Alitalia

Και να προλάβεις εσύ την πτήση, δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα την προλάβει η αποσκευή σου. Για ανταπόκριση στο Fiumicino οποιαδήποτε ανταπόκριση κάτω από 2 ώρες θα έλεγα ότι είναι ριψοκίνδυνη, είτε για να χάσει ο επιβάτης την επόμενη πτήση είτε η αποσκευή του.
 
Μα εάν το πουλάνε ως ένα ticket γιατί αγχώνεστε για το layover time? (εκτός αν είναι super-urgent να φτάσετε ακριβώς στην ώρα σας JNB)
Άλλωστε μια ώρα και είκοσι λεπτά πρέπει να είναι οκ ακόμα και στο FCO.
Για βαλίτσα ούτε εγώ θα είχα εμπιστοσύνη, αλλά γι αυτό υπάρχει το carry-on αν δεν είναι ταξίδι δίμηνο :mrgreen:

Ps. Best connection ever, με ethiopian στην ADD (NBO-ADD-DXB) όπου το κονέξιο ήταν 20 λεπτά ΑΚΡΙΒΩΣ. Προφανώς δεν έβγαινε ούτως ή άλλως, προφανώς στάθμευσαν σε remote έτσι για το σασπένς, και προφανώς το μισό NBO-ADD συνέχιζε για DXB. Ακόμα πιο προφανώς, απλώς καθυστέρησαν το ADD-DXB κανα μισάωρο και προλάβαμε όλοι, με προσγείωση στην ώρα μας στο DXB μάλιστα (suspicious!)
 
Δεν είναι δικαιολογία ούτε λόγος άφεσης αμαρτιών για τέτοιες ανευθυνότητες ούτε το ενιαίο εισητήριο ούτε η carry on bag. Από την μία, γιατί να μπω στην διαδικασία να μπω στον κίνδυνο να χάσω την long haul πτήση και να βασιστώ στην εταιρεία να με βάλει σε επόμενη πτήση, χάνοντας πχ την θέση που έχω προαγοράσει, ενώ η επόμενη πτήση μπορεί να είναι την επόμενη μέρα, χάνοντας έτσι είτε ημέρα διακοπών είτε επαγγελματικές υποχρεώσεις; Από την άλλη, όταν ταξιδευώ ειδικά σε τόσο μακρινούς προορισμούς απαιτώ από την εταιρεία, στην οποία αγόρασα μια υπηρεσία, να μεταφέρει στον προορισμό τόσο εμένα όσο και την αποσκευή μου στην ώρα του δρομολογίου. Ειδικά από την στιγμή που υπάρχουν τόσες άλλες αεροπορικές και τόσα άλλα αεροδρόμια που η πιθανότητα να αντιμετωπίσει κανείς προβλήματα τέτοιου τύπου είναι πολύ μικρότερη.
 
Καλά σαφώς, εννοείται πως δεν είναι δικαιολογία για την εταιρία. 100% μαζί σου.

Απλώς λέω από την πλευρά του passenger: στην πράξη, αν δεν υπάρξει σοβαρή καθυστέρηση (καιρός, μηχανικό θέμα κλπ), είναι απίθανο να μην προλάβεις. Αρκετές φορές μου έχει τύχει πχ. να με πάρουν με αυτοκίνητο από το ένα αεροπλάνο κατευθείαν στο επόμενο gate αν είναι μικρός ο χρόνος ανταπόκρισης ή έχει υπάρξει καθυστέρηση, και να φροντίσουν να φύγει η επόμενη πτήση 5-10 λεπτά αργότερα.

Και ναι, εννοείται ότι πρέπει να μεταφέρουν σωστά τις βαλίτσες. Απλώς επειδή δεν έχω σε ΚΑΝΕΝΑ αεροδρόμιο αρκετή εμπιστοσύνη σε αυτό το θέμα, αποφεύγω να τσεκάρω βαλίτσες γενικώς.

Anyway, just me 0.02 :)
 
menelaos":1dere9rm said:
. Αρκετές φορές μου έχει τύχει πχ. να με πάρουν με αυτοκίνητο από το ένα αεροπλάνο κατευθείαν στο επόμενο gate αν είναι μικρός ο χρόνος ανταπόκρισης ή έχει υπάρξει καθυστέρηση, και να φροντίσουν να φύγει η επόμενη πτήση 5-10 λεπτά αργότερα.

)

Εγω ταξίδευα business απο Λονδίνο για Αθήνα με καθυστέρηση 2 ωρες απο Λονδίνο. Προσγειωθηκα 21.15 και η πτηση ανταποκρισης εφευγε 2150. Τους ειπα ηδη απο το Λονδινο, μου ειπαν θα το φροντισουμε. Το ειπα ξανα οταν προσγειωθηκα, μην στεναχωριεσαι μου ειπαν πηγαινε κανονικα σε περιμενουν. Περιμενε τελικα δωματιο στο Hilton. Αυτά
 
To FCN θα γίνει η 5η βάση της LH, μετά τις FRA,MUC,VIE,ZRH.
Θα μειωθεί ο στόλος της (6 A320 θα φύγουν) θα έχει 90 α/φ ΑΖ και θα επικεντρωθεί στα δρομολόγια μακρινών αποστάσεων.
Όλα αυτά θα ξεκαθαρίσουν το ΣΚ αλλά πολύ πιθανόν η ΑΖ περνά στην LH καθώς είναι η μόνη προσφορά εξαγοράς που υπάρχει.


https://www.ch-aviation.com/portal/news ... a-takeover
 
Στο airlineroute αναφέρει ότι σταματάει την πώληση εισιτηρίων για Πεκίνο μετά τις 25 Μαρτίου
 
Top