British Airways

Από περιέργεια και μόνο της περίσσευαν τόσα Α320 της Qatar ;;
 
Λόγω των περιορισμών στην τριγύρω περιοχή φαντάζομαι πως πολλά single-aisle δε χρειάζονται πια.
 
Το σέρβις θα είναι προφανώς ΒΑ (χρεώσιμα γεύματα κλπ) ;
 
CaptainChris":3diqxzfh said:
A7-ADI, A7ADF, A7-ADA, A7-ADE, A7-ADC, A7-ADB, A7-ADD, A7-LAA και A7-ADG (σειρα άφιξης στο Λονδινο). Όλα εχουν 12 Business θεσεις και 132 Οικονομικης. Τυχεροι οσοι ταξιδεψουν με την ΒΑ και εχουν αεροπλανο της Qatar στο δρομολογιο τους. Τα καθησματα είναι σε διαταξη 2-2 με 45" διακενο!

Το LAA είναι παλιό al maha με κλασσικές euro business.
 
Τελικα οσοι ηταν τυχεροι να ταξιδέψουν με αεροσκάφος της Qatar, αναφέρουν ότι σερβίρουν καφε-τσαι, αναψυκτικά, αγγλικο πρωινο και σνακ δωρεαν σε αυτές της πτήσης. Σημερα και αυριο η Βραδυνη πτηση Αθηνα-Λονδινο με Α340-300 της HiFly!
 
Πάντως η ΒΑ πρέπει να έχει κατρακυλήσει πολύ χαμηλά. Στην ιστοσελίδα glassdoor (κάτι σαν tripadvisor για εταιρείες), μόλις 39% των υπαλλήλων θα τη συνιστούσαν σε άλλους ενώ μόλις 24% εγκρίνει τις ενέργειες του CEO Alex Cruz που ήρθε από τη σκληροπυρηνική Vueling να βάλει τάξη.
 
Θυμάμαι είχα φτάσει στον τελικό γύρο για μια συνέντευξη μαζί τους. όταν ήμουν ακόμα νιάτο. Ήταν το graduate scheme της εταιρείας και οι υποψήφιοι (καμιά 30αρια συνολικά, στο LHR) χωριστήκαμε σε 4 γκρουπ για τις δοκιμασίες: 3 γκρουπ με Εγγλέζους και το ένα το δικό μου με τους "μετανάστες" :twisted: Όταν με απέρριψαν στεναχωρήθηκα πολύ στη αρχή αλλά με τον καιρό κατάλαβα πόσο τυχερός ήμουν να μην δουλεύω για αυτούς.
 
Πρόσφατη πτήση (εντός Ευρώπης) με την BA ήταν μεγάλη απογοήτευση.

Αρνητικά:
- Ανύπαρκτο service, καμία διαφορά με Easy και Ryanair, εκτός και αν πληρώσεις.
- Πολύ μικρό seat pitch, με το ζόρι χωρούσα.

Θετικά (τουλάχιστον αυτά που παραμένουν):
- Το γενναιόδωρο όριο των αποσκευών, ειδικά στα hand luggage.

Δυστυχώς θα αποτελεί δεύτερη (ίσως τρίτη) επιλογή από εδώ και μπρος.
 
Η British Airways αλλάζει από τις 12/12/2017 τον τρόπο που γίνεται η επιβίβαση. Θα ξεκινήσει η χρησιμοποίηση μιας κλίμακας από το 1 έως το 5 και η οποία θα προσδιορίζει την σειρά επιβίβασης με το νούμερο 5 να είναι για τους οικονομικούς ναύλους.

Σαν δικαιολογία για το νέο σύστημα προτάσσουν την επιτάχυνση και απλούστευση της διαδικασίας. Ήταν τόσο περίπλοκο και χρονοβόρο να πρέπει να περιμένεις να επιβιβαστείς αναλόγως τον αριθμό της σειράς που καθόσουν οπότε αποφάσισαν να το κάνουν χειρότερο. Δηλαδή αφού μπουν όλοι οι "χαμηλόβαθμοι" θα ορμάει μπούγιο όλη η "λαϊκάτζα" :mrgreen: και θα στέλνεις 80+ άτομα ταυτόχρονα στη φυσούνα?

Δεν αλλάζει κάτι για τις υπόλοιπες κατηγορίες επιβατών όπως οικογένειες και άτομα με κινητικά προβλήματα.

Ταξικός διαχωρισμός? No sir... :cool:
 
Thanosp αν κατάλαβα το σύστημα καλά, το ακριβώς ίδιο είναι στην Αμερική με group numbers.
 
Top