China Southern News

gioannis

First-Class-Member
Εγγραφή
29/01/2005
Μηνύματα
897
Likes
0
Περιοχή
Kiato (KOR-PIKAD)
Επειδη η εν'λογω εταιρεια μπορει να μας ξανααπασχολησει στο μελλον διοτι πιο κουφη περικοπη δεν θα μπορουσε να κανει , (για οσους ξερουν Νορβηγικα http://forbruker.no/reise/article1551923.ece ) για δε τους λοιπους ,η παραπανω εταιρια παρακαλει τους επιβατες της προ του ταξιδιου να πανε τουαλετα διοτι για λογους οικονομιας η τουαλετα θα παραμεινη κλειστη (καθε τραβηγμα στο καζανακι κοστιζει περιπου ενα λιτρο καυσιμου σαν καταναλωση δηλαδη 1 Αμερικανικο Δολαριο περιπου)σχεση βαρους-νερου-ηλεκτρικη καταναλωση κλπ κλπ ............... :shock: :shock: :shock: ΩΧ ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΜΟΥ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ.......................
 
Αναβαθμίζει το προϊόν της η CZ προς Ωκεανία. Γενικώς οι Κινεζικές αεροπορικές εταιρείες (CA & MU) μπαίνουν δυναμικά στην μεταφορά επιβατών μεταξύ Ευρώπης και Down under. Στην αρχή η τιμή εισιτηρίου ήταν ο λόγος επιλογής, τώρα αναβαθμίζουν την εξυπηρέτηση με νέους τύπους α/φ.
Η εξυπηρέτηση επιβατών είναι σε πολύ καλό επίπεδο και στο φαγητό υπάρχει η επιλογή δυτικού τύπου, υστερούν λίγο στο IFE.
Έτσι η CZ από 28 Δεκεμβρίου 2013 θα αντικαταστήσει το Α332 με Β787 προς AKL επίσης αργότερα θα αντικαταστήσει το Α333 με Α380 προς SYD.
Από Ευρώπη θα υπάρχουν οι επιλογές:

AMS-CAN – CZ308 13:20-06:50+1 – A332 daily
CDG-CAN – CZ348 11:45-06:40+1 – A332 daily
LHR-CAN – CZ 304 22:35-17:35+1 A332 daily
------------------------------------------
CAN-SYD – CZ325 21:05-09:05+1 A380 daily
CAN –AKL – CZ335 14:30-07:00+1 B787 daily

Στην επιστροφή
SYD-CAN – CZ326 10:50-17:00 A380 daily
AKL-CAN – CZ 336 10:00-17:00 B787 daily
------------------------------------------
CAN-AMS – CZ 307 23:55-05:55+1 A332 daily
CAN-CDG – CZ 783 23:30-05:40+1 A332 daily
CAN –LHR – CZ 303 09:30-14:50 A332 daily

Οι υπόλοιπες διασυνδέσεις με MEL παραμένουν με Α330 και με PER ή BNE με Α333
Οι τιμές της από ATH με συνεργασία της KL μέσω AMS είναι της τάξεως των €1350 ανταγωνιστική τιμή ενώ η Air New Zealand με συνεργασία της Α3 και μέσω LHR & LAX προσφέρει ATH-AKL περίπου €1430
 
Μάλλον η China Southern (6th World airline by PAX carried) & Chongqing & Xiamen Airlines θέλει να κάνει παρέα με την Hainan - Hong Kong Airline στην Oneworld, υπάρχουν σχέδια να αποχωρήσει από την SkyTeam καθώς σχεδιάζεται στρατηγική συνεργασία με την ΑΑ :!: (μεγαλύτερη από την είδη κοινοπραξία που έχει με την American στα δρομολόγια των ΗΠΑ).

Όλα αυτά καθώς προετοιμάζονται για την λειτουργεία του νέου αεροδρομίου Daxing στο Πεκίνο όπου σκοπεύον να λειτουργούν με 250 α/φ :shock: από όπου θα συνδέουν Ευρώπη με Αμερική.

https://www.flightglobal.com/news/artic ... ri-443637/

https://www.ausbt.com.au/china-southern ... r-oneworld
 
3 νέα δρομολόγια θα αρχίσει το 2019
CAN-MAD μάλλον τον Μάρτιο με Α332/3 ή Β773
CAN-TLV μάλλον με Α333 ή Β787 αυτό το TLV πόσες εταιρείες θα μαζέψει; :great:
CAN-URC-VIE μάλλον τον Μάρτιο (τώρα έχει μόνον πτήσεις cargo)

http://atwonline.com/airports-routes/ch ... hts-madrid
Τώρα η εταιρεία πετά προς AMS, CDG, FRA, FCO, TBS
 
Αφού το LGAV δε μπορεί να μαζέψει καμιά τις μαζεύει το Τελ Αβίβ....
 
Για κάποιο λόγο, φαίνεται πως οι Κινέζοι προσπαθούν να δημιουργήσουν μερικές "κινεζικές" Emirates, οι οποίες εκτός από τις κρατικές επιχορηγήσεις και το χαμηλό εργατικό κόστος, στηρίζονται και στην ολοένα αναπτυσσόμενη εσωτερική αγορά αλλά και την άνοδο της μεσαίας εισοδηματικής τάξης, που έχει τη δυνατότητα να ταξιδεύει στο εξωτερικό.

https://www.bbc.com/news/business-45168924

Η SkyTeam έχει μέλη δύο από τις τρεις μεγαλύτερες κινεζικές αεροπορικές εταιρείες (China Eastern, China Southern) συν την Xiamen Airlines (για ευνόητους λόγους, αφήνω έξω την China Airlines). Θα δείξει αν η απομάκρυνση της CZ από το «μαντρί» της SkyTeam θα τη βελτιώσει ή θα τη φέρει πιο κοντά στο «στόμα του λύκου».
 
Δεν υπαρχει αεροπορικη εταιρεια στην Κινα που να μην ειναι ενταγμενη σε καποια συμμαχια ειτε της Star Alliance ειτε της Sky Team. Μονο κατι μικρες/τοπικες ειναι απ εξω. Η μονη μικρομεσαια αλλα ταχεως αναπτυσομενη που δεν εχει ενταχθει ειναι η Hainan Airlines . (Μικρομεσαια την λεω εγω, αλλα μονο μικρομεσαια δεν ειναι πλεον, αφου εχει ενα στολο που ξεπερναει τα 200 αεροπλανα )
Δεν ξερω γιατι μου εχει κολλησει - χωρις να εχω ουτε ενα στοιχειο επ αυτου - οτι η αποχωρηση της China Southern απο την SkyTeam ειναι δακτυλος της One World που θελει να πατησει ποδι στην Κινα. Δεν ξερω απο που προκειπτει η διαισθηση μου οτι μεσα στην συμμαχια της One World θα ενταχθουν συντομα η China Southern, η Hainan Airlines και η Ινδική Jet Airways......
 
Ηδη έχουν αρχίσει να γράφουν ότι κοιτάει προς την OneWorld. Λόγω και της στενής σχέσης της με την ΑΑ που είναι μέλος της εν λόγω συμμαχίας. Και είναι φυσιολογική η σκέψη σου γιατί αυτή η συμμαχία είναι η μόνη που δεν έχει πατήσει πόδι στην Κίνα. Από την άλλη ήταν υπερβολή οι δύο μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της Κίνας με παραπλήσιο έργο να συμμετέχουν και οι δύο στην SkyTeam.
 
Top