευρώπης, εχθές (02 Νοεμβρίου) γιόρτασε την έναρξη της νέας σύνδεσης, Θεσσαλονίκη – Νάπολη, η οποία θα πραγματοποιείται με συχνότητα δύο εβδομαδιαίων πτήσεων. Το χειμερινό πρόγραμμα Θεσσαλονίκης της Ryanair, αποτελείται από 14 προορισμούς, συμπεριλαμβάνοντας 5 νέες συνδέσεις: Αϊντχόφεν, Μέμινγκεν, Μπάντεν Μπάντεν, Νάπολη και Ντόρτμουντ.

http://corporate.ryanair.com/news/h-rya ... κη-προς-ν/
 
..και φυσικα η αναβληθείσα έναρξη της Μπρατισλάβα θα ανακοινωθεί την άνοιξη ως "νέο" δρομολόγιο... :rolleyes:
 
Η σύνδεση Θεσσαλονίκη-Νυρεμβέργη 2xweekly που ανακοίνωσε από τον Μάρτιο του 2018 είναι όντως νέα ή από τις "νέες" της Ryanair που κόβει και ξαναρχίζει;
 
Top